Geweldige service met koffie!!

Hele mooie auto gekocht voor een mooi prijsje. Ik werd hartelijk ontvangen zelfs na sluitingstijd. Ze waren eerlijk over alles en hebben mij zo veel mogelijk informatie gegeven over de auto. Al met al top service!

Topservice, leveren perfectie!

Eindelijk de stap maar eens genomen om in plaats van zelf de auto te wassen en beetje te poetsen, nu eens professioneel te laten aanpakken. Ik herkende m'n auto niet meer terug, alsof ie opnieuw gespoten was. De diepe glans was briljant, spiegelgladde lak, lakverzegeling erbij voor jarenlang plezier. Absolute aanrader dit. Professionele lui, scherpe prijzen en heel hartelijke service.

Uitstekend!

Na meerdere offerte aanvragen bij bedrijven te hebben gedaan, ben ik uiteindelijk uitgekomen bij Slot Exclusive. Er werd uitgebreid toelichting gegeven op de uitgebrachte offerte en het afgeleverde werk (blinderen van alle ruiten achter de B-style) ziet er uitstekend uit. Als extra prijs optie had ik ook het blinderen van de ruiten voor de B-style aangevraagd, maar twijfelde zelf of dit wel het gewenste effect zou hebben. Slot Exclusive raadde mij toen aan om deze optie bij twijfel (ook al hadden ze dit wel aangeboden), niet te doen. Een eerlijk antwoord waaruit blijkt dat kwaliteit en klant ervaring voor dit bedrijf belangrijker zijn dan zoveel "mogelijk omzet draaien".

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komt afspraken na en levert vakkundig werk af.\r\nBen zeer tevreden hoe de ramen van mijn auto getint zijn. Prachtig resultaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag onze trouwe Alfa 147 ingeruild voor een mooie Alfa 159. Super goede ontvangst gehad en de auto stond reeds klaar. Een reëele prijs voor onze auto gehad. En perfect geholpen door Bernard is zijn mooi bedrijf. Een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes geholpen.\r\nDenkt met je mee.\r\nUitstekende service \r\nTop bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf alles netjes gedaan , super vriendelijk , en super netjes .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel vakwerk verricht aan onze nieuwe Volvo, welke voorzien is van een exclusief ontwerp en bestickering! Wij zijn geheel tevreden over het resultaat en de nette service! Ga zo door!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Luisteren goed en zetten dat om in goed ontwerp. Diverse keren het ontwerp veranderen is ook geen probleem. Hebben alle tijd en de werkplaats ziet er ook perfect schoon en opgeruimd uit. Zeer goede ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service, heel de auto laten behandelen.\r\nZeer mooi resultaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service en vriendelijk ontvangen. Met daarbij een eerlijke prijs op mijn inruil voertuig. Je merkt dat de voertuigen die worden aangeboden zorgvuldig worden uitgezocht. De netheid straalt er vanaf. Het voertuig dat werd aangekocht was in perfecte staat en was brandschoon van binnen. Binnen een half uur had inruil en koop plaatsgevonden. De positieve beoordelingen stroken met mijn beeld over het bedrijf. Kortom: een professioneel en betrouwbaar adres wat zijn naam met recht \'Slot Exclusive\' mag noemen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist een auto bij Slot Automotive gekocht. Zeer netjes te woord gestaan en een eerlijke verkoper. Echt een aanrader ik kom zeker een keer terug. Ga zo door!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\n\r\n\r\n\r\nIk zocht een bedrijf voor het poetsen voor mijn MB youngtimer van 1992 \r\nAfspraak gemaakt en een eerlijk advies gekregen voor de juiste lakbehandeling.\r\nResultaat is top.\r\nWielkasten ook weer als nieuw. \r\nBen dik tevreden over het resultaat.\r\nGoed werk geleverd! \r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen en super service.!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze auto laten blinderen van voor tot achter ,was binnen een dag klaar en super netjes gedaan. Geen witte randen en super strak, echt geweldige service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gebracht voor een volledige schoonmaakbeurt. Auto in de ochtend gebracht en einde van de middag was de auto alweer klaar. Auto is terug gebracht in absolute nieuwstaat.\r\nTop werk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service, en super leuke mensen..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk ontvangen en hebben verstand van zaken. De auto die wij hebben gekocht was in perfecte staat en zgan. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn nieuwe Passat variant is weer superstrak geblindeerd inclusief dot-matrix behandeling.\r\nGeweldige service en vriendelijke ontvangst.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een auto gaan kijken bij deze jongens, ik ben in eerste instantie bij een nieuw bedrijf altijd eerst de kat uit de boom kijken maar wat ze schrijven op hun site klopt 100%, ook voor de inruil hebben ze nette eerlijke prijzen.\r\nnu rij ik onverwacht snel rond in mijn supermooie Crossfire.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi en jong bedrijf waar service op één staat. Zeker een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat heb ik een mooie, schone auto gekregen. Alle vlekken uit de bekleding en zo netjes gepoetst van binnen. Erg tevreden en voor herhaling vatbaar. Chapeau.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goed bedrijf! Mensen die weten waar ze het over hebben! En inruilprijs was goed!\r\nBedankt voor de inruil en de nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ruiten van de auto laten tinten!\r\n\r\nZeer net familie bedrijf met verstand van zaken.\r\n\r\nHet resultaat mag er ook wezen!!