Onwijs goede rijschool!!

Ik heb enorm van de lessen met Fred genoten, hij is een onwijs goede instructeur. De lessen waren altijd anders, maar hadden een goede samenhang! Hoogtepunten uit de gehele opleiding; de stedentrip naar Amsterdam, voor het eerst 130km/uur over de snelweg en dansend het CBR uitlopen. Ik heb een half jaar gereden bij HARMA en ben daarna in 1x geslaagd!! Top Rijschool. Echt een aanrader!

Super!

Het waren leerzame, gezellige en fijne lessen. Ik merkte dat ik stapsgewijs aan het leren was en er werd gekeken naar mijn persoonlijke leerdoelen. Ik zal de lessen en het plezier ervan niet meer vergeten!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met veel plezier lessen gevolgd bij rijschool Harma. Met veel deskundigheid en geduld heeft Fred mij geholpen met het in één keer behalen van mijn rijbewijs. \r\n\r\nDe ris methode vond ik een fijne manier van werken, omdat ik van tevoren stapsgewijs alle lessen kon voorbereiden en daardoor met een zeker gevoel de weg op ging en altijd wist hoe ver ik was. Bovendien wordt bij rijschool Harma het lesgeven aangepast aan de behoeften van elke leerling met een vleugje humor hier en daar. Ik raad deze rijschool dan ook ten zeerste aan. \r\n\r\nBedankt Fred!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg leuke lessen, goede manier van lesgeven. Super veel geleerd en in 1x geslaagd! Tijdens de lessen was er altijd een goede sfeer met veel humor. Ook de auto was erg fijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne auto. Goed en duidelijk les gegeven. Dankzij Fred ben ik in 1 keer geslaag voor mn examen. Zeker een aanrader voor iedereen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschool heb in 1x tussentijdse toets gehaald en in 1x mijn praktijk er worden goede lessen gegeven via de ris methode en er word alles rustig uitgelegd en het is een goede man waar je goed van kan leren ik raad deze rijschool aan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, Fred heeft enorm veel geduld en legt alles rustig maar doeltreffend uit. Vooral de manier van lesgeven en het verwerken van humor in zijn lessen maakte mij erg zeker. Zeer een aanrader.