Top ervaring

Vandaag ben ik geslaagd voor mijn praktijkexamen voor de auto. De afgelopen maanden heb ik van Fred zeer leerzame en gezellige lessen gehad. Stap voor stap heb ik geleerd om auto te rijden. Fred zijn uitleg is duidelijk en hij weet goed op wat voor manier hij feedback moet geven, en dat is fijn. Zo voel je je op je gemak in de auto. Er wordt serieus gereden, maar er is ook tijd voor een gezellig gesprekje. Kortom, ik zou rijschool Harma zeker aanbevelen. Bedankt Fred voor je hulp, vertrouwen en support.

Fred is een erg fijne instructeur, zeer geduldig en heel rustig. Het is altijd gezellig in de auto. Ik ben blij dat ik voor Harma rijschool heb gekozen, in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. Dank je wel voor de goede opleiding!

Iedere rijles was weer een feestje

De rijlessen van Fred waren altijd erg gezellig! Hij geeft duidelijke uitleg en aanwijzingen en stelde mij erg op mijn gemak tijdens de rijlessen. Fred neemt ook zijn leerlingen mee op stedentrip naar onze hoofdstad Amsterdam. Ik vond dit onwijs leuk, omdat je dan echt in een andere omgeving mag rijden en je wisselt af met een andere leerling waar je vervolgens ook weer veel van leert. Ik vind Rijschool Harma echt een aanrader!

Uitstekend! 👍

Goede rijschool. Rustige instructeur, die mij op een positieve manier feedback gaf op het rijden en bijzondere verrichtingen. Goede tips en duidelijke manier van lesgeven.

Uitmuntende ondersteuning

Zojuist mijn B-E gehaald bij Harma. Fred geeft duidelijke uitleg, hij is heel rustig en geeft een verzekerend gevoel wat mij enorm heeft geholpen bij mijn examenstress. Lessen bij Harma is écht een aanrader!

Onwijs goede rijschool!!

Ik heb enorm van de lessen met Fred genoten, hij is een onwijs goede instructeur. De lessen waren altijd anders, maar hadden een goede samenhang! Hoogtepunten uit de gehele opleiding; de stedentrip naar Amsterdam, voor het eerst 130km/uur over de snelweg en dansend het CBR uitlopen. Ik heb een half jaar gereden bij HARMA en ben daarna in 1x geslaagd!! Top Rijschool. Echt een aanrader!

Super!

Het waren leerzame, gezellige en fijne lessen. Ik merkte dat ik stapsgewijs aan het leren was en er werd gekeken naar mijn persoonlijke leerdoelen. Ik zal de lessen en het plezier ervan niet meer vergeten!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met veel plezier lessen gevolgd bij rijschool Harma. Met veel deskundigheid en geduld heeft Fred mij geholpen met het in één keer behalen van mijn rijbewijs. \r\n\r\nDe ris methode vond ik een fijne manier van werken, omdat ik van tevoren stapsgewijs alle lessen kon voorbereiden en daardoor met een zeker gevoel de weg op ging en altijd wist hoe ver ik was. Bovendien wordt bij rijschool Harma het lesgeven aangepast aan de behoeften van elke leerling met een vleugje humor hier en daar. Ik raad deze rijschool dan ook ten zeerste aan. \r\n\r\nBedankt Fred!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg leuke lessen, goede manier van lesgeven. Super veel geleerd en in 1x geslaagd! Tijdens de lessen was er altijd een goede sfeer met veel humor. Ook de auto was erg fijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne auto. Goed en duidelijk les gegeven. Dankzij Fred ben ik in 1 keer geslaag voor mn examen. Zeker een aanrader voor iedereen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschool heb in 1x tussentijdse toets gehaald en in 1x mijn praktijk er worden goede lessen gegeven via de ris methode en er word alles rustig uitgelegd en het is een goede man waar je goed van kan leren ik raad deze rijschool aan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, Fred heeft enorm veel geduld en legt alles rustig maar doeltreffend uit. Vooral de manier van lesgeven en het verwerken van humor in zijn lessen maakte mij erg zeker. Zeer een aanrader.