Uitstekende begeleiding

Eerst heb ik bij een andere rijschool gereden. Hierna bij Fred terechtgekomen omdat deze mij werd aangeraden. Fred is een goede instructeur die je alle tijd geeft om te leren en zoekt telkens weer een leuke uitdaging om te leren (zoals in chaotische Amsterdam rijden en naar de Euromast) Ook blijft hij in je geloven ondanks dat je eventueel een fout maakt. Deze rijschool is zeker een aanrader.

Super experience-

After looking for some time for a driving school I am happy I got Fred's card thru my husbands driving instructor. I wanted to learn in an automatic. Could not change my American license into a Dutch one with out taking the theory and driving exams. My lessons with Fred were very pleasant and informative, even though I have been driving over 40 years, Fred made me aware of what was expected for obtaining a Dutch license. I highly recommend Fred. Thank you for a great experience Fred.

Super chill

Na eerst bij een andere rijschool gereden te hebben ben ik bij HARMA terechtgekomen. Beste overstap die ik ooit kon maken. Fred is een superfijne en ervaren instructeur. Geeft je alle tijd die je nodig hebt, let op wat de behoeft is bij jou als persoon. Ik heb altijd genoten van de rijlessen, altijd met een goed gevoel de auto in gestapt.

Comfortabel en heel fijn

Tijdens mijn lessen voelde ik me altijd op mijn gemak, Fred laat duidelijk weten wat hij wil maar zet je nooit onder druk! Ben heel blij dat ik nu mijn rijbewijs heb en nog blijer dat ik het met Fred heb mogen doen :)

Altijd een positieve sfeer in de auto terwijl je super goed word begeleid.

Onze (broertjes broer) ervaring was ontzettend goed. Je keek altijd uit naar de lessen niet perse alleen om te rijden maar ook vanwege Fred zelf, er was namelijk altijd een super goede sfeer tijdens de rijlessen. De manier van les geven zelf was top if we may say 10/10, altijd werd het duidelijk en rustig uitgelegd op een manier waardoor iedereen het snapt. Deed je iets fout werd er gelijk uitgelegd hoe je het beter moet doen volgende keer. De volgorde waarop de lessen gaan zijn uitstekend waardoor je op een goede wijze leert rijden no complaints here. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend 100% waard. Dus wij raden het zeker aan om bij H.A.R.M.A lessen te nemen, Het klopt van a tot z. Met vriendelijke groet, De broertjes Broer.

Super rijschool!

Super rijschool! Geeft veel om de leerling. En geeft alle nodige tijd. Geen praatjes maar daadjes. Zeker geen tijdverspilling en focust op wat jij nodig heb en neemt de tijd voor je!

Super goede rijschool

Mijn zoon heeft zijn rijbewijs gehaald bij Rijschool Harma en wij zijn echt ontzetten tevreden. Fred is een hele ervaren instructeur, rustig, gezellig en professioneel. Hij denkt goed mee met wat de leerling nodig heeft en is zeer begaan met zijn leerlingen. Wat ik ook heel leuk vond zijn de extraatjes, zo mocht mijn zoon tijdens een dubbele rijles een keer een extra lange rit maken. Super leerzaam. Ik kan de rijschool absoluut aanraden.

Ik heb mijn tijd bij Harma als ontzettend fijn ervaren. Fred heeft mij goed ondersteund doormiddel van het boek, de duidelijke en uitdagende lessen en de persoonlijke begeleiding. Hij speelt goed in op de leerling en bekijkt op alle vlakken waar hij zijn steentje in kan bijdragen! Ik had geen betere instructeur kunnen wensen! Nogmaals ontzettend bedankt voor alles!!

Zelfvertrouwen gekregen om te rijden

De eerste keer dat ik de auto instap was ik erg onzeker over mijn vaardigheden van autorijden. Al snel waren die onzekerheden verdwenen. Door Fred zijn geduld, op het gemak stellen en humor begon ik rijden zelfs leuk te vinden. Nooit gedacht dat ik autorijden nu als een hobby beschouw. Voor iedereen die geen zelfvertrouwen of zelfs angst heeft om te rijden. Raad ik rijschool Harma ontzettend aan!

Ik zou niks anders hebben gekozen.

Fred is een super goede en leuke instructeur om te hebben, ik zou iedereen naar deze rijschool sturen. Zelf ben ik vorige week geslaagd (eerste poging) en ik ga de rijlessen zeker missen!

Ik had mij geen betere rijschool kunnen wensen

Bij Fred ben je geen nummer en geeft je goeie persoonlijke begeleiding. Met veel plezier altijd altijd les gehad. Het was een optimale combinatie van leerzaam en op je gemak voelen. De stedentrip naar Amsterdam was een leuke en leerzame ervaring. Ik raad daarom iedereen aan om bij Fred te lessen.

topppppp

Toen ik 16,5 werd had ik een mailtje gestuurd naar Harma, hij reageerde in een paar uur en 2 dagen later zat ik in de auto. De lessen waren super leuk. Fred heeft me goed geholpen en ik vond het altijd gezellig om weer een rijles te hebben. Ook was het leuk dat we Amsterdam gingen met de lesauto en heel de rit mochten rijden. Ik heb onder de 20 lessen gehad en op me 17 verjaardag in 1x geslaagd. nogmaals super bedankt voor de leuke lessen Fred

Top ervaring

Vandaag ben ik geslaagd voor mijn praktijkexamen voor de auto. De afgelopen maanden heb ik van Fred zeer leerzame en gezellige lessen gehad. Stap voor stap heb ik geleerd om auto te rijden. Fred zijn uitleg is duidelijk en hij weet goed op wat voor manier hij feedback moet geven, en dat is fijn. Zo voel je je op je gemak in de auto. Er wordt serieus gereden, maar er is ook tijd voor een gezellig gesprekje. Kortom, ik zou rijschool Harma zeker aanbevelen. Bedankt Fred voor je hulp, vertrouwen en support.

Fred is een erg fijne instructeur, zeer geduldig en heel rustig. Het is altijd gezellig in de auto. Ik ben blij dat ik voor Harma rijschool heb gekozen, in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. Dank je wel voor de goede opleiding!

Iedere rijles was weer een feestje

De rijlessen van Fred waren altijd erg gezellig! Hij geeft duidelijke uitleg en aanwijzingen en stelde mij erg op mijn gemak tijdens de rijlessen. Fred neemt ook zijn leerlingen mee op stedentrip naar onze hoofdstad Amsterdam. Ik vond dit onwijs leuk, omdat je dan echt in een andere omgeving mag rijden en je wisselt af met een andere leerling waar je vervolgens ook weer veel van leert. Ik vind Rijschool Harma echt een aanrader!

Uitstekend! 👍

Goede rijschool. Rustige instructeur, die mij op een positieve manier feedback gaf op het rijden en bijzondere verrichtingen. Goede tips en duidelijke manier van lesgeven.

Uitmuntende ondersteuning

Zojuist mijn B-E gehaald bij Harma. Fred geeft duidelijke uitleg, hij is heel rustig en geeft een verzekerend gevoel wat mij enorm heeft geholpen bij mijn examenstress. Lessen bij Harma is écht een aanrader!

Onwijs goede rijschool!!

Ik heb enorm van de lessen met Fred genoten, hij is een onwijs goede instructeur. De lessen waren altijd anders, maar hadden een goede samenhang! Hoogtepunten uit de gehele opleiding; de stedentrip naar Amsterdam, voor het eerst 130km/uur over de snelweg en dansend het CBR uitlopen. Ik heb een half jaar gereden bij HARMA en ben daarna in 1x geslaagd!! Top Rijschool. Echt een aanrader!

Het waren leerzame, gezellige en fijne lessen. Ik merkte dat ik stapsgewijs aan het leren was en er werd gekeken naar mijn persoonlijke leerdoelen. Ik zal de lessen en het plezier ervan niet meer vergeten!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met veel plezier lessen gevolgd bij rijschool Harma. Met veel deskundigheid en geduld heeft Fred mij geholpen met het in één keer behalen van mijn rijbewijs. \r\n\r\nDe ris methode vond ik een fijne manier van werken, omdat ik van tevoren stapsgewijs alle lessen kon voorbereiden en daardoor met een zeker gevoel de weg op ging en altijd wist hoe ver ik was. Bovendien wordt bij rijschool Harma het lesgeven aangepast aan de behoeften van elke leerling met een vleugje humor hier en daar. Ik raad deze rijschool dan ook ten zeerste aan. \r\n\r\nBedankt Fred!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg leuke lessen, goede manier van lesgeven. Super veel geleerd en in 1x geslaagd! Tijdens de lessen was er altijd een goede sfeer met veel humor. Ook de auto was erg fijn.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne auto. Goed en duidelijk les gegeven. Dankzij Fred ben ik in 1 keer geslaag voor mn examen. Zeker een aanrader voor iedereen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschool heb in 1x tussentijdse toets gehaald en in 1x mijn praktijk er worden goede lessen gegeven via de ris methode en er word alles rustig uitgelegd en het is een goede man waar je goed van kan leren ik raad deze rijschool aan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, Fred heeft enorm veel geduld en legt alles rustig maar doeltreffend uit. Vooral de manier van lesgeven en het verwerken van humor in zijn lessen maakte mij erg zeker. Zeer een aanrader.

Trasmolen 3

2614LN Delft