Fijn bedrijf dicht bij huis .

Hele goede services . Fijne en vriendelijke mensen.

Ik bracht mijn bus er voor APK. Ze belde en zeiden : Alles is in orde , maar het is wel even geleden dat uw bus een beurt gehad heeft. Zullen we dat gelijk doen, want voor uw bus is dat beter. Wakkere mensen die goed meedenken. Bedankt monteurs.

Service gericht en eerlijk

Netjes op de hoogte gehouden, beurt is vlot en goed gedaan

Goeie service en vriendelijk

Ze zijn behulpzaam als je ook iets vraagt

zeer goed

best

Weer erg goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Geweldig goed !!!

geweldig goed

Top service

Hier wordt je altijd keurig geholpen. Het had gevroren en mijn auto starte niet meer. Lastig. Gebeld met Van Geenen. Ik zat zelf al te piekeren, hoe ga ik die auto daar krijgen want ik woon 30 km van Nunspeet. Maar geen probleem, die zelfde middag nog ben ik, aan huis geholpen. Een nieuwe accu er in en hij deed het weer!

Klantvriendelijk

Een mooi bedrijf met vriendelijke medewerkers, hier voel je als klant je snel thuis!

Gewoon goed ! Meer heb je niet nodig.

Prettig bedrijf met terzake kundige medewerkers. Gewoon goed dus !

zeer prettig

De jaren lange samenwerking met van Genen Auto's geeft veel vertrouwen. Zowel met koop van nieuwe of gebruikte auto's hebben wij dat ervaren.

Bestelbus gekocht en zeer goed afgeleverd. Prettig contact.

Uitstekende service

Auto na afloop door garage bij mij thuis afgeleverd!

Super geregled

Snelle afspraak afhandeling Netjes afgehandeld .

duidelijke infomatie, afspraak is afspraak

Heldere probleestelling, opties gegeven, netjes gerepareerd en auto spic en span, schoon terug ontvangen

Goed bedrijf

Deskundig & correct Schone aflevering na reparatie.

Afspraak is afspraak

Top bedrijf

Winter bandjes laten monteren. Snelle service en je auto wordt keurig gewassen afgeleverd. Gewoon al jarenlang blij en tevreden met van Geenen. Rijmt nog leuk ook.

goede service en vakmanschap

...

Van Geenen, een garage bedrijf waar je op kunt bouwen.

Heb al een aantal tweedehands auto's gekocht, klantvriendelijk en een goede service.

Top!!

Snelle en zeer klantvriendelijke afhandeling naar volle tevredenheid

Was met een vraag en meteen nagekeken en gerepareerd

Super goed geholpen

Starte niet goed doorgemeten en hadden accu op voorraad met kwartiertje reed ik weer

Gewoon okay

Fijne garage, en gewoon makkelijk in de buurt.

Deze garage is mijn buurman, dus behalve dat ik tevreden ben is het gewoon makkelijk voor ons.