professioneel en klantvriendelijk

professioneel en klantvriendelijk

Omgang is altijd prettig, kwaliteit is minder geworden!

Over het persoonlijk contant e.d. ben ik te vrede. Over de kwaliteit ben ik minder te spreken. Er zijn nu meerdere keren wat zaken vergeten goed af te stellen of bij te vullen. Dat kan beter hou de kwaliteit in de gaten.

Snel en goed

Van geenen had mij al ingeseind bij de laatste grote beurt, de remblokken en schijven zijn over een tijdje aan vervanging toe. 7 maanden later.begon inderdaad zoals aangeven het lampje soms te branden. Woensdag gebeld en donderdag kon de reparatie al uitgevoerd worden. De vooraf gevraagde prijs kwam iets lager uit. Prima service en snel geholpen!

Altijd goeie en vakkundige hulp. Geen verassingen achteraf alles keurig in overleg.

Klantvriendelijk en gewerkt volgens afspraak.

Prettige en deskundige hulp.

Een bijzonder positieve ervaring.

Zeer klantvriendelijke, rustige, professionele en meedenkende verkoper. Een keurig nette omgeving.

Uitstekende service

Mijn auto moest voor een APK. Na een goede eerste indruk van het bedrijf een afspraak gemaakt. APK is goed verlopen. Eerst bellen voordat er reparatie gepleegd wordt. Zo kom je niet voor onverwachte kosten te staan. Nu weer nieuwe APK en een goede ervaring rijker.

Beste service!

Wij hadden een barst in onze ruit. Daardoor kwam de auto niet door de APK keuring. De medewerkers hebben voorzien in de mogelijkheid om het vervangen van de voorruit door een extern bedrijf (vanwege verzekering) te laten doen bij Van Geenen, waarbij ze ook nog eens ruimte in de werkplaats beschikbaar hebben gesteld! Super service.

Kwaliteit gegarandeerd….

Prettige garage met excellente medewerkers(-sters) die doen wat ze beloven. Zeer tevreden ‼️

Goed services. Vriendelijke personeel .Heel behulpzaam.

Goed services. Vriendelijke personeel .Heel behulpzaam.

Super!!!

Ze zijn erg duidelijk, concreet, eerlijke prijzen, snel en ze komen hun afspraken na. Ook het contact met service adviseur was in 1 woord fantastisch!

Netjes geholpen

aangenaam bedrijf met vriendelijke mensen en een goede sfeer.

aangenaam bedrijf met vriendelijke mensen en een goede sfeer.

Super geregeld allemaal

via Site afspraak gemaakt. bevestiging via mail ontvangen dat het goed was wat ik had aangegeven. snel en netjes het werk verricht en ook nog naar leverancier geweest voor me omdat ik iets nodig had en dat hadden ze niet meer op voorraad.

Een heel fijn garage bedrijf, goede service en aardige medewerkers

Goede service en aardige medewerkers die vakbekwaam zijn.

Correct bedrijf met oog voor detail en een plezierige omgang

Behulpzaam Meedenkend Oplossinggericht Giwde kwaliteit

Vakkundig en klantgericht

Netjes en vakkundig gewerkt en me keurig op de hoogte gehouden.

Snelle bandenwissel

Supersnel de bandjes laten wisselen en de auto weer keurig netjes gewassen ontvangen. Topservice. Bedankt

Heel vriendelijk geholepen en vriendelijk ontvangen

Afgelopen week mijn nieuwe bus gekocht bij van Geenen Auto's. Alles was netjes en vlot geregeld en bus afgeleverd volgens afspraak. Was voor mij wel ruim 2 uur rijden maar zeker de moeite waard.

Toffe club

Fijne mensen staan klaar voor je en luisteren naar wat je wilt . geven eerlijk feedback ik kom er al 16 jaar en hoop er nog 16 jaar te kunnen komen al is het voor mijn rollator

Hele goede service en contact.

Goede eerlijke uitleg en service. Fijne en vlotte afhandeling. We hadden pech met de auto die we in wilden leveren en daar is heel goed en netjes op geanticipeerd. Daar zullen we zeker nog eens terugkomen als dat nodig is.

Uitstekend geholpen, bedankt Gerben

Sinds een week eigenaar van mijn mooie Mini. Rijd als een zonnetje Erg tevreden en goed geholpen door Gerben

Ik heb geen woord alles was perfect gegaan, en ik ben echt blij met me auto