Vakkundig

Kan altijd op korte termijn terecht en ze zijn inventief met oplossingen

👍

Vlotte behandeling

oke

goede garage

Duidelijk, vriendelijk, geen kleine letters en snel een deal gesloten!

Erg klantvriendelijk behandeld. Ik kon de auto in overleg een aantal weken later ophalen. Zijn erg meegaand. Zeker aan te raden!!!

Fijne garage ,heel vriendelijk personeel, deskundig,heel klantgericht.

Bij het ontstaan van een probleem probeert men je zo snel mogelijk te helpen,ook het te verwachten kostenplaatje is vooraf duidelijk. kortom een heel prettig bedrijf.

vriendelijk welkom geheten en geholpen

Bij van Geenen kunt u met een gerust hart terecht voor een betrouwbare occasion. Wij zijn bij van Geenen vriendelijk geholpen door Gerben en geïnformeerd per e-mail over de Volvo die we op het oog haddden. Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over de Volvo v40 die we onlangs gekocht gekocht hebben. Wat ons betreft een betrouwbare garage!

prima geholpen en goed op de hoogte gehouden van de voortgang

Geweldig goede service!!

Top meegedacht waardoor ik toch naar t werk kon ☺️

Fijne samenwerking!

Al jaren lange trouwe en tevreden klant.

Alles volgens afspraak.

Auto weggebracht en keurig op tijd klaar. Niets op aan te merken. duidelijke uitleg van de reparatie.

Vakkundig en klantgericht

Denken met je mee om de beste afwegingen te maken voor onderhoud. Deskundig geholpen. Vriendelijk en houden zich aan de afspraken.

Apk prima uitgevoerd

Fijn dat ik netjes gebeld werd, toen bleek dat er meer aan de hand was dan voorzien. Ook kreeg ik een berichtje toen de auto klaar stond.

BETROUWBAAR EN HEEL GOED KLANTGERICHT ADVIES.

BETROUWBAAR EN MET DE KLANT MEEDENKEN ,EN ZEER GOEDE SERVICE VANUIT DE WERKPLAATS ,MAAR OOK IN DE VERKOOP.

Top service

Vriendelijk ontvangen . Wieldopjes waren vervangen omdat ze niet netjes meer waren

Duidelijke communicatie

Kon er snel terecht en werd ook snel geholpen

Vriendelijk en behulpzaam

Goede service.

Klasse gedaan. aankoop Q3 en onderhoud en service perfecto

Snelle service, perfecte begeleiding bij aankoop/inruil auto's. Goed en leuk team.

Professioneel

Vriendelijk en laagdrempelig

Hans denkt met je mee

Wij zijn al jaren klant bij van Geenen en hebben alleen maar goede ervaringen. Soms moeten er keuzes gemaakt worden. Bij het geven van advies stelt van Geenen het belang van de klant voorop! Wij vertrouwen van Geenen 100%

Vriendelijk gemoedelijk personeel met kennis van zaken

Goed geholpen door Gerben de verkoper...hij is zelf monteur geweest en dat kun je merken als je zaken vraagt..Vriendelijk en niet opdringerig..Ik heb bij Van Geenen auto's een Toyota Yaris gekocht voor een scherpe prijs.

Super service en kwaliteit en klantenservice staan voorop

Super team, denken mee en gaan altijd voor het beste resultaat.

Top garage en personeel

Al jaren uiterst tevreden over de aankoop en onderhoud van diverse auto’s bij van Geenen. Fijn personeel en altijd netjes en snel geholpen.

In één woord: keurig

Zeer vriendelijk ontvangen, nette prijs en auto piekfijn afgeleverd met leuke attentie!. Zeer plezierige ervaring met dit bedrijf.

Goede service en zeer vriendelijk

Goede communicatie en zeer goede service

Zoeken de oorzaak op van de kwaal, en herstellen die. Prima werk geleverd