Op tijd klaar en geen verrassingen.

Auto weggebracht voor een kleine beurt en apk.

Klantvriendelijk.

Zeer vriendelijk ontvangen. Onderhandeld in een prettige sfeer bij aankoop occasion en inruil van mijn auto.

Snelle goede service

Snelle goede service, klantvriendelijk.

Ik ben te vreden!

Kwaliteit en prijs is naar wens!

Vlotte en goede service. Wordt voor eventuele calamiteiten gebeld zodat de kosten niet onnodig hoog worden.

uitstekende ervaring

vriendelijk, snel en professioneel

Van Geenen Auto's: een zeer servicegericht bedrijf met goed advies!

Van Geenen Auto's hebben wij ervaren als een zeer servicegericht bedrijf met goed advies!

Zeer te vreden over de voortgang van mijn nieuwe auto

Super geholpen

Hele vriendelijke mensen die heel goed naar mij wilden luisteren. En ook eerst mij op de hoogte stelde voordat ze iets gingen repareren Mijn camper is klaar om mee weg te gaan. Top!

top

zeer goed

Prima, zeer tevreden.

Goede service! Vriendelijk, betrokken en kundig personeel.

Jaren klant met auto, maar ook toen ik met pech stond met de motor haalden ze ons en de motor op en deze gerepareerd

Het was heer geweldig

Zoals altijd super tevreden, je wordt steeds precies op de hoogte gehouden wat er allemaal moet gebeuren.

wederom goed

wederom goed jammer dat de zonneklep zo idioot duur is

Goede ontvangen.

Netjes ontvangen. Zou wel beter zijn als je wat beter uitleg krijgt wat er gebeurd is aan je auto. Wat meer tijd voor de klant. De dame deed wel goed haar best. Een leen auto zou wel bij de service passen, geen hour auto. Is niet altijd nodig. Maar als het zo uit komt.

Vriendelijk vaardig

Vlotte service en komen afspraken na. Doen wat ze zeggen.

snelle service, je wordt vriendelijk geholpen

Wij ervaren van Geenen auto's al jaren als een betrouwbaar en prettig bedrijf.

service en klantgerichte garage waar je persoonlijk benaderd wordt.

Recent de jaarlijkse APK/grote beurt laten doen in combinatie met vernieuwing van de koppelingsplaten. Keurig uitgevoerd met als verrassing een gewassen en gezogen auto.

Snelle dienstverlening

De auto konden we direct brengen en na een aantal uren was deze al naar volle tevredenheid gerepareerd.

ook super geholpen als ze een keer er NIKS aan verdienen

sinds vorig jaar ,al onze gezinsleden met hun auto s naar hun vriendelijk geholpen , vakkundig en vlot

Super! Goeie service

Positieve ervaring. Er werd netjes gebeld omdat het wat meer ging kosten dan verwacht en de auto was binnen een dag klaar :)

Kwaliteit en goede service, vriendelijk personeel

Behulpzaam en vriendelijk personeel. De perfecte auto voor ons snel gevonden. Goede prijs en service..

Zeer goede en snelle service

Zeer vriendelijk en service gericht

Personeel denkt met je mee en is behulpzaam en flexibel

Servicegericht, eerlijk en professioneel

Wederom super ervaring gehad bij APK en grote beurt. Er wordt netjes even gebeld en overlegd over banden etc. Auto was super mooi schoongemaakt van binnen en buiten.