Topservice

Snel en makkelijk plannen en communiceren Goed overleg en prima service

Gewoon zoals het hoort

Snel en meedenken met de klant

Er werd bij aankomst snel geschakeld zodat mijn auto eerder werd gedaan.Top!

Een garage bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Al jaren vaste klant ,ook voor mijn beide dochters, hebben ze altijd zo goed mogelijk alles gedaan wat ze konden doen.

Erg vriendelijk en behulpzaam

Prima mensen

Tevreden

We zijn zeer tevreden over de geleverde kwaliteit.

Goede service en vakbekwaam

Mooi bedrijf

Fijn bedrijf!

Na prettig telefonisch contact de auto gekocht, auto is direct klaargemaakt en kon worden afgehaald. Auto was nog netter dan beschreven, ontzettend blij mee. Bedankt Gerben en Van Geenen Auto’s!

Zeer vriendelijke

Maar ook behulpzaam

Altijd goede communicatie

Goede communicatie bij extra werk en klantvriendelijk

Zij begrijpen hoe je een tevreden klant maakt.

Onze auto stopte er opeens mee. Ik was blij verrast dat zij in een week dat ze gesloten waren direct klaar stonden met een vervangende auto (ik was geen bestaande klant) en onze auto direct zouden repareren als de werkplaats weer open zou gaan. 2 dagen later een telefoontje; Ik heb de auto weer klaar! Notabene 3 dagen eerder dan afgesproken en in hun vakantie. Super geregeld!!

Betrouwbaar en zeer vriendelijk

Geweldige service!

Staan altijd voor je klaar. Bieden evt thuisbrengservice/leenfiets ed. Prima!

goede service, netjes werk geleverd.

Houden zich netjes aan afspraken, nette snelle afhandeling bij problemen

Vriendelijk en duidelijke communicatie

Van te voren duidelijk besproken wat de bedoeling was. Bij onverwachte kosten wordt er meteen gebeld.

Advies was duidelijk, goede info over de kosten. Vriendelijk in het contact!

Duidelijk en correct

duidelijke afspraak, persoonlijk contact en menselijke realiteit. Kortom…aanrader voor de consument zowel zakelijk als privé

Prima deal, goede ervaring!

Ik had interesse in een 2017 Seat station die aangeboden werd. Die was niet goedkoop. Maar ik kreeg een goede inruilprijs voor mijn 2011 Skoda. Seat zag er prima uit. Verkoper kwam betrouwbaar over, nam de tijd. Ik ben zeer tevreden. Ik zou hier zo weer een auto kopen.

Lekker snel en goed

Een afspraak gemaakt voor een nieuwe set winterbanden. Binnen 1 week had ik de banden en waren ze gemonteerd. Ook gelijk 2 zomerbanden vervangen. Ik kon er op wachten.

Goed gelukt

Behulpzaam en goede service

Ontzettend goede en vriendelijke service

Actief meedenken om een zo goed mogelijke oplossing te vinden voor en dure reparatie. Uistekende service

Prima verlopen

Goeie ervaring met van Geenen auto’s