Betrouwbaarheid

Onze auto een APK en kleine beurt laten uitvoeren door Kwikfit. Auto afgekeurd voor de APK. Extra kosten geoffeerd door Kwikfit om door de APK te komen €170. Auto bij van Geenen gebracht kosten €12.50 (exclusief de tweede APK keuring). Een lampje was niet defect maar zat los. En de ruitenwisservloeistofpomp was toch niet defect!!

Goed klantcontact en snelle service

Goede service en kwaliteit

Vriendelijk geholpen en keurig op de hoogte gehouden van de handelingen die moesten gebeuren.

Helder en duidelijke afspraken met prima service!

Van tevoren een duidelijke kostenopgave, keurig van de voortgang op de hoogte gehouden.

Mooie zaak, Alles goed en netjes geregeld. De koop was binnen no time afgerond. Gerben nogmaals bedankt.

Prima geregeld

Ik had een raar geluid in mijn auto. Daniel ging gelijk mee om te luisteren Auto werd gelijk nagekeken en niet lang later kreeg ik een bericht dat het opgelost was. Ondanks al het geplande kon dit nog mooi tussendoor. Bedankt

Prima garage

duidelijke communicatie, duidelijke uitleg over wat en waarvoor bepaalde dingen moeten vervangen worden, goede afspraak over de prijs en prima service

Snel, vriendelijk en alles klopt.

Ik heb weer snel een afspraak kunnen maken, goed geholpen en alles weer goed voor elkaar. En rijden maar weer!

Goed en betrouwbaar garagebedrijf dat doet wat het zegt !

Zowel een V70 als een 318i-cabrio hier in onderhoud en dat naar volle tevredenheid. Makkelijk afspraken te maken; altijd overleg bij onverwachte zaken of bijzonderheden. Goede adviezen en nette prijzen met de klant als uitgangspunt. Zeer betrouwbaar en plezierig personeel. Service top en meer heb je niet nodig.

Flexibel en vakkundig

In korte tijd twee uitstekende ervaringen. Goede controle en APK keuring uitgevoerd op recent aangeschafte tweedehands auto van mijn dochter. Geen nodeloze reparaties doen en advies over onderhoud in de komende periode. Tweede ervaring met een bandenwissel, die toch nog ingepast kon worden op het laatste moment, doordat ik de eerder gemaakte afspraak niet kon nakomen.

altijd snelle service en goed !

betrouwbaar! Snelle, goede service

Goede en klantgerichte service voor een nette prijs

Goede en klantgerichte service voor een nette prijs

zeer goede ervaring

Vriendelijk en snel geholpen, makkelijk om een afspraak te maken. Ben tevreden.

Prima garage met vriendelijk, vakkundig en uitstekend personeel.

Ik ben al jaren vaste klant bij van Geenen omdat ik daar altijd prima en vakkundig geholpen wordt. Afspraak maken voor onderhoud/APK gaat makkelijk, dat wat er aan werkzaamheden gedaan moet worden gebeurt goed en volgens afspraak kortom een aanrader voor iedereen die een andere auto nodig heeft en/of een goed onderhoud adres voor zijn/haar auto zoekt!

GOED GEHOLPEN ; LEUKE AUTO'S GEKOCHT!!!

GOED GEHOLPEN!!!

Duidelijke communicatie vooraf en tijdens de reparatie

Vooraf besproken wat gebeuren moest. Tijdens de APK contact gehad over een reparatie. Kosten kunnen bespreken. Fijn om dat van tevoren te weten.

Vriendelijk, komt afspraken na, vakkundig

Voor het eerst bij dit bedrijf voor een apk met grote beurt van mijn auto. Alles netjes besproken en vlot uitgevoerd. Zeer goed bevallen!

Prettige en vakkundige service

Overleggen goed met de klant. Houden zich aan afspraken. Goede service Vakkundig gewerkt.

Prima!

Goede verkoper..goede service..doen wat ze zeggen

fantastes

werd snel geholpen, duidelijke prijsopgave. werd netjes geïnformeerd dat hij weer klaar stond. gewoon goede nette service.

Nette auto bij een keurig bedrijf

mn laatste 3 auto’s kocht ik ‘in de provincie’ .. dat klinkt randstedelijk en wellicht arrogant voor sommigen, echter míjn ervaring is dat vieze bedrijven op vieze industrieterreinen ook vieze auto’s verkopen. dit is een keurig bedrijf waar ik een nette auto gekocht heb. een aanrader als je gevoelig bent voor nuchterheid, eerlijkheid en prijs-kwaliteit.

De beste garage ooit. Op alle fronten

Prima in orde weer

Groot onderhoud, nieuwe bandjes voor en uitgebalanceerd. Auto rijdt weer zeer prettig. Bedankt!

Netjes geregeld

Van te voren gebeld wat de kosten zijn. En goed en netjes afgehandeld.

Goed advies

Klantvriendelijk en goede terugkoppeling