Was zeer goed

Al jarenlang zeer tevreden klant

Al jaren lang zeer tevreden klant bij Van Geenen. Je wordt uiterst correct behandeld en de auto wordt tiptop onderhouden. Er wordt altijd eerst teruggekoppeld als er extra reparaties moeten worden uitgevoerd en doorgaans krijg je je auto gewassen mee terug. Heb in de loop der jaren diverse occasions aangeschaft. Altijd naar volle tevredenheid. Kortom. Aanrader

eerlijkheid

super eerlijk bespreek de situatie wat er aan de hand is en denk met je mee en kijkt naar mogelijkheden en oplossingen

Rustig uitleg van de auto, eerlijk gesprek over inruilwaarde van huidige auto. Wordt gekeken naar de beste oplossing

Gewoon eerlijk en concreet

Gewoon net bedrijf

Ook bij bepaalde twijfels uitspraak over kunnen doen en meekijken geboden waar eventuele problemen zitten. Transparant en behulpzaam

Snel geholpen

geweldige service!!

Uiterst tevreden

Netjes geholpen door een vriendelijke verkoper. Die keurig z’n afspraken nakomt. En helemaal blij met mijn nieuwe bus.

Nette zaak, prima auto's

Onlangs een Nissan Qashqai gekocht. Een eerlijke prijs, heldere communicatie en na een aankoopkeuring wat kleine zaken netjes afgehandeld. Betrouwbare lui en zou ze ook zeker aanraden.

vlotte service en dicht bij huis

n.v.t.

Top. Prima geholpen

Ik kwam even voor 8.00u zonder afspraak en werd direct geholpen. Echt heel fijn

Goede communicatie, goede service

APK keuring en kleine servicebeurt. Ik werd de hele dag door keurig op de hoogte gehouden wat er moest gebeuren, wat het advies was, etc. En ik ben uiteindelijk erg goed geholpen. Ik kom terug.

ze doen wat ze zeggen

Eerlijke afspraak maken weten wat er gebeurt en een prijsindicatie.

Prima, word mee gedacht

Denken mee, prima service

Vakkundige, klantvriendelijke service

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van de services van Van Geenen. Erg tevreden over de manier van serviceverlening en communicatie. Erg prettige ervaring!

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Van Geenen Auto’s doet wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Alles wordt keurig verzorgd en afgeleverd zoals afgesproken. Daarnaast wordt er direct gecommuniceerd als men vertraging aan ziet komen. De communicatie verloopt op een zeer prettige en integere wijze waarbij de klantgerichtheid en kennis van zaken in het oog springen. Zeer goede ervaring al met al… Van Genen auto’s is ronduit een aanrader!

Deal snel gesloten

Auto keurig afgeleverd, fijne mensen

Top en top

Super en perfect Altijd goeie vakkundige hulp. Geen verassingen achteraf alles keurig in overleg. Ik verwen ze altijd met iets lekkers voor bij de koffie

Heel goed

professioneel en klantvriendelijk

professioneel en klantvriendelijk

Omgang is altijd prettig, kwaliteit is minder geworden!

Over het persoonlijk contant e.d. ben ik te vrede. Over de kwaliteit ben ik minder te spreken. Er zijn nu meerdere keren wat zaken vergeten goed af te stellen of bij te vullen. Dat kan beter hou de kwaliteit in de gaten.

Snel en goed

Van geenen had mij al ingeseind bij de laatste grote beurt, de remblokken en schijven zijn over een tijdje aan vervanging toe. 7 maanden later.begon inderdaad zoals aangeven het lampje soms te branden. Woensdag gebeld en donderdag kon de reparatie al uitgevoerd worden. De vooraf gevraagde prijs kwam iets lager uit. Prima service en snel geholpen!

Altijd goeie en vakkundige hulp. Geen verassingen achteraf alles keurig in overleg.

Klantvriendelijk en gewerkt volgens afspraak.

Prettige en deskundige hulp.