postief

Vriendelijk en een goede service.

Lamp verwisselen apk

Goeie service.. klant vriendelijk..

Vriendelijke ontvangst met daarna een prettig gesprek wat vertrouwd overkwam. Afspraken keurig uitgevoerd volgens afspraak. Een voorbeeld functie voor veel bedrijven. Ga zo door.

Prima!

Prima en persoonlijke service!! Komen afspraken na en doen een stapje extra!

Geen gladde praatjes. Nuchter. Gerben is prettig in omgang. De Klant staat centraal.

zeer goed

netjes.snelle servise

Prettig in de omgang

Prettige ontvangst, goed mee te overleggen en geen onverwachte dingen. Voor bijzonderheden wordt eerst overlegd en meegedacht. Niet het onderste uit de kan willen halen, maar gaan voor een goed klantcontact. Fijn!

Prima service!!!

Prima service!!!

Uitstekend!

Zeer goed behandeld. Snelle reacties vanuit het bedrijf. Over was duidelijk en goed besproken.

Top bedrijf

Top bedrijf goede service

Gevoel was gelijk goed, mooi bedrijf,

Ik ben er goed geholpen weer

Mijn ervaring is dat de auto weer goed voor elkaar is gemaakt voor de winter.

prima afspraken worden nagekomen, bij wijzigingen of zaken omtrent de opdracht worden duidelijk gecommuniceerd.

Nieuwe auto gekocht bij Van Geenen auto's. Zij hebben ons prima geholpen en te woord gestaan. Helemaal blij mee!

Ze zijn vriendelijk en netjes behandeld

Vriendelijk en netjes behandeld. Als er wat is bellen ze ook, om te overleggen.

Heldere en open communicatie en top aflevering van de auto

De auto moest een grote beurt en APK. Ze belden netjes om te overleggen in over de kosten, daarnaast maakten ze heel helder inzichtelijk waar de kosten vandaan kwamen. Mijn auto was ook binnen één dag klaar, dus ik hoefde hem niet lang te missen. De auto was schoon en zag er goed uit toen ik hem ophaalde. Je auto is in goede handen bij Van Geenen!

Het is een top bedrijf staan altijd voor je klaar.

Ze staan altijd voor je klaar ..betrouwbaar in verkoop van goeie auto's .En ze helpen je goed op weg en zijn klantvriendelijk.

Open en eerlijk.

Vriendelijke mensen. Open en eerlijk. Duidelijk over wat we kunnen verwachten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto voor apk en beurt. Keurigbop de hoogte gehouden van de kosten en na de beurt was de auto netjes gewassen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijk overlegd wat er aan de auto gedaan moest worden voor mn APK en was snel gedaan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, meedenkend, deskundig en vriendelijk.