• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen en goed kontakt en fijne service..aanrader voor auto zoekers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en duidelijk.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben er maar 1 woord voor en dat is Geweldig.\r\nWanneer we weer een auto zullen kopen gaan we hier zeker weer heen. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een paar jaar geleden hier een auto gekocht en toen hadden we al een prettig gevoel bij dit bedrijf. We hadden nu weer een autootje nodig en besloten eigenlijk meteen hen weer te bellen. We hadden wat specifieke eisen en daar werd goed op ingespeeld en we zijn vrij snel tot een keus gekomen.\r\nVanwege de persoonlijke aandacht, de deskundige adviezen en het aanbod raden we dit bedrijf zeer aan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service!\r\nGoede en uitgebreide informatie en uitleg over de aangeschafte auto.\r\nDit bedrijf doet graag een stap extra voor haar klanten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf, goede service en n keurige auto gekocht..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en goede communicatie! Binnen een paar dagen had ik een nieuwe auto en was alles geregeld. Er wordt met je mee gedacht en daarbij een goede advisering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel gastvrij en vriendelijk personeel. Voor mij de ideale auto gevonden, voor een goede prijs. Ik ben er erg blij mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct ,eerlijk en een goed advies. En een mooie auto voor een normale prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en de wens van de klant wordt gehoord en gezien! Laagdrempelig in contact.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en eerlijk over de auto. Ze willen je goed helpen en dat is duidelijk te merken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk, keurig geholpen. \r\n\r\nTussen koop en aflevering goed contact gehad en men was eerlijk over zaken die tijdens de apk aan het licht kwamen waar in principe geen apk afkeur op zou volgen. In zeer goed overleg is alles voor aflevering volgens afspraak opgelost. (ik had zelf gekozen om geen garantie/afleveringspakket bij te kopen. Dus men had er ook een nieuwe apk op kunnen doen zonder iets te melden) \r\n\r\nVoor de aflevering zelf was ruim de tijd, er was voldoende ruimte voor vragen en ik kreeg uitleg over de functies in de auto. \r\nWe hebben zelfs een taart met foto van de auto mee gekregen. \r\n\r\nWe vullen dit soort enquêtes normaal niet in maar in dit geval is het zeer verdient! Succes met jullie bedrijf en wie weet tot over een paar jaar. 😉

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en duidelijk in uitleg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed werkend , vriendelijk , vertrouwelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben hier terecht gekomen voor de aanschaf van een gebruikte auto. Bij aankomst zijn wij zeer hartelijk ontvangen. Ook bij zowel het onderhandelen en afleveren een zeer prettige ervaring gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet bij Galema en de Boer terechtgekomen. Vriendelijke ontvangst door Arjen Galema en proefrit geen probleem. Bij aflevering alle tijd voor uitleg werking auto en als verrassing een taart met het logo van de auto. Afspraak is hier afspraak en klant wordt hier als klant behandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Werd een eerlijk verhaal over de auto verteld. Zeer correct en netjes geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en klant vriendelijk