Betrouwbare informatie over de auto.

Vriendelijke verkoper die alle vragen over de auto beantwoord en proefrijden is geen probleem, goeie service en nog een lekkernij bij t ophalen van de auto na de verkoop.

Goede service, nette garage

Tijdens een bezoek aan Friesland kwam ik toevallig bij deze garage terecht en vond ik mijn nieuwe auto. Ik had direct een goed en vertrouwd gevoel bij deze garage. De verkoper was vriendelijk en luisterde goed naar mijn voorkeuren en adviseerde mij op respectvolle wijze. Ondanks dat ik zelf in de Achterhoek woon voelde het toch goed om alhier een auto te kopen en ben blij met mijn keuze.

Erg vriendelijk ontvangen.

Erg vriendelijk ontvangen. Nemen de tijd om je vragen te beantwoorden. Bij ontvangst van de auto nog een presentje meegekregen, erg attent.

Hele goede service

Aan alle verwachtingen voldaan

Autokwaliteit komt overeen met de beschrijving. Reële prijskwaliteitverhouding. Prima persoonlijke service bij de koop en afhandeling. In alles meedenkend en ondersteunend. Gastvrijheid. Kortom, koop bij deze garage. Iedereen aan te raden.

Wat een ontzettend fijne service

Ik heb allemaal positieve woorden over voor Galema en de Boer! Wij waren op zoek naar de juiste auto en die hadden zij staan, naar goed en fijn contact via de telefoon zijn wij voor Galema en de Boer gegaan. Arjen, super bedankt voor de goede service en het fijne contact! Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe auto. Ik kan iedereen aanraden om langs te gaan bij dit bedrijf!

Direct een vertrouwd gevoel toen ik mijn nieuwe auto kocht bij Galama en de Boer. Leuk, vriendelijk personeel en alle tijd voor uitleg en vragen! Kortom, een goed adres als je een andere auto wilt!

Ik werd snel en goed geholpen, daardoor heb ik een goede auto gevonden!

Tijdens mijn zoektocht naar een auto ben ik op weg geholpen door een van de vriendelijke medewerkers. Omdat ik snel na de koop mijn auto nodig had werd de grote beurt en de APK passend ingepland! Een goede ervaring en zou mijn volgende auto hier zo weer kopen!

Zeer klantvriendelijk en hele goede nazorg, aanrader voor iedere occasion

Zeer vriendelijk en klantgericht. Hier nemen ze echt de tijd voor je. Vanuit Amsterdam naar Friesland gereden voor de Tesla model S maar het was de rit meer dan waard. Na de aankoop van onze auto bleek er achteraf nog iets aan te mankeren en dat hebben ze geweldig voor ons opgelost. Geen gedoe en dat is heel wat waard. Als je een mooie occasion zoekt zou ik bij Galema en de Boer zeker even een kijkje nemen.

Prima plek om een auto te kopen

Zakelijke en vriendelijke verkoper, geen poespas. Mooi aanbod aan auto's en de gekochte auto voldeed ook aan de beschrijving. Komen afspraken na en zijn flexibel

Net en eerlijk bedrijf

De daar mij aangekochte auto is keurig conform afspraak geleverd en met een doos gebak als felicitatie. Daarnaast is er een nette prijs gegeven voor onze inruil. Al met al een prima ervaring met dit no nonsence bedrijf!

Het auto bedrijf was super vriendelijk in de berichten, telefoongesprekken en in persoon. Ze geven eerlijk advies! Ze hebben ook een geweldige klantenservice en zijn zeer behulpzaam bij het beantwoorden van al mijn vragen. Ik ben echt tevreden met hun service! Zo heb ik nog meer plezier van de gekochte auto. Bedankt voor alles en succes met jullie bedrijf.

Heel fijn geholpen met goede service!

Wij hebben onze eigen auto kunnen inruilen voor een ander model. We zijn door Arjen en Ivo heel goed ontvangen en geholpen. Lieve mensen en denken met je mee. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Netjes ontvangen met een kop koffie. Direct een proefrit kunnen maken en daarna direct zaken doen op een prettige manier. Auto rijdt fantastisch!

Prima ervaring!

Prima ervaring. Gastvrij, deskundig en vriendelijk. Auto stond 'gepoetst' klaar voor een proefrit. Top! Zakelijke afhandeling naar volle tevredenheid!

Erg vriendelijk en kundig geholpen

Zeer prettige geholpen en alles correct afgehandeld, volgens afspraak.

Vriendelijke en goede service

Ik heb hier nu 2 keer een auto gekocht. Beide keren erg vriendelijk en duidelijk geholpen. Ik zou hier zeker weer terug komen.

Snel en persoonlijk

Vorige week heb ik mijn eerste auto bij Galema & De Boer Auto's gekocht. De eerste keer dat ik bij de garage langs kwam heb ik een proefrit gedaan, maar toen kwam ik er al vrij snel achter dat dit niet helemaal de auto voor mij was. Er is toen goed met mij meegedacht over andere opties die ze mogelijk nog hebben staan (zonder te pushen) en een dag later heb ik een proefrit gemaakt in de auto die ik nu gekocht heb. Rondom de garantiepakketten is mij goed uitgelegd wat de voordelen en nadelen zijn en ik heb de vrije keuzeruimte gekregen om hier een eigen beslissing in te maken. Al met al ben ik uitstekend geholpen en voelde ik echt dat er de tijd voor mij werd genomen.

Duidelijke en helder verkoopbeleid.

De verkoop was op alle fronten duidelijk en goed uitgelegd. Vriendelijke klantbenadering. Persoonlijk kon ik hier de auto bijna ongezien kopen. Kort gezegd een betrouwbaar bedrijf.

Betrouwbaar & vriendelijk

Vriendelijk, conform afspraken, eerlijke prijs.

Eerlijke, betrouwbare jonge enthousiaste verkopers zonder sprookjes

Eerlijke, betrouwbare jonge, enthousiaste, transparante verkopers.

Goed geholpen door vriendelijk personeel. Leuke auto gekocht voor een goede prijs.

Super geholpen door Ivo

Ik kwam naar Galema de Boer omdat ik online een Suziki Swift had zien staan. Ik was op zoek naar een betaalbare en betrouwbare auto en dit leek me een geschikte optie. Ik werd telefonisch al vriendelijk te woord gestaan en ook even vriendelijk door ontvangen door Ivo. Hij legde me alles uit over de auto en vertelde me duidelijk waar ik rekening mee moest houden, ook qua eventueel onderhoud in de toekomst en advies over verzekeringen zonder dat ik het idee had dat hij hier zelf iets mee zou winnen. Aangezien ik hier zelf niet veel kaas van heb gegeten was dit top. Een hele andere ervaring dan dat ik elders wel eens mee heb gemaakt. Ivo bedankt voor de uiterst vriendelijke service en uitleg, ik ben enorm blij m'n auto!

Komt afspraken na, eerlijk.

Heel blij met onze aankoop en het verkoopproces

Na enige tijd zoeken naar een nieuwe auto kwamen we uit bij Galema en de Boer auto’s. We werden hier op een hele fijne manier geholpen. We vonden hier een prachtige auto die voldeed aan ons wensen en kochten hier onze auto met een goed gevoel. Heel blij met onze aankoop en de manier hoe deze tot stand kwam. Bedankt!