Perfecte service en eerlijke mensen

Ik zou mijn volgende auto, hier weer blind durven kopen. Alles wordt verzorgd zonder gedoe. De mannen staan garant voor de kwaliteit die ze verkopen en handelen daar naar. Dit vind ik echt heel prettig. Auto is keurig afgeleverd en de beide mannen zijn super vriendelijk. Ik raad deze zaak bij iedereen aan.

Uitstekende ervaring

Telefonisch goed te woord staan is zeer belangrijk in deze tijd. De meerdere gesprekken die we gevoerd hebben waren heel open en eerlijk!. Ook tijdens het videobellen gezamenlijk de auto bekeken en details besproken. Via de app en mail snel benaderbaar. Ook bij de afhandeling op locatie was alles prima geregeld. Na de proefrit waren we er snel uit!. Wellicht tot de volgende aankoop

Goed bedrijf, betrouwbaar.

Onlangs een Toyota Auris gekocht, correcte behandeling en plezierige communicatie.

Heel klantvriendelijk en goede service.

Hartelijk geholpen door Arjen Galema. Vanwege corona de auto thuis afgeleverd en oude meegenomen. Bij aflevering zelfs een taartje gekregen met een afbeelding van de auto. Erg attent. Goed voor elkaar. Tevreden klant.

Onze ervaring is top!

Bij de bezichtiging, laat op de zaterdagmiddag, was er, ondanks de coronabeperkingen waar we ons allen keurig aan hielden, een zeer hartelijk ontvangst. Maar ook professioneel, alle nodige en relevante informatie werd ons gegeven zonder enig gevoel dat er ons iets per se verkocht moest worden, en dat bespeur ik gauw want daar ben ik echt allergisch voor! Bij het ophalen van de auto werden wij, los van de schone, in zeer goede staat zijnde auto, verrast met een leuke attentie met de tekst "Heel veel rijplezier!" Heel attent en tot nu toe overtreft de auto onze verwachtingen, kortom een zeer goede ervaring met de heren van Galema en De Boer Auto's

Erg goed en naar tevredenheid geholpen!

Wij hebben onze BMW uit 2013 ingeruild voor een model uit 2015. Wij zijn er erg blij mee. Ook zijn wij erg goed geholpen door de heren, en zijn netjes gebeld toen er een tegenbod kwam. Wij zijn er gelukkig uitgekomen, en zijn nu eigenaren van deze mooie BMW!

Een fijne bus van fijne mensen!

Afgelopen vrijdagavond kwam ik een opvallende advertentie tegen van een mooi blinkende Transporter, na even gekeken te hebben gaf het me toch wel een goed gevoel (+/- 100 advertenties daarvoor niet) en dus gelijk even gemaild, binnen 10 minuten had ik al reactie met een vriendelijke uitnodiging, volgende dag even wezen kijken en dat was ook erg goed bevallen, hele vriendelijke mensen die rustig de tijd voor je nemen om alles te vertellen wat je wilt weten, na even een proefrit gemaakt te hebben was ik verkocht, de bus gevonden waarmee ik door Europa ga touren met de nodige verbouwing vooraf. Al met al zou ik graag nog eens terug komen bij de garage Galema & De Boer.

Super goed geholpen.

3,5 jaar geleden hier mijn eerste auto vandaan gehaald, de service was toen zo goed dat ik deze week ben terug gekomen en een mooie Golf heb gekocht. Zoals verwacht is dit ook weer erg vriendelijk en professioneel gegaan. Op deze manier komen klanten altijd terug door een goed gevoel.

erg behulpzaam, vriendelijk en prettig zaken doen.

Wij hadden een auto in gedachten, dit bij Galema en de Boer neergelegd. Toevallig hadden ze op t oog wat wij wilden. Binnen twee weken konden we een proefrit maken en gelijk de auto gekocht! Precies wat we in gedachten hadden! Qua auto en qua prijs! Super blij mee!

Mijn ervaring in één zin? Gewoon weg super!

Vriendelijk en servicegericht autobedrijf. Duidelijk en eerlijk inzake de aangeboden auto. Duidelijk en eerlijk inzake verkoopprijs en inruilwaarde in te ruilen auto. Aanvullende wensen van ons na aankoop van de auto waren geen probleem en alles op alles werd gezet om toch afgesproken leverdatum te halen. Bij aflevering van de auto nog taart als cadeau. Zoals gezegd: super dus. Het was het ritje vanuit het uiterste zuiden van het land absoluut waard!

Zeer goede service!

Erg mooie bus gekocht en ben zeer goed geholpen.

Uitstekende service.

Uitstekende service gehad.

Vriendelijke en professionele service

Van begin tot eind zeer vriendelijk en kundig geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto. Top!

mooi bedrijf vriendelijke mensen.

we moesten er een behoorlijk stuk voor rijden, maar geen spijt van, alles volgens afspraak afgehandeld, bij aflevering van de auto een taart met foto van de auto erop heel leuk, een aanrader.

Netjes en professioneel gehandeld met de directeur

Het bedrijf heeft op verzoek een auto gezocht op internet en ons netjes behandeld. Tevens konden wij onze eigen auto inleveren bij het bedrijf. Logisch dat men hier bij Galema en de Boer veel auto's ziet staan die vrij vlot ook weer verkocht worden. mvg Wypke Zijlstra

Van begin tot einde als zeer prettig ervaren

De koop/verkoop ging heel relaxed. De verkopers waren erg gastvrij en er werd geen druk uitgeoefend. Bij de testrit kwamen nog een aantal punten boven water waar de verkoper geen weet van had. Dit is allemaal netjes opgelost.

Top service

Blij met onze nieuwe aankoop bij Galema en de Boer. Zeer vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar, problemen werden direct goed opgepakt en opgelost. Dik tevreden over de auto en de service!

Deskundigheid en enthousiasme

De enthousiaste Arjen Galema heeft mij zeer goed geholpen bij de aanschaf van een gebruikte Seat. Er was alle ruimte voor een uitgebreide proefrit en ook de onderhoudshistorie van de auto is goed in kaart gebracht. Dik tevreden met de aangeschafte Seat en de service van Galema & De Boer Auto's.

Geweldig personeel en goed geholpen, zijn super blij met onze nieuwe auto

Vriendelijk personeel, We zijn goed geholpen, konden een ruime proefrit maken. Beide eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam, we hebben de auto gekocht en zijn er zeer blij mee. Tot slot een ontzettend leuke attentie. Komen hier zeker weer terug.

Top bedrijf

Alles was snel geregeld, eerlijk over de auto, mooi prijs, vriendelijk geholpen.

Inmiddels 3 keer een auto gekocht, met veel plezier bij Galema de Boer gekocht. In een woord geweldig.

Professioneel en vriendelijk bedrijf!

Goede auto gekocht. Vriendelijk en rustig geholpen. Tussen betaling en aflevering goed op de hoogte gehouden. Ik zou hier zeker weer kopen.

Klantvriendelijke en prettige garage die met de klant meedenkt!

Wij zijn heel prettig door Arjen en Ivo geholpen! Nadat de koop gesloten was waren wij toch niet blij met een afspraak die we met de koop gemaakt hadden. Arjen heeft dit super opgelost voor ons! Een klantvriendelijke garage waar je prettig zaken mee kan doen!

Goed geholpen

Eerlijk en betrouwbaar

We wilden een andere auto. Wat hoger. We kregen een goed advies en konden wel een proefritje in verschillende auto´s maken. Niet opdringerig. Een keuze gemaakt en binnen de afspraken die we maakten was de auto rijklaar. Zeer tevreden.