Prima bedrijf vriendelijk geholpen

Zeer goed ontvangen en klantvriendelijk. Goed geholpen en er ook de tijd vóór genomen. Wíj voelden ons gelijk op ons gemak. Pluimpje van ons. Fam. Herrema Clementiina

Perfect met een griffel

Auto bij dit bedrijf gekocht. Service en eerlijkheid ten top 👍👌🏻.

snel gergeld

Via internet de auto gevonden. Zeer leuk contact via mail en telefoon gehad. leuk geholpen ondanks Corona virus alle tijd en rust om te beslissen

zeer goed

vriendelijke en eerlijke handel met goeie adviezen en lekkere koffie

Heel klantvriendelijk en alle tijd om alles te bespreken.

Eerst de auto testen en daar de tijd voor nemen was het advies. Na een positieve testrit werden de zakelijke dingen op een rustige manier afgehandeld, waarbij wij de indruk kregen dat dit voor beide partijen zo eerlijk mogelijk werd afgehandeld. Bij het ophalen van de andere auto werd ook weer alle tijd voor ons genomen. Heel bijzonder was dat we een taart mee kregen met daarop een foto van de nieuwe aanwinst.

Superservice!

Mooie auto gezien bij Galema&De Boer via internet. Goeie recensies, dus de reis gewaagd. Geen seconde spijt van gehad! Zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Arjen. Heeft alles van de auto vermeld, en we waren het snel eens over de deal. Absoluut goed prijsvoorstel in combinatie met servicebeurt en APK, zelfs nog extra, ondanks dat de auto voor meeneemprijs te koop stond. Zó wil je graag een auto kopen. De reis meer dan waard. Bedankt, Arjen!

Jullie hebben het goed gedaan!

Als onervaren persoon met auto's vind ik dat jullie het heel goed hebben gedaan. Prima uitleg van de auto. Jullie hebben alles keurig voor elkaar. Bedankt en veel succes gewenst!

Erg goede service, alles netjes en duidelijk

We hebben een Skoda gekocht bij dit bedrijf. Zeer netjes en deskundig geholpen. Prima service. Komen afspraken na. Vriendelijk. Taart die we cadeau kregen met foto van de auto erop is eg orgineel en je voelt je als klant gewaardeerd. Fotos op de website zijn mooi en in werkelijkheid was de auto nog mooier. Ivo bedankt voor de koffir.

Goede service, eerlijk geholpen en erg vriendelijk. Blij met de nieuwe auto!

Een bedrijf om goed zaken mee te doen.

Geen opdringerige verkoop, deskundig geholpen en goede nazorg.

Uitstekende service

Zeer prettige benadering en kundig en eerlijk advies. Wij hebben Galema & De Boer als een betrouwbaar en servicegericht autobedrijf ervaren.

Bij dit bedrijf kregen we uitmuntende service.

Galema verkocht ons een goede auto met een eerlijk verhaal. Hij regelde bijzonder snel voor aflevering een onderhoudsbeurt en is de afspraken op tijd nagekomen. Op de koop toe had hij nog een nieuwe APK geregeld. Wij zijn meer dan tevreden.

Vriendelijke mensen.

Niks op aan te merken!

Vriendelijke mensen. Erg goed geholpen.

zeer positief

Wij zijn goed geholpen door Galema&De Boer , nemen de tijd voor je.

Goede service, zeer professioneel

Goede service, serieuze en kundige mensen.

Goed zaken doen, realistisch en betrouwbaar

Goede omgang met beide heren. Door zowel Ivo als Arjen wordt je vriendelijk ontvangen en het voelde meteen goed. Zonder gladde praatjes en door een 'to the point' mentaliteit kwamen we vrij snel tot een akkoord met de inruil van mijn auto. Ook de uitstraling van het bedrijf geeft een betrouwbaar en goed gevoel en naar ons idee proberen ze dat ook waar te maken. Kortom... mocht ik in de toekomst weer opzoek gaan naar een goede occasion dan ga ik als eerst kijken bij dit bedrijf.

Mooi bedrijf en klantgericht

Onze indruk bij aankomst was gelijk goed. Alles zag er netjes uit en werden, ondanks dat Arjen aan de telefoon zat, gelijk begroet. Kwamen voor een specifieke auto, en voor de proefrit liet hij ons eerst alles zien en vertelde over de auto. Bij het ophalen werd alles netjes afgehandeld en kregen we nog antwoord op onze vragen. En nog een lekker taartje mee met onze auto erop werd ook erg gewaardeerd. Al met al waren wij zeer tevreden.

Leuke vlotte garage waar men zich thuis voelt

Samen met mijn zoon het aanbod op internet bekeken omdat we een VW Golf zochten. Toevallig kwamen we op de site van Galema en de Boer en gingen op pad voor een auto. Op zaterdag spontaan langsgegaan en direct een goed gevoel bij de manier hoe wij benaderd werden. Uiteindelijk viel de auto waar we voor kwamen wat tegen, maar zagen een andere met minder kilometers en jonger. Omdat het wat druk was die dag kregen we gewoon de sleutels mee voor een proefrit. We zijn nu 4 dagen verder en inmiddels staat hij bij mij op de oprit....... Zeer nette en correcte aflevering....

goede service en klant vriendelijk..

Goed geholpen door Ivo en Collega. zelfs een afspraak op Zondag kunnen plannen. En een Goede en eerlijke Auto gekocht bij Galema & De Boer. . Bedankt. Met vriendelijke groet. Fam: Ter schuur..

Snelle en eerlijke service

Prettige manier van zaken doen. Goede service met open en eerlijk personeel. Erg tevreden over de manier van handelen!

mooi bedrijf, vakkundige mensen

Hebben voor de tweede keer een auto bij dit bedrijf gekocht. Het is ons deze keer ook weer zeer goed bevallen, zijn op zeer vakkundige manier geholpen.

Vakkundig, behulpzaam, prima service

Scherpe prijs, vergelijkbare auto elders niet goedkoper kunnen vinden. Ondanks dat ik de auto zonder garantie gekocht heb, werd een klein mankement toch nog verholpen. Aanrader

Geweldige service!

De heren Galema en de Boer zijn allebei zeer vriendelijke en behulpzaam. Ook toen er, na de koop, nog iets gerepareerd moest worden ben ik heel vriendelijk en kundig geholpen. Een aanrader!

eerlijk en snelle service

Na een slechte ervaring met een garage zijn we bij Galema & De Boer Auto's keurig en eerlijk behandeld. Alles snel geregeld en netjes afgehandeld! Bedankt!