Uitstekend geholpen

Tweede hands auto aangeschaft. Alle punten bij langsgelopen welke aandacht nodig hadden. Ruimschoots de tijd gekregen om over de koop na te denken. Bij het ophalen van de auto zelfs nog een taart ontvangen.

Vriendelijk ,eerlijk en goede service

Fijn contact met mooie nette auto’s. Ik zou daar zo weer een auto kopen.

Betrouwbaar bedrijf .Fijn verkoper .Gaf goed advies .

Zagen een auto op de boven website .Hebben gebeld en afspraak gemaakt. Een proefrit gemaakt .En gelijk gekocht .Een hele fijne auto .Wij zouden het bedrijf aan iedereen aanbevelen .

Professioneel

Auto gekocht en alles was goed geregeld. Bij het wegrijden starte de auto niet en hebben ze direct gekeken wat het probleem was. Binnen 5 min zat er kosteloos een nieuwe accu in. Hebben nu erg veel plezier van de auto

Vriendelijke mensen

Een octavia gekocht en meteen mee kunnen nemen. Goed contact en snel geregeld. Ook naar wat kleinigheidjes na de koop nog goed te bereiken.

Heel fijn geholpen, nu een super leuke auto!

De service was echt top! Mensen die er echt verstand van hebben en je echt graag verder willen helpen. Helemaal blij met mijn mooie nieuwe auto!

Vriendelijk ontvangen en zeer goed geholpen

Naar tevredenheid een auto aangeschaft

Betrouwbare en fijne autohandelaar

Hele goede ervaring met Arjen. Mijn Mini goed ingeruild tegen een VW Tiguan.

Prettig fijn gevoel

Het was een zeer prettig gesprek wat ik met de verkoper heb gehad. Na het sturen van de gegevens/foto's van mijn huidige auto had ik het bedrijf gebeld wat zij voor mijn auto wouden geven als inruil. Het was een prettig gesprek, dezelfde middag nog wezen kijken naar de auto die ik wou hebben en tevreden vertrokken met die auto.

Duidelijke uitleg over de aanschaf van de auto. Qua auto en financieel. De afhandeling van de verkoop verliep ook vlot. De auto was op zaterdag gekocht en op dinsdag reed ik ermee weg. Met een heerlijke taart erbij.

De beste tweedehands auto deal :)

professioneel, beleefd, dankzij hem heb ik mijn droomauto :) Ik raad het aan!

Ongedwongen

Vriendelijke, ongedwongen sfeer. Van begin tot eind en zelfs tot ver na de aankoop vriendelijk geholpen. Prima inruil gekregen voor mijn oude auto en uitstekend op weg geholpen met de nieuwe. Bij het afhalen van de auto stond er zelfs nog een lekkere taart klaar met een afbeelding van de auto er op. Wij komen zeker nog eens terug!

Na prettig ontvangen te zijn verder goed geholpen en goed gevoel bij het bedrijf.

Goed ontvangst, prettige hulp en ik kreeg alle tijd om een beslissing te nemen. Erg fijn

Top service en eerlijkheid

Een prima autobedrijf. Erg blij met de aankoop en hoe dat is gegaan. Goed en netjes contact en afspraken zijn afspraken en daar hou ik van. Een echte aanrader.

Klantvriendelijk en behulpzaam.

Een mooie fiat gezien, gelijk gebeld en vriendelijk te woord gestaan. Nieuwe apk dezelfde dag nog geregeld echt top service! Erg behulpzaam en geen poes pas de auto precies zoals beschreven. Ik raad het persoonlijk zeker aan om hier een auto te kopen.

Goed geholpen door aardige en eerlijke eigenaren

We zijn goed geholpen met de koop van de auto en inruil van onze oude auto.

Top goeie service en alles snel geregeld

We kwamen snel tot een deal en alles keurig geregeld

Hard werkende jongens met een hart voor auto's

Spontane eerlijke jonge mannen die leuke auto's hebben en een goede service. Lekkere koffie

Professionele en vriendelijke service

Goed geïnformeerd over de auto, zowel op locatie als via de telefoon. Verkopers zijn betrouwbaar. Gratis taart bij de aankoop van de auto is altijd goed.

Hele netjes een nette autobedrijf

Galema& De boer Zijn erg vriendelijk en goed tot de dienst. Beste Aryan bedankt voor jouw vriendelijkheid

Vriendelijk, netjes en goeie service

Komt afspraken na, reageer snel en eerlijke mensen

Heel erg vriendelijke duidelijke mensen

Erg vriendelijk en behulpzaam Zeer goed ontvangen en met een goed gevoel een auto gekocht .

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van onze nieuwe auto. Arjen en zijn team hebben ons uitstekend geholpen.

Zeer professioneel en vriendelijk

Ik ben een tevreden klant die een hele mooie BMW 5-Serie bij Galema & De Boer Auto's heeft gekocht! Aardige verkopers met veel kennis en goede auto's. Zeker een aanrader!

Top service!

Heel blij zijn wij met onze nieuwe auto, doordat wij allebei werken is Arjen zo flexibel geweest om tot 2 keer aan toe in de avond naar kantoor te rijden zodat wij de auto konden bekijken en later ook ophalen. Onwijs blij met deze service en de auto rijdt als een zonnetje! Nogmaals bedankt en wij raden dit bedrijf zeker aan! Ps De slagroomtaart met een foto van de auto maakte het hele plaatje compleet!