Laden reviews...
Laden reviews...
48 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen in het algemeen het vriendelijke en professionele personeel, duidelijke informatie en eerlijk advies. Er is veel waardering voor de transparantie bij de aankoop en de begeleiding tijdens het proces. Regelmatig wordt ook gewezen op kleine, attentige extra's en betrouwbare nazorg die de ervaring compleet maken.
Erg fijne mensen en mooi bedrijf ,kwam hier voor een mooie A8 en werd geweldig, enthousiast en eerlijk geholpen echt een aanrader ! De A8 is mee naar huis gegaan, zeer tevreden
Beveelt aan
20 June 2026
Rob
Barendrecht
Wij hadden al goede ervaring met onze vorige auto.Wij wilde nu wat groters ivm dat we mijn rolstoel makkelijk in de auto kwijt konden.En toevallig kwamen we weer bij Galema en de Boer uit.Nou de beslissing was snel genomen want wij hadden het volste vertrouwen er in en werden ook nu weer vriendelijk geholpen.Vanmorgen de auto opgehaald en kregen weer een lekker fototaartje mee. Klaas en Ria Boon.
Beveelt aan
5 June 2026
Klaas en Ria Boon
Amsterdam
Laatst mijn eerste autootje gekocht en heel erg goed geholpen daar. Je krijgt eerlijke informatie.
Beveelt aan
26 May 2026
Ilse
Workum
goede auto voor een goed prijs.
Beveelt aan
23 May 2026
Gerlof Jan
Heerenveen
Vriendelijke mensen super service!!
Beveelt aan
22 May 2026
Willemke
Emmeloord
Nuchtere, gezellige en vooral heel ervaren medewerkers en eigenaren! Ze bieden eerlijkheid en goede service. Echt top! Bedankt voor de goede hulp =D super tevreden klant hier!
Beveelt aan
15 April 2026
Johanna
Groningen
Goed
Beveelt aan
13 April 2026
Edwin
Sneek
Mijn ervaring is goed,ik zou er zo weer een auto kopen.
Beveelt aan
1 April 2026
Tonnie van Wesel
Ravenswoud
Ik heb onlangs een prachtige Škoda gekocht bij Gerrit en ben ontzettend tevreden over de hele ervaring. Gerrit nam de tijd om mij goed te adviseren, dacht eerlijk met me mee en zorgde voor een prettig en transparant proces. Ook voor mijn oude Škoda kreeg ik een reële en nette inruilprijs. Kortom: uitstekende service en een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare auto en een eerlijke deal.
Beveelt aan
23 March 2026
Erik
Harskamp
Fijn contact met Gerrit en Arjan gehad en duidelijk afspraken. We hebben een prachtige auto en een lekkere taart met een foto van onze stoere auto. Super bedankt groet Ronald en Jeannette
Beveelt aan
22 March 2026
Ronald
Hauwert
We zijn op een vakkundige en vriendelijke manier geholpen
Beveelt aan
19 March 2026
Geeske
Blauwhuis
We hebben een Mazda cx3 gekocht. Goede service. Dachten heel goed mee, hebben zelfs op eigen initiatief de accu vervangen.
Beveelt aan
19 March 2026
Henk de Boer
EXMORRA
Net voor de wintersport ging onze auto stuk. Gelukkig konden we net op tijd via Galema en De Boer een nieuwe occasion kopen die zich op reis prima heeft gehouden.
Beveelt aan
22 February 2026
Mevr. Houkje
Pieterburen
Een auto gekocht en deze bevalt prima. Erg goede service en advies en als slot kregen we bij de sleuteloverdracht een heerlijke Friese Oranjekoek van de warme bakker met een afbeelding van onze nieuwe auto. Wat een net bedrijf met heel veel keuze aan auto's.
Beveelt aan
13 February 2026
Reinier
Harderwijk
We werden netjes gewezen op kleine beschadigingen op de auto.
Beveelt aan
30 January 2026
Johan
Den oever
Vriendelijke, eerlijke mensen. Ben zeer tevreden over de aankoop en de wijze waarop we zijn geholpen door Jelmer. Ik zou er zo weer een auto kopen.
Beveelt aan
29 January 2026
Martin
Haren (Gron.)
De verkoper geeft een realistisch beeld van de auto die ik heb gekocht. De auto is volgens afspraak afgeleverd en was snel klaar om opgehaald te worden. En de taart bij aflevering van de auto heel attent en zeer smakelijk. Ik ben zeer tevreden en rij vol vertrouwen in deze auto.
Beveelt aan
27 January 2026
Danielle
Amstelveen
Top!
Beveelt aan
25 January 2026
Lieuwe
Bolsward
We zijn ontzettend hartelijk ontvangen we hebben na een proefrit de auto gekocht. Wederzijdse eerlijkheid en de waardering hiervoor is erg prettig. Ook met het ophalen van de auto wederom heel vriendelijk en de tijd nemend
Beveelt aan
21 January 2026
Petrus
Leeuwarden
Vorige week onze Opel Astra opgehaald bij Galema en de Boer. Hele goede service met de proefrit, eerlijk en goed advies gehad over de auto. De auto was keurig netjes en schoon opgeleverd. En de taart met afbeelding van de auto was heerlijk.
Beveelt aan
20 January 2026
Ronald
Bolsward
Super fijne communicatie, en zeer snelle levering. Auto zag er als nieuw uit!
Beveelt aan
19 January 2026
Marrit
Blauwhuis
Enorm goed en fijn geholpen. De auto is prachtig en voor een scherpe prijs. En heel vriendelijk personeel. Aanrader!
Beveelt aan
12 January 2026
Schoonhoven
Gelderland
Was al een tijdje op zoek naar een bepaald type auto. Die kwam hier beschikbaar. Bij de afspraak voor de proefrit werden al wat aandachtspuntjes benoemd over de staat van de autolak en de banden. Overige blijft onvoorspelbaar. Vriendelijke enthousiaste mensen die je zo goed mogelijk proberen te helpen. Ook mondeling afspraken gemaakt mochten er in de toekomst toch dingen opspelen bij de auto.
Beveelt aan
11 January 2026
Abel
Groningen
Zeer tevreden met de aankoop van onze nieuwe VW Transporter. Vanaf het eerste contact heeft Arjen ons perfect geholpen: duidelijke uitleg, eerlijk advies en alles netjes volgens afspraak geregeld. De aflevering was top en nam echt de tijd voor ons. De Transporter rijdt geweldig en voelt direct vertrouwd. Al met al een hele fijne ervaring – zowel met de bus als met de dealer. Absoluut een aanrader!
Beveelt aan
15 December 2025
Gebr. Roosma B.V.
Oudemirdum
Erg klantvriendelijk, behulpzaam, meedenken
Beveelt aan
11 December 2025
Jacob
Warns
Eniggaburren 14
8711HP Workum
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit