Geweldige service!

De heren Galema en de Boer zijn allebei zeer vriendelijke en behulpzaam. Ook toen er, na de koop, nog iets gerepareerd moest worden ben ik heel vriendelijk en kundig geholpen. Een aanrader!

eerlijk en snelle service

Na een slechte ervaring met een garage zijn we bij Galema & De Boer Auto's keurig en eerlijk behandeld. Alles snel geregeld en netjes afgehandeld! Bedankt!

Prettige omgang en nakomen van afspraken.

Na een proefrit en een gesprek m.b.t. inruilvoorstel kregen we te horen dat er nog iemand voor de auto zou kunnen komen die dag omdat dit zo afgesproken was. Deze persoon had 1e keus en wij kregen dat te horen. Ik heb direkt een dikke duim omhoog gegeven omdat ik meteen doorhad dat de mensen hier zich aan gemaakte afspraken houden . Daar houden wij van . Deze mensen zijn niet op komen dagen en daarna was alles snel geregeld . Voor ons was het een zeer goede ervaring voor de aanschaf van een auto en zeker een aanrader. Richard

Vriendelijke, eerlijke en professionele verkoper

Na telefonisch contact hebben we elkaar voor het bezichtigen van auto ontmoet. Me eerste indruk voelde intuïtief goed. Zo ontving Arjen me op vriendelijke wijze, terwijl goedwillend me hielp bij me vragen omtrent me huidige auto. Los van hun vriendelijkheid en professionaliteit, ging het toen mij voor om de staat, kwaliteit van de auto. Immers, verkopers kunnen je verleiden met hun vriendelijkheid, terwijl hun producten niet aanschaf waardig zijn. Bij deze garage was dit niet het geval. Ik kreeg namelijk zowel aantrekkelijke behandeling als in goede staat zijnde auto. Hiervoor ben ik Ivo & Arjen dankbaar! Deze garage kan en wil ik ieder die opzoek is naar occasion aanbevelen!

Zeer vriendelijk

Wij zijn uitstekend geholpen met de koop van ons nieuwe auto. Zeer vriendelijk personeel, zeer goede afhandeling van de koop.

Super vriendelijk en mannen met verstand van auto’s

Ontzettend vriendelijk, denken mee en een goede service! Zeker om terug te komen of de naam door te geven aan anderen.

Prima service, betrokken garagehouder

Toegankelijke garage, betrokken en nog een leuk presentje bij aflevering. Al eerder een auto gekocht.

Eerlijk en transparant

Goede ervaring. Vriendelijke benadering. Mooie deal gesloten waardoor wij hier zeer waarschijnlijk de volgende ook weer gaan kopen.

Goed geholpen

prima geholpen, denken goed mee over je wensen,en zetten alles op papier zodat je een mooi overzicht krijgt vd auto"s.

We zijn nu 3 dagen eigenaar van een nieuwe gebruikte auto en het hele aankoopproces was zeer aangenaam. In ons geval prettig geholpen door Arjen Galema, direct een vriendelijke, betrouwbare en professionele indruk. Wist veel over de auto en die lijkt gewoon eerlijk, we zijn er (vooralsnog :-)) heel blij mee. Ook de aflevering en servicebereidheid na de aankoop zijn heel positief. Wij zouden zo weer naar Workum afreizen!

Ze nemen alle tijd voor de klant,zijn vriendelijk en als je de auto ophaalt word alles netjes uitgelegd. Dus de service is prima.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en heel behulpzaam ze helpen je graag!!

Zoekopdracht met succes afgerond

Ik heb een specifieke zoekopdracht aan Galema en de Boer gegeven. In een korte tijd is deze behandeld en ben ik nu eigenaar van een prachtige auto, die voldoet aan al mijn wensen. Top service.

Prettige informele binnenkomst!

Beste heren Bij binnenkomst voelde het gelijk goed. We hebben de ervaring dat het altijd zo over de top moet. Dit gevoel hadden we bij jullie totaal niet. Dit hebben we allebei als zeer prettig ervaren. Ga zo door! Met vriendelijke groet, Fam Darwinkel Ps: mijn vrouw heeft inmiddels haar eerste rijles gehad maar komt goed!😂

Geweldig!

Zeer attent, vriendelijk en zeer bekwaam! Echt een aanrader! Kreeg nog een heerlijke taart mee na de aankoop met de tekst Heel veel rijplezier!

Btrouswbaar, Gastvrij en deskundig.

Via Internet kwamen in contact met Galema @ De Boer. Positiever kun je niet ontvangen en geholpen worden. Het bedrijf straalt degelijkheid uit. Werkplaats en ontvangstruimte super netjes. En dan, bij aflevering van de auto, een slagroomtaart met een foto van je nieuwe aankoop. Hoe kun je je klant het nog meer naar de zin maken. In één woord: Super!

Integer, kwaliteit, service

Vanuit de Randstad zijn wij naar Friesland gereden omdat we daar een mooie auto hadden zien staan. We zijn vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd over de auto en services die ze kunnen verlenen. Daarnaast een persoonlijke touch van de 2 mannen van Galema & De Boer. Dank voor een prettige transactie!

Super fijn geholpen als klant en zeker aan te raden

Ik ben heel vriendelijk en behulpzaam geholpen door Galema & De Boer Auto’s. Als klant is het fijn dat je met zulke eerlijke mensen zaken kunt doen. De gemaakte afspraken zijn netjes nagekomen. Het was voor mij een hele eind rijden vanaf Rotterdam, maar achteraf zeker de moeite waard geweest gezien de ervaring en mijn nieuwe auto wat heel netjes is afgeleverd en waar we als gezin erg tevreden over zijn. Daarom kan ik iedereen dit bedrijf gezien mijn eigen ervaring aanbevelen en zal daar hopelijk in de toekomst nogmaals langs gaan. Bedankt voor alles (Arjen) Galema & De Boer auto’s.

De auto telefonisch vanuit Enkhuizen gekocht. Nieuwe APK en reparaties netjes afgehandeld. Grootste deel van de kosten door Galema betaald. Bij aflevering kreeg mijn vrouw een half volle tank mee. Echt keurig. Verder is de auto precies zoals beschreven dus tot zover geen klachten.

Goede prijs kwaliteit

Goed geholpen, fijne mensen om zaken mee te doen

Ze hebben ons prima geholpen met de aankoop van de nieuwe auto. Hij was eerlijk en loyaal over de inruil van onze oude auto. Geeft goede en duidelijke informatie. Zeker een aanrader.

Vriendelijk, betrouwbaar en goede service.

We zijn goed geholpen door Ivo en hebben zijn klantgerichte aanpak zeer gewaardeerd. Alle afspraken zijn nagekomen en we hebben er vertrouwen in dat we vele veilige kilometers zullen maken in onze aankoop.

Geweldige service! Klant is koning!

Prachtige en zeer nette auto aangeschaft bij Galema en De Boer. Professioneel en zeer vriendelijk persoon en die erg deskundig is. Informatie over de auto wordt eerlijk verteld. Auto kon de volgende dag al worden opgehaald! Klant is bij dit bedrijf echt de koning! Top! Voor een volgende auto komen wij graag terug!

zeer goede ervaring

Na twee uur rijden zijn we zeer goed ontvangen door dhr Galema de auto die wij op het oog hadden stond gewassen voor ons klaar en zag er het zelfde uit als op de foto's van de site geen verborgen beschadigingen. Zeer deskundig geholpen en de koop was snel gesloten. Bij het ophalen stond hij netjes klaar ,en stond er ook nog een leuke attentie op de stoel (taart met foto van de gekochte auto) ook de tank was afgevuld zeer goede service . wij raden dit auto bedrijf zeker aan .Als U een occasion zoekt moet u zeker hier gaan kijken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Makkelijk een afspraak kunnen maken voor een occassion, eerlijk gesprek kunnen voeren en uiteindelijk een prima aankoop kunnen doen.