Inmiddels 3 keer een auto gekocht, met veel plezier bij Galema de Boer gekocht. In een woord geweldig.

Professioneel en vriendelijk bedrijf!

Goede auto gekocht. Vriendelijk en rustig geholpen. Tussen betaling en aflevering goed op de hoogte gehouden. Ik zou hier zeker weer kopen.

Klantvriendelijke en prettige garage die met de klant meedenkt!

Wij zijn heel prettig door Arjen en Ivo geholpen! Nadat de koop gesloten was waren wij toch niet blij met een afspraak die we met de koop gemaakt hadden. Arjen heeft dit super opgelost voor ons! Een klantvriendelijke garage waar je prettig zaken mee kan doen!

Goed geholpen

Eerlijk en betrouwbaar

We wilden een andere auto. Wat hoger. We kregen een goed advies en konden wel een proefritje in verschillende auto´s maken. Niet opdringerig. Een keuze gemaakt en binnen de afspraken die we maakten was de auto rijklaar. Zeer tevreden.

No nonsens bedrijf

Top geholpen aan een mooie auto. Je stapt er zo binnen om een proefritje te maken zonder veel gedoe.

Heel klantvriendelijk ontvangen

Hele vriendelijke verkopers die goed meedenken naar de wensen van de klant. Binnen een week konden we de auto ophalen.

Keurig bedrijf

We werden keurig ontvangen en kregen een goed gevoel tijdens ons gesprek over de te kopen auto. Onze inruilauto was niet meer in rijdende staat maar kon wel ingeruild worden en werd zelfs opgehaald (bijna 100 km verder)

prima voor elkaar

Na bezichteging ford fiesta aangekocht met de juiste info en afhandeling. Zeer correct te woord gestaan.

Goede ervaring

Heel vriendelijk en op je gemak stellend keurig bedrijf ziet er netjes uit ....goede begeleiding en je kunt vragen wat je wilt ....op zondag de auto gehaald ongebruikelijk maar door de drukte op de weg ...was heel relext en heel aardig naar ons toe ...zeker een aanrader ...nog een taartje met foto van onze nieuwe auto mee gekregen hij was heel lekker Mvg Dinie

Betrouwbaar autobedrijf

Deskundig advies bij de aankoop van een nieuwe auto.

Zeer tevreden klant

Ik ben goed geholpen. Deze mensen zijn eerlijk, geven een goed advies en service. Bij het ophalen van de auto kreeg ik nog een taart met foto. Erg leuk.

Super service!

Mijn eerste auto hier gekocht. Vertrouwde garage met personeel die je vriendelijk te woord staat. Super goede service! Zeker een aanrader

Een fijne en persoonlijke service van Galema & De Boer!

Woensdag 8 juli 2020 onze auto gekocht bij Gelema & De Boer. Hierbij zijn wij zeer vriendelijk geholpen en op een professionele wijze geadviseerd.

Goede service en betrouwbaar

Wij hebben hier een paar maand geleden een auto gekocht. We zijn goed geadviseerd en hebben een goede service gehad. Nu, na een paar maand, kan ik met zekerheid zeggen dat we een goede auto hebben gekocht. Een aanrader!

Zeer vriendelijke en klantgerichte benadering, zakelijk en ook correct.

Wij zijn blij met de aankoop, gemaakte afspraken worden nagekomen. Prettige en ongedwongen sfeer, we komen graag weer een keer terug.

No nonsens

Geen gladde praatjes en snelle handel. Met een heel goed gevoel de garage met onze nieuwe auto verlaten.

De klant is koning!!

Je kan bij Galema & de Boer aangeven wat voor auto je zoekt. Sturen je dan een bericht dat ze een auto hebben gevonden wat je aangaf en of het wat is. Prima service.

Dit proeft naar meer!

We zijn geweldig geholpen door de heren van Galema en de Boer. Op kleine communicatie dingetje na, wat overigens keurig opgelost is, kan ik er niks op aanmerken.

Top service!

Nette afhandeling

Goede en leuke zoektocht

Goed bedrijf met vriendelijke medewerker

Hele goede service!

De heren Galema en de Boer geven een uitstekende service! Ze denken goed met de klant mee! Een hele fijne samenwerking gehad!

meedenkers!

Deze garage denkt graag met je mee. Wij kwamen met specifieke wensen en waren zelf ook op zoek op internet. Samen hebben we elders een auto die aan de wensen voldoet gekocht.

Vriendelijke geholpen. Goede service!

Ons zoom had ruim een jaar geleden een Volkswagen Passat gekocht bij Galema de Boer en was enthousiast over de service en oplevering. Om die reden ook gekeken bij Galema en de Boer, en meteen tot een aankoop gekomen. Bedankt voor de topservice!

Duidelijk en vriendelijk contact

Eerst al fijn telefonisch contact (ivm afstand). Uiteindelijk prima een deal kunnen maken!