Goedendag Familie de Graaf, Bedankt voor jullie review, echter zien wij dit iets anders dan dat jullie dat zien. We hebben jullie 3 opties voorgelegd waarvan de 1e optie een motorflush was. Dit wilden jullie wel proberen. Mocht dit niet het gewenste resultaat opleveren hadden we 2 opties qua motorrevisie waarvan de 1e volledig voor onze rekening zou zijn en de 2e optie van 3200,-, een complete motorrevisie met nieuwe zuigers, zuigerveren, distributieketting enz zou zijn. Voor de laatste optie verwachtten wij een mee betaling van jullie kant van van 1000,- wat naar ons inzien in overleg met de BOVAG een keurig voorstel was. Jullie waren absoluut niet bereid om überhaupt nog iets te gaan betalen voor de auto en wilden hem retour brengen zonder de motorflush af te wachten. Nadat wij bij verschillende instanties hebben geïnformeerd zijn wij inderdaad niet verplicht om de auto ''zomaar'' terug te nemen. Jullie hebben 10.000,- voor de Golf betaald en wij hebben met jullie de afspraak gemaakt dat jullie 9700,- van ons terug zouden krijgen wat ook is gebeurd. We hebben jullie nog gevraagd of jullie vonden of het nu uiteindelijk toch goed opgelost is waarop jullie antwoorden: '' Het is voor ons en voor jullie niet leuk maar dit is de beste oplossing'' Nu schrijven jullie deze review wat ons zeer betreurd en vinden wij dat we hierop moeten reageren wat we uiteraard ook al telefonisch hebben geprobeerd. Met vriendelijke groeten, Arjen Galema & Ivo de Boer Galema & de Boer Auto's
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd