zeer goede ervaring

Na twee uur rijden zijn we zeer goed ontvangen door dhr Galema de auto die wij op het oog hadden stond gewassen voor ons klaar en zag er het zelfde uit als op de foto's van de site geen verborgen beschadigingen. Zeer deskundig geholpen en de koop was snel gesloten. Bij het ophalen stond hij netjes klaar ,en stond er ook nog een leuke attentie op de stoel (taart met foto van de gekochte auto) ook de tank was afgevuld zeer goede service . wij raden dit auto bedrijf zeker aan .Als U een occasion zoekt moet u zeker hier gaan kijken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Makkelijk een afspraak kunnen maken voor een occassion, eerlijk gesprek kunnen voeren en uiteindelijk een prima aankoop kunnen doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service, wij komen zeker terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier een auto gekocht die ik op internet tegen kwam hier zeer prettig geholpen door galema en de boer zelf kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijn, betrouwbaar bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en nette afhandeling na aankoop van mijn auto. Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nklantvriendelijk, goede ontvangst en duidelijke uitleg\r\nover de aan te schaffen auto.\r\nEen goede afhandeling hebben wij ervaren.\r\nZeker een aan te bevelen bedrijf. \r\nAnjo - Den Bosch

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf. Vriendelijk geholpen. Straalt degelijkheid en vertrouwen uit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden met onze Peugeot 107, gekocht bij Galema & De Boer!\r\n\r\nZeer vriendelijke en deskundige personen, nette auto\'s tegen een scherpe prijs... \r\n\r\nZeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een auto gekocht bij dit bedrijf, goed gevoel bij zowel de auto als bij de beide eigenaren. \r\nNaast de positieve punten werden ook netjes de tekortkomingen gemeld. Bijvoorbeeld vlak voor afleveren werd door G&dB zelf geconstateerd dat de accu matig was. Deze is zonder overleg op hun kosten vervangen, klasse service. \r\n\r\nWe zouden hier wel weer een auto willen kopen. \r\n\r\nPs. deze review wordt geupdate indien nodig, als er geen update onder staat kunt u ervan uitgaan dat we nog steeds zorgeloos rondrijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij gingen ervan uit dat het bedrijf op 2e Paasdag geopend zou zijn, maar dit was na een telefoontje met de heer Galema wel zo geregeld. Prima ontvangen en prettige uitleg over de auto en de procedure.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele prettige ontvangst, voelt je als klant echt welkom. Ik kwam voor 1 specifieke auto, deze voldeed (bijna) volledig aan mijn wensen. Een week na de aankoop bleken achterbanden behoorlijk gecupt. Na 1 telefoontje werden de kosten voor 2 nieuwe achterbanden 50/50 gedeeld, terwijl het geen onderdeel was van het afgesproken garantiepakket. Erg netjes.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige mensen, fijne manier van meedenken.\r\nGoeie service zelf ongevraagd extra service verlenen.\r\nVol vertrouwen de auto gekocht en als ik ooit weer erns op zoek ga naar een auto kijk ik EERST bij Galema & De Boer op de website.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf, Goed geholpen, deskundig advies, en als verrassing nog een erg leuke attentie en dat opperde dat ik een benzine pomp moest opzoeken was er al keurig getankt!\r\nErg blij met onze auto en een keurige prijs retour voor mijn inruil. Kortom chapeau heren👏🏼👏🏼

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk goede ontvangst en duidelijke uitleg\r\nover een aan te schaffen auto.\r\nOok een prettige afhandeling hebben wij ervaren.\r\nEen aan te bevelen bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De mannen van de Galema & de Boer hebben een prachtige golf 7 voor me opgezocht en gevonden. Overleggen wat ze hebben gezien en beschikken over deskundigheid! Streven naar perfectie en in mijn geval hebben ze de juiste prijs/kwaliteit geleverd! Nogmaals hartelijk dank heren!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen en goed kontakt en fijne service..aanrader voor auto zoekers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en duidelijk.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben er maar 1 woord voor en dat is Geweldig.\r\nWanneer we weer een auto zullen kopen gaan we hier zeker weer heen. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een paar jaar geleden hier een auto gekocht en toen hadden we al een prettig gevoel bij dit bedrijf. We hadden nu weer een autootje nodig en besloten eigenlijk meteen hen weer te bellen. We hadden wat specifieke eisen en daar werd goed op ingespeeld en we zijn vrij snel tot een keus gekomen.\r\nVanwege de persoonlijke aandacht, de deskundige adviezen en het aanbod raden we dit bedrijf zeer aan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service!\r\nGoede en uitgebreide informatie en uitleg over de aangeschafte auto.\r\nDit bedrijf doet graag een stap extra voor haar klanten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk geholpen.

Over Galema & De Boer Auto's