Hele goede service!

De heren Galema en de Boer geven een uitstekende service! Ze denken goed met de klant mee! Een hele fijne samenwerking gehad!

meedenkers!

Deze garage denkt graag met je mee. Wij kwamen met specifieke wensen en waren zelf ook op zoek op internet. Samen hebben we elders een auto die aan de wensen voldoet gekocht.

Vriendelijke geholpen. Goede service!

Ons zoom had ruim een jaar geleden een Volkswagen Passat gekocht bij Galema de Boer en was enthousiast over de service en oplevering. Om die reden ook gekeken bij Galema en de Boer, en meteen tot een aankoop gekomen. Bedankt voor de topservice!

Duidelijk en vriendelijk contact

Eerst al fijn telefonisch contact (ivm afstand). Uiteindelijk prima een deal kunnen maken!

Super top

Een bedrijf wat echt geweldig is goeie uitleg netjes behandeld doen niet moeilijk over de vragen die we stelden wat een top bedrijf mijn volgende auto zou ik zo en zo hier weer kopen echt waar heren jullie zijn de beste en super bedankt voor alles ik zou dit bedrijf altijd aanraden en ze hebben lekkere koffie jullie verdienen van mij een hele grootte pluim Ps jullie zijn eerlijk en de beste verkopers toppers

Correct en vlot!

Een klantvriendelijk, plezierig bedrijf om een andere auto te kopen. Deze mensen denken met je mee! Goede aflevering van de auto en ook nog een taartje gekregen. Super service.

Prima bedrijf vriendelijk geholpen

Zeer goed ontvangen en klantvriendelijk. Goed geholpen en er ook de tijd vóór genomen. Wíj voelden ons gelijk op ons gemak. Pluimpje van ons. Fam. Herrema Clementiina

Perfect met een griffel

Auto bij dit bedrijf gekocht. Service en eerlijkheid ten top 👍👌🏻.

snel gergeld

Via internet de auto gevonden. Zeer leuk contact via mail en telefoon gehad. leuk geholpen ondanks Corona virus alle tijd en rust om te beslissen

zeer goed

vriendelijke en eerlijke handel met goeie adviezen en lekkere koffie

Heel klantvriendelijk en alle tijd om alles te bespreken.

Eerst de auto testen en daar de tijd voor nemen was het advies. Na een positieve testrit werden de zakelijke dingen op een rustige manier afgehandeld, waarbij wij de indruk kregen dat dit voor beide partijen zo eerlijk mogelijk werd afgehandeld. Bij het ophalen van de andere auto werd ook weer alle tijd voor ons genomen. Heel bijzonder was dat we een taart mee kregen met daarop een foto van de nieuwe aanwinst.

Superservice!

Mooie auto gezien bij Galema&De Boer via internet. Goeie recensies, dus de reis gewaagd. Geen seconde spijt van gehad! Zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Arjen. Heeft alles van de auto vermeld, en we waren het snel eens over de deal. Absoluut goed prijsvoorstel in combinatie met servicebeurt en APK, zelfs nog extra, ondanks dat de auto voor meeneemprijs te koop stond. Zó wil je graag een auto kopen. De reis meer dan waard. Bedankt, Arjen!

Jullie hebben het goed gedaan!

Als onervaren persoon met auto's vind ik dat jullie het heel goed hebben gedaan. Prima uitleg van de auto. Jullie hebben alles keurig voor elkaar. Bedankt en veel succes gewenst!

Erg goede service, alles netjes en duidelijk

We hebben een Skoda gekocht bij dit bedrijf. Zeer netjes en deskundig geholpen. Prima service. Komen afspraken na. Vriendelijk. Taart die we cadeau kregen met foto van de auto erop is eg orgineel en je voelt je als klant gewaardeerd. Fotos op de website zijn mooi en in werkelijkheid was de auto nog mooier. Ivo bedankt voor de koffir.

Goede service, eerlijk geholpen en erg vriendelijk. Blij met de nieuwe auto!

Een bedrijf om goed zaken mee te doen.

Geen opdringerige verkoop, deskundig geholpen en goede nazorg.

Uitstekende service

Zeer prettige benadering en kundig en eerlijk advies. Wij hebben Galema & De Boer als een betrouwbaar en servicegericht autobedrijf ervaren.

Bij dit bedrijf kregen we uitmuntende service.

Galema verkocht ons een goede auto met een eerlijk verhaal. Hij regelde bijzonder snel voor aflevering een onderhoudsbeurt en is de afspraken op tijd nagekomen. Op de koop toe had hij nog een nieuwe APK geregeld. Wij zijn meer dan tevreden.

Vriendelijke mensen.

Niks op aan te merken!

Vriendelijke mensen. Erg goed geholpen.

zeer positief

Wij zijn goed geholpen door Galema&De Boer , nemen de tijd voor je.

Goede service, zeer professioneel

Goede service, serieuze en kundige mensen.

Goed zaken doen, realistisch en betrouwbaar

Goede omgang met beide heren. Door zowel Ivo als Arjen wordt je vriendelijk ontvangen en het voelde meteen goed. Zonder gladde praatjes en door een 'to the point' mentaliteit kwamen we vrij snel tot een akkoord met de inruil van mijn auto. Ook de uitstraling van het bedrijf geeft een betrouwbaar en goed gevoel en naar ons idee proberen ze dat ook waar te maken. Kortom... mocht ik in de toekomst weer opzoek gaan naar een goede occasion dan ga ik als eerst kijken bij dit bedrijf.

Mooi bedrijf en klantgericht

Onze indruk bij aankomst was gelijk goed. Alles zag er netjes uit en werden, ondanks dat Arjen aan de telefoon zat, gelijk begroet. Kwamen voor een specifieke auto, en voor de proefrit liet hij ons eerst alles zien en vertelde over de auto. Bij het ophalen werd alles netjes afgehandeld en kregen we nog antwoord op onze vragen. En nog een lekker taartje mee met onze auto erop werd ook erg gewaardeerd. Al met al waren wij zeer tevreden.

Leuke vlotte garage waar men zich thuis voelt

Samen met mijn zoon het aanbod op internet bekeken omdat we een VW Golf zochten. Toevallig kwamen we op de site van Galema en de Boer en gingen op pad voor een auto. Op zaterdag spontaan langsgegaan en direct een goed gevoel bij de manier hoe wij benaderd werden. Uiteindelijk viel de auto waar we voor kwamen wat tegen, maar zagen een andere met minder kilometers en jonger. Omdat het wat druk was die dag kregen we gewoon de sleutels mee voor een proefrit. We zijn nu 4 dagen verder en inmiddels staat hij bij mij op de oprit....... Zeer nette en correcte aflevering....