Topbedrijf. Vakmensen.

Heb er mijn 350 al en mijn 500 sec laten repareren en beide auto's ri k den weer als nieuw. HET adres voor Mercedes oldtimers. En redelijke prijzen!!!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, eerlijk, betrouwbaar. Je kunt er snel terecht. De leenauto is ook heel fijn! Ik rijd graag naar deze garage vanuit Zoetermeer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Verspeek kan ik van harte aanbevelen!\r\nIk kom hier al jaren met volle tevredenheid.\r\nDimitri en zijn team staan altijd voor je klaar. Altijd een vrolijk welkom, topservice die ik nog nooit bij andere garages heb ervaren, een eerlijk advies, nooit onverwachte meerkosten (als dat aan de orde is, is daarover altijd eerst overleg). De gratis leenauto is ook geweldig, duidelijke afspraak van meekrijgen met een volle tank brandstof en weer inleveren met een volle tank brandstof. Logisch!\r\nAutobedrijf Verspeek is voor mij een echte garage waar de klant nog koning is!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam er terecht voor een storing. Ben er goed geholpen tegen een zeer scherp tarief waar andere garages niet uitkwamen. Het gratis vervangend vervoer is ook een super service, dit was voor mij een perfecte oplossing. De mannen hebben zeer veel vakkennis en zijn eerlijk en betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne garage. Eerlijk advies en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd nette snelle service, zeer deskundig en een goede prijs/kwaliteit verhouding!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom hier al jaren, zeer goede service en vakkennis.\r\nGoede prijzen, en afspraken worden nagekomen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf sinds hij die jongen in dienst heeft genomen is het een stuk slechter geworden en voel ik me genept waardoor ik er niet meer kom.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super snelle service, klantvriendelijk, goede prijs kwaliteitsverhouding, Zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dimitri heeft service hoog in het vaandel staan\r\nHij is eerlijk in zijn advies