Perfect!

Ik heb gereden met santoucha, echt een top intructeur! Een aanraden!

Fijne, rustige en ervaren rij-instructeurs .

Ik voelde mij erg op mijn gemak ik de auto. Ik kon alles vragen en aangeven, er werd serieus naar mij geluisterd. De auto’s reden erg goed.

Geweldige lessen

Gezellig en serieuze lessen gehad, in 1 keer geslaagd. Helemaal top!

Heel duidelijk

Ze gaf hele duidelijke instructie en kon goed uitleggen hoe en wat er anders kan

Prettige ervaring snel geleerd!

Alles helemaal top! Erg aan te raden!

Goede rijinstructeurs en snel examen

Bij aankoop van mijn pakket werd het examen gelijk ingeplant. Ik heb van 2 instructeurs les gehad en ze waren beide erg goed in feedback geven tijdens en na de lessen. Uitendelijk niet in 1 keer geslaagd, maar omdat de examens steeds snel ingeplant konden worden toch zo snel mogelijk mijn rijbewijs gehaald.

Goed geholpen door mijn lessen heen

erg leuke rij instructeurs, maken de lessen erg leuk.

Ik had een uitstekend ervaring met 1Basis

1basis is een goed rijschool om in een keer te slagen voor je rijbewijs.

was een leuke rijschool

Ik vond het wel een leuke en gezellige rijschool vooral de instructeur was gezellig voorde rest was het gwn perfect

Top top top gewoon in 1 keer behaald Had een hele lieve rijinstructeur (ashish) Beter had het niet gekund Dankjewel

Fijne ervaring

Het fijne aan deze rijschool vind ik dat je binnen korte tijd een examendatum in kan plannen en dit ook natuurlijk efficiënt ingevuld wordt met de rijlessen. De rijinstructeurs zijn een ieder super behulpzaam en zeer professioneel. Daarnaast bieden ze ook super gave auto’s aan en die rijden perfect! Met andere woorden, echt een aanrader!

duidelijke uitleg goede begeleiding

Ben erg goed begeleid door Anisha en Amrish tijdens de fijne gezellige lessen

geweldig

het was een geweldige tijd met de rijlessen en de rij leraren , voor de rest goed gecommuniceerd en snel een les ingeplant

Fyaaaa

A place to be Strijders

Prima ervaren. Alles is goed geregeld en duidelijke afspraken worden nagekomen. Ik beveel deze rijschool zeker aan!

Erg fijn en duidelijke instructeurs waarbij ik de lessen zeer positief ervaren heb. Mede dankzij hem binnen 16 weken mijn rijbewijs gehaald.

Ruime tijden om te lessen

Zeer ruime tijdstippen om de lessen in te plannen en goede duidelijke uitleg gehad! Geslaagd voor mijn tussentijdse toets en rijbewijs in 1 keer!

Geslaagd bij 1BASIS met fijne, rustige rijinstructeurs die goed luisteren naar je

Erg goed

Erg goed..kreeg de beste Engels sprekende chauffeur Ashish met een zeer comfortabele auto. Sterk aanbevolen

Super chille rij instructeur echt een top ervaring!!

Komt heel relax over, laat me zelfverzekerd voelen. Echt heel erg bedankt!

Top !!

Goed overlegd met mijn uren en examendatum Vriendelijk en leuke instructice anisha gehad Heeft mij echt in 5 dagen geholpen om mijn rijbewijs te halen snelle service.

Staan altijd voor je klaat

Heb me altijd veilig gevoeld naast de instructeur, ze geven je altijd tips over hoe je beter kan gaan rijden en beter kan anticiperen op gebeurtenissen. Heb de rijschool altijd erg fijn gevonden en de auto’s rijden ontzettend goed. Altijd goed contact met de instructeur gehad en zelfs een band opgebouwd, vind het jammer dat ik weg ga nu, maar aan alles komt een eind, en dit keer een goed eind! Bedankt voor alles.

Vriendelijk, betrouwbaar, maar altijd professioneel

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad in mijn tijd dat ik hier heb gereden. Mijn instructeur die heeft vanaf de proefles tot het examen altijd afgestemd op hoe snel en hoe goed ik dingen leer wat ervoor heeft gezorgd dat ik vlot en nog goedkoop uit ben gekomen. De eerste keer dat ik het examen heb afgelegd was ik helaas gezakt, maar na het doorgenomen te hebben met de instructeur heb ik ingezien waar mijn fouten en gebreken zaten en heb ik het de tweede keer toch gehaald. Ik raad deze rijschool aan voor mensen zonder, weinig en al veel ervaring achter het stuur, maakt niks uit hoe je het doet, er word altijd op jou afgestemd.

TOP!!!

duidelijk en leuke ervaring. heel veel dingen geleerd

Over Rijschool 1BASIS

Een goede rijopleiding is de 1ste BASIS voor een veilige toekomst op de weg.(vandaar onze naam) Bij onze rijschool zult u zich zeker op uw gemak voelen. De instructeurs en instructrices geven namelijk op een betrokken en prettige manier les. U bent voor ons niet zomaar een cursist, maar een individu met eigen behoeften, wensen, ervaring en misschien wel angsten. U kunt kiezen uit een breed scala aan pakketten, waardoor iedereen een leertraject op maat krijgt. Door onze unieke eigen aanpak en lesmethoden kunnen wij de tarieven laag houden. Daarnaast heeft u bij ons simpelweg minder lessen nodig. En wie dat wil kan bij ons zelfs in termijnen betalen zonder enige extra kosten.