Leuk en gezellige lessen

Ik heb een super rijinstructeur gehad! Hij heeft mij gemotiveerd om door te gaan na een aantal keer zakken voor het praktijk examen. Leuke lessen gehad met veel lol! Super leuk!! Bedankt voor alles!

Goede persoonlijke begeleiding

Na ervaringen met andere rijscholen en zakken voor het examen overgegaan naar 1Basis. Hier een rustige en juiste begeleiding gehad en alle ruimte om alles in praktijk te kunnen oefenen met zowel Amrish als Adrie (voor mij beiden top instructeurs..!!)-- en met succes - ben nu geslaagd..

Een zeer Duidelijk en prettige rijschool

Duidelijke informatie vooraf van de instructeur tijdens de proefles gekregen en voldoende communicatie vanuit de rijschool.

Goede en eerlijke instructeurs!

Jullie zijn zeer belangrijk voor mij geweest, Ik had het niet verwacht maar ik heb toch echt leren auto rijden en dankzij jullie vertrouwen heb ik het examen kunnen gehaald. Thx daarvoor!

Begripvolle rijschool die rekening houdt met werktijden.

Alle rijlessen waren enorm leuk de rij instructeur was hartstikke begripvol. Heb mijn rijbewijs gehaald met 28 rijlessen in een super gave lesauto

onwijs leerzaam en leuke rijlessen

Geduldige instructeur, veel geleerd vooral om kalm te zijn. Tnx het was een goede ervaring. Ik zal het iedereen aanraden, ook de al ouderen onder ons. 💋

Relaxte rijinstructeurs erg geduldig en duidelijk

Ja toch echt een relaxte rij-instructeur die erg geduldig is en zich aanpast op de leerlingen zelf, geeft ook een goed beeld van wat iemand wel en niet kan waardoor het een stuk makkelijker word voor mij als leerling in elk geval... Goedkoop en leuk, erg fijn!

Goede uitleg en een juiste prijs kwaliteit verhouding

Super lieve en behulpzame rij instructeurs met heel veel geduld en begrip voor de leerling. Goede uitleg en een goede prijs kwaliteit verhouding. Aanradertje 👌

Goedkope rijschool in lelystad.

Goede rijschool met duidelijke uitleg. De instructeur stelt je op het gemak. Zeer geduldig als je iets niet meteen begrijpt. Verder nooit problemen met afspraken of communicatie gehad. Aanrader!

Duidelijke en rustige manier van lesgeven!

Eerder gelest bij een andere rijschool. Hier kwam ik na 10 lessen totaal gestrest van thuis. Daarna begonnen bij autorijschool 1BASIS, (door advies van mijn collega) wat een verschil met de andere rijschool, wat een verademing. Ik was de eerste les gelijk op mijn gemak. De rustige maar duidelijke manier van lesgeven is een hele fijne manier. Afspraken werden steeds goed nagekomen. Daarbij is de rijschool ook nog niet eens de duurste. Maar zelfs in tegendeel met andere. Slechte dingen ben ik niet tegen gekomen. Heb een pakket van 25 lessen met examen afgenomen en in 1 keer geslaagd!

Beste rijschool met prijs en respect! 😘

Op een leuke manier leren autorijden, prettig en ongedwongen! Uitleg is heel helder en vriendelijk. Je krijgt als leerling goed de ruimte om te laten zien wat je al wel en niet kan. Hierdoor kan je goed de tijd benutten om onderdelen te herhalen. Op de leskaart word elke rijles de vorderingen bijgehouden. Jullie zijn de aller beste rijschool met prijs en respect!

Duidelijke Afspraken en Feedback

Duidelijke en geduldige lessen gekregen bij rijschool 1 basis

Top Rijschool!

Ik had een goede rijinstructeur! Wat nodig was om te slagen dat leerde hij me. Geen overbodige lessen om alleen maar geld te verdienen. Echt top, kwaliteit en een goede instructeur en dus ook een hele goede rijschool. 1BASIS ga zo door! Oja.......... En rijles in een vette bak.

Alles aan de rijschool is Very Nice 😘

Geen spijt van mij overstap naar jullie. Betere uitleg en betere lesauto. Ook zeer belangrijk een betere prijs! THANKS

Heel erg professioneel, bedankt!

Goede lerares gekregen met mijn rijlessen via jullie. Bedankt!

Lieve en duidelijke rijinstructeurs !!

Naast de goede rijlessen die jullie hebben verzorgd zijn ook de prijzen ontzettend scherp! Al mijn rijlessen prettig en ontspannend ervaren. Om mij heen hoorde ik vaak dat instructeurs heel streng en boos zijn, maar bij jullie was het zeer aangenaam!

Duidelijke, nuttige en prettige rijlessen!

Duidelijke, nuttige en zeer prettige rijlessen. Emmeloord is een goede plek om af te rijden, want het is niet al te druk/groot. 1x gehaald!

Aantrekkelijke prijs en zeer leerzame rijlessen!

Alle uitleg was helder en de leraar had volledige aandacht voor mij. Het was een leuke en leerzame tijd die ik niet ga vergeten! De prijs van de rijschool is ook heel aantrekkelijk!

Snel alle skills van het autorijden geleerd!

Alle skills heeft mij de afgelopen maanden enorm geholpen! Een top tijd bij de rijschool gehad het was kort maar zeer leerzaam. Heb geleerd om in mijzelf te geloven en daardoor ook lekker mijn rijbewijs gehaald! Aanrader!!!!!!

Goede prijzen! Mooie luxe auto’s!

Altijd goede aanbiedingen op de rijlespakketten. En ook jullie auto’s zijn top! Goede keuzes!

Hele fijne rijschool met geduldige leraren.

Jullie zijn echt goed! Mijn vorige instructeur zei tijdens de proefles dat ik 45 lessen nodig zou hebben. En bij jullie proefles heb ik al heel veel meer mogen doen rijden de les en een betere advies ik mocht een pakket van 30 rijlessen doen. Uiteindelijk ben ik ook binnen mijn pakket al geslaagd yeeeeeh!!

Geweldig !!

Geen slecht woord over de rijschool te melden!! Ben zojuist geslaagd altijd alle lessen netjes gekregen en het examen behaald.

De aller beste rijschool is rijschool 1BASIS !!

Ik ben zeer tevreden met hoe je lesgeeft. Bedankt, jij bent gewoon de beste.

Zeer goedkope rijschool

Hele goede aanbiedingen!! De prijzen zijn zeer scherp ten opzichte van anderen rijscholen.

Hele goede ervaring met jullie!

Top rijschool ✌️✌️

Over Rijschool 1BASIS

Een goede rijopleiding is de 1ste BASIS voor een veilige toekomst op de weg.(vandaar onze naam) Bij onze rijschool zult u zich zeker op uw gemak voelen. De instructeurs en instructrices geven namelijk op een betrokken en prettige manier les. U bent voor ons niet zomaar een cursist, maar een individu met eigen behoeften, wensen, ervaring en misschien wel angsten. U kunt kiezen uit een breed scala aan pakketten, waardoor iedereen een leertraject op maat krijgt. Door onze unieke eigen aanpak en lesmethoden kunnen wij de tarieven laag houden. Daarnaast heeft u bij ons simpelweg minder lessen nodig. En wie dat wil kan bij ons zelfs in termijnen betalen zonder enige extra kosten.