Heel snel mijn rijbewijs gehaald!

Een hele goede rijschool om snel je examen te behalen. Ik mocht in 4 weken al afrijden. Ook de mogelijkheid gehad om meerdere malen per week te lessen en opgehaald worden van werk. Heel erg bedankt!! Ben ook in 1 keer geslaagd dankzij jullie.

Perfect, zeker aangeraden!

Na 3 maanden rijlessen heb ik m'n praktijk gehaald. Ik had hele lieve en deskundige rij-instructeurs die heel flexibel met mijn agenda omgingen! Ik ben zeer tevreden over de lessen, lesauto en natuurlijk de deskundigen. Pluspunt is dat ze flexibel en geduldig zijn naar hun leerlingen toe.

Je krijgt veel vertrouwen van de instructeur!

Mijn rijlessen heb ik als zeer prettig ervaren. Dit kwam enerzijds vanwege de fijne lesauto en anderzijds vanwege een zeer deskundige instructeur. Ondanks zijn deskundigheid is er ook veel gelachen gedurende de lessen. Al met al een top ervaring.

Echt een top rijschool!

Meerdere rijscholen gehad en gezakt, eenmaal hier begonnen gelijk geslaagd! Helemaal top super tevreden :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool, goede duidelijke uitleg en ondanks dat ik soms honderd keer hetzelfde vroeg elke keer weer gewoon hetzelfde antwoord zonder het gevoel te krijgen dat ik iets stoms vroeg. Er is wel wat mis gegaan, maar dit is heel erg netjes opgelost. \r\n\r\nRijbewijs in ongeveer 3 maanden gehaald, de datum van tevoren gepland en daar naar toe gewerkt. Dat is erg prettig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb op 27 juni mijn rijbewijs gehaald. Ben zeer tevreden met de rijschool, ze geven goed les. Heb mijn rijbewijs binnen 4 maanden gehaald

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel mijn examen kunnen inplannen. Andere rijscholen hadden mij verteld dat Ik 8 weken moest wachten voor een datum of af te rijden. Bij 1BASIS was dit niet het geval ik heb een datum in 3 weken gekregen. Hierdoor snel mijn pakket kunnen doen en vandaag geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede lessen, snel alles geregeld, goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aanvankelijk wat \'\'aanloop\'\' problem - samen met de rijschool een oplossing gevonden en met goede begeleiding van Amrish de verdere lessen afgemaakt... \r\n\r\nAmrish is een aardige en deskundige instructeur die je met veel geduld verder helpt en veel ruimte geeft om alles uit te proberen todat je zelf het gevoel hebt alles goed te beheersen en bringt je op een niveau waarop je met vertrouwen het examen in durft te gaan.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen met deze rijschool. Hele duidelijke contract en ook geld terug ontvangen ivm lessen over uit het pakket.\r\nNa de proefles had ik uit mijzelf toch besloten om een hogere lespakket af te nemen ondanks het advies van 25 lessen.\r\nUiteindelijk heb ik mogen afrijden bij 23 les en ook gehaald ik heb het actietarief van 5 rijlessen terug ontvangen.\r\n\r\nPrijs en kwaliteit ten opzichten van andere rijscholen is hier super goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is echt de enige rijschool waar ze meteen je praktijk inplannen en ook echt maar 4 lessen heb hoeven doen na de proefles omdat ik al een keer heb afgereden bij cbr via me oude rijschool. Andere rijscholen zeiden na de proefles dat ik weer minimaal 20 tot 30 lessen pakket moest afnemen. Hier bij 1BASIS mocht ik in 4 lessen afrijden en ook geslaagd !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede rijschool. ik raad iedereen deze rijschool aan als je met spoed je rijbewijs wilt hebben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede lesgevenden me rijbewijs in 2 x gehaald. Bedankt voor de fijne lessen. \r\n\r\nBetrouwbare rijschool met aandacht voor persoonlijke wensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 28-04 heb ik een klacht geplaatst over rijschool 1Basis omtrent feit dat wij een pakket hadden gekocht en sinds 18-04 er geen contact meer mogelijk was met 1Basis. \r\n\r\nOp 01 Mei heeft de rijschool contact met ons opgenomen en een verklaring gegeven inzake de onbereikbaarheid.. Wij hebben ook bewijs kunnen inzien die de verklaring staaft...\r\n\r\nDe rijschool heeft een oplossing voorgesteld, die indien die verder wordt opgevolgd voor ons als zodanig de klacht zal wegnemen...\r\n\r\nWe krijgen alsnog de lessen en hopen examen te doen...

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Oplichters!!! Ze zijn al 11 dagen weg en niet te bereiken terwijl ik over 2 dagen mijn examen zou hebben. Moet nog 13 lessen van ze krijgen! Al bijna 2 weken niks gehoord.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend tevreden! Bedankt voor alle positieve input & motiverende lessen, dit maakte het afrijden heel goed te doen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De enige echte rijschool in Lelystad. Zeer goede ervaring mee, een aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs zo snel mogelijk wilt halen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede en ervaring en heel goedkoop. Heb snel mijn rijbewijs gehaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf beste rijschool die ik ken met hele aardige medewerkers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een snelle methode om je rijbewijs te halen, rijinstructeur erg positief .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool met geduldige instructeurs die gericht les geven!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in 1 keer geslaagd met mijn 30 rijlessen pakket. Ook nog eens 3 lessen terug ontvangen ivm eerder examen klaar. Nooit gedacht dat ik geld terug zou krijgen als ik me lespakket niet op maak. beste rijschool in lelystad

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na geswitcht te zijn van rijschool, door 1basis kunnen zien hoe het nou echt hoort! Goede begeleiding, geen langdradigheid, en vooral veel geduld! Ik heb hele fijne lessen gehad en raad ook iedereen aan om via 1basis zijn rijbewijs te halen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige rijinstructeur

Over Rijschool 1BASIS

Een goede rijopleiding is de 1ste BASIS voor een veilige toekomst op de weg.(vandaar onze naam) Bij onze rijschool zult u zich zeker op uw gemak voelen. De instructeurs en instructrices geven namelijk op een betrokken en prettige manier les. U bent voor ons niet zomaar een cursist, maar een individu met eigen behoeften, wensen, ervaring en misschien wel angsten. U kunt kiezen uit een breed scala aan pakketten, waardoor iedereen een leertraject op maat krijgt. Door onze unieke eigen aanpak en lesmethoden kunnen wij de tarieven laag houden. Daarnaast heeft u bij ons simpelweg minder lessen nodig. En wie dat wil kan bij ons zelfs in termijnen betalen zonder enige extra kosten.