Top rijschool!

Echt echt enorm leuke lessen gehad! Lekker kunnen lachen en kletsen! En veel geleerd!!

Fijne, ontspannen lessen

De lessen met Dick waren heel fijn als voorbereiding op het examen. Hij blijft heel kalm en er is duidelijke coaching tijdens het rijden. Dit zorgde ervoor dat ik gewoon ontspannen kon leren rijden. Hij vraagt ook regelmatig of ik zelf nog aandachtpuntjes had, wat vooral vlak voor het examen heel fijn was.

Echt goede en fijne rijlessen

Kundige rijlessen. Rismethode (Rij Opleiding in Stappen) werkt goed. Ik ben dan ook in 1 keer geslaagd voor m'n examen vandaag. Dick vond ik prettig, geduldig en rustig uitleggend. En ook gezellig. Met vertrouwen de weg op! Dank je wel Dick!

Heel chill.

Dick ik een hele fijne rijinstructeur, met veel geduld.

Dick is een man die erg precies is en heel goed weet aan te sluiten met zijn les ervaringen

Professioneel maar gezellig

2 keer lessen gevolgd auto en aanhanger . Bijde keren goed geholpen en rekening gehouden met mijn agenda en werk leven. Lessen duidelijk eerlijk maar gezellig . Zeker een aanrader

Prettige ervaring met Bor Rijopleidingen

Dick is altijd rustig tijdens de rijlessen en legt altijd alles duidelijk uit. Zou het zeker aanraden om hier te gaan lessen!

Prettige tijd gehad tijdens de lessen, alles is me rustig aangeleerd.

Ik heb de hele periode steeds weer iets nieuws geleerd en had een instructeur die alles altijd rustig uitlegde, kalm bleef en hielp. Al met al heb ik een hele fijne rijlesperiode bij Dick gehad.

Gewoonweg een fantastische instructeur

Mijn rijlessen bij Dick Bor heb ik als uitstekend ervaren. De verwachtingen bij elke les zijn duidelijk gezien er gewerkt wordt met het RIS boekje. Ook blijft Dick in elke situatie heel rustig, wat mij bij het rijden weer de nodige rust bracht. Verder is de sfeer in de auto ontzettend gemoedelijk (relaxed). Zelf vond ik het erg fijn om af en toe schaamteloos mee te zingen met de radio; Dick doet dan gewoon mee: werkelijk top. Met het rijden was ik erg druk in mijn hoofd. Ook voor het constante geratel wat daaruit voortkwam was er meer dan genoeg ruimte. Ging er iets mis? Dan werd het heel duidelijk uitgelegd en deden we het gewoon over. Ik zit inmiddels (voor een beginnend bestuurder) heerlijk relaxed achter het stuur. Kortom: gewoonweg een fantastische instructeur.

Top rijinstructeur

Dick Bor doe rustig op jou eigen tempo laten auto rijden . ik voel me bij Dick Bor op me gemak met auto rijden.

Een hele fijne, veilige plek om te leren!

Ik heb het lessen heel fijn ervaren. Foutjes maken mag en honderd keer iets vragen mag ook en het is geen probleem. Alles wordt je met geduld en rustig uitgelegd. Heel fijn, zeker ook als je onzeker/faalangstig bent dan is dit een hele fijne plek om te lessen! Bedankt voor de leuke en fijne lessen!

Super leuk

Het waren hele goeie opbouwende lessen en daardoor ook in 1 keer mijn examen gehaald Dick zelf is ook gezellig en kan je lekker mee kletsen dat is ook heel fijn

Vakbekwaam, gezellig en vlot!

Dick Bor benadert voor mijn E achter B. Ik kon snel terecht voor een intake en zelfs het examen kon snel geprikt worden. Ik heb de lessen van Dick als erg prettig ervaren. Hij heeft duidelijk veel ervaring en neemt goed de tijd om zaken uit te leggen. Sfeer was goed en naast de serieuze momenten ook veel gelachen. Zeker aan te raden!

super leerzaam en leuk!

Ik zat relaxed in de auto en kon goed op een rustige manier leren. Met een grapje tussendoor is de sfeer goed gezet. Al met al een toptijd!

Goede lessen met gezelligheid.

Ik begon mijn rijlessen met een onverwachte les op mijn verjaardag. Vanaf dit punt was het eigenlijk een soepel traject en heb ik veel plezier en grappige momenten beleefd tijdens de rijlessen. Ik heb met dank aan Dick mijn rijbewijs in één keer gehaald!

Zeer goede ervaring

Ik was goed voorbereid op het examen! de rijlessen vond ik altijd prettig en een aardige instructeur :)

Dick heeft mij weer vertrouwen gegeven!

Nadat ik een half jaar niet meer had gereden na een negatieve examenervaring ben ik overgestapt naar Dick Bor. Ik dacht dat ik nooit mijn rijbewijs zou halen, maar bij hem heb ik weer vertrouwen gekregen in het autorijden! Ik kon mij tijdens de lessen goed concentreren doordat Dick rustig en geduldig was. Hij evalueerde na de les mijn verbeterpunten en onderweg gaf hij vooral complimenten. Hij greep alleen in als ik zelf in paniek raakte. Dit zorgde ervoor dat ik onderweg geen negatieve ervaringen had en ik na de les objectief op mijn "fouten" kon terugblikken en ervan kon leren. Ik heb van Dick geleerd dat autorijden ook leuk kan zijn, en dat je met de juiste begeleiding echt wel tot je einddoel komt!

Zeer goed!

Zeer goed!

Goede rijlessen! Super hulp!

Prettige rijlessen gehad maar, vooral veel geleerd!!

Fijne rijinstructeur! Alle geduld voor je

Hij heeft me door 3 jaar heen gesleurd hele fijne rijinstructeur! Zeker een aanrader ik had hele erge faalangst danzij dickbor toch m'n rijbewijs kunnen halen!

Hele goede en professionele rijschool!

Ik ben heel tevreden over Bor rijopleidingen. Er zit een mooie opbouw in de lessen en ze helpen overal waar nodig is. Ik vond het ideaal en voelde me erg op mijn gemak. Gezellige autoritjes en goede begeleiding, ik keek elke keer weer uit naar de volgende rijles!

Fijne ervaring en brengt rust tijdens het rijden

Goede instructeur legde alles rustig uit waardoor het in 1 keer makkelijk te snappen was.

Dick heeft mij fantastisch goed en snel geholpen mij rijbewijs te halen!

Ik heb een fijne ervaring gehad bij Dick Bor. Als ik ergens moeite mee had, kon ik dat aangeven en gingen we er aan werken. Zo ben ik met steeds meer zelfvertrouwen gaan autorijden.

Fijne Rijschool!

Aardige en geduldige rijinstructeur met leuke en leerzame lessen.

Super fijn

Erg fijne dag gehad. Super uitleg en veel aandacht om dingen te verbeteren.