The One And Only!!!

Dylan is niet alleen een baas maar ook een meester in zijn vak, dus met andere woorden: Een Grootmeester! Ik ben geen doorsnee leerling die even een rijbewijs zal halen, instructeurs moeten echt geduld met mij hebben. In de afgelopen 10 jaar en na 9 tal rij-instructeurs wist ik dat ik met Dylan mijn rijbewijs zou gaan halen. (zelfs grote namen zoals ANWB lieten steken vallen) Niemand voor hem had het geduld zoals Dylan dat had met mij. Dylan heeft bijzondere eigenschappen: 1. Altijd op tijd- keurig! 2. Eerlijk advies en lessen. 3. Zeer goede lessen. 4. Heel veel geduld. 5. Goede motivator en altijd vriendelijk. 6. Uitstekende les auto 7. Ik ken nog verder gaan...... 06-02-2024 was het eindelijk zover, na een aantal keren zakken (door mijn examen-angst o.a.) 1 van de mooiste dagen uit mijn leven als het om rijden gaat: eindelijk mijn rijbewijs. Ik dank Dylan voor zijn zeer goede rijlessen, geduld en ik ben supertrots dat ik het heb gehaald bij Enjoyriding. Ik ga dit nooit meer vergeten. Dank je wel Dylan. Absolute topper!!!! Fatiha

Top rijinstructeur.

Dylon van Enjoyriding is een bekwame en zeer gedreven rijinstructeur. Ik heb mij altijd om m'n gemak gevoeld en staat altijd voor je klaar.

Goede instructeur

Mijn motorrijbewijs behaald bij Enjoy Riding. Dylon is relaxed en geduldig. Fijne instructeur en flexibel met data inplannen om te lessen.

Fijne rijlessen bij Cacharella

Ben jaren bezig geweest om een fijne rijschool te vinden en een fijne rij instructeur/instructrice tot ik bij deze rijschool kwam en me lessen kreeg van Cacharella. Door hun geduld en begrip heb ik na jaren eindelijk me rijbewijs gehaald!

Hele goede service voor een goede prijs.

Ik heb hele fijne lessen gehad en daardoor heel goed in 1 keer kunnen slagen.

Gewoon leuk, onspannen en kundig motorrijles gehad van Dylan

Met veel plezier en nog net voor mijn zestigste levensjaar het motorrijbewijs behaald. De ritjes naar het CBR zigzaggend door Rotterdam om nog op tijd te komen voor het examen (omdat het toch veel drukker was dan gedacht) waren erg leuk en vergeet ik niet snel meer. Super leerzaam ook waren de lessen voertuig beheersing (soms in de kou en stromende regen), nooit geweten wat er mogelijk is met zo`n fijne Honda CB650R. Bedankt Dylan!

Lessen waren geweldig. Zowel AVB als AVD in 1 keer gehaald. Dylon motiveert je en geeft goede instructies totdat je het onder de knie hebt.

Positief

Hele goede rijschool en hebben mij heel goed geholpen!

Beter kon niet!

Ze hebben mij klaargestoomd in 9 lessen en ik ben geslaagd , ben super tevreden.

Super goede begeleiding

Je wordt heel goed begeleid en er wordt gelet op wat je skills zijn en waar het minder goed gaat. Ik voelde me erg op me gemak en durfde fouten te maken. Mijn rij instructeur was erg aardig en heeft hard gewerkt samen met mij waardoor ik mijn examen in 1 keer heb weten te behalen.

Dylon is een top instructeur, ik ben in 1 keer geslaagd

Ik kreeg enjoyriding doorgestuurd van een paar vrienden die hier ook in 1 keer geslaagd waren. Zij adviseerden mij hier te lessen en dat heb ik ook gedaan. Geen moment spijt van gehad. Top service.

Vlot mijn rijbewijs met tussenstop

Goede leuke vrije manier van leren.

Top!!

Mijn rij instructrice was geweldig, het wordt duidelijk uitgelegd en je krijgt een geweldige support. Binnen 3 maanden me rijbewijs gehaald, met dank aan de rijschool en vooral mijn geweldige rij instructrice.

Excellent instructors

Instructors had a good way of teaching and approach towards students. Correction at each step and open to questions makes the tutors best.

• Would you recommend us? Yes

Ik ben ZEER tevreden!

Mijn ervaring bij Enjoyriding heb ik echt top ervaren. Hiervoor wil ik ook mijn rijinstructrices bedanken! Door haar heb ik het gevoel gehad dat ik kan rijden en dat gaf mij extra motivatie en zelfvertrouwen. Daardoor ben ik ook in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Ik raad het iedereen aan om te lessen bij Enjoyriding! Zij hebben geduld en leren je hoe je het best en veiligst kan rijden, en dat is toch wel het belangrijkste als je de weg opgaat! Ik wens iedereen succes met het behalen van zijn/haar rijbewijs.

Het was een goede ervaring.

Ik vond de rijlessen met mijn rij instructrice goed gaan. Het was ook altijd gezellig in de auto. Ze hielp me altijd als ik begon te stressen vanwege mijn rijangst. Ze stampte alle rijtechnieken in mijn hoofd waardoor ik in een keer geslaagd was.

Super goede en kundige begeleiding!

Ik heb op een snelle maar verantwoorde manier mijn rijbewijs kunnen halen via Enjoyriding! De uitleg was duidelijk en beschikt over nieuwe motoren.

Super motorschool

Dylon is een echte liefhebber van zijn werk, dit zie je ook maar al te goed terug in zijn manier van communiceren, enorm ontspannen maar wel duidelijk/kritisch als het nodig is. Ik heb dankzij zijn lessen enorm veel zelfvertrouwen gekregen op de weg! Fijne instructeur met zeer veel passie voor motor rijden.

Goed uitleg, geduldig en krijgt meer vertrouwen in jezelf.

Top rijschool

Enjoyriding is echt een top rijschool. Ik heb mijn motor rijbewijs letterlijk in 14 dagen gehaald. Ik raad het echt aan!!

Het lessen ging soepel en super snel. Er werd op tijden ruimte gemaakt wanneer het mij uitkwam en binnen 5 weken zat mijn motor rijbewijs in me broekzak

Fantastisch.

Mijn ervaring was eerijk en enorm leerzaam. Je wordt op jezelf geconfronteerd met de verantwoordelijkheid die je hebt als weggebruiker. En je dient nog beter te handelen dan je buurman die misschien even is afgeleid of erg nonchalant al jaren zo rijd en het gaat toch zo goed. Voorbereid zijn op wat komen kan, dat past mij het beste en daarom vind ik de lessen die Enjoy riding mij heeft gegeven zo leerzaam en passend als maatwerk. Ik hoop een veilige weggebruiker te worden, voor mij en ook voor anderen. De eindverantwoording ligt bij jezelf, dat muntje viel door persoonlijke aandacht die de rijschool hoogvon het vaandel heeft staan. Betrokkenheid met een glimlach.

Goeie uitleg en er wordt goed gekeken naar je verbeterpunten

Dylan is een fantastische instructeur. Hij heeft me altijd met alle geholpen en stond bij alles bij wat ik fout deed en kon verbeteren. Omgang was heel goed. Je kan ook lekker jezelf zijn en af toe humor erbij. Zelfs als je niet in een keer slaagt of zenuwen hebt, dan weet hij je ook altijd te motiveren zodat je niet opgeeft. Al met al een aanrader voor iedereen die zijn of haar motorrijbewijs wil halen.

Goeie uitleg en er wordt goed gekeken naar je verbeterpunten