Hele goede service voor een goede prijs.

Ik heb hele fijne lessen gehad en daardoor heel goed in 1 keer kunnen slagen.

Gewoon leuk, onspannen en kundig motorrijles gehad van Dylan

Met veel plezier en nog net voor mijn zestigste levensjaar het motorrijbewijs behaald. De ritjes naar het CBR zigzaggend door Rotterdam om nog op tijd te komen voor het examen (omdat het toch veel drukker was dan gedacht) waren erg leuk en vergeet ik niet snel meer. Super leerzaam ook waren de lessen voertuig beheersing (soms in de kou en stromende regen), nooit geweten wat er mogelijk is met zo`n fijne Honda CB650R. Bedankt Dylan!

Super!

Lessen waren geweldig. Zowel AVB als AVD in 1 keer gehaald. Dylon motiveert je en geeft goede instructies totdat je het onder de knie hebt.

Positief

Hele goede rijschool en hebben mij heel goed geholpen!

Beter kon niet!

Ze hebben mij klaargestoomd in 9 lessen en ik ben geslaagd , ben super tevreden.

Super goede begeleiding

Je wordt heel goed begeleid en er wordt gelet op wat je skills zijn en waar het minder goed gaat. Ik voelde me erg op me gemak en durfde fouten te maken. Mijn rij instructeur was erg aardig en heeft hard gewerkt samen met mij waardoor ik mijn examen in 1 keer heb weten te behalen.

Dylon is een top instructeur, ik ben in 1 keer geslaagd

Ik kreeg enjoyriding doorgestuurd van een paar vrienden die hier ook in 1 keer geslaagd waren. Zij adviseerden mij hier te lessen en dat heb ik ook gedaan. Geen moment spijt van gehad. Top service.

Vlot mijn rijbewijs met tussenstop

Goede leuke vrije manier van leren.

Top!!

Fantastisch

Mijn rij instructrice was geweldig, het wordt duidelijk uitgelegd en je krijgt een geweldige support. Binnen 3 maanden me rijbewijs gehaald, met dank aan de rijschool en vooral mijn geweldige rij instructrice.

Excellent instructors

Instructors had a good way of teaching and approach towards students. Correction at each step and open to questions makes the tutors best.

• Would you recommend us? Yes

Ik ben ZEER tevreden!

Mijn ervaring bij Enjoyriding heb ik echt top ervaren. Hiervoor wil ik ook mijn rijinstructrices bedanken! Door haar heb ik het gevoel gehad dat ik kan rijden en dat gaf mij extra motivatie en zelfvertrouwen. Daardoor ben ik ook in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Ik raad het iedereen aan om te lessen bij Enjoyriding! Zij hebben geduld en leren je hoe je het best en veiligst kan rijden, en dat is toch wel het belangrijkste als je de weg opgaat! Ik wens iedereen succes met het behalen van zijn/haar rijbewijs.

Het was een goede ervaring.

Ik vond de rijlessen met mijn rij instructrice goed gaan. Het was ook altijd gezellig in de auto. Ze hielp me altijd als ik begon te stressen vanwege mijn rijangst. Ze stampte alle rijtechnieken in mijn hoofd waardoor ik in een keer geslaagd was.

Super goede en kundige begeleiding!

Ik heb op een snelle maar verantwoorde manier mijn rijbewijs kunnen halen via Enjoyriding! De uitleg was duidelijk en beschikt over nieuwe motoren.

Super motorschool

Dylon is een echte liefhebber van zijn werk, dit zie je ook maar al te goed terug in zijn manier van communiceren, enorm ontspannen maar wel duidelijk/kritisch als het nodig is. Ik heb dankzij zijn lessen enorm veel zelfvertrouwen gekregen op de weg! Fijne instructeur met zeer veel passie voor motor rijden.

Goed uitleg, geduldig en krijgt meer vertrouwen in jezelf.

Top rijschool

Enjoyriding is echt een top rijschool. Ik heb mijn motor rijbewijs letterlijk in 14 dagen gehaald. Ik raad het echt aan!!

Het lessen ging soepel en super snel. Er werd op tijden ruimte gemaakt wanneer het mij uitkwam en binnen 5 weken zat mijn motor rijbewijs in me broekzak

Fantastisch.

Mijn ervaring was eerijk en enorm leerzaam. Je wordt op jezelf geconfronteerd met de verantwoordelijkheid die je hebt als weggebruiker. En je dient nog beter te handelen dan je buurman die misschien even is afgeleid of erg nonchalant al jaren zo rijd en het gaat toch zo goed. Voorbereid zijn op wat komen kan, dat past mij het beste en daarom vind ik de lessen die Enjoy riding mij heeft gegeven zo leerzaam en passend als maatwerk. Ik hoop een veilige weggebruiker te worden, voor mij en ook voor anderen. De eindverantwoording ligt bij jezelf, dat muntje viel door persoonlijke aandacht die de rijschool hoogvon het vaandel heeft staan. Betrokkenheid met een glimlach.

Goeie uitleg en er wordt goed gekeken naar je verbeterpunten

Dylan is een fantastische instructeur. Hij heeft me altijd met alle geholpen en stond bij alles bij wat ik fout deed en kon verbeteren. Omgang was heel goed. Je kan ook lekker jezelf zijn en af toe humor erbij. Zelfs als je niet in een keer slaagt of zenuwen hebt, dan weet hij je ook altijd te motiveren zodat je niet opgeeft. Al met al een aanrader voor iedereen die zijn of haar motorrijbewijs wil halen.

Goeie uitleg en er wordt goed gekeken naar je verbeterpunten

Geweldig!

Goeie rijschool. In 3 maanden mijn motorrijbewijs gehaald. Dankzij Enjoyriding kan ik deze zomer nog genieten van het motorrijden!

Nooit gedacht dat ik in twee maanden zo goed een motor kon beheersen en mijn rijbewijs kon halen.

De meest flexibele en toegankelijke rijinstructeur. Simpel lessen en niet te moeilijk maken. Naast het leren ook veel plezier in de lessen. Zeker weten een aanrader!

Beste rijschool!!!100% aan te raden!

Na zeer slechte ervaring bij andere school kwam ik Enjoyriding tegen. Dankzij Dylon heb ik niet opgegeven met motor rijden:). Heb ik niet allen maar juiste instructies gekregen maar ook een zelfvertrouwen terug. Met maximaal 2 leerlingen tijdens les en vaak ook 1 op 1 neemt hij alle tijd voor je. Zeer professioneel en relax instructeur. Nogmaals bedankt :). Echte aanrader!

Fantastisch

Mijn ervaring met enjoyriding is fantastisch. De rij instructeurs zijn super motiverend ,stellen je op je gemak en leggen alles goed uit. Super blij dat ik mijn rijlessen bij enjoyriding heb mogen volgen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.