Zegt waar het op staat; komt afspraken na.

Enjoyriding was flexibel en paste perfect bij mijn drukke agenda. Snelle leercurve doorstaan en nu genieten van het behaalde rijbewijs.

Een goeie en leerzame ervaring

Ik zou iedereen willen aanraden om bij deze rijschool te gaan lessen, want mijn ervaring zou ik ook voor andere willen. Ik heb veel geleerd in een korte tijd en alles in eenkeer gehaald!! DUS ALS JE DAT OOK WILT GA DER VOOR EN LES BIJ ENJOYRIDING

fijne auto om in te lessen en een relaxte rijinstructeur.

tijdens de lessen kreeg ik duidelijk aanwijzingen en hulp wat me heel goed heeft geholpen tijdens het examen. ik heb op mijn gemak zonder stress leren rijden en ik heb mijn rijbewijs binnen een korte periode binnen gehaald en dat allemaal door Enjoyriding. Voor iedereen die een rijschool zoekt, zeker een aanrader!

Geweldige rijschool

Zeer positieve ervaring gehad bij Enjoyriding. De instructeur neemt de tijd om het een en ander uit te leggen en stuurt op basis van jouw prestaties. Fijn dat ik mijn motorrijbewijs mede dankzij Enjoyriding in korte tijd heb behaald.

Fijne rij-instructeur

Serieus goede rij lessen met examenroutes, goede uitleg.

Top !

Na vijf keer gezakt te zijn bij een andere rijschool ben ik terecht gekomen bij rijschool Enjoyriding waar ik in 1 keer geslaagd ben. Ik heb hier enorm veel geleerd & merkte dat ik al snel vooruit gang boekte. De rij instructeur neemt de tijd om je alles stap voor stap uit te leggen en geen vraag is te veel. De rijlessen zijn niet alleen leerzaam , maar ook gezellig. Tijdens de rijlessen is er ook altijd tijd voor een gezellig praatje , zo vliegt de rijles tijd voorbij!.

Goede rijschool!!

de instructeur is vriendelijk en kalm en verteld duidelijk wat je moet doen. Als iets niet goed gaat krijg je daar feedback op op een kalme manier. Wat ik erg belangrijk vind. Elke les leer je weer iets nieuws en dat is belangrijk. Een duidelijke aanrader!!

hele goeie rijschool.

Goeie rij instructeur, veel ervaring, duidelijke manier van uitleggen en goed in de omgang.

Leerzaam en zeer helpvol

Het was een zeer leuke ervaring waarvan ik heb geleerd.

Duidelijk snel en flexibel

Goede rijschool waarin alles duidelijk wordt uitgelegd. Flexibel qua tijden zowel savonds als ik het weekend dus ideaal voor mensen die werken.

Leerzaam, Zeer Vriendelijk & Motiverend

Ik vond het een zeer leerzame ervaring , de rijinstructeur was erg behulpzaam, geeft de nodige informatie en motiveert je daar waar nodig is. Je leert gewoon erg snel als je goed luistert wat hij je te vertellen heeft. Nogmaals bedankt voor alle lessen en hulp!

Goed duidelijk les altijd exemanen datums op voorraad dus geen hele lange wachttijden! Zeker aanbevolen!

Goede rij school in een keer geslaagd

Ik ben goed begeleid en geholpen om mij auto rijbewijs te halen. Er is mij duidelijk uitgelegd wat ik goed en fout deed waardoor ik het snel heb opgepakt. Ik ben in 1 klaar geslaagd. Ik raad deze auto rijschool zeker weten aan!

Top instructeur !

Zeker een aanrader! Legt dingen goed uit en weet precies of je er klaar voor bent of niet. Praat rustig en is super kalm! Zou zeggen les bij Enjoyriding !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 2 x gezakt te zijn, geswitcht van rijschool kwam terecht bij enjoyriding en heb binnen 3 maanden al me rijbewijs binnen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij rijschool Enjoyriding is er tijdens de lessen een leuke sfeer en helpt het om beter te concentreren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goeie prijs-kwaliteit. In korte tijd veel geleerd. Goeie steun bij specifieke aandachtspunten. Heeft mij op n fijne manier aan mn rijbewijs geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en snel afgereden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf chille rijinstructeur neemt z’n tijd en geeft duidelijk uitleg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super gezelligg en er word heel veel rekening gehouden met jou en hoe je voelt in de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel flexibel qua lestijden en gewoon in 1 keer geslaagd. Ben zo tevreden dat ik dit echt met iedereen wil delen. \r\nDankjewel enjoyriding !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op aanraden van een vriendin ben ik bij Enjoyriding terecht gekomen. \r\nNadat ik bij een andere rijschool heb gereden zocht ik vooral een rijschool met een betere prijs-kwaliteit verhouding en dat is Enjoyriding zeker! \r\nEr zijn genoeg opties qua instructeurs en bij iedereen heb ik een fijne proefles gehad. \r\nNa het kiezen van een instructeur mocht ik voordat ik het doorhad alweer afgerijden!\r\nIk werd goed begeleid tijdens de lessen en vond mijn instructeur heel erg fijn. Hij was eerlijk en legt goed uit waar ik aan toe was. \r\nIk raad EnjoyRiding aan iedereen aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige ervaring. Goede lessen met een goede leraar!