Goede en goudeerlijke rijschool

Ik heb mijn motorrijbewijs snel gehaald met veel en vlotte begeleiding. Als je een rijschool zoekt, moet je hier zijn.

SUPER!!!! GEWELDIG!!!!

Ik ben overgestapt naar enjoyriding beste keuze wat ik heb gemaakt. Ik had er geen vetrouwen meer in dit omdat mijn vorige rijschool mij zo onzeker had gemaakt. Ik voelde mij direct bij mij 1ste proefles met dylan zo op mij gemak dat ik ervoor ben gegaan en tot de dag van vandaag geen spijt! Je wordt gerustgesteld en voor alle vragen kan je bij hem terecht. Wat ik zelf belangrijk vind is geduld en dat krijg je hier de volle 100%. Ben je opzoek naar een goeie rijschool waar je veel kan leren en voor je klaar staat zoek niet verder! Je bent hier op de juiste adres Ik wil dylan & darko allebei bedanken voor de goeie hulp!

Prima en goede rijschool!

Instructeur is eerlijk en vriendelijk. Beschikt over de juiste kennis, waardoor ik in 1 keer ben geslaagd!

Super goed rijschool Top instructeur !!!

Na een proefles, plan van aanpak gemaakt welk motorles pakket voor mij gunstig zal zijn. Zijn schatting was perfect. Voor AVB en AVD in 1x geslaagd. Wat heb ik genoten van mijn motorlessen. Op zijn tijd humor en soms ook lekker serieus aan de bak. I am happyyy………

Gezellige fijne lessen

Ik ben bij deze rijschool gekomen na een minder fijne rijschool. Hier voelde ik me meteen op mijn gemak en heb ik altijd fijne lessen gehad.

Goed en duidelijk

Ik kon nog geen motor rijden. wist er niks van en heb binnen 3 maanden in een keer mijn rijbewijs gehaald. De lessen waren goed uitgelegd en voorgedaan en ben goed voorbereid op beide examens

Fijne rijschool

Ik heb mijn rijlessen hier zeer goed ervaren. De instructeur die ik had was super chill, heb veel geleerd en stelde me op me gemak, waardoor ik minder nerveus werd.

Geweldig!!!

Docent is goed bezig, ontzettend veel persoonlijke aandacht, hij geeft je de ruimte.1-op-1 coaching. Prijstechnisch is hij eerlijk 8.5/10.

Top Rijschool. Ervaring om niet te vergeten.

Dylon is de beste motorinstructeur die je maar kunt wensen. Gedreven, vriendelijk en bovenal professioneel. De motorlessen (AVB en AVD) worden op een deskundige manier gegeven met aandacht voor veiligheid, en het echte motor rijden. Instructies en feedback worden op een duidelijke en fijne manier gegeven. Mede hierdoor heb ik beiden examens (AVB en AVD) in 1 keer weten te behalen. Kortom; superlatieven schieten tekort.

Beste rijschool!

De beste motorinstructeur! Dylon neemt de tijd, past zich aan de niveau van zijn leerlingen en brengt dit in een korte tijd naar een hoger niveau.

Niet minder dan 10 sterren!!!!!

Hele fijne rijschool. Je krijgt een pakket vol geduld, plezier en een overdosis aan professionele begeleiding. Een instructeur die mee gaat met de tijd en rekening houdt met jou als persoon.

Feedback en motorrijlessen zijn goed en leuk

Ik vond het een leuke ervaring. Geeft goed weer wat de verbeterpunten kunnen zijn en is heel flexibel met tijden. Neemt goed de tijd om uitleg te geven en bereid je goed voor op de motorexamens. De goedlachse en ervaren rij instructeur Dylon maakt de lessen altijd leuk. Enjoyriding is zeker een aanrader !!

Er word duidelijk les gegeven, heb genoten van de uren op de motor.. ben in een keer geslaagd top!

Mijn ervaring is goed, enjoyriding is een rijschool waar je zonder zenuwen lekker jezelf kan zijn. Aanrader!

Leerzame ervaring

Leuke lessen gehad. Wijst je er duidelijk op als je iets niet goed doet en verteld hoe het wel moet.

Zeer professioneel, komt afspraken altijd na.

Na slechte ervaringen bij een andere rijschool had ik besloten om over te stappen naar Enjoyriding. Dat was het beste besluit wat ik genomen had. De motors zijn uitstekend onderhouden en de instructeur is zeer professioneel. Je kan 7 dagen in de week lessen, wat het makkelijker maakt om je rijlessen te combineren met school en werk etc. Daarnaast zijn de lessen van hoge kwaliteit voor de relatief lage prijs die je betaalt. De instructeur bespreekt na elke les waar je aan moet werken en blijft na elke les evalueren om ervoor te zorgen dat je goed kunt afrijden. Mede dankzij de goede lessen en instructies heb ik mijn motorrijbewijs in één keer kunnen halen! Dus als je zelf twijfelt, adviseer ik je om een proefles te nemen om kennis te maken met de werkwijze van Enjoyriding en de instructeur.

Top, ik beveel Enjoyriding aan aan iedereen die leuke en goede lessen wil volgen

Toen ik een aantal maanden geleden binnen kwam bij Dylon voor mijn proefles was ik gelijk enthousiast. Hij is een goede instructeur, maakt lessen leuk, en zorgt ervoor dat mensen snel hun rijbewijs kunnen halen. Elke les was hij enthousiast en ik ben hem dan ook super dankbaar voor al zijn hulp bij het behalen van mijn motor rijbewijs!

Fijne motor (en waarschijnlijk auto)rij instructeur

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald dankzij Dally en ben hem daar ontzettend dankbaar voor! Hij stelt je op je gemak en zorgt ervoor dat je goed blijft nadenken maar ook vertrouwen in jezelf mag hebben als het goed gaat. Als vrouw zijnde vond ik het soms wel eens spannend ;). Ik kan Enjoyriding dus zeker aanraden aan iedereen die zijn motor of auto rijbewijs wilt halen bij een prettige rijschool met een vriendelijke, informele en toegankelijke instructeur. Zowel AVB als AVD in een keer geslaagd! Bovendien heeft hij een verlaagde motor waardoor ik met mijn 158 me net wat zekerder voelde.

Lachend je motorrijbewijs halen!

Hele fijne rijschool waar er echt aandacht voor je is. In 1 keer mn rijbewijs gehaald in nog geen half jaar. Als je lachend je rijbewijs wil halen en kiest voor gezelligheid en professionaliteit dan moet je hier gaan lessen!

Leuke en leerzame rijlessen

Leren ging hier erg snel, de lessen waren ook plezierig.

Gezellige en leerzame lessen!

Ervaren rijinstructeur die leuke en leerzame lessen verzorgd. Flexibel in tijden en examens.

Goede leraar streng wat zeker helpt

Prima lessen, duidelijke instructies. Goede motoren ook. Altijd op tijd, mooie ritjes.

Top rijschool!!

2e keer examen was ik geslaagd!

Hier moet je zijn!

Snel en makkelijk je motorrijbewijs halen met een goede begeleiding. Alles in een keer gehaald in 2 maanden! Zegt genoeg

kwaliteit voor een betaalbare prijs

Ik vond deze rijschool na online zoeken en kwam een filmpje tegen rtl 4 en besloot erna een lesje te boeken. Mijn ervaring was dat de motors enorm goed onderhouden zijn en perfect zijn voor lessen AVB en AVD. Je hebt het op deze motoren zo onder de knie en ook de kwaliteit van lessen en instructies van de instructeur zijn boven gemiddeld. Ik kan dit zeggen omdat ik in het verleden ook bij andere rijscholen heb gelest. je lest hier precies naar wat je nodig hebt en niet te veel, het is een eerlijke prijs en kwaliteit zeer goed ik raad deze rijschool ook aan bij vrienden. Als ik een nadeel moet noemen van de motoren is het dat ze geen windscherm hebben en dat is iets wat je wel op de snelweg merkt met flinke snelheden maar buiten dat niet en raad ik anderen ook aan hier te lessen. Als je echt wilt leren motor rijden en niet te veel wilt betalen les dan hier je leert goed en veilig rijden op een goed en snel tempo.

Top!!! En Relaxed!!

Het lessen bij Enjoyriding is mij uitstekend bevallen. Ik had geen ervaring, maar heb zonder te falen in 1 x mijn motorrijbewijs behaald. De Rijinstructeur is een ervaren Gozer die op een relaxte manier ervaren motor advies geeft en ik was binnen no time examen ready! Had eerder verwacht dat het wat langer zou duren maar met wat slimme tips gaat het leren snel.