Goeie uitleg en er wordt goed gekeken naar je verbeterpunten

Dylan is een fantastische instructeur. Hij heeft me altijd met alle geholpen en stond bij alles bij wat ik fout deed en kon verbeteren. Omgang was heel goed. Je kan ook lekker jezelf zijn en af toe humor erbij. Zelfs als je niet in een keer slaagt of zenuwen hebt, dan weet hij je ook altijd te motiveren zodat je niet opgeeft. Al met al een aanrader voor iedereen die zijn of haar motorrijbewijs wil halen.

Goeie uitleg en er wordt goed gekeken naar je verbeterpunten

Geweldig!

Goeie rijschool. In 3 maanden mijn motorrijbewijs gehaald. Dankzij Enjoyriding kan ik deze zomer nog genieten van het motorrijden!

Nooit gedacht dat ik in twee maanden zo goed een motor kon beheersen en mijn rijbewijs kon halen.

De meest flexibele en toegankelijke rijinstructeur. Simpel lessen en niet te moeilijk maken. Naast het leren ook veel plezier in de lessen. Zeker weten een aanrader!

Beste rijschool!!!100% aan te raden!

Na zeer slechte ervaring bij andere school kwam ik Enjoyriding tegen. Dankzij Dylon heb ik niet opgegeven met motor rijden:). Heb ik niet allen maar juiste instructies gekregen maar ook een zelfvertrouwen terug. Met maximaal 2 leerlingen tijdens les en vaak ook 1 op 1 neemt hij alle tijd voor je. Zeer professioneel en relax instructeur. Nogmaals bedankt :). Echte aanrader!

Fantastisch

Mijn ervaring met enjoyriding is fantastisch. De rij instructeurs zijn super motiverend ,stellen je op je gemak en leggen alles goed uit. Super blij dat ik mijn rijlessen bij enjoyriding heb mogen volgen.

Ben super goed begeleid door Dylon zelf. Hij heeft me geholpen me grenzen te verleggen en angsten te overwinnen. Hierdoor ging het afrijden heel makkelijk en was ik ook in 1x geslaagd! Belangrijk! Er word heel fijn meegedacht voor de tijdstippen om te lessen er word goed rekening gehouden met jou wensen. Altijd netjes optijd en afspraken worden keurig nagekomen. Een aanrader voor iedereen! Thanks Dylon voor de fijne rijlessen en al je begrip en geduld!

Hele goede rijschool. Goede instructeurs met duidelijk uitleg en adviezen. In 1 x geslaagd!

Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool enjoyriding. Alles is goed gecommuniceerd over het aantal lessen en de prijzen. Verder gingen de lessen inplannen ook top en zonder problemen. Zeker een aanrader dus !

Een top rijschool

Een top rijschool! Voor goede uit leg en snel slagen het juiste adres.

Top rijschool!!!

100% aan te raden voor beginnend en al ervaren rijders. De rijschool werkt met een app waardoor afspraken duidelijk en netjes bij te houden zijn. Gloednieuwe lesmotoren en goede behulpzame instructeur. Kort samengevat heb ik een hele goede ervaring gehad en voor beide examens in 1 keer geslaagd. Zoek niet verder, zeker voor iedereen aan te raden!!

Rij Instructeur geeft goed 1 op 1 les

Heb goede instructies gekregen over hoe je de motor veilig kan rijden, had niet eens zoveel lessen nodig doordat het goed word uitgelegd Toppp echt een aanrader

Goed voorbereid

Super fijne ervaring, de instructeur is erg goed en helpt je stap voor stap op weg naar je rijexamen. Had een top ervaring!

Leuk lessen met goed resultaat

De lessen heb als leuk ervaren. Veel goede tips ontvangen en geslaagd voor mijn BE rijbewijs.

Zakken is geen optie!

Goede rij instructeur met eerlijke feedback.

Beste rij opleiding centrum van Rotterdam [zuid-holland]

Rijschool Enjoy riding is zeker aan te raden. Professionele instructeur, die de tijd neemt juiste instructies geeft en een passende rij opleiding geeft wat bij je past. Met één woord een geweldige rijschool.

Mooie rijschool

B en E achter B gehaald bij Enjoyriding. Helemaal tevreden!

Perfect rijschool

Bennen 3 maand me rijbewijs bedankt, Jullie zijn the best rijschool in Rotterdam

Beste rijschool in de regio

Motorrijbewijs gehaald in 1 keer. Goede uitleg en eerlijke prijzen bedankt voor de leerzame lessen amigo

Goede ervaring

Super goede ervaring bij enjoyriding. Goede lessen gehad en in 1x geslaagd!! Ik raad het zeker aan om hier je lessen te volgen.

In een keer geslaagd!

Binnen 4 maanden mijn motorrijbewijs gehaald. Ik heb veel geleerd en ook veel gelachen. Er is een ongedwongen sfeer waar ook genoeg ruimte is om op eigen tempo te wennen en te leren. tegelijkertijd is de instructeur kundig en professioneel in dit vak en motiveerde mij om ervoor te gaan. Ben blij met deze keuze. Bedankt Enjoyriding

Goede eerste les gehad bij Enjoyriding

Goede eerste indruk van de eerste Motorles, had er plezier in en de instructeur is ook gepassioneerd over zijn werk. Kreeg eerst duidelijke uitleg voordat we gingen starten. Het ging veel beter dan ik had verwacht. Kreeg duidelijke instructies via oortjes, dit werkte erg prettig. Kijk al uit naar de volgende les

Rijschool met ervaren instructeurs die echt de tijd voor je nemen

Ik ben van mezelf al een onzeker persoon en ik was bang om fouten temaken en Dylon heeft me vanaf dag 1 tot aan mijn examen heel veel geduld gehad en door zijn ervaring ben ik in 2 x geslaagd.

Heel slecht ervaring met deze rijschool.

De motoren van deze school zijn oud en kapot, als je een koppeling wilt krijgen, moet je voor de training eiwit of creatine gebruiken. Het leert veel door te schreeuwen en het geeft je een slecht gevoel. Je moet het aantal lessen volgen dat hij aanbiedt, anders zie je heel moeilijke momenten. Kijk zeker ook eens bij andere rijscholen.

Goedemiddag Meneer Mehdi , wij vinden het jammer dat u met een slecht gevoel bij ons weggaat. Het examen was 3 maanden van tevoren geboekt en u wou dan de laatste week voor het examen 2 x gaan lessen.En toen u was gezakt was het de schuld van de examinator omdat u was gezakt en nu ligt het aan de rijschool en aan de motoren die oud zijn.( wij rijden op nieuwe modellen Honda cb650f motoren.

Ik heb Darko als zijn positief en rustgevend ervaren. Hij heeft ook geluisterd naar wat ik zelf vond dat ik meer op moest oefenen en is het na de tweede keer goed gelukt. Hij heeft goede instructies gegeven, verschillende soorten routes gedaan, en mij vooral veilig leren rijden.

Goede les, snel geslaagd

Ik wilde graag mijn motor rijbewijs halen voordat ik op vakantie ging, dus ik moest snel leren en alle examens in een keer halen. Met de lessen van Dylon is dat perfect gelukt! Ondanks dat mijn meeste lessen 's avonds in het donker waren (en koud, en soms regen) heeft Dylon ervoor gezorgd dat ik veilig alles heb geleerd en soepel slaagde voor alle examens. Een aanrader!