• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne verkoper. Reageert snel, is eerlijk en absoluut geen praatjes of valse beloftes. Wij hebben een Golf 6 gekocht uit 2011. De auto is werkelijk als nieuw en rijd geweldig. Zoals het er nu uitziet ga ik voor een volgende auto weer naar Apeldoorn.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en een vertrouwelijk bedrijf. Zeker een aanrader in Apeldoorn.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie tweedehands auto gekocht, waar we heel blij mee zijn. Je wordt eerlijk behandeld en alles gaat in goed vertrouwen! Fijn dat het ook nog op deze manier kan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een mooie Pontiac Firebird gekocht bij dit autobedrijf. Heel gemoedelijk,geen maatpak,gewone man met verstand van zaken. Mooie deal kunnen maken. De foto\'s op de site komen overeen met de werkelijkheid. Top! Kortom een aanrader. Thanks Hendrikus.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, vriendelijk en eerlijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waren opzoek naar een goede tweedehandse opel vectra en gevonden bij autobedrijf hmj mulder wij zijn zeer deskundig geholpen en alle tijd voor ons gemaakt ik raad dit autobedrijf zeker weten aan onder een bakje koffie alles geregeld door deze autobedrijf volgende auto gaan we zeker ook hier weer kopen!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Blij met mijn nieuwe auto, heel vriendelijk bedrijf waar je nog normaal geholpen word en er tijd voor je genomen word. aanrader!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Hyundai bij dit topbedrijf gekocht. Bij thuiskomst bleek een lamp het niet te doen en de temperatuur liep op gelijk gebeld en het antwoord was we komen hem morgenvroeg ophalen en s’middags weer netjes thuis brengen en dat werd ook gedaan👍👍maar het oplopen van de temperatuur was echter niet verholpen Toen er de volgende dag mee gingen rijden liep de temperatuur weer op en weer gebeld en het antwoord was weer we komen hem morgen weer ophalen en s’middags weer thuis terug brengen en weer dat weer netjes gedaan👍👍nu maar hopen als het goed blijft anders moest ik weer gelijk bellen. Echt een topbedrijf een van de weinige in Apeldoorn. Als ik weer een andere auto ga kopen ga ik weer eerst bij dit bedrijf kijken. Nogmaals een superbedrijf. Ga zo door een dikke pluim

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bedankt hendrikus voor een goede aankoop van mijn nieuwe volkswagen polo. Wij zijn er erg blij mee en komen zeker over een aantal jaar terug. Een aan te bevelen bedrijf waar je normaal en deskundig geholpen word.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder vriendelijk en deskundig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer plezierig! Ruime openingstijden en gemakkelijk in de communicatie!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Citroën Jumper gekocht\r\nNetje geholpen en super auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind maart een 2e hands auto (Huyndai i30) gekocht bij HJM Mulder, zeer vriendelijk en een goede deal kunnen maken met inruil. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Na 3 maanden hadden wij een probleem met auto en na contact opgenomen te hebben met Mulder heeft hij dit probleem keurig opgelost. Dus in aftersales ook een dikke 10!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring gehad met HJM Mulder Auto\'s. Klantvriendelijk en behulpzaam! Ik ben zeer tevreden met de auto die ik bij HJM Mulder Auto\'s heb gekocht. De volgende keer als ik weer een auto moet aanschaffen dan kijk ik als eerst bij HJM Mulder Auto\'s. Een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuke eenmanszaak met verstand van zaken bij aankomst de auto bekeken en na kort overleg over de inruil van onze auto en onder het genot van een kop koffie een prijs afspraak gemaakt we hebben onze nieuwe vw passat een week later opgehaald en onze vw golf achtergelaten we zijn zeer tevreden met onze nieuwe auto en de service groet fam hofman

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een zeer goede ervaring gehad bij het aanschaffen van een andere auto. Het geen mij is verteld is zeker uitgekomen. Daarom waardeer ik dit bedrijf met een hoog cijfer en zal het zeker aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week onze VW Passat opgehaald bij Mulder in Apeldoorn. In 1e instantie waren we wat terughoudend, bij een vers geïmporteerde auto uit Duitsland is de geschiedenis toch wat lastiger te achterhalen. We hebben voorgesteld een aankoopkeuring te laten doen (aanrader!) en dit was geen enkel probleem. De auto kwam hier prima doorheen waarna de deal snel gesloten was. Kortom, een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag de nieuwe polo opgehaald, naar alle tevredenheid geholpen en een hele goede prijs terug gekregen voor onze oude polo.zeker een aan te bevelen bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en zeer vriendelijk, we zijn zeer goed geholpen en zijn heel blij met onze aankoop.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed. Goede service. Was het waard om van Brabant naar Apeldoorn te rijden.\r\nEn de koffie was klaar.\r\nIk geef Muller auto\'s een 10 en een warme douche.\r\nGr Jeanne en Piet van den Heuvel Oirschot.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service en een kundige monteur.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier naar volle tevredenheid een Hyundai i30 gekocht. Ben er goed ontvangen, en geholpen. Ben erg tevreden over onze nieuwe auto. Top.