• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week onze VW Passat opgehaald bij Mulder in Apeldoorn. In 1e instantie waren we wat terughoudend, bij een vers geïmporteerde auto uit Duitsland is de geschiedenis toch wat lastiger te achterhalen. We hebben voorgesteld een aankoopkeuring te laten doen (aanrader!) en dit was geen enkel probleem. De auto kwam hier prima doorheen waarna de deal snel gesloten was. Kortom, een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag de nieuwe polo opgehaald, naar alle tevredenheid geholpen en een hele goede prijs terug gekregen voor onze oude polo.zeker een aan te bevelen bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en zeer vriendelijk, we zijn zeer goed geholpen en zijn heel blij met onze aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed. Goede service. Was het waard om van Brabant naar Apeldoorn te rijden.\r\nEn de koffie was klaar.\r\nIk geef Muller auto\'s een 10 en een warme douche.\r\nGr Jeanne en Piet van den Heuvel Oirschot.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service en een kundige monteur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier naar volle tevredenheid een Hyundai i30 gekocht. Ben er goed ontvangen, en geholpen. Ben erg tevreden over onze nieuwe auto. Top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels al 2 keer een zeer nette en jonge gebruikte auto bij HJM Mulder aangeschaft. Pluspunt is dat Hendrikus ook in de avonduren en weekenden opengesteld is waardoor wij alle tijd hadden om een auto aan te schaffen. Hendrikus neemt alle tijd voor je en een proefrit en dergelijke is allemaal geen probleem. Kortom: een zeer vriendelijk en correcte service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hendrikus is een man met veel verstand van auto’s. Voor ons bedrijf gaat hij telkens snel en gericht op zoek naar een passende bedrijfsauto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en betrouwbaar autobedrijf. De eigenaar heeft zelf contact met je en komt afspraken na. Ik zou in de toekomst zo weer een auto bij hem kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer net bedrijf. verkoopt goede auto,s altijd dealer onderhouden en met niet teveel kilometers en tegen aantrekkelijke prijzen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top geholpen en erg blij met me nieuwe auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb een vw passat gekocht bij mulder werd vriendelijk te woord gestaan ik heb de auto gekocht en ik rij er al 5 maanden mee 16000km tot volle tevredenheid ik vond de prijs kwalitijds verhouding heel goed was de goedkoopste van internet

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag goed geholpen en een zeer mooie auto gekocht. De auto is netjes afgeleverd met een nieuwe Apk en zoals afgesproken 2 nieuwe banden en een poetsbeurt. Zeer tevreden en afspraken netjes na gekomen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en goed te bereiken bedrijf. Mijn auto ingeruild en een andere auto gekocht. Apeldoorn staat niet goed bekend omtrent auto’s kopen, maar dit bedrijf kan ik aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer fijn bedrijf waar ik normaal en netjes geholpen word. Ik kreeg duidelijke uitleg en werd goed geholpen. \r\nTot over een aantal jaar voor de volgende auto\r\nGr uit hoorn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb onlangs een auto gekocht van de heer Mulder en we zijn er super tevreden mee

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo,\r\n\r\nHeb onlangs een polo gekocht bij de heer Mulder.\r\nZeer tevreden over de betrouwbaarheid en goede service! \r\n\r\nmet vriendelijke groet,\r\n\r\nGerard de Jong.