Goede en plezierige autohuis Mulder.

Op zoek naar een goede occasion, dan bent u bij Peter Mulder autohuis aan het goede adres. Plezierige manier van auto kopen en verkopen. Goed geholpen en no nonsis. Top bedrijf.

Meer dan prima en vooral betrouwbaar bedrijf.

Wat het belangrijkste is blijft een goed gevoel overhouden aan de verkoper. Hier bij Mulder Auto,s zit dat meer dan goed. Erg vriendelijk en betrouwbare verkoper. Alles naar wens verlopen en erg blij met onze nieuwe auto.

Klantgericht zonder capsones

Een BMW 6 Serie aangeschaft bij dit bedrijf. De heer Mulder is zeer klantgericht, en reageert vlot op alle vragen. Er wordt niet moeilijk gedaan over een aankoopkeuring of extra inspectie van bijv. de onderzijde van de auto. Klasse. Inruil en aanschaf zijn correct afgehandeld. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat het meest recente APK rapport bij de auto ontbreekt, maar dat doet niet af aan de verder zeer prettige ervaring met dit bedrijf. Eerlijk en zonder capsones. Een aanrader.

Super ervaring met kopen van een motor

Hoewel je niet direct verwacht een motor bij een autobedrijf te kopen, kwam deze motor met enig toeval op mijn pad. Op een zaterdag op Marktplaats gevonden, direct via Whatsapp een bericht gestuurd dat ik de motor graag wilde bezichtigen. Ondanks de toevoeging in de advertentie dat door omstandigheden de openingstijden minder zouden zijn dan normaal, dezelfde avond nog reactie gekregen en een afspraak kunnen maken voor maandagmorgen vroeg, de eigenaar zou dan ook eerder komen voor mij. Op zondag kreeg ik nog bericht dat de eigenaar onverwacht ook nog wel wat tijd had, dus gelijk afgesproken. Proefrit maken was ook geen enkel probleem. Al met al dus hele fijne en vlotte communicatie en recht toe recht aan handelen. Voorwaarden zijn duidelijk, prijzen zijn duidelijk, ik heb met plezier en vertrouwen de motor gekocht. Om de service nog even aan te stippen. Terwijl ik zelf op vakantie was, ontving ik nog een bericht van de eigenaar dat hij nog het opbergtasje en de oplader van de meegeleverde navigatie bij mij thuis heeft gebracht. Dat vind je toch lang niet overal meer.

Vorige maand mijn ‘oude’ Seat Leon ingeruild voor een nieuwere Seat Leon. Makkelijk toegankelijk bedrijf, geen mooie verkooppraatjes. Klantgerichte aandacht en zeker niet opdringerig. Ik kreeg alle ruimte om de nieuwere Leon te leren kennen, ik mocht er alles mee doen om goed voorbereid tot een mogelijke koop te komen. Het bedrijf straalt rust, vertrouwen en eerlijkheid uit! Met enige pijn in mijn hart heb ik mijn oude Leon achter gelaten, maar inmiddels rijd ik met plezier rond in mijn nieuwere Leon. En de oude Leon is inmiddels al weer verkocht, waarbij ik de koper veel plezier wens!

Problemen met de auto goed opgelost

Betrouwbaar, eerlijk en klantgericht

Een aantal weken geleden hebben we een prachtige Volkswagen Polo 2010 gekocht bij Mulder. De verhouding van prijs en de staat van de auto was zoals het hoort. Mulder is een bedrijf waar goede en vriendelijke service opgemerkt wordt. Dhr. Mulder was ook goed te bereiken en zorgde voor een fijne en snelle afhandeling van onze aankoop. Een gedegen autobedrijf om een betrouwbare auto te kopen.

Goede en eerlijke uitleg over de auto die ik heb aan gekocht. Ben zeer tevreden over de afhandeling van de aankoop.

Goed bedrijf

Vorige week na een bezichtiging en een testrit mijn nieuwe auto gekocht, de auto bevalt goed. Fijn geholpen en tevens een set winterbanden bij de auto gekregen. Bedankt en goede zaken gewenst

Teleurstellend

Auto gekocht en binnen 3 maanden bleek de motor vervangen te moeten worden (vanwege onder andere de distributieketting) Reparatie/materiaalkosten: de helft van de aankoopwaarde. Ondanks dat we specifiek gevraagd hebben naar de staat van onderhoud van de distributieketting bleek achteraf “dat het inderdaad een kwaal is” van deze auto. Zo is dat uiteraard niet aan ons verteld toen we er de eerste keer om vroegen. Zorg dat je garantie bespreekt voordat je hier een auto koopt, of dat je de besproken punten op papier hebt.

Beste g van Mill, Inmiddels elkaar al gesproken. Heel spijtig van het voorval, helaas is er destijds gekozen om de auto zonder enige vorm van garantie te kopen. Daardoor was de prijs ook zeer aantrekkelijk en het risico om evt defecten zelf te moeten vergoeden. Zoals gezegd kan ik in de toekomst met een volgende auto nog iets betekenen Met vriendelijke groet Hjm mulder auto’s

Super vriendelijk.

Super vriendelijke meneer die eerlijk en transparant is. Ik raad dit bedrijf zeer zeker aan! Tot de volgende keer.

Eerlijke koop, mooie auto

Een fijne verkoper. Je krijgt wat je ziet, tegen een voordelige prijs. Geen mooie verkooppraatjes, maar gewoon open en eerlijk, dat vonden wij wel fijn. De auto bevalt tot dusver (weken) goed. Overcomplete auto door de vele opties (import).

Van begin tot eind zeer plezierig, coulant en klantgericht: een aanrader!

Via internet zochten wij naar een goede 2e hands VW Sharan en vonden die bij HJM Mulder Auto's te Apeldoorn. Na een check op de bedrijfsgegevens bij de KvK en het adres hebben wij aangegeven geïnteresseerd te zijn en de auto te willen bekijken en met een proefrit naar Kwik-Fit te rijden om een onafhankelijk oordeel te krijgen. Daar waren ze positief over de auto en gaven ze aan wat ik het komend jaar kan verwachten aan kosten, wat neerkwam op een kleine beurt. Een paar andere kleine dingen werden op afspraak nog in orde gemaakt. Wij zijn uitstekend geholpen en zijn zeer tevreden over de auto en de service die wij bij de aankoop hebben ervaren. Een betrouwbaar en prima bedrijf om uw 2e hands auto te kopen.

Prettige manier van verkoop en nazorg!

Ik heb een heel mooie Mercedes C klasse bij Hendrikus Mulder gekocht. De auto is optisch bijna in een nieuwstaat voor een scherpe prijs. Bovendien kreeg ik er 4 (bijna) nieuwe winterbanden op lichtmetaal bij... Bij nader onderzoek bleek de reservesleutel het niet te doen, een probleem wat vaker bij de C klasse voor komt. Dit aangegeven hebbende, heeft meneer Mulder zich als heer betoond en de kosten van de sleutel vergoed. De auto rijdt fantastisch, na mijn ervaring met Franse auto's is het een feest om met deze Duitser naar het werk te gaan! Hendrikus, bedankt voor de geweldige auto!

Bijna 4 jaar geleden een gele fiat punto t-jet gekocht.

Nog steeds erg gelukkig met onze aankoop van bijna 4 jaar geleden!!! Top bedrijf!!!

Super klantvriendelijk

Onlangs een auto gekocht, erg klantvriendelijk en goeie service!!

Fijne ervaring

Reeds een golf bij Hjm mulder gekocht, afgesproken dat de auto nw apk kreeg. Alles netjes en volgens afspraak voor elkaar.

Prima service en contact met dhr. Mulder maar pech met de auto

We zochten specifiek naar een Skoda Octavia en zijn vanwege de goede prijs en kilometerstand uitgekomen bij HJM Mulder. Na het contact gelegd te hebben met Mulder zijn we naar Apeldoorn gegaan voor een proefrit. Voordat we zouden rijden gaf Mulder al aan dat de remblokken waarschijnlijk aan vervanging toe zijn of dat er wat roest op de remschijven zit wat er eerst afgeremd moet worden. Tijdens het remmen merkte we inderdaad dat het stuur trilde. Voor de rest reed de auto prima. Het onderhoudsboekje van de auto werd later toegestuurd vanuit Duitsland vanwaar de auto door Mulder geïmporteerd werd. Het onderhoud aan de auto was volgens het boekje prima uitgevoerd en voorzien van stempels van de desbetreffende Duitse garage. We hebben de auto gekocht (met inruil van onze Suzuki Alto) waarbij Mulder aangegeven heeft geen garantie op de Skoda te (kunnen) geven. Wij hebben het risico genomen om formeel af te zien van de garantie en dus gegokt dat de Skoda in orde is. Bij de koop gaf Mulder aan als het stuur blijft trillen bij het remmen de remblokken zou laten vervangen. Na een week rijden was dat het geval en heeft Mulder zoals beloofd de remblokken laten vervangen. Tot zover goed.   Echter na ca. 2 weken rijden ging het oranje Uitlaatgascontrolesysteem (oranje motorblok) lampje aan. Dat bleek bij het uitlezen en optische controle bij onze eigen garage foute boel. Een van de cilinderkoppen bleek te lekken op een klep met als gevolg geen goede verbranding en vervuiling van de motor. Om verder niet te technisch (proberen) te worden hield het in dat de motor voor een groot deel gedemonteerd, de klep vervangen en de cilinders schoongemaakt moest worden. Bij aanvang van de demontage van de motor kwam daarbij naar voren dat het spruitstuk van de turbo gescheurd was en tevens vervangen diende te worden. Dit defect zou niet gebeuren tenzij het spruitstuk gedemonteerd is en weer niet juist gemonteerd is. In het onderhoudsboekje werd hier niets over gemeld. De totale kosten voor

perfect, zeker aan te bevelen

Scenic 1.4TCE bezichtigd en vakkundig te woord gestaan en geholpen. Nette service en niets is te veel gevraagd. Hier kunnen nog veel bedrijven een voorbeeld aannemen.

Geweldig goed

Goed ontvangen en open en eerlijk, kortom helemaal goed. Is het aanbevelen waard

Aankoop Vw Golf 6 1.4 TSI 160 PK (Gechipt naar 200+)

Zeer goede ervaring met Autobedrijf Mulders. Heb een goed onderhouden Golf 6 gekocht bij dit bedrijf en het bevalt me goed. Beter dan gedacht. Het bedrijf heeft vele VW's, wat voor mij als VW liefhebber vertrouwelijker aanvoelt. Alle auto's die er stonden zagen er zeer netjes uit. Zowel Nederlands als niet Nederlandse auto's. Goed bereikbaar via Whatsapp/marktplaats etc. Een aanrader. PS. U kunt eventueel ook voor een winterset en/of originele VW radio's terecht. Gewoon ff navragen. Mvg. Gio

Zeer goede service

Een goede service met mee denkende oplossingen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf met de juiste service en mentaliteit, behulpzaam en kennis van zaken.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie 2de hands Golf plus gekocht eerlijk geholpen en niets opgedrongen en mooie praatjes.\r\nEerst een proefrit kunnen maken en daarna tot een deal gekomen.\r\nAlles keurig en volgens afspraak nagekomen.\r\nAan dit bedrijf kunnen veel autodealers een voorbeeld aan nemen.\r\nGewoon een top bedrijf mochten we weer een auto willen dan gaan we zeker hier naar toe TOPPIE