Goede en eerlijke uitleg over de auto die ik heb aan gekocht. Ben zeer tevreden over de afhandeling van de aankoop.

Goed bedrijf

Vorige week na een bezichtiging en een testrit mijn nieuwe auto gekocht, de auto bevalt goed. Fijn geholpen en tevens een set winterbanden bij de auto gekregen. Bedankt en goede zaken gewenst

Teleurstellend

Auto gekocht en binnen 3 maanden bleek de motor vervangen te moeten worden (vanwege onder andere de distributieketting) Reparatie/materiaalkosten: de helft van de aankoopwaarde. Ondanks dat we specifiek gevraagd hebben naar de staat van onderhoud van de distributieketting bleek achteraf “dat het inderdaad een kwaal is” van deze auto. Zo is dat uiteraard niet aan ons verteld toen we er de eerste keer om vroegen. Zorg dat je garantie bespreekt voordat je hier een auto koopt, of dat je de besproken punten op papier hebt.

Beste g van Mill, Inmiddels elkaar al gesproken. Heel spijtig van het voorval, helaas is er destijds gekozen om de auto zonder enige vorm van garantie te kopen. Daardoor was de prijs ook zeer aantrekkelijk en het risico om evt defecten zelf te moeten vergoeden. Zoals gezegd kan ik in de toekomst met een volgende auto nog iets betekenen Met vriendelijke groet Hjm mulder auto’s

Super vriendelijk.

Super vriendelijke meneer die eerlijk en transparant is. Ik raad dit bedrijf zeer zeker aan! Tot de volgende keer.

Eerlijke koop, mooie auto

Een fijne verkoper. Je krijgt wat je ziet, tegen een voordelige prijs. Geen mooie verkooppraatjes, maar gewoon open en eerlijk, dat vonden wij wel fijn. De auto bevalt tot dusver (weken) goed. Overcomplete auto door de vele opties (import).

Van begin tot eind zeer plezierig, coulant en klantgericht: een aanrader!

Via internet zochten wij naar een goede 2e hands VW Sharan en vonden die bij HJM Mulder Auto's te Apeldoorn. Na een check op de bedrijfsgegevens bij de KvK en het adres hebben wij aangegeven geïnteresseerd te zijn en de auto te willen bekijken en met een proefrit naar Kwik-Fit te rijden om een onafhankelijk oordeel te krijgen. Daar waren ze positief over de auto en gaven ze aan wat ik het komend jaar kan verwachten aan kosten, wat neerkwam op een kleine beurt. Een paar andere kleine dingen werden op afspraak nog in orde gemaakt. Wij zijn uitstekend geholpen en zijn zeer tevreden over de auto en de service die wij bij de aankoop hebben ervaren. Een betrouwbaar en prima bedrijf om uw 2e hands auto te kopen.

Prettige manier van verkoop en nazorg!

Ik heb een heel mooie Mercedes C klasse bij Hendrikus Mulder gekocht. De auto is optisch bijna in een nieuwstaat voor een scherpe prijs. Bovendien kreeg ik er 4 (bijna) nieuwe winterbanden op lichtmetaal bij... Bij nader onderzoek bleek de reservesleutel het niet te doen, een probleem wat vaker bij de C klasse voor komt. Dit aangegeven hebbende, heeft meneer Mulder zich als heer betoond en de kosten van de sleutel vergoed. De auto rijdt fantastisch, na mijn ervaring met Franse auto's is het een feest om met deze Duitser naar het werk te gaan! Hendrikus, bedankt voor de geweldige auto!

Bijna 4 jaar geleden een gele fiat punto t-jet gekocht.

Nog steeds erg gelukkig met onze aankoop van bijna 4 jaar geleden!!! Top bedrijf!!!

Super klantvriendelijk

Onlangs een auto gekocht, erg klantvriendelijk en goeie service!!

Fijne ervaring

Reeds een golf bij Hjm mulder gekocht, afgesproken dat de auto nw apk kreeg. Alles netjes en volgens afspraak voor elkaar.

Prima service en contact met dhr. Mulder maar pech met de auto

We zochten specifiek naar een Skoda Octavia en zijn vanwege de goede prijs en kilometerstand uitgekomen bij HJM Mulder. Na het contact gelegd te hebben met Mulder zijn we naar Apeldoorn gegaan voor een proefrit. Voordat we zouden rijden gaf Mulder al aan dat de remblokken waarschijnlijk aan vervanging toe zijn of dat er wat roest op de remschijven zit wat er eerst afgeremd moet worden. Tijdens het remmen merkte we inderdaad dat het stuur trilde. Voor de rest reed de auto prima. Het onderhoudsboekje van de auto werd later toegestuurd vanuit Duitsland vanwaar de auto door Mulder geïmporteerd werd. Het onderhoud aan de auto was volgens het boekje prima uitgevoerd en voorzien van stempels van de desbetreffende Duitse garage. We hebben de auto gekocht (met inruil van onze Suzuki Alto) waarbij Mulder aangegeven heeft geen garantie op de Skoda te (kunnen) geven. Wij hebben het risico genomen om formeel af te zien van de garantie en dus gegokt dat de Skoda in orde is. Bij de koop gaf Mulder aan als het stuur blijft trillen bij het remmen de remblokken zou laten vervangen. Na een week rijden was dat het geval en heeft Mulder zoals beloofd de remblokken laten vervangen. Tot zover goed.   Echter na ca. 2 weken rijden ging het oranje Uitlaatgascontrolesysteem (oranje motorblok) lampje aan. Dat bleek bij het uitlezen en optische controle bij onze eigen garage foute boel. Een van de cilinderkoppen bleek te lekken op een klep met als gevolg geen goede verbranding en vervuiling van de motor. Om verder niet te technisch (proberen) te worden hield het in dat de motor voor een groot deel gedemonteerd, de klep vervangen en de cilinders schoongemaakt moest worden. Bij aanvang van de demontage van de motor kwam daarbij naar voren dat het spruitstuk van de turbo gescheurd was en tevens vervangen diende te worden. Dit defect zou niet gebeuren tenzij het spruitstuk gedemonteerd is en weer niet juist gemonteerd is. In het onderhoudsboekje werd hier niets over gemeld. De totale kosten voor

Scenic 1.4TCE bezichtigd en vakkundig te woord gestaan en geholpen. Nette service en niets is te veel gevraagd. Hier kunnen nog veel bedrijven een voorbeeld aannemen.

Geweldig goed

Goed ontvangen en open en eerlijk, kortom helemaal goed. Is het aanbevelen waard

Aankoop Vw Golf 6 1.4 TSI 160 PK (Gechipt naar 200+)

Zeer goede ervaring met Autobedrijf Mulders. Heb een goed onderhouden Golf 6 gekocht bij dit bedrijf en het bevalt me goed. Beter dan gedacht. Het bedrijf heeft vele VW's, wat voor mij als VW liefhebber vertrouwelijker aanvoelt. Alle auto's die er stonden zagen er zeer netjes uit. Zowel Nederlands als niet Nederlandse auto's. Goed bereikbaar via Whatsapp/marktplaats etc. Een aanrader. PS. U kunt eventueel ook voor een winterset en/of originele VW radio's terecht. Gewoon ff navragen. Mvg. Gio

Zeer goede service

Een goede service met mee denkende oplossingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf met de juiste service en mentaliteit, behulpzaam en kennis van zaken.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie 2de hands Golf plus gekocht eerlijk geholpen en niets opgedrongen en mooie praatjes.\r\nEerst een proefrit kunnen maken en daarna tot een deal gekomen.\r\nAlles keurig en volgens afspraak nagekomen.\r\nAan dit bedrijf kunnen veel autodealers een voorbeeld aan nemen.\r\nGewoon een top bedrijf mochten we weer een auto willen dan gaan we zeker hier naar toe TOPPIE

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne verkoper. Reageert snel, is eerlijk en absoluut geen praatjes of valse beloftes. Wij hebben een Golf 6 gekocht uit 2011. De auto is werkelijk als nieuw en rijd geweldig. Zoals het er nu uitziet ga ik voor een volgende auto weer naar Apeldoorn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en een vertrouwelijk bedrijf. Zeker een aanrader in Apeldoorn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie tweedehands auto gekocht, waar we heel blij mee zijn. Je wordt eerlijk behandeld en alles gaat in goed vertrouwen! Fijn dat het ook nog op deze manier kan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een mooie Pontiac Firebird gekocht bij dit autobedrijf. Heel gemoedelijk,geen maatpak,gewone man met verstand van zaken. Mooie deal kunnen maken. De foto\'s op de site komen overeen met de werkelijkheid. Top! Kortom een aanrader. Thanks Hendrikus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, vriendelijk en eerlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waren opzoek naar een goede tweedehandse opel vectra en gevonden bij autobedrijf hmj mulder wij zijn zeer deskundig geholpen en alle tijd voor ons gemaakt ik raad dit autobedrijf zeker weten aan onder een bakje koffie alles geregeld door deze autobedrijf volgende auto gaan we zeker ook hier weer kopen!!