Scenic 1.4TCE bezichtigd en vakkundig te woord gestaan en geholpen. Nette service en niets is te veel gevraagd. Hier kunnen nog veel bedrijven een voorbeeld aannemen.

Geweldig goed

Goed ontvangen en open en eerlijk, kortom helemaal goed. Is het aanbevelen waard

Aankoop Vw Golf 6 1.4 TSI 160 PK (Gechipt naar 200+)

Zeer goede ervaring met Autobedrijf Mulders. Heb een goed onderhouden Golf 6 gekocht bij dit bedrijf en het bevalt me goed. Beter dan gedacht. Het bedrijf heeft vele VW's, wat voor mij als VW liefhebber vertrouwelijker aanvoelt. Alle auto's die er stonden zagen er zeer netjes uit. Zowel Nederlands als niet Nederlandse auto's. Goed bereikbaar via Whatsapp/marktplaats etc. Een aanrader. PS. U kunt eventueel ook voor een winterset en/of originele VW radio's terecht. Gewoon ff navragen. Mvg. Gio

Zeer goede service

Een goede service met mee denkende oplossingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf met de juiste service en mentaliteit, behulpzaam en kennis van zaken.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie 2de hands Golf plus gekocht eerlijk geholpen en niets opgedrongen en mooie praatjes.\r\nEerst een proefrit kunnen maken en daarna tot een deal gekomen.\r\nAlles keurig en volgens afspraak nagekomen.\r\nAan dit bedrijf kunnen veel autodealers een voorbeeld aan nemen.\r\nGewoon een top bedrijf mochten we weer een auto willen dan gaan we zeker hier naar toe TOPPIE

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne verkoper. Reageert snel, is eerlijk en absoluut geen praatjes of valse beloftes. Wij hebben een Golf 6 gekocht uit 2011. De auto is werkelijk als nieuw en rijd geweldig. Zoals het er nu uitziet ga ik voor een volgende auto weer naar Apeldoorn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en een vertrouwelijk bedrijf. Zeker een aanrader in Apeldoorn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie tweedehands auto gekocht, waar we heel blij mee zijn. Je wordt eerlijk behandeld en alles gaat in goed vertrouwen! Fijn dat het ook nog op deze manier kan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een mooie Pontiac Firebird gekocht bij dit autobedrijf. Heel gemoedelijk,geen maatpak,gewone man met verstand van zaken. Mooie deal kunnen maken. De foto\'s op de site komen overeen met de werkelijkheid. Top! Kortom een aanrader. Thanks Hendrikus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, vriendelijk en eerlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waren opzoek naar een goede tweedehandse opel vectra en gevonden bij autobedrijf hmj mulder wij zijn zeer deskundig geholpen en alle tijd voor ons gemaakt ik raad dit autobedrijf zeker weten aan onder een bakje koffie alles geregeld door deze autobedrijf volgende auto gaan we zeker ook hier weer kopen!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Blij met mijn nieuwe auto, heel vriendelijk bedrijf waar je nog normaal geholpen word en er tijd voor je genomen word. aanrader!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Hyundai bij dit topbedrijf gekocht. Bij thuiskomst bleek een lamp het niet te doen en de temperatuur liep op gelijk gebeld en het antwoord was we komen hem morgenvroeg ophalen en s’middags weer netjes thuis brengen en dat werd ook gedaan👍👍maar het oplopen van de temperatuur was echter niet verholpen Toen er de volgende dag mee gingen rijden liep de temperatuur weer op en weer gebeld en het antwoord was weer we komen hem morgen weer ophalen en s’middags weer thuis terug brengen en weer dat weer netjes gedaan👍👍nu maar hopen als het goed blijft anders moest ik weer gelijk bellen. Echt een topbedrijf een van de weinige in Apeldoorn. Als ik weer een andere auto ga kopen ga ik weer eerst bij dit bedrijf kijken. Nogmaals een superbedrijf. Ga zo door een dikke pluim

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bedankt hendrikus voor een goede aankoop van mijn nieuwe volkswagen polo. Wij zijn er erg blij mee en komen zeker over een aantal jaar terug. Een aan te bevelen bedrijf waar je normaal en deskundig geholpen word.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder vriendelijk en deskundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer plezierig! Ruime openingstijden en gemakkelijk in de communicatie!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Citroën Jumper gekocht\r\nNetje geholpen en super auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind maart een 2e hands auto (Huyndai i30) gekocht bij HJM Mulder, zeer vriendelijk en een goede deal kunnen maken met inruil. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Na 3 maanden hadden wij een probleem met auto en na contact opgenomen te hebben met Mulder heeft hij dit probleem keurig opgelost. Dus in aftersales ook een dikke 10!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring gehad met HJM Mulder Auto\'s. Klantvriendelijk en behulpzaam! Ik ben zeer tevreden met de auto die ik bij HJM Mulder Auto\'s heb gekocht. De volgende keer als ik weer een auto moet aanschaffen dan kijk ik als eerst bij HJM Mulder Auto\'s. Een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuke eenmanszaak met verstand van zaken bij aankomst de auto bekeken en na kort overleg over de inruil van onze auto en onder het genot van een kop koffie een prijs afspraak gemaakt we hebben onze nieuwe vw passat een week later opgehaald en onze vw golf achtergelaten we zijn zeer tevreden met onze nieuwe auto en de service groet fam hofman

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een zeer goede ervaring gehad bij het aanschaffen van een andere auto. Het geen mij is verteld is zeker uitgekomen. Daarom waardeer ik dit bedrijf met een hoog cijfer en zal het zeker aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen.