Gerard een op rechte eerlijke verkoper

Wij hebben Gerard Kesteloo een prachtige Audi Q 5 gekocht met een heel fijne instap voor mij (Parkison patient) en tevens een heel mooie inruil gekregen op onze Seat Leon kortom een fijne kerel en leuk eerlijk bedrijf.

Goed betrouwbaar auto bedrijf

Mooie auto gekocht met goed gevoel. Aanrader! Eerlijke zaken hier.

SuperTOP

Goed gesprek, mooi en eerlijk bedrijf, geen poes pas en to the point, goede inruilprijs en TOP service bij aflevering. Iemand die Audi, BMW of VW wil kan ik dit bedrijf met 100 % zekerheid aanbevelen!!!

Betrouwbaar en goed bedrijf!

Gisteren hebben wij onze nieuwe auto gekocht en ik ben zeer tevreden over de begeleiding! De eigenaar heeft kennis van zaken en de technische vragen die ik had kon hij zo beantwoorden. Goede communicatie dus, vind ik persoonlijk erg belangrijk. Ik zou mijn volgende auto zeker bij dit bedrijf kopen. Kennis en kunde, zeer goede begeleiding tot aankoop en enthousiasme van Gerard typeren dit mooie bedrijf!

Bijzondere goede service bij bijzonder vraagstuk

We hadden bewust een keuze voor Young timer gemaakt. De Young timer moest overgezet worden van verschillende zaken. Met al het geduld en uitleg is dit keurig uitgevoerd! Ik kan hem erg aanbevelen! Dank je wel!

Absoluut de moeite waard om een bezoek te brengen!

Via facebook zijn we ´s avonds laat geattendeerd op een auto die te koop stond. We hebben meteen actie ondernomen en kregen meteen reactie terug. Dit is dus waar Gerard voor staat. Hij is er voor de klant! Nadat we een afspraak hadden gemaakt, werden we hartelijk ontvangen in een net uitziende hal, waarin mooie auto´s stonden opgesteld. Gerard vertelde met passie en plezier over de auto waar wij interesse in hadden. We konden merken dat hij veel kennis had en hij nam de tijd om onze vragen te beantwoorden. Na een proefrit was er alle ruimte om wat dingen te bespreken over de auto. Gerard nam uitgebreid de tijd om naar je verhaal te luisteren en waar nodig informatie of een oplossing te geven. De koop was redelijk snel geregeld en dat werd afgesloten met een biertje. Kortom; een verkoper die achter zijn auto´s staat. Hij wil kwalitatief goede auto´s verkopen en dat zie je in alles terug. Hij ziet graag iemand met plezier in zijn auto´s rijden. Hij is iemand die met passie, trots en plezier zijn werk doet. Gerard zegt: Ik wil dat de klant, maar ook ikzelf een goed gevoel heeft met wat ik verkoop. En Gerard ziet graag de klanten trots met hun nieuwe aankoop de deur uit rijden. Dat hebben wij dus ook gedaan. Waar vind je dit nog? Gerard probeer op deze voet door te gaan! En onder het genot van de meegekregen wijn genieten wij nog na van onze ontmoeting en aankoop.

Mooie yountimer gekocht voor een goede prijs en top service

Kesteloo automotive heeft mij goed geholpen bij de aankoop van een Audi A6 uit 2005. Bereid mee te denken en heldere communicatie. Op de koop toe nog een set mooie velgen voor een top prijs.

Top service/Zeer betrouwbaar/

Onlangs heb ik een Audi s4 aangeschaft bij Kesteloo automotive. Gezien de afstand heb ik van garantie afgezien. Na een tijdje met de auto gereden te hebben bleek er iets aan de hand. Na 1 telefoontje is Gerard de auto komen halen(100+km) en heeft alles snel en keurig in orde laten maken! Dit zonder garantie en (bewezen) zonder dat hij er vooraf vanaf wist. Zelfs op mijn aanbod van tegemoetkoming wilde Gerard niets weten. Ik zou mijn volgende auto zeker bij Kesteloo kopen/laten importeren. Kortom: Eerlijk Betrouwbaar En een zeer goede dienstverlening!!!

Geweldige service en snel geregeld

Na een kort telefonisch gesprek mochten we de volgende dag de auto bezichtigen. Bij aankomst werden we vriendelijk begroet en voordat we binnen waren werd ons al een kop koffie aangeboden. Het was eerder gezellig dan gelijk zakelijk. Onder het genot van een kop koffie hebben we rustig de auto bekeken en konden onze vragen worden beantwoord. Vervolgens kregen we de sleutel en mochten we de auto gaan testen. Prima auto, bijna zo goed als nieuw. Perfect onderhouden. De eigenaar heeft passie voor zijn vak en verteld wat hij vind. Er komt geen extreem verkoopplaatje aan te pas. Hij heeft verstand van hetgeen dat hij verteld. Ik ben blij met de aankoop van mijn Mercedes A180 urban en wil Kesteloo Automotive B.V. bedanken voor zijn geweldige service.

Fantastische service, Vandaag helemaal vanuit het hoge noorden (Friesland) mijn droomauto hier gekocht/opgehaald en blij verrast met de staat van de auto. De auto zag er tip-top uit, zelfs nog beter dan mij verteld was via de telefoon/advertentie. Ik werd in een fijne huiselijke sfeer begroet en direct al werd er eerst een drankje e.d. aangeboden door Gerard, Absoluut een sociale man met passie voor wat hij doet. Ik heb vrijwel genoten van het hele contact wat ik met hem heb gehad, zowel via telefoon als nu in persoon. Absoluut een aanrader voor mij, Auto's zien er tip-top uit en de service was gewoon fantastisch! Gerard, Nogmaals bedankt voor de uitstekende service en de prachtige E55 AMG die ik heb mogen overnemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en met passie geholpen! De juiste man bij de juiste auto’s! Ga zo door!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echte aanrader voor mijn gevoel eerlijke kerel die van uit huis exclusieve auto\'s verkoopt en een top gezin heeft

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een super strakke Bmw 335d gekocht bij Gerard. De wagen stond er super bij met de bezichtiging en de dag van de koop. De service was top, goed opgevangen door Gerard met veel interesse in mij als persoon. De afstand van 100 km vanaf mijn huis naar Kesteloo Automotiv is voor mij in de toekomst ook zeker geen belemmering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service!\r\nnet bedrijf,.HEERLIJKE koffie!\r\nen blij met de aankoop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop/ verkoop gebruikte auto.\r\nNaar 100% tevredenheid geregeld en afgrond.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Absolute aanrader als je op zoek bent naar een unieke, betrouwbare auto, eerlijk advies en top service! Ik ben zeer goed geholpen, een transparant verhaal zonder vervelende verkooppraatjes. Gerard gelooft in wat hij doet en zijn gedrevenheid wordt puur gevoed door zijn passie. Ik heb vandaag mijn droomauto gekocht en ben blij als een kleine jongen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer vriendelijk, leuke gesprek.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed advies gekregen!, goed verstand van zaken die te maken hebben met invoer en kwaliteit van de auto.\r\nPrettige partner om zaken mee te doen.\r\nGewoon alles tot in de details geregeld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Neemt netjes de tijd voor je en duidelijke uitleg over de auto \r\nNiks moet alles mag

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf, gevoel voor auto\'s, netjes, meedenkend, prijstechnisch goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, een groot liefhebber. Staat achter zijn product!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooi jong bedrijf, met prachtige auto\'s en gedreven, enthousiast personeel! Een aanrader voor iedereen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden mooie auto gekocht