Uitstekende aankoopervaring en een geweldige auto

Ik ben onlangs naar de garage gegaan en heb daar een BMW gekocht. Ik ben ontzettend tevreden met zowel de auto als de hele aankoopervaring. De service bij de garage was top. Gerard was vriendelijk en nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en daarbij te helpen. De communicatie was helder en transparant, waardoor ik me tijdens het hele proces op mijn gemak voelde. Ik zou deze garage zeker aanraden!

Uitstekende service en fantastische eigenaar!

Hartstikke blij dat ik in contact ben gekomen met Gerard voor de aankoop van mijn golf GTE. Een avond van tevoren een bericht gestuurd en mocht de volgende dag al langskomen. Het gaf mij een heel fijn gevoel dat ik met open armen werd ontvangen en dat de eigenaar mij alles kon vertellen over de auto. Vriendelijk en helder contact, mooie auto’s en goeie koffie. Dikke 5 sterren!

Vriendelijk en eerlijk

Open en vriendelijk ontvangen door Gerard. Koffie gedronken, papieren klaar gemaakt en alles was geregeld! Erg blij met de nieuwe auto.

Helemaal top geregeld

Super vriendelijk, top auto gekocht! Zou zeker de volgende keer terug komen.

Keurig bedrijf

Afgelopen maandag bij kesteloo mooie vw tiguan gekocht. Nette inruilprijs voor de inruiler. Gerard bedankt! Echt een aanbeveling!

Je wordt hartelijk ontvangen goede service

Je wordt hartelijk ontvangen goede service

Gewoon prima en super blij met onze nieuwe auto

Wat een fijn bedrijf en wat zijn we blij met onze nieuwe auto. Vanaf het begin tot het eind is alles keurig verlopen en netjes afgehandeld. Alles was duidelijk en geen non nonsens. Nogmaals dankjewel!

Uitstekend!

Wij hebben recentelijk een auto gekocht bij Kesteloo B.V. en wij zijn zeer tevreden met onze aankoop. De verkoper is een hele vriendelijke en attente man en geeft je direct een prettig gevoel! Zonder enige aarzeling bevelen wij Kesteloo B.V. aan één ieder die op zoek is naar een nieuwe auto. Bedankt voor de geweldige service!

Top bedrijf.

Dit bedrijf verkoopt zeer mooie en recente occasions tegen een scherpe prijs.De eigenaar (Gerard) neemt de tijd voor je als klant, is meedenkend en heeft verstand van zaken. De reis vanuit Zeeland naar Kesteloo was ruim 2 uur maar was het dubbel en dwars waard en wij zullen in de toekomst zeker terug keren naar Gerard als we een andere auto zoeken.

Enorm tevreden!

In de zoektocht naar de perfecte auto kwam ik bij Kesteloo uit, vanaf het eerste telefoongesprek tot en met het wegrijden een enorm prettig gevoel bij de aanschaf gehad. Ik kan ook iedereen aanraden om hier je auto te kopen! Daarom geef krijg je van een dikke 10!

Geweldig bedrijf met fantastische service

Enige tijd geleden wederom weer een auto gekocht bij Kesteloo Automotive B.V De service is altijd even goed en heeft gewoon een super aanbod staan. Ook om je “nieuwe” droom auto te laten importeren ben je hier aan het juiste adres! Auto’s worden super netjes afgeleverd. Ook willen ze altijd met je mee denken over eventuele aanpassingen of andere wensen! Enorme aanrader gewoon om hier je auto te kopen!

Top ervaring

Onlangs een vw t-roc geruild voor mijn Vw golf gte. Ben super blij met de aankoop en vooral de klantvriendelijkheid van Kesteloo automotive beviel mij heel goed. Super vriendelijk en met respect. Bedrijf ziet er goed en verzorgd uit. Ik kan dit iedereen aanraden. Groet een zeer tevreden klant

Alfa Romeo Stelvio gekocht

Via gaspedaal.nl kwam ik bij Kesteloo terecht voor een prachtige Alfa Romeo Stelvio. Kende Kesteloo niet maar ging uit van de positieve recensies en die zijn allemaal terecht. Communicatie: TOP, Gerard reageert super vriendelijk, snel en oprecht. Contact liep heel soepel mede via Whatsapp. Verkoop: kreeg netjes een goed bod voor mijn auto, de Stelvio stond er echt netjes bij zoals op de foto’s, geen slap verkoop verhaal maar gewoon een eerlijk verhaal over de auto. Gerard geeft je alle tijd om rustig te proefrijden en de auto te beoordelen. Kan oprecht Kesteloo aanbevelen als een net en goed autobedrijf. Ben onwijs goed geholpen en zal in de toekomst zeker weer bij Gerard kijken voor een andere auto.

Goed bedrijf no nonsens en snel geregeld.

Ik kwam voor een Volvo en ging naar huis met een Stelvio . Super fijne auto met de juiste opties die toch meer aansprak bij mij dan de auto waar ik oorspronkelijk voor kwam. Deze deal was snel geregeld dus ik kon de volgende ochtend al genieten van mijn nieuwe ride. en na een week de accu kapot maar dat werd meteen goed opgelost na 1 telefoontje dus klantvriendelijk en goede nazorg. Ik ben tevreden.

Vorig week mijn auto ingeruild met een nieuw auto, zeer tevreden met de aankoop. Ik ben heel vriendelijk geholpen door Gerard. Deze garage is echt de beste!

oplossingsgericht

Enige tijd geleden een auto aangeschaft. Recent op een tweetal aandachtspunten gestuit welke verholpen diende te worden. Uiteindelijk tot een keurige oplossing gekomen in samenspraak met Gerard welke keurig netjes bleef meedenken.

Hele goede ervaring!

Dit is mijn 4e keer vanuit Groningen naar Rhenen. Klantvriendelijk! Ze denken goed mee over financieel gebied en luisteren naar behoeftes van klanten. Ik ben erg tevreden. We komen zeker terug ! Bedankt voor de goede service !

Erg vriendelijk en goed geholpen door David Chapeau voor Dennis!!!! Contact en geduld echt super heel fijn bedankt daarvoor. En niet te vergeten wij zijn erg blij met de auto!!!!

Goeie service met een glimlach

Goed geholpen door personeel met kennis!

Gepassioneerd bedrijf

Vandaag onze Audi Q2 opgehaald bij Kesteloo Automotive. Vanaf de eerste ontmoeting tot aan de oplevering hadden we een zeer goed gevoel bij beide heren. David heeft ons vooral geholpen en zeer vriendelijk en deskundig geadviseerd! Waargemaakt wat is belooft! We weten zeker dat we altijd bij dit bedrijf terecht kunnen met vragen, hulp of informatie. Absoluut een aanrader mocht je op zoek zijn naar een mooie, degelijke maar vooral een mooie auto!

geweldig team

bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen je kon gelijk merken dat ze heel professioneel zijn alles liep vlotjes zonder problemen of gedoe een geweldig team die altijd klaarstond om je vragen te beantwoorden of uit te zoeken financieren was ook geen probleem mede door de ervaring die het team heeft

Betrouwbaar en keurig bedrijf

Ik heb Kesteloo Automotive leren kennen als betrouwbaar en correct. Het is een hele mooie zaak en je wordt er met respect en op een fijne manier behandeld. Ik ben er uitstekend geslaagd en kan het iedereen aanraden.

Supervriendelijk, gastvrij en zeer open met humor

Vandaag een auto aangekocht. In de aanloop meteen een goed gevoel gekregen bij verkoper David. Een leuke spontane vent met humor en verstand van auto’s. Auto helemaal volgens afspraak afgeleverd en zelfs 3 dagen eerder. Topservice! Hou deze firma in de gaten. Hun cijfer is niet voor niets zo hoog. Ga zo door en ik hoop tot een volgende keer!

fantastisch

Klant vriendelijk super duidelijke fotos, aanrader

Goed geregeld

Alles kon op korte termijn geregeld worden. Altijd vriendelijk geholpen en bezorging voor thuis was ook geen probleem.

Autoweg 36

3911TK Rhenen