Niet kletsen, maar vuren mentaliteit

Bij Heeren Auto een Fiat 500C gekocht. Ik moest er een eind voor rijden dus voor mij was het van belang dat de vooraf verstrekte telefonische informatie klopte. Aan de telefoon kreeg ik al een goede indruk van het bedrijf en toen ik voor aanvang van de reis informeerde of de auto nog steeds te koop was bleek Heeren Auto de Fiat al helemaal afleverklaar gemaakt te hebben. Een paar nieuwe banden, een beetje onderhoud en een paar nieuwe pakkingen en een nieuwe APK. Na een korte proefrit was het duidelijk, niets mis met de Fiat. En na een snelle en wederzijds respectvolle onderhandeling is de 500 direct overgeschreven en meegegaan naar het noorden van het land. Hier wordt op een eerlijke manier geld verdient.

Fijne garage. Goed en duidelijk geholpen met de aanschaf van onze auto

We zijn keurig netjes en vriendelijk geholpen en hebben een hele fijne (voor ons nieuwe) auto. Dankjewel!

Prima !

Goede service !

Fijn en goed geholpen

Fijn en goed en duidelijk geholpen

Alles top geregeld

Betrouwbaar en snel

Zelfs in het we weekend waren ze bereikbaar en de reparatie werd aan huis snel en vlot geregeld. Prins

Onverbeterlijke service

Kan geen enkel verbeter punt bedenken. Heeren is uiterst flexibel en snel beschikbaar. Ik kon altijd overleggen en bellen. Ze leggen netjes uit wat ze tegenkomen en wat de opties zijn. Ook durven ze out-the-box te denken! Geen wonder dat mijn zus, schoonvader en nu ook ik helemaal vanuit Tilburg naar Kruisland rijden voor deze mannen. Excellent, ga zo door!

Respectvol

Ik kan alleen maar concluderen dat ik zeer netjes en vriendelijk ben geholpen. Bij eerdere reparatie was precies hetzelfde als ik hierboven al beschreef.

Altijd fijn geholpen

Vanaf de eerste keer dat ik daar geweest ben voel ik me niet opgelicht, terwijl ik dat bij andere garages altijd wel heb gehad. Mijn auto heb ik bij Heeren auto gekocht. Fijne service en altijd goed geholpen

Geweldig!

De eerste keer dat ik deze garage belde. M’n auto startte niet meer. De eigenaar kwam meteen langs. Constateerde dat de accu kapot was. Bestelde meteen een nieuwe en kwam die een paar uur later plaatsen. Echt ongelooflijk top!

Netjes geholpen

Net bedrijf komt zijn woord na.

Top service

Top service

zeer tevreden

Aardige mensen. Kreeg zeer nuttige informatie en advies bij de aankoop. Auto werd helemaal nagelopen, gewassen en opnieuw gekeurd. Al met al, zeer tevreden over de aankoop.

Auto gekocht: snelle levering, goede prijs, goed geholpen

goed geholpen

eerlijke prijs, prima advies, snel geregeld

goede service

alles volgens afspraak

Geen flauwekul netjes behandeld

Prima service en vakkundige medewerkers

Onze 2 auto's laten APK keuren waarvan 1 met kleine reparatie. Afspraak is afspraak en tarieven zijn zeer aantrekkelijk.

Prima geholpen, zonder problemen.

fijne relaxte garage, nooit iets teveel

kan altijd snel terecht

Goede service en een eerlijke orijs

Service was snel en goed. Inruilprijs was prima.

vriendelijke en ervaren mensen

Maken altijd tijd als dat mogelijk is. Denken mee met de klant. Zijn goed en makkelijk te bereiken.

Super bedrijf

Ze zijn super klantvriendelijk. Super service en zijn altijd bereikbaar. Ze helpen je altijd wat het probleem ook is.

prettig bedrijf, goede sfeer, we voelden onswelkom en we zijn goed geholpen

We zijn de trotse bezitters geworden van een VW California, die te koop stond bij Heeren Auto's. We hadden natuurlijk vragen, die op een deskundige manier werden beantwoord door Lars, Heeren jr. Na een proefrit waren we helemaal enthousiast en we hebben goede afspraken kunnen maken over o.a. een onderhoudsbeurt, airco onderhoud en een inruilprijs voor onze Volvo.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto beurt en keuring gegeven. Goed geholpen, persoonlijk

Over Heeren Auto

Over Heeren Auto In 2008 zijn wij, vader en zoon begonnen met ons eigen bedrijf. In eerste instantie alleen in het in en verkoop van Occasions. Niet veel later kwam hier automatische onderhoud en reparatie bij. In 2009 begonnen wij met Onderhoud en Reparatie dat nog steeds drukker en drukker word. In 2012 werd ons de mogelijkheid aangeboden om in de aanpandige loods een kleine werkplaats te maken. Deze bevat een hefbrug (inmiddels vier) en een APK straat om thuis ook de APK te kunnen keuren.