Mijn ervaring is goed

Bij een beurt en apk worden gebreken netje gemeld en gerepareerd of vervangen

Perfecte service

Je wordt er heel goed geholpen en de service is top.

Gewoon goede service

Je hoeft nooit te lang te wachten. Alles wordt netjes geregeld.

Fijne, snelle service

Ik heb hier mijn huidige auto gekocht. Maandag avond ben ik gaan kijken en woensdag kon ik hem al ophalen, heel fijn.

Snel en goed geholpen met een fijne auto

Top ervaring!

Goede service en prima geholpen

Helemaal super

Kortgeleden een auto bij Heeren Auto gekocht, en tot nu toe helemaal tevreden. Keurig alle afspraken nagekomen en fijn contact gehad. Ophalen ging soepel en de auto stond netjes klaar op het afgesproken moment. Reparaties/onderhoud nog niet nodig geweest, maar ook daar heb ik alle vertrouwen in dat dat soepel zal verlopen als het voorkomt. Zeker een aanrader!

Goed!

Vw polo gekocht. Helder verhaal. Nette prijs. Goede service.

Top bedrijf, ook voor de collega autobedrijven

Als autobedrijf een Renault Modus gekocht, waarbij alles telefonisch tot in detail benoemd is. En dit klopte 100%. Eenmaal aangekomen een warm welkom door de eigenaren en de auto gekocht. Bij het wegrijden begon de auto ineens op 3 cilinders te lopen en dit is ondanks de handelscondities direct en zonder discussie verholpen door er nieuwe bobines op te zetten. Probleem was daarmee verholpen. Pluim voor deze aanpak en jullie zijn de naam HEEREN in Automobielen meer dan waard. Succes en ik hoop dat jullie met jullie manier van zaken doen nog veel autos mogen verkopen.

Eerste ervaring na onze verhuizing super!

Na onze verhuizing zocht ik een goed adresje om de auto te onderhouden! Ik hoef niet meer te zoeken want de ervaring was zeer positief. Snelle reactie op wat er gedaan moet worden en s avonds de factuur in de mail. Superservice tegen eerlijke prijs

gewoon goed

Ik vind de service van Heeren auto gewoon goed. Ze werken netjes en geven goede info en komen hun afspraken netjes na. Ze overleggen ook, wat ik heel belangrijk vind.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam!

Werken netjes, zullen geen dingen vervangen die niet nodig zijn! Betrouwbaar en deskundig!

no-nonsens afhandeling

Aardige nuchtere behandeling, geen gladde verkooppraatjes. Tip: iets meer aandacht aan het gevoel voor de koper van de auto... het is per slot van rekening geen alledaagse uitgave en het is toch spannend of je iets goeds hebt aangeschaft ;), wijzen op mogelijke garantiemogelijkheden had gekund en iets te drinken is ook fijn. We vertrouwen erop dat als er iets niet goed is Lars dit ook keurig af zal handelen. Dit is een aan te bevelen occasiondealer.

Goede ervaring

Ik ben op een prettige manier geholpen en heb met een goed gevoel mijn nieuwe auto gekocht. Fijne ongedwongen sfeer.

Goede service voor een eerlijke prijs

Al meerdere malen goede service ervaren met onderhoud en problemen aan mijn auto. Overlegd vooraf duidelijk over de kosten. Top garage.

Geweldige mensen

Ik heb een eerlijke prijs voor mij oude auto terug gekregen. De nieuwe auto is mooi schoon en met een beurt plus apk 4 dagen dan eerder dan gepland afgeleverd En zijn nog aardige mensen ook Echt een aanrader!!!

Uitstekend, eerlijk, snel, no nonsense

Erg prettig geholpen. Snelle service, eerlijk en open. Geen rare bijkomende kosten, het is wat het is. Ik ben heel erg prettig geholpen.

Perfecte service zonder gedoe

Ik heb hier een tweedehands auto gekocht met inruil. Het contact verliep erg prettig, gewoon heerlijk nuchter en duidelijk. Er is realistisch geboden op de inruil auto en de prijs van de nieuwe auto was erg scherp. Ik heb hier zelfs 200km naar toe voor gereden. De inruil en betaling liep soepel en snel, ik was binnen een half uur al weer op weg. Al in al zou ik zo weer 200km rijden voor de goede service!

Prima auto, praktische service

Degelijke garage

Goede service!

Erg goed geholpen door Lars! Denkt mee en adviseert goed.

Top garage

Vriendelijk, eerlijk, een goede garage om een auto te kopen. Hij is eerlijk over de staat van de auto verkoop geen barrels. Aanrader

Klantvriendelijk en wist waar hij het over had.

Vriendelijke en vlotte service

Leuke auto gekocht en vlot afgeleverd. Vriendelijk personeel.

Zeer tevredev

Goed en snel geholpen. Vriendelijke mensen!

Over Heeren Auto

Over Heeren Auto In 2008 zijn wij, vader en zoon begonnen met ons eigen bedrijf. In eerste instantie alleen in het in en verkoop van Occasions. Niet veel later kwam hier automatische onderhoud en reparatie bij. In 2009 begonnen wij met Onderhoud en Reparatie dat nog steeds drukker en drukker word. In 2012 werd ons de mogelijkheid aangeboden om in de aanpandige loods een kleine werkplaats te maken. Deze bevat een hefbrug (inmiddels vier) en een APK straat om thuis ook de APK te kunnen keuren.