Prima service en vakkundige medewerkers

Onze 2 auto's laten APK keuren waarvan 1 met kleine reparatie. Afspraak is afspraak en tarieven zijn zeer aantrekkelijk.

Prima geholpen, zonder problemen.

fijne relaxte garage, nooit iets teveel

kan altijd snel terecht

Goede service en een eerlijke orijs

Service was snel en goed. Inruilprijs was prima.

vriendelijke en ervaren mensen

Maken altijd tijd als dat mogelijk is. Denken mee met de klant. Zijn goed en makkelijk te bereiken.

Super bedrijf

Ze zijn super klantvriendelijk. Super service en zijn altijd bereikbaar. Ze helpen je altijd wat het probleem ook is.

prettig bedrijf, goede sfeer, we voelden onswelkom en we zijn goed geholpen

We zijn de trotse bezitters geworden van een VW California, die te koop stond bij Heeren Auto's. We hadden natuurlijk vragen, die op een deskundige manier werden beantwoord door Lars, Heeren jr. Na een proefrit waren we helemaal enthousiast en we hebben goede afspraken kunnen maken over o.a. een onderhoudsbeurt, airco onderhoud en een inruilprijs voor onze Volvo.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto beurt en keuring gegeven. Goed geholpen, persoonlijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Binnen no time een goede analyse van het probleem en een dag later gefixed. Top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief, kan vlot terecht.. goede service en goed advies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hebben het beste met je voor, zeggen eerlijk wat er aan de hand is ( ook al is het niet altijd tof ). Goede service, prettige sfeer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nette mensen,ze houden hun woord goede

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring! Nette service, zowel voor de verkoop als tijdens de verkoop. Auto was in goede staat, apk tot bijna jaar later gekeurd, goede aflevering van de auto. Top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik word altijd netjes geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt altijd goed geholpen en lars denkt altijd met je mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb erg goede ervaringen met dit bedrijf. Zij verzorgen al een tijd lang naar tevredenheid het onderhoud aan mijn auto en ik heb hier ook al twee keer een auto gekocht.Een zeer betrouwbaar bedrijf waar ik zeker van plan ben te blijven! Lars zoekt altijd naar een goede oplossing!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb erg goede ervaringen met dit bedrijf. Zij verzorgen al een tijd lang naar tevredenheid het onderhoud aan mijn auto en ik heb hier ook al twee keer een auto gekocht.Een zeer betrouwbaar bedrijf waar ik zeker van plan ben te blijven! Lars zoekt altijd naar een goede oplossing..! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren met mijn golf bij Heeren Auto. Altijd eerlijk en snel klaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service! Ik had pech met een accu en kon dezelfde dag nog terecht.\r\nEindelijk weer een betrouwbare garage tussen alle oplichters en geldkloppers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel erg tevreden.\r\nZe zijn heel vriendelijk en hebben kennis van zaken.\r\nDe werkzaamheden die verricht moeten worden gaan in overleg met de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No nonsens Bedrijf

Over Heeren Auto

Over Heeren Auto In 2008 zijn wij, vader en zoon begonnen met ons eigen bedrijf. In eerste instantie alleen in het in en verkoop van Occasions. Niet veel later kwam hier automatische onderhoud en reparatie bij. In 2009 begonnen wij met Onderhoud en Reparatie dat nog steeds drukker en drukker word. In 2012 werd ons de mogelijkheid aangeboden om in de aanpandige loods een kleine werkplaats te maken. Deze bevat een hefbrug (inmiddels vier) en een APK straat om thuis ook de APK te kunnen keuren.