Vooral zo doorgaan jongens

Ik heb een hele goede ervaring gehad met a1 occasions erg behulpzaam ,maar je mag niet blijven afdingen dat vinden ze niet leuk .jammer genoeg

Goeie gasten

Doordat ik een foutje gemaakt had in het internet bankier apje kon ik niet in 1 keer het volledige bedrag van de gekochte auto voldoen. Er stond genoeg saldo op en kreeg het vertrouwen van de jongens. Met de mededeling betaald de rest van avond maar via internet bankieren kreeg ik mijn gekochte auto mee. Dit terwijl ik op zo'n 100km van a1 occasions woon!!!

Goed bedrijf.

Ik heb er een bmw z3 gekocht. Wat problemen bij aanvang gehad met stuurslot.. Dit is keurig gerepareerd.. Voor de rest tot nu toe prima. Netjes behandeld en kan toekomstige klanten dit bedrijf aanraden.

Snelle correcte afhandeling

Prima zaak

Ik heb er mijn ford fiesta gekocht, werd erg vriendelijk geholpen. Voor een klein dingetje wat stuk was kon ik zo terecht hoefde ook niet te betalen. Top👍

Correcte afhandeling en vriendelijk personeel.

Correcte afhandeling en vriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage, nemen hun diensten serieus.\r\nOndanks aantal mankementen bij de auto ( auto op leeftijd, dus mag je verwachten bij dergelijke aanschaf ) hebben zij de bekende problemen eerst verholpen en ook de andere mankementen welke tijdens proefrit aan het licht kwamen hebben direct laten oplossen.\r\nHulde voor de service ( en dat voor een auto waarvan de prijs doet vermoeden dat er geen grote marge op kan zitten ).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en duidelijk je weet waar je aan toe bent.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, een auto gekocht, prima kwaliteit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring..Niels stond wel alleen vroeg in de ochtend maar dat is hun/zijn probleem🤭\r\n\r\n2 dagen na aankoop kreeg ik een storingsmelding, ik appte om 22 uur (!!) Ik kreeg netjes antwoord en een afspraak voor de volgende ochtend..top!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rick was super nice and was always available to help and let me test drive the car.\r\nEasy and business, even when I had some issues with RDW

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, zeer vriendelijk mensen en duidelijke uitleg over de auto

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk peroneel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig geholpen. Voor de verkoper was het druk in z\'n eentje.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijk en klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen december 2018 bij Rick een gebruikte Skoda Fabia combi gekocht. Hele nette wagen waarvan alles klopte (denk aan onderhoud, km stand) na telefonisch contact te hebben gehad met Rick gaf hij aan dat hij nog puntjes op de i zouten zetten als wij kwamen kijken. Daar aangekomen stond onze Skoda als netjes te wachten voor de deur. we hebben een proefrit gemaakt en toen waren we al snel verkocht. Na \"natuurlijk\" wat onderhandelen zijn we er samen uitgekomen en hebben wij de Skoda meegenomen. Na een paar duizend km gereden te hebben kwamen er toch wat opmerkingen naar voren WAT RICK NIET HAD KUNNEN WETEN VOORAF. Ondanks dat ik de wagen zonder garantie gekocht had heb ik het toch teruggekoppeld aan Rick. Samen zijn wij tot een passende oplossing gekomen. kortom super service en een zeer professionele ervaring bij A1 occasions.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig zakendoen, goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ford Focus gekocht, na drie dagen bleef het motormanagementlampje branden. Gemeld bij Rick, was binnen een week opgelost. Goed geregeld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring , onze zoon heeft daar Zijn eerste auto gekocht en Zijn uitstekend geholpen , vriendelijke verkoper en ook na een Klein probleem een Goede service gekregen.