Informeel en professioneel. De mannen van A1 Occasions hebben mij goed geholpen. Doen wat ze beloven en leveren voorspelbare kwaliteit. Aanrader dus!

Nette garage met goede service.

Snel en netjes geholpen met de aankoop van onze mini countryman.

Voldiende

Vind alleen jammer dat ik na de koop van de auto gelijk naar de benzinepomp moest rijden omdat er heel weinig benzine in zat. Voor de rest vriendelijke mensen en niks anders om op te merken

Wat een vreselijke goeie service!!

Ik was op zoek naar een Merkidesh C. via gaspedaal eentje gevonden met weinig kilometertjes etc etc. Dus contact opgenomen met de aanbieder op gaspedaal (A1 Occasions). Ik ben geweldig te woord gestaan en werd gelijk uitgenodigd voor een proefrit en een bakky koffie. Na een kort proefritje en een bakky koffie besloten om de wagen te kopen. Ik kon hem ophalen na die APK gekeurd was en voorzien van een afleverbeurt. Helaas voelde ik na een paar weken dat er iets kraakte bij het keren van de auto... Ik moest gelijk die wagen terug brengen en het werd netjes opgelost!! Ik geef geen 5 sterren want dan gaan ze naast hun schoenen lopen (maar die verdienen ze wel!). Ik koop hier zeker weer een auto. groetjes Ferry

gewoon goed

Juiste behandeling en eerlijk. Goed gevoel.

geweldige service

2 weken geleden een peugeot 3008 gekocht, helaas gaf de wagen dezelfde dag een motorstoring, op maandag ben ik terug gebeld door het bedrijf en dinsdag kon ik met de wagen langs komen, daar bleef een bobine en de accu slecht te zijn en hebben ze diezelfde dag 4 nieuwe bobines , bougies en een nieuwe accu laten plaatsen, de wagen rijd nu perfect, bedankt voor de zeer goede service. wij komen zeker terug

Fijne en eerlijke service

Erg prettige ervaring! Goede en eerlijke heren, dringen niets op en beantwoorden geduldig alle vragen. Auto heel netjes afgeleverd. Top!

Radio deed het achteraf niet kon snel weer terecht zodat hij gemaakt werdt topp

Tevreden

Vriendelijke personeel behulpzaam en goede communicatie en service

zoals ik het fijn vind, direct, open zaken doen

Hier een mooie fijne 2de hands (geïmporteerde) auto gekocht! Na aankoop heb ik hem even bij mijn eigen garage na laten kijken, (wat ik altijd doe als ik een 2de hands auto aanschaf) er bleek nog een dingetje te zijn, die echt vervangen moest worden. Na onderhandeling, heeft mijn eigen garage dit mogen vervangen onder garantie. Goed en snel geregeld! A1 occasions goed en prettig ervaren!

Top bedrijf

Klantvriendelijk, goede service en veel keus.

Ik ben goed geholpen

ik had mijn keuze al online gemaakt, kon een proefritje maken, afgesproken dat er een nieuwe APK op kwam met een kleine beurt en de auto was binnen een paar dagen klaar

Het was top

Wij werden heel vriendelijk te woord gestaan en na een proefrit met een volkswagen touran gelijk een deal gesloten. Auto werd nog helemaal na gekeken en na een week afgeleverd, alles prima geregeld.

No-nosense bedrijf met goede service en écht betrouwbaar

Mooie BMW 1 Cabrio gekocht met 3 mnd standaard garantie. Mooie auto liep goed en zag er goed uit voor zijn 14 jaren. Na ca. 1000 km een ernstig en niet te voorzien probleem met de motor. De reactie van A1 Occassions was direct gericht op oplossen, wat ze ondanks de vakantieperiode ook keurig gedaan hebben. Er is geen enkele discussie geweest over wel of niet garantie. Dit is top !! Inmiddels de auto met plezier weer aan het rijden en ze hebben mij bewezen dat het écht een vertrouwd bedrijf is. Ga zo door mannen.

Gastvrij ontvangst

Netjes ontvangen, alles duidelijk uitgelegd. Zijn goed en vrijblijvend geholpen, zelfs toen we 7 auto's wilde bekijken.

Geen problemen

Prima auto gekocht bij A1. APK was bijna verlopen, maar dat is goed geregeld met A1.

Tevreden

Snelle reactie. Goede auto

Goed bereikbaar via telefoon, een mooi assortiment aan occasions. De verkoper was vriendelijk en netjes. Fijn dat er een mogelijk is tot verbreding van de bovag garantie. Dir geeft een zeker gevoel. We zijn nog steeds erg tevreden met onze aankoop.

Very good friendly and professional

Helpful friendly and professional

Bijzonder serviceverlening!

Transparant, meedenkend, open en eerlijk autobedrijf! Fijn om weer te ervaren dat een Garage met je meedenkt, voor je klaar staat en problemen professioneel oplost. Top!!

Top geregeld!

Afgelopen week mijn Focus ST daar opgehaald. Was allemaal keurig netjes geregeld en rijdt super!

Betrouwbaar bedrijf met aardige mensen

Bij A1 Occasions word je vriendelijk geholpen en zijn ze niet te beroerd om je auto nog een beetje bij te poetsen als je nog iets ziet na aanschaf.

Good car buy

I recommend this car dealership because they have good and proven cars with no hidden flaws.

keurig

snelle afhandeling van klacht

Goed geholpen, leuke auto gekocht en goede service daarna