Voor de 2e keer een auto gekocht hier. Auto nu op locatie afgeleverd. Wederom zeer tevreden!

Ondanks de afstand prima on-line geregeld

Auto on-line uitgezocht. Prima service en afhandeling

Vakbekwaam en vriendelijk

Alle tijd genomen, vakbekwaam, goed geïnformeerd.

Snel geholpen en uiterst vriendelijk en goed

Ik ben snel geholpen, en kreeg meteen al een betrouwbaar gevoel.

Goed geholpen.

Laatst een 2e auto aangeschaft, naar tevredenheid geholpen.

Super bedrijf

Ik ben hier super goed geholpen tijdens het kopen van een auto. Met een glimlach ontvangen en tot het laatste moment alles netjes geregeld

Wauw!

Geweldig ontvangen, ontzettend vriendelijk personeel. Alles werd heel duidelijk uitgelegd en voor alle vragen werd de tijd genomen. Mocht ik in de toekomst een andere auto nodig hebben, kom ik hier zeker weer terug. Super!

Leuke auto voor een leuke prijs

Ik was al even op zoek naar een leuke auto voor een leuke prijs, ook kon ik gelijk een proefrit maken, de auto werd klaar gemaakt zodat hij weer helemaal goed was.

Hele goede service

Recent Volkswagen polo cross gekocht, bij de proefrit bleek dat de elektrische ramen niet werkte. Mij werd gegarandeerd dat ze zouden werken als ik hem op zou halen, dus dat gebeurde ook. Probleem bleek complexer dan verwacht, naar derde partij gestuurd. Op hun kosten gemaakt en afgeleverd zoals afgesproken. Top service. Je merkt pas echt hoe belangrijk goede service is, als er iets aan de hand is. Ik zou hier mijn volgende auto ook weer halen.

Goeie en snelle service

Goed ontvangen en snel een auto mee kunnen nemen

goede service

Wij hadden hier 2 maanden terug een Peugeot 207 gekocht en nu bleek er toch een probleem te zijn met de versnellingsbak , wij hadden geen garantie maar zijn toch geholpen en daar zijn wij heel blij mee. Voor de volgende APK of onderhoud komen wij hier zeker terug.

Fijn bedrijf

Bij binnen komst vriendelijk ontvangen , daarna rustig tijd gehad om de auto's te bekijken. We hebben uiteindelijk een mooi VW Golf gekocht en zijn daar tot nu toe heel tevreden over.

Fijn bedrijf

Een zeer fijn bedrijf wat met je mee denkt, en ook rekening houd met je prijsklasse, wensen en kijkt mee bij eventuele vragen waar iets in de auto te vinden is. Het personeel is vriendelijk en gezellig. Snelle afhandeling

Zeer fijn

Na aangekomen te zijn bij de garage zijn we vriendelijk ontvangen. Kregen we uitleg over de auto’s, die uitstekend verzorgd zijn!

Vriendelijke en vlotte behandeling!

Geen verdere toevoeging als boven!

Alles netjes aangeboden en goeie service

Goede ervaring

Ik ben erg netjes ontvangen en de auto stond er keurig bij. Erg goede ervaring en een tevreden gevoel.

Goed geholpen!

Vriendelijke verkoper die me alles netjes heeft uitgelegd (ben een echte leek). Tenslotte een mooie Opel gekocht. Jongens bedankt!!

Prima bedrijf! Goede service!

Heel goed bedrijf,prima geholpen en goede service!

Goede ervaring!

Mijn ervaring met de Beer is zeker goed. Aankoopkeuring bij andere garage was geen punt. Uiteindelijk bleek de Mini Cooper helemaal in orde. Daarna direct gekocht.

Nette Renault gekocht.

Gewoon fatsoenlijk geholpen, verkoper gaf duidelijk aan wat de mogelijkheden waren. We konden de auto direct meenemen, was wel gemakkelijk.

Goede uitleg en geen gepush

Netjes geholpen en duidelijke uitleg.

Eerder langs geweest voor een proefrit goed geholpen door de verkoper 3 dagen later kon ik de auto komen ophalen nadat er een nieuwe accu in was gezet

Eerlijk verhaal, goed geholpen

Heb eerlijk advies gekregen over eventuele inruil en ben goed geholpen met de aankoop van mijn bedrijfswagen.

Geweldig en zeer vriendelijk geholpen .wij zijn er erg tevreden over hoe hun met klanten omgaan gr ans en john