Beste heer Nooy uit Den Haag. Om onder een andere naam onterecht een negatieve review te plaatsen vinden wij erg vervelend en ongepast. Er is u duidelijk uitgelegd dat als er iets aan de auto kapot gaat er bij Bovaggarantie altijd kosteloos wordt vergoed, ook bij ons is dat geen enkel probleem. U dient de auto dan aan te bieden daar waar de Bovaggarantie is verleend. Dat is u uitgelegd via de mail en per telefoon. U laat vervolgens op een ander adres de auto repareren en wilt dan dat wij de rekening betalen!! Wij hebben onze eigen werkplaats en techneuten, dan gaan we niet ook nog eens de werkplaatskosten van een ander bedrijf betalen!! Deze regels zijn samengesteld door de Bovag, niet door ons!! Dit behoeft verder geen uitleg. Mvg. AJ de Beer.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd