Fijn bedrijf

Vakkundig geholpen.

Vriendelijke mensen

Goede service .. vriendelijke mensen, goed geholpen.. raad het zeker aan !

Super service

Super service en nette oplevering, echte aanrader

Goed verzorg

Leuke gezellige tent, netjes en goed verzorgd

Super geholpen

Vandaag een super mooie BMW X 1opgehaald . Super geholpen , duidelijke uitleg gehad , ook bij de BMw dealer geweest maar toch de keuze gemaakt voor deze bovag garage . Top jongens

BMW X1

Ik heb een BMW X1 gekocht die goed geprijsd was. Geweldige service en behoorlijk moeiteloos!

Erg kundig en vriendelijk personeel.

Erg kundig en vriendelijk personeel. Nemen de tijd voor je om je goed te helpen. Ik ben goed geholpen bij de aankoop van een andere auto.

Complimenten

ik heb hier een BMW X1 online gekocht zonder dat ik de auto heb gezien, Alex heeft de financiering daarvoor geregeld en na alle tevredenheid heb ik vandaag de auto opgehaald en die was zoals uitgelegd, dus geen verassingen achteraf, het is toch altijd spannend om het op deze manier te doen maar het bedrijf staat goed aangeschreven dus dat durfde ik wel aan ivm mijn drukke bestaan. Complimenten voor deze onderneming!

Mooie zaak

Per toeval kwam ik uit bij de beer auto's , was helemaal niet van plan om een bmw X1 te kopen . Maar eenmaal bij de beer aangekomen en bij t zien van een prachtige bmw X1 , was ik eigenlijk al gelijk verkocht , eenmaal met de prijs over een gekomen , was t snel geregeld , 1 week later reed ik zijn garage uit , ben er dik tevreden mee , zeker aanrader , mooie zaak ,mooie auto's, ben zeer goed geholpen .

Alles goed en netjes afgewerkt

Bij De Beer gaan kijken voor een Opel Grandland X. Na bezichtiging van mijn in te ruilen auto kwan Dhr. De Beer met een goed voorstel. Het bedrag dat ik moest bijleggen lag binnen het bedrag dat ik in gedachten had. Korte proefrit gemaakt en auto meteen gekocht. Het was een in te voeren auto dus moest er een nieuw kenteken op aangevraagd worden. Dit zou max. 2 weken duren. Helaas is het 5 weken geworden omdat de RDW een administratief foutje grmaakt had. De Beer had hier totaal geen schuld aan. Eind vorige week de auto opgehaald. Hij zag er netje uit. Snelle afhandeling van het papierwerk dus kon ik snel de weg op. Nu een paar dagen rond gereden en het blijkt (tot nu toe) een uitstekende auto te zijn. Autobedrijf De Beer, bij deze bedankt voor de goede service ga vooral zo door.

BMW X1

Ben bij AJ de Beer gaan kijken voor een BMW X1 omdat ze er meerdere hadden staan. Eenmaal aangekomen bij het bedrijf en het voelde al gelijk goed. Mooie prijs gekregen voor mijn oude auto en waren al snel klaar met beslissen. Zeker een aanrader!

Prachtige BMW X1 gekocht

Prachtige BMW X1 gekocht. Fijne zaak, goede service. Alle auto's staan er prachtig bij.

Leuke ford gekocht

Goeie deal , wat oudere auto ingeruild en mooie ford ka gekocht. Meneer Beer helpt goed

Zo kan het ook

Vorige week hier een auto bekeken en wilde er toch nog een nachtje over nadenken. Eenmaal thuis toch maar gebeld dat ik toch gelijk voor ga omdat ik met zo’n goed gevoel ben geholpen zonder opdringerig gedoe zoals je vaak krijgt. Dat heeft mij echt de doorslag geven ( ondanks ik toch al verliefd op de auto was geworden )

Wilde eigenlijk 6 sterren

Wilde eigenlijk 6 sterren maar helaas kan ik er maar 5 geven... We zijn goed en vriendelijk ontvangen...eerlijke man ..was gelijk overal eerlijk over ...als ik nog eens een andere auto nodig zou hebben ga ik als 1ste weer hier naartoe... Gr Brigitte

Mooi bedrijf

Ik heb meerdere bedrijven bezocht om naar een BMW X1 te kijken maar mijn keuze is toch hier gevallen omdat ze er toch behoorlijk verstand van hebben al zijn ze geen erkende BMW dealer zijn. Zeer mooi bedrijf met een zeer ruim aanbod. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Mooie Renault Kadjar gekocht

Goede en netjes geholpen, nemen alle tijd voor je!

Leuk bedrijf

Wij hebben hier vorige maand een leuke BMW gekocht en zijn zeer goed geholpen met onze keuze. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen!

Service op maat!

Ik ben op kort termijn geholpen door de medewerkers van A J de Beer. Mocht ik nog een keer een nieuwe auto moeten kopen, zal ik zeker nog een keer terugkomen en of vrienden of kennissen aanbevelen. Ik waardeerde het feit dat er geluisterd wordt naar mijn wensen.

Een heel net bedrijf en vriendelijke mensen

Mooie showroom met mooie auto's. Alex heeft ons goed geholpen met de aanschaf van een heel mooie VW Tiguan. We hopen er veel kilometers mee te gaan rijden.

Helder, duidelijk, netjes

Prima te woord gestaan, duidelijke toelichting, nette zaak. Net met een auto vertrokken, ervan uitgaande dat die het even vol gaat houden.

Nijverheidslaan 1

5121MN Rijen