Goed geholpen, vriendelijk personeel

Ik werd netjes geholpen, reeele inruilprijs. Vriendelijke mensen.

Fijne garage

Fijne garage,

Heel goed

Heel klantvriendelijk en behulpzaam

Goed geholpen

Via mp bij jullie terechtgekomen, omdat we een auto zagen waar we interesse in hadden,berichtje gestuurd en er werd vrij snel op gereageerd. We zijn naar jullie toegereden en alles was prima in orde,testrit gemaakt en het was allemaal in orde. De radio deed het niet maar dit werd direct verholpen om er een andere in te zetten,top dus....prima service.

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend!

We hebben een erg goede ervaring gehad!

Lekker gewoon en super gastvrij

De auto is super mooi en goed afgeleverd ik ben dik tevreden

Goede service, klantvriendelijk.

Klantvriendelijk en goed geholpen.

Top service!

Goede service en nette auto’s voor een prima prijs!

Fijne service

Fijne service, en denken goed mee met de klant.

Nog nooit zo'n fijne aankoop gedaan! Soms twijfel je wel eens bij een aankoop. Dat geldt zeker bij een auto. Ik werd onder het genot van een kop koffie en een Bosche bol (had blijkbaar geluk dat er iemand jarig was) gerust gesteld door verkoper Patrick. Alles keurig afgehandeld, alles als beloofd. Zelfs een doosje dropjes bij aflevering. Super attent, omdat mijn vriendin deze juist zo lekker vindt.

Snelle en correcte afhandeling

Goed en netjes geholpen

De lijntjes en snel geholpen duidelijk complicatie over het afhandelen. Zeker voor het kopen van een auto een aanrader.

Goed geholpen

Eerlijke antwoorden op vragen, genoeg tijd voor jou en je vragen. Fijne, huiselijke sfeer en zeer vriendelijk ontvangen!

Goede service , afspraken worden netjes nagekomen. Heb veel slechte ervaringen gehad met andere autobedrijven maar hier kom ik zeker nog eens terug.

Goed geholpen mooi bedrijf

Heel vriendelijk & kundig personeel

C1 occasion gekocht. Erg blij met mijn ervaring bij de aanschaf.

Heel behulpzaam

Vandaag mijn Kia opgehaald. En ik werd uitermate vriendelijk geholpen en er werd ook goed mee gezocht naar een oplossing voor het feit dat ík een deel van de overschrijving vergeten was mee te nemen. Zeker een aanrader.

Na aanrader van goede kennis voor de eerste keer gekeken op de site naar 2e hands auto’s

Ik vond het spannend om op de site rond te neuzen, voor een auto die aan mijn verwachtingen moest voldoen. Het is gelukt. Contact met bedrijf gemaakt. Werd vriendelijk te woord gestaan, Nu ben ik de eigenaar van die auto.

4 weken gelden kocht ik hier een Ford Mondeo station. Op marktplaats kwam hij voorbij en ik wist meteen, die moest ik hebben . Gebeld en de auto was nog beschikbaar, erheen gereden (1,5) uur, en een zeer prettig gesprek gehad . Je merkt wel dat ze erg vasthouden aan de getoonde prijzen , en daar niet echt van af willen wijken. Begrijpelijk, want de prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed. Een nieuwe apk heb ik bij de de deal erbij gekregen . Prima gewoon . Ik raad de garage dan ook zeker aan, maar mij zie je voorlopig niet meer terug, want de komende jaren rijd ik met zeer veel plezier in deze Ford . Mijn vrouw overigens misschien nog wel met meer plezier. Bedankt mensen, en tot , wellicht, een volgende keer !!! Altwin Bos Ermelo

Goed ontvangen.

Vriendelijk en een mooi bedrijf.

Prettig bedrijf

Prettig bedrijf. Fijne service

Echt een topbedrijf

Heel behulpzaam en klantvriendelijk en duidelijk.

Komen netjes de afspraken na

Hier een leuke auto gekocht voor mijn dochter. Verkoper denkt echt met je mee en en eerlijk advies.

Slecht

Ik stond 3 kwartier naar een auto te kijken en werd niet een geholpen terwijl we interesse hadden in een auto .

Beste Desteny, In het Pinksterweekend en op hemelvaartsdag is het onverklaarbaar druk geweest, onze excuses dat we niet iedereen binnen korte tijd hebben kunnen helpen. Mocht u in de toekomst nog eens langskomen dan zullen we hier zeker rekening mee houden. Mvg. AJ de Beer

Ik ben goed en duidelijk geholpen. Snelle afhandeling

Correct geholpen. Duidelijk.