Geweldig en zeer vriendelijk geholpen .wij zijn er erg tevreden over hoe hun met klanten omgaan gr ans en john

Keurig geholpen, goede uitleg en meedenken!

Goed ontvangen en goed geholpen tot de auto. Meedenken in de opties en mogelijkheden. Ik ga met een fijn gevoel hier weg in combinatie met een leuke auto. Manier van werken spreekt me erg goed aan en zou ik zeker aanraden aan andere mensen.

Goed geholpen bij alles

Goed ervaren.

Duidelijk en een goede service.

Goed geholpen vriendelijke mensen

Goed en vriendelijk geholpen. Betrouwbaar bedrijf!

Goed en vriendelijk geholpen. Betrouwbaar bedrijf!

Goed geholpen

Vriendelijk personeel en Uitgebreid geholpen. Auto was al snel klaar om op te halen. Goede prijs / kwaliteit verhouding Ad hoc proefrit geen probleem

Goed en degelijk autobedrijf.

We zijn goed en vriendelijk geholpen. Geen overdreven verkooppraatjes, maar to the point.

Fijn geholpen door mevrouw!

Fijn geholpen door mevrouw, ze was geduldig en vriendelijk

Prettige ontvangst Alles prima geregeld Ging met goed gevoel weg

Een zeer betrouwbaar auto bedrijf

Ben zeer goed geholpen . Mooie auto voor een leuke prijs. En geen opdringerige verkopers

Aardige en behulpzaam geholpen

Goed ontvangen, veel informatie gekregen.

Netjes geholpen

Met de nodige aandacht van heer de Beer zelf een leuke auto gekocht, zonder gekke verkooppraatjes. Ben er blij mee..

Geweldig geholpen.

Fijne, vriendelijke, behulpzame verkoper. Vanochtend gebeld voor een auto. Ik moest vanuit Friesland komen, dus de auto werd netjes voor me vastgehouden. Eerlijke auto voor een mooie prijs. Zeker een aanrader!

Gastvrij en goede service.

Idem

Geen poespas, prima auto.

Weinig hartelijk, maar verder prima. We zijn blij met de auto. Er was weinig onderhandelingsruimte.

Slechte naservice

Een auto gekocht en geen goedkope , boven de 15000 Bij aflevering stond hij buiten , niet gewassen of gepoetst ....ja we hebben het druk werd er gezegd . Na 2 wkn kreeg ik problemen met mijn panoramadak , dus ik bellen . Ja meneer U heeft zelf gekozen om geen garantie te nemen ( dit kost 600 euro extra voor 6 mnd ) Oké , maar ik mocht langskomen , dus ik er op uit . Aangekomen ...ja hier begin ik niet aan zei de monteur , hier moet een specialistisch bedrijf naar kijken . Ik denk bij mezelf laat maar gaan ik regel het zelf wel !! Dus eindconclusie : vriendelijk als je iets komt kopen maar een zeer slechte service achteraf !!! Mijn volgende auto ga ik daar zeker niet kopen !

Beste Christian, Erg jammer dat we deze reactie van u krijgen. De afspraak was dat we de auto mochten leveren tegen de absolute absolute bodemprijs, op basis van zo meenemen en geen garantie. De auto is in goede staat aan u afgeleverd en was inderdaad niet gewassen, er hoefde tenslotte niets aan gedaan te worden. Met de auto werd prive mee gereden, vandaar dat hij niet was gewassen, hier was u van op de hoogte. Mvg. AJ de Beer.

Mooi assortiment en eerlijke communicatie

Eerlijk en deskundig te woord gestaan. Veel keuze, netjes gepresenteerd.

Goede service, keurig geholpen!

Afgelopen week een auto gekocht en erg vriendelijk geholpen. Zeker een aanbeveling waard.

Nr

Netjes beleefd nemen de tijd voor je Auto’s zien er netjes en verzorg uit

Mooie auto gekocht met mooie prijs

2 maanden geleden hier een auto gekocht en ineens viel de auto uit en kreeg hem niet meer gestart. Contact op genomen en de auto werd opgehaald en 2 dagen daarna was de auto hersteld en kon hem kostenloos ophalen. Daar was ik helemaal blij mee want heb totaal geen verstand van auto’s. Horen top service!!!!

Great!!

Very nice personel,very friendly and fair.lots of cars to choose from.clean.

Fantastisch

Zeer goede ontvangst,uitleg professionele zaak Goede service.. neemt de tijd voor de klant Zal zeker adviseren aan kennissen Top

Erg vriendelijke ervaring. No nonsens en alles gaat van een leien dakje. Zeer aan te raden!