Zeer slecht !!!!!!!!!

Vandaag een berichtje gestuurd via marktplaats dat we om 13.00 citroenc1 komen bekijken en erbij gezet dat we uit middelburg (zeeland)komen je kan zien bij marktplaats dat hij het heeft gelezen we waren precies om 13.00 daar. En hij stond al buiten en we dachten ook hij heeft hem al buiten gezet .nou we gingen naar binnen en daar bleek dat hij net verkocht was en het boeide hem niet dat we uit middelburg kwamen we werden eigenlijk zo af gewimpeld. Niet even zeggen als je even geduld hem kom zo bij jullie dan kijk ik of ik een andere auto heb staan voor jullie. Hij ging zo verder met ze werk .wat een lul zeg!!!

Niet klantvriendelijk

Via marktplaats gereageerd op auto. Aangegeven dat we die dag vanuit Middelburg om 13.00 voor een auto kwamen. Klokslag 13.00 waren we er. Auto stond keurig buiten...... maar niet voor ons. Autosleutels worden aan andere koper overhandigd. Als we meneer aanspreken geeft hij aan dat vast zijn collega hier meer van wist. Vervolgens biedt hij geen excuus aan of de optie om even mee te kijken tussen de auto's voor wat anders. ....

Prettig en snel geholpen. Fijne ontvangst en goed geluisterd

Goede prijs kwaliteit verhouding

Verkoper is eerlijk en oprecht en zeer gastvrij. Familie bedrijf. Alle soorten auto’s tegen een goede prijs. Ik hou dit bedrijf in iedergeval in me achterhoofd.

Goed bedrijf, eerlijk advies

Het was een zeer goede ervaring. Er is eerlijk verteld hoe de auto’s gecontroleerd worden. Netjes en snel geholpen en een fijne sfeer.

Vriendelijk, Goed geholpen

Vriendelijk personeel waar je goed geholpen wordt en er staan een paar pareltjes van auto’s

Fijn en duidelijk

De mensen zijn correct en helpen goed test rit is geen probleem

Heel fijn geholpen een goed adres om een auto te kopen kom zeker een volgende keer terug

Prima geregeld

Auto gekocht, netjes afgehandeld.

Goede service.

Fijne mensen, eerlijk en direct. Bedankt!

Goed en gezellig!

ze helpen je snel, en geven goede informatie over de aankoop. Eerlijk, klantvriendelijk, en betrouwbaar.

Ik heb je A.J de Beer auto’s zeer positief ervaren

Personeel is super vriendelijk, geeft een goede uitleg over de auto’s. Luistert zeker ook naar de vragen. Er zijn ook leuke en goede auto’s voor een leuke prijs.

Prima geholpen , alles in één keer geregeld!

Netjes bedrijf. En de koffie staat klaar.

Prima geholpen

Mooie keuze Persoonlijk geholpen Goede prijs

Fijne, vlotte service!

Mijn eerste auto hier gekocht en de service was erg fijn. Er werd met me meegedacht en het ging allemaal erg vlot.

Vriendelijke man legt alles goed uit en is eerlijk ben zeer tevrede

Zeer hulpvaardig bedrijf met aardig personeel

Erg blij met de aanschaf van mijn Kia, goed geholpen door Dave en Patrick! Zeer hulpvaardig personeel en er wordt meegedacht naar oplossingen.

Bij A.J. de Beer een Porsche Cayenne GTS gekocht. Na een wat stroeve start is alles nu prima opgelost en ben ik zeer tevreden met mijn auto en de geleverde service.

Een geslaagde ervaring!

Top service, professioneel, vriendelijk

Een goede ervaring en goed geholpen.

Opzich goed

In het vervolg zou het fijn zijn als er gewezen wordt dat je je handgeld kwijt bent als de financiering afgewezen zou worden.

Goed gecholpen.

Ik ben blij, samenwerking was goed.

Keurig netjes geholpen

Vakkundig geholpen, Top

Vriendelijk ontvangen en eerlijke prijs, koop was zo rond, dik tevreden.

Zakelijkheid met een goede menselijke kwinkslag.

Bijzondere auto's in een bedrijf dat de zaken prima voor elkaar heeft. Eén auto sprong er voor ons uit. Na het bekende vragen en antwoorden verhaal, op een zakelijke manier, werd de koop gesloten.