Snel en heel professioneel geholpen aan een mooie nieuwe auto

Voor een nieuwe auto ben ik via Marktplaats bij AJ de Beer Auto's terechtgekomen. Initieel kwam ik voor een andere auto, maar dankzij het ruime aanbod ben ik uitgekomen op een andere auto. Gedurende het verkoop proces hebben ze me goed geholpen en weten ze veel over hun auto's. Zeker een aanrader als je een nieuwe importauto wil kopen!

Netjes geholpen

Auto voor onze zoon gekocht, wel mooie auto en kon gelijk meegenomen worden.

Zeer nette service, geen gemiep

Mooie BMW 1.5 maand terug gekocht. Fijne auto, geen enkel probleem. Tot vorige week na terugkomst vakantie, auto start niet meer na 2.5 week stilstand. Doorgemeten, blijkt accu versleten. En zonder omkijk of gezeur hebben ze accu kosteloos vervangen door nieuw exemplaar.

Vriendelijke en net autobedrijf

Erg vriendelijk geholpen, keurige prijs en zeer nette omgeving. Moesten er een stukje voor rijden, maar dubbel en dwars waard geweest!

Goed advies

Ik twijfelde echt over 2 modellen van BMW en ben hier gaan kijken omdat ze veel BMW hebben staan en door de verkoper goed ingelicht en toen de juiste keuze kunnen maken ( BMW 2 serie ) Beveel dit bedrijf zeer zeker aan…

Snelle service

Auto zaterdag gekocht en de APK was dinsdagmiddag al geregeld!

Super service en eerlijk advies

Super goede service en een eerlijke prijs voor mijn inruil auto.

Goed geholpen voor export

Heb hier documenten gehaald voor auto exporteren, mooi winkel, vriendelijk.

Goede ervaring bij dit bedrijf , ze zijn niet opdringerig en niets is teveel.

Geweldig mensen

Helpen wat voor auto je wilt hebben en zijn super gezellig om mee te kletsen en leggen alles goed uit

fantastisch

Vandaag alweer mijn tweede auto hier gekocht. net als vorige keer vriendelijk en goed geholpen. Ook bij reparatie aan mijn eerste wagen van hun altijd netjes geholpen. Dik tevreden (duim omhoog).

Leuke aardige mensen

Vriendelijk ontvangen en een goede afhandeling

Snel en vriendelijk geholpen

Vlotte afhandeling en goed advies

Zeer leuk en fris bedrijf

Ik was eigenlijk oriënterend op zoek naar een auto en had er verschillende op mijn lijstje staan maar ik werd hier zo goed geholpen en kon zelfs in verschillende auto’s proefrijden om te vergelijken en met succes…. Bedankt voor de goede service

Fijn en vakkundig geholpen

Gelijk nog een APK keuring voor de auto gedaan.

Denken niet mee naar een oplossing

Na 3 weken bleek dat de stoelverwarming het niet deed heb netjes hun op de hoogte gebracht hiervan kreeg gelijk als antwoord je hebt hem al 2 maanden wat niet klopte en gelijk het valt niet onder de garantie je mag toch verwachten als je een auto koopt dat alles werkt en als het warm is denk je niet aan de stoelverwarming

Vriendelijk en leuke garage!

Onze BMW X1 bij AJ de Beer gekocht. Vriendelijk ontvangen en vrijblijvend rustig te auto kunnen bezichtigen en proberen. Uiteindelijk de auto gekocht en hebben daar veel plezier van!

Vorige week mooie BMW 2-serie gekocht.

Ziet er goed uit bij de Beer Auto's, en vriendelijk personeel. Ga zo door, ik ben erg tevreden.

Zeer slechte service

Auto gekocht met bovag garantie erbij. Binnen 1 maand auto kapot! Hij reed niet meer aantal kapotte dingen. De auto moest naar de garage maar hoe als die niet meer rijd. Dus ik kon hem naar de dichtbijzijnde garage brengen met de anwb. Maar dan valt de bovag garantie ineens omdat de auto niet naar hun werd gebracht. Ze zouden ook een sleepwagen of iets kunnen sturen maar nee dan zou de Rekening ook voor mij zijn. Dan stuur je de rekening maar nee die betalen ze niet. Want misschien heb ik de auto wel kapot gereden. Kortom hele slechte service!

Beste heer Nooy uit Den Haag. Om onder een andere naam onterecht een negatieve review te plaatsen vinden wij erg vervelend en ongepast. Er is u duidelijk uitgelegd dat als er iets aan de auto kapot gaat er bij Bovaggarantie altijd kosteloos wordt vergoed, ook bij ons is dat geen enkel probleem. U dient de auto dan aan te bieden daar waar de Bovaggarantie is verleend. Dat is u uitgelegd via de mail en per telefoon. U laat vervolgens op een ander adres de auto repareren en wilt dan dat wij de rekening betalen!! Wij hebben onze eigen werkplaats en techneuten, dan gaan we niet ook nog eens de werkplaatskosten van een ander bedrijf betalen!! Deze regels zijn samengesteld door de Bovag, niet door ons!! Dit behoeft verder geen uitleg. Mvg. AJ de Beer.

Kom hier zeker terug!

Op een fatsoenlijke manier geholpen, niet op zo'n opdringende manier.

Goede service en zeer meedenkend!

Ik ben goed ontvangen en heb de service gekregen die je mag verwachten. Top zaak!

Prima service. Zeer goed geholpen en afgehandeld.

Goede service,

Nette mensen, auto ingerolen voor een eerlijke prijs, koffie stond klaar, Een aanrader ! Volgende keer weer

BMX X3 gekocht. Prima service en behulpzaam.

Zoals het hoort.

Citroen Berlingo gekocht, zonder gepush en fatsoenlijke zaak.