Laden reviews...
Laden reviews...
115 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
In de beoordelingen komen telkens vriendelijke medewerkers naar voren en een vlotte winkelervaring. Er wordt gesproken over duidelijke communicatie en eerlijke prijzen. Klanten waarderen de ruime keuze en een transparant aankoopproces. Over het geheel genomen wordt het bedrijf als betrouwbaar en klantgericht ervaren.
Top geholpen na sluitingstijd zelf nog
Beveelt aan
26 June 2026
Monteurs L&K montage
Olst
en prachtige auto's binnen staan.
Beveelt aan
22 June 2026
Diana
Tilburg
heel blij mee en vlot geholpen!
Beveelt aan
20 June 2026
Chris
Walsoorden
Zeker een aanrader voor iedereen om hier een auto te kopen! Wij zijn blij met onze aankoop van de Nissan Qasqai
Beveelt aan
17 June 2026
Manuela
S-Hertogenbosch
Het contact met dit bedrijf was super. Alle wensen rustig kunnen bespreken met de eigenaar en de inruil van onze oude auto (diesel) was ook geen probleem. Echt een aanrader als je een goede auto wil kopen.
Beveelt aan
17 June 2026
Martin
Waalwijk
Heel blij met de service en mijn mooie nieuwe mini.
Beveelt aan
17 June 2026
Brigitte
Gilze
Top service
Beveelt aan
15 June 2026
Everic
Breda
mooie zaak.
Beveelt aan
11 June 2026
Cindy
Maastricht
We zijn heel blij mee dat is een heel professionele bedrijf
Beveelt aan
10 June 2026
Piotr
Rotterdam
en netjes te woord gestaan
Beveelt aan
8 June 2026
Mary
Waalwijk
Wij zijn heel fijn geholpen door Patrick. Neemt gewoon de tijd voor je. Dankjewel!
Beveelt aan
4 June 2026
Chantal
Veldhoven
en ook allen tijd voor je neemt We hebben een mooie auto mee genomen zekker komen kijken de moeite waard
Beveelt aan
4 June 2026
Brenda
Heerlen
snel geholpen.
Beveelt aan
4 June 2026
Bonny
Tilburg
Mooie zaak. communicatie was goed, afspraken komen ze na, vriendelijk personeel, bianca toppertje, echt ook een aanwinst voor het bedrijf, wij komen zeker weer terug Op naar nog meer veilige kilometers dankzij jullie A.J de beer auto's
Beveelt aan
4 June 2026
Tamara
Sas van Gent
Super goed geholpen door Patrick! Mooie auto gekocht we gaan er van genieten. Dank jullie wel !
Beveelt aan
18 May 2026
Pauli
Utrecht
Wel bevallen, best veel X1 te koop
Beveelt aan
18 May 2026
Dinie
Waalwijk
Nette zaak en fijn geholpen
Beveelt aan
11 May 2026
Bianca
Breda
Goed te woord gestaan
Beveelt aan
11 May 2026
Mary
Tilburg
Fijn geholpen door de aanwezige verkoper, ziet er allemaal netjes uit en mooie auto's.
Beveelt aan
4 May 2026
Alexia
Waalwijk
goed bevallen, goed geholpen
Beveelt aan
4 May 2026
Rick
Woudrichem
Ben tevreden met mijn mooie mazda
Beveelt aan
18 April 2026
William
Oosterhout
fijne proefrit en zeer vriendelijk geholpen. Ook een lekkere warme chocomel van ze gekregen, fijne zaak!
Beveelt aan
18 April 2026
Max
Hank
alle vragen duidelijk beantwoord. En een fijne koop/verkoop ervaring
Beveelt aan
13 April 2026
Jeske
Tilburg
Ziet er allemaal netjes uit.
Beveelt aan
13 April 2026
Marie
Rijen
auto supernetjes afgeleverd, transparant, nette service met goed advies. Ook al koop je een wat oudere auto. Mooie fles wijn erbij, heel leuk gebaar. Ik heb net wat kunnen toeren met de auto en ben er zeer gelukkig mee.
Beveelt aan
10 April 2026
Ilona
Tilburg
Nijverheidslaan 1
5121MN Rijen
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit