Nette professionele garage.

Netjes geholpen. Houden zich aan de afspraken en hebben verstand van diverse merken auto’s.

Netjes geprijsd, goed en prima service!

Er is goed meegedacht over brengen (meenemen) auto. Prima service (gratis nagekeken bij vermeend defect). Reparaties in één keer goed uitgevoerd en voor zacht prijsje.

Super bedankt

Super geholpen met uitzoeken van een auto klant vriendelijk top . Een aanbeveling

Gewoon goed

Goed voor mekaar en niet duur

Top en snelle service

Snelle service, binnen een dag weer de weg op.

Een heel fijn bedrijf waar ze meedenken goede service verlenen en alles regelen van a tot z Een echte aanrader komen al jaren en altijd goed

Prima service en meedenkend

Goed geholpen en goed contact

Deskundig en transparant

Auto ging voor grote beurt. Extra onderhoud bleek nodig. Keurig offerte en vooraf overleg. Deskundig en transparant

Fantastisch geholpen met een auto waar ik naar zocht

Kwam met een budget en zocht een auto, hierbij fantastisch geholpen! Snel kon ik de auto ophalen

Zeer tevreden, keer op keer.

Onderhand mijn vierde auto in rij aangeschaft bij MMD Lanting. Zeer tevreden over de aankopen en tevens de goede service.

Goede service supper mensen

Zijn heel klantvriendelijk , maken een lolletje , ik ben super tevreden als klant en de volgende auto die komt daar zeker weg. En alles supper geregeld tot snel

Heel snel en zeer klantvriendelijk ,vakkundig geholpen.

Een zeer goede uitgebreide service, klantvriendelijk, vakkundig garage

Uitmuntend service en contact

Kan alleen maar zeggen, aanrader.

Geen poespas gewoon eerlijke en normale mensen daar.

Vriendelijk,eerlijk betrouwbaar en aardig.

Goed en vriendelijk bedrijf

Kom er al jaren voor onderhoud en apk Pas daar ook een auto gekocht Perfect afgeleverd

goede service

perfect

Perfect geholpen bij aanschaf auto

Vorige week heb ik een Toyota C-Hr gekocht bij MMD Lanting. Voelde bij het verkoopgesprek direct vertrouwd aan. De auto was zoals beschreven in de advertentie en na een proefrit waren we er samen snel uit incl. inruil van mijn huidige auto, en werd de koop beklonken. Ik kan iedereen MMD Lanting van harte aanbevelen!

Vertrouwd, kwaliteit en betrouwbaar.

Al jarenlang klant voor onderhoud bij MMD Lanting dit altijd naar volle tevredenheid. Onlangs een andere auto gekocht bij MMD lanting. Top, de beslissing was snel genomen.

Professioneel, betrouwbaar en nemen de tijd voor mij als klant.

Een auto gekocht bij dit bedrijf. 100% aan te raden voor als u opzoek bent naar een betrouwbare autogarage. Nemen de vragen en opmerkingen van de klant serieus en nemen de tijd om uit zaken uit te zoeken indien nodig. Er wordt tijd genomen voor uitleg en geven extra mee dat bij vragen oid altijd contact gezocht mag worden. Auto is volledig netjes afgegeven bij verkoop inclusief de benodigde keuring en beurt met alles wat daarbij komt kijken voor zeker een jaar onderhoudsvrij rondrijden. Ik ben erg blij met zowel mijn aanschaf als het bedrijf.

Top bedrijf en personeel

Zeer goed bedrijf met de juiste kennis. Wordt altijd goed geholpen

Je wordt altijd geholpen

Net en goed bedrijf

Mijn ervaring meer dan positief Goede service Aflevering en nazorg top Zeer vriendelijk geholpen

Zeer positieve ervaring.

Met mijn zoon zijn eerste auto, Seat Ibiza, gekocht bij Lanting. We zijn netjes geholpen. Tevreden over de overeengekomen prijs en aflevering. We hopen op veel plezierige kilometers.

Snel een afspraak en correct werk

Snel en correct werk geleverd

Vertrouwd

Vandaag leuke a4 gekocht kreeg een reëel inruil voorstel . Na proefrit had ik 1 aanmerking deze werd direct verholpen in de werkplaats , niet veel blablabla maar gewoon lekkere nuchtere handel