Een verademing! ๐Ÿ˜Š

Het bespreken en toelichten van een mankement aan mijn auto, werd op een vriendelijke, in "normale" mensentaal gedaan. Het probleem werd snel en vakkundig opgelost. Een garage met een prima prijs/kwaliteit verhouding. ๐Ÿ‘

Uitstekend geholpen en heel flexibel

Een prima ervaring met de firma Lanting, ik ben daar op heel prettige wijze ontvangen en geholpen. Ik zal hun echt aan iedereen aanbevelen.

Prima service!

Transparant, eerlijk, duidelijk en prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Nette offerte, reรซel eindvoorstel en afspraken nagekomen

Na de snelle reactie op onze vraag de auto in te ruilen, ook snel een nette offerte. Vriendelijke ontvangst en voorstel voor uiteindelijke inruil. De afgesproken aflevering puntjes correct en volgens afspraak uitgevoerd. (zelfs een 2e restyle van een klein deukje uitgevoerd welke niet eerder was gezien). Correcte en snelle communicatie. Zeker een bedrijf om nog een keer zaken mee te doen.

Zeer goed geregeld

Zijn super mensen die je helpen Ze doen alles wat ze zeggen en helpen je uitstekend Mijn ervaring met hun is heel er goed bevallen De auto is perfect afgeleverd gepoets buurt pak extra dingen die ik gedaan wou hebben is allemaal netjes uitgevoerd In 1 wordt top

Prima Garage.

We hebben haast alle autoโ€™s bij de Fam Lanting en nu bij Remon gekocht.De laatste een Skoda,en bevalt wederom goed. Worden altijd prima geholpen,de vorige hebben we + 9 jaar gehad ,en weinig problemen,mochten die er wel zijn!! vlug verholpen. Zo nodig een Leenauto gratis . Erg tevreden,ook alle keuringen daar laten uit voeren. Een nette Entree, ook Belangtijk. De koffie word je vlug aangeboden. Een stukje Services. Groet uit Emmen.

Altijd goed geholpen

Goed vakkundige personeel

Het maken van een afspraak ging vlot. Het was geen probleem dat we de auto iets later brachten dan in eerste instantie was afgesproken. Na de APK keuring werden we gebeld dat de auto weer klaar was.

Klant gericht

Ondanks een oude auto gekocht te hebben bij Lanting zijn de gemaakte afspraken volledig nagekomen. Bij vertrek toch nog een onvolkomenheid met de accu. Direct kosteloos opgelost met nieuw accu. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Sympathiek en betrouwbaar autobedrijf met prima service.

De after sales service is uitstekend. Geen moeite teveel om een storing van mijn occasion op te lossen.

Goede service vakmanschap

Ik heb 2 auto's in onderhoud en bevalt ons tot nu toe uitstekend

Vriendelijk personeel en staan altijd voor je klaar

Vriendelijk personeel en staan altijd voor je klaar

Goede nette vlotte service voor goede prijs. Betrouwbare garage met goed advies en fijne klantenservice.

Top service

Ben goed geholpen met probleem nette en snelle service

Heel fijn geholpen,niks op aan te merken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enorm goede ervaring met deze garage. Werd snel geholpen omdat het probleem groot was. Zonder enige moeite nemen ze de tijd om goed uit te zoeken wat het probleem is zonder hiervoor direct kosten in rekening te brengen. Leenauto staat klaar en is kosteloos. Na het eerste probleem te hebben verholpen was er toch nog een storing en hiervoor kon ik direct weer langskomen. Helaas was het de turbo die toch echt stuk was wat we al vermoeden, maar een andere turbo was snel geregeld en mijn auto werd weer snel gemaakt voor een zeer schappelijke prijs! En als service kreeg ik een nieuwe slang omdat deze lek bleek en bij de vorige garage met tape was geplakt, wat echt niet kon!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Neemt serieus de tijd voor je \r\nGeeft duidelijke uitleg en zeer klant vriendelijk\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

Beste Renate, bedankt voor de fijne beoordeling. Team MMD Lanting

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben nu 7 jaar klant bij MMD Lanting met de Camper en heb recent een prachtige gebruikte auto gekocht.\r\nZeer klantvriendelijke medewerkers. Reparaties zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd ๐Ÿ‘

Bedankt voor de fijne beoordeling! Team MMD

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring: vriendelijk te woord gestaan en behulpzaam vertrouwd.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaringen zijn uitstekend \r\nVriendelijk te woord gestaan \r\nSnelleservice\r\nAltijd tijd voor een kleine reperatie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke inruilprijs, zoekopdracht boven verwachting uitgevoerd. Erg blij met het resultaat. Top gedaan

Bedankt voor de fijne review! Team MMD Lanting

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, vriendelijk en behulpzaam.

Bedankt voor de beoordeling. Team MMD Lanting

Bedankt voor de fijne beoordeling! Team MMD Lanting

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes behandeld en te woord gestaan, goed geholpen en gevonden wat we zochten