Klant gericht

Ondanks een oude auto gekocht te hebben bij Lanting zijn de gemaakte afspraken volledig nagekomen. Bij vertrek toch nog een onvolkomenheid met de accu. Direct kosteloos opgelost met nieuw accu. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Sympathiek en betrouwbaar autobedrijf met prima service.

De after sales service is uitstekend. Geen moeite teveel om een storing van mijn occasion op te lossen.

Goede service vakmanschap

Ik heb 2 auto's in onderhoud en bevalt ons tot nu toe uitstekend

Vriendelijk personeel en staan altijd voor je klaar

Vriendelijk personeel en staan altijd voor je klaar

Goede nette vlotte service voor goede prijs. Betrouwbare garage met goed advies en fijne klantenservice.

Top service

Ben goed geholpen met probleem nette en snelle service

Heel fijn geholpen,niks op aan te merken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enorm goede ervaring met deze garage. Werd snel geholpen omdat het probleem groot was. Zonder enige moeite nemen ze de tijd om goed uit te zoeken wat het probleem is zonder hiervoor direct kosten in rekening te brengen. Leenauto staat klaar en is kosteloos. Na het eerste probleem te hebben verholpen was er toch nog een storing en hiervoor kon ik direct weer langskomen. Helaas was het de turbo die toch echt stuk was wat we al vermoeden, maar een andere turbo was snel geregeld en mijn auto werd weer snel gemaakt voor een zeer schappelijke prijs! En als service kreeg ik een nieuwe slang omdat deze lek bleek en bij de vorige garage met tape was geplakt, wat echt niet kon!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Neemt serieus de tijd voor je \r\nGeeft duidelijke uitleg en zeer klant vriendelijk\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

Beste Renate, bedankt voor de fijne beoordeling. Team MMD Lanting

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben nu 7 jaar klant bij MMD Lanting met de Camper en heb recent een prachtige gebruikte auto gekocht.\r\nZeer klantvriendelijke medewerkers. Reparaties zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd ๐Ÿ‘

Bedankt voor de fijne beoordeling! Team MMD

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring: vriendelijk te woord gestaan en behulpzaam vertrouwd.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaringen zijn uitstekend \r\nVriendelijk te woord gestaan \r\nSnelleservice\r\nAltijd tijd voor een kleine reperatie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke inruilprijs, zoekopdracht boven verwachting uitgevoerd. Erg blij met het resultaat. Top gedaan

Bedankt voor de fijne review! Team MMD Lanting

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, vriendelijk en behulpzaam.

Bedankt voor de beoordeling. Team MMD Lanting

Bedankt voor de fijne beoordeling! Team MMD Lanting

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes behandeld en te woord gestaan, goed geholpen en gevonden wat we zochten

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf LET GOED OP VOORDAT JE ZAKEN DOET MET DEZE GARAGE. Een zeer onbetrouwbare autogarage. Ze hebben mij ongeveer een halfjaar geleden een Seat Ibiza verkocht. De auto werd op de website omschreven als een Seat Ibiza Cupra met Climat Control en Cruise Control. De auto is geen Cupra, maar een knutselaar heeft het logootje erop geplakt. De airco blijkt stuk, waar je in de zomer pas achter komt... De cruise control werkt niet. Dit hebben ze mij nooit verteld. Daarnaast was er 1 storing, namelijk de lambdasonde. Deze storing was volgens de garage makkelijk te verhelpen. Veel werk en onkosten van gehad en helaas ook niet kunnen oplossen, waarvan ik bijna zeker weet dat de garage dit ook weet. Anders hadden ze hem wel zonder storing verkocht. \r\n\r\nOok aftersales vindt het bedrijf onbelangrijk. Nadat ik de auto heb gekocht stond ik na een halfuur al stil langs de weg omdat er 1 LITER te veel olie in zat en omdat de accu defect was, wat ook niet was vermeld. Heel toevallig was de oliesensor kapot....Dag later contact opgenomen met de garage. Ze hebben verder nooit iets laten weten of horen. Voor deze garage is 1 ding belangrijk, dat is geld en niet uw tevredenheid als klant. \r\n\r\nIK RAAD DEZE GARAGE STERK AF.

Geachte heer Klaver, beste Max, bedankt voor de tijd die je hebt genomen voor de uitgebreide review. Wij vinden het erg jammer dat je nu na 6 maanden aangeeft niet tevreden te zijn. Maar nadat je de Seat Ibiza 14.-16V Sport van 2005/ 355.334 km met vriend/monteur samen uitgebreid hebt bekeken en gereden kwam je met een bod van โ‚ฌ 925,- op de verkoopprijs van โ‚ฌ 1.500,- om de auto zo mee te nemen. Wij zijn hiermee akkoord gegaan. Voor vertrek hebben wij op jullie eigen verzoek olie bijgevuld omdat deze beneden pijl zou zijn geweest.

Bedankt voor de fijne beoordeling! Team MMD Lanting

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service en deskundigheid, al meer dan 30 jaar doen we op een prettige manier zaken met elkaar, ook recent weer een mooi occasion gekocht met een goede kwaliteit prijsverhouding, ook nu ondanks dat ik Groningen woon gewoon weer in Klazienaveen naar de vertrouwde garage

Jan, bedankt voor je fijne beoordeling! Team MMD Lanting

Bedankt voor de fijne beoordeling. Team MMD Lanting

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ga voor onderhoud naar deze garage en word er altijd vriendelijk en snel geholpen. En alle onderhoud en reparaties word er altijd netjes uitgevoerd! Dus ben erg blij met ze!

Bedankt voor de fijne beoordeling! Team MMD Lanting

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren een zeer tevreden klant voor aankoop en onderhoud! Ze hebben verstand van zaken en bieden goede service.

Hoi Patrick, bedankt voor de fijne beoordeling. Team MMD

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een woord: super!

Goedemorgen, bedankt voor de fijne beoordeling. Erik Lanting MMD Lanting

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en klantvriendelijk

Bedankt voor de fijne beoordeling. Team MMD Lanting