Duidelijke en heldere afspraken van te voren.

Duidelijke communicatie via de app. Afspraken worden gewoon na gekomen.

Rustig verkoper( wat ik persoonlijk erg prettig ervaar) die niet erg op de voorgrond is maar als je hem nodig hebt staat hij voor je klaar en neemt alle tijd voor je. Prima service kreeg nog nieuwe lampjes mee en werd nog wat benzine getankt voor dat ik de auto mee mocht/kon nemen Dat zie je ook niet overal. En kon mooi daar over laten schrijven enz zijn geen kosten aan verbonden. Kort om dikke duim.

Fijn bedrijf, komt afspraken na zoals afgesproken, goede service, vriendelijk personeel..

Zeer prettig zaken gedaan! Ik zou MMD Lanting zeker aanbevelen!

Vriendelijk en goede service

Ben al vele jaren vaste klant en wordt altijd goed geholpen personeel is altijd vriendelijk

Mannen die hun woord houden

Beste......, Wij doen al wat jaren zaken met Lanting en zijn tot op heden ook zeer tevreden. Alles wat je met hen afspreekt komen ze na. Mocht iets niet haalbaar zijn zoals gevraagd zoeken ze, samen met ons, naar een passende oplossing. De Leasemakelaar Tel. 0848 770770

Helemaal TOP

Bedrijf komt zijn woorden en afspraken na. Service ‘s snel en gericht en heldere communicatie Vriendelijkheid in hoog vaandel

Alles naar afspraak goed verlopen

Goede service Alles naar afspraak goed verlopen

Correct en betrouwbaar

We hebben een auto gekocht. Bleek precies wat er was gezegd. Ik vind het belangrijk dat afspraken nagekomen worden en dat is bij MMD Lanting echt een plus. Keurig bedrijf, bellen je terug, service goed, koffie is altijd warm, en zeer vriendelijk en klant gericht. Ik zou haast zeggen als je er nog niet bent geweest, bezoek ze eens!

Een hele tevreden klant

Ik was opzoek naar een kleine zuinige auto, een Kia picanto is het geworden. Netjes afgeleverd met een beurt en een nieuwe apk en garantie. Super blij met mijn zuinige auto!

Vriendelijke mensen - prachtige auto

Het contact vooraf was prima, ik moest best een eind reizen dus de auto is voor ons op gereserveerd gezet. Na een proefrit en kop koffie zijn we met onze nieuwe auto heel tevreden weer naar huis gereden. Nu een week later is het nog steeds genieten van onze nieuwe aanwinst.

Prima bedrijf met kundig personeel

Mijn vaste adres voor auto-onderhoud.

Erg fijn en vriendelijk

Vriendelijke geholpen, fijne ervaring bij deze garage.

Goede vakmannen en prima service

Zeer bekwaamheid en alle gebieden en prima service

Goed betrouwbare bedrijf

Klant vriendelijk personeel Toppers allemaal

Verkoop snel geregeld.

Verkoop snel geregeld, vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk een super service

Enorm geduldig tijdens de aankoop van de auto. Vriendelijk en behulpzaam. Auto komt overeen met beschrijving en foto's. Service na aankoop ook zeer goed.

Goed geholpen ,leuk bedrijf

Netjes tewoord gestaan ,niet opdringerig ,na proefrit goed opgevangen en snel tot een deal gekomen. Aanrader ,kijk hier zeker weer bij een volgende aankoop.

Goed en vlot geholpen

Goed en vlot geholpen

Leuke mensen en goede monteurs met kennis van uw auto

Heb een goede service gehad en alles is goed geregeld top

Na bezoek en een goede ontvangst een proefrit gemaakt in een Kia sportage Goede en nette uitleg en na die tijd snel een deal gesloten. Bij ophalen auto wederom een goede en nette ontvangst. Alle paperassen snel afgehandeld. Kortom een nette en mooi bedrijf.

Super service en onderhoud

Alles word duidelijk gecommuniceerd op basis van een offerte. Staat nooit voor verassingen. Zeer tevreden met deze vakmensen.

Kan er altijd goed uitkomen met dit bedrijf

Was 1 van hun eerste klanten ,ze hebben me altijd n goed gevoel.gegeven qua inruil of reparatie kosten .DIK TEVREDEN

Zoals altijd bij MMD Lanting Goed en vriendelijk geholpen en meedenken.

Goede ervaring.

Goed kunnen handelen en afspraken nagekomen.

Mizar 16

7891VE Klazienaveen