Zeer goede service

Ik heb afgelopen maand een Mercedes SLK aangeschaft. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en kreeg goede informatie over de auto. Duidelijke afspraken gemaakt en daar heeft men zich ook aangehouden. Kleine storing gehad werd ook zonder enkel probleem gerepareerd. Voor een eventuele volgende auto , ga ik zeer zeker even bij dit autobedrijf voorbij.

Komen de afspraken niet naar

Afgesproken dat ze bij mijn auto zouden komen kijken om hem eventueel te kopen,afspraak gemaakt. Maar ze komen niet! Slechte service!

Leuk bedrijf en aardige mensen. Zeer goed geholpen bij de aanschaf van mijn auto. Ben superblij met mijn auto en zeer tevreden over het autobedrijf. Een echte aanrader om eens te gaan kijken in de showroom.

Uitstekende service.

Geweldige mensen

Uitstekende service, vakkundig en betrouwbaar.

Al jaren koop ik mijn auto’s bij Autobedrijf Meijer. Als je bij dit bedrijf een auto koopt en laat onderhouden, kun je rekenen op uitstekende service. De mensen bij dit bedrijf zijn deskundig, denken met je mee en zijn altijd behulpzaam, ook buiten werktijd als dat nodig is. Dat heb ik zelf een aantal keren mogen ervaren. Bij Meijer koop je beslist geen “kat in de zak”

Deskundigheid.

Ik be netjes ontvangen met een luisterend oor naar mijn vragen rondom mijn auto en problemen waar ik tegen aan ben gelopen. Uitleg gekregen van alle mankementen en advies over wat ik ermee kan doen. Auto is helaas niet in orde maar toch erg tevreden , anders was mijn veiligheid in gevaar geweest .

Service met een oudere tweedehands auto alsof het om een nieuwe gaat

Een storing met wat lampjes in het dashboard alsof er iets aan de remmen mankeerde. Tijdens de garantietermijn begonnen maar daarbuiten verergerd. Zonder diskussie een leenauto, gratis van het huis, en de storing volledig verholpen door de tellerunit voor reparatie op te sturen naar een ander gespecialiseerd bedrijf. Rekening? Wat is dat? Zoals gewoonlijk topservice met vriendelijkheid en goede koffie. Hier kun je in elke prijsklasse nog vertrouwd een auto kopen!

Goede ervaring

Auto kleine beurt laten geven en aircoservice Fijn bedrijf en ik kon er op wachten maar ze hadden ook een een leenauto terbeschikking kom er zeker terug

Top Bedrijf!!

Top bedrijf met vriendelijk personeel en uitstekende werkplaats.

een bedrijf van eenzame klasse!

Gisteren een door ons bij autobedrijf Meijer aangeschafte tweedehands auto opgehaald. In 1 woord: klantvriendelijkheid en kwaliteit ten top! Evenals eerder bij onze eerste kontakten ook nu weer vriendelijkheid en transparantie. Een oudere auto die stond te glanzen als een nieuwe. Via de 3 maanden Meijer garantie een grote beurt maar ook gratis vervanging van de distributieriem (wat eigenlijk nog niet hoefde). De aflevering in zijn totaliteit was tig keer zo goed als bij een veel duurdere tweedehands auto die wij een half jaar geleden bij een merkdealer aanschaften. Dit bedrijf is een aanrader!

Super !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan kort zijn Super !

zeer positief.

Hele goede ervaring met dit bedrijf. Ze zijn eerlijk vriendelijk en doen wat ze beloven

Snelle service

100% tevreden. Al jaren klant.

Gewldige service en lekkere koffie

topper

Uitstekende garage en erg vriendelijk

Ben een paar keer terug geweest en ben uitstekend geholpen. Echt de moeite waard om daar een auto te kopen.

Goed bedrijf...goede service!!

Prettige sfeer,klantvriendelijk en goede service

Meteen een fijne welkomst en aardige mensen . Fijne sfeer

Prettige sfeer,klantvriendelijk en goede service

Meteen een fijne welkomst en aardige mensen . Fijne sfeer

Occasion gekocht,voor honderden euro’s verborgen gebreken, jammer!

Vriendelijke ontvangst met koffie, had het volste vertrouwen in dit bedrijf. Auto gekocht, echter raam zat er na twee maand los in, distributie was vervangen zei men bij 34.000 km, ( gekocht met 53.300 km) echter bleek dat elf jaar geleden te zijn en was nodig aan vervanging toe. Voorbanden minimaal, dus ook vervangen. Nu nog steeds rammel voor in de auto bij rijden over hobbelwegen, lastig om voor derde keer naar toe te rijden, ver van huis. ( is wel aangeboden)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf staan altijd voor je klaar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen op of aanmerkingen. Alles goed en snel geregeld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn dat je binnenkomt en niet gelijk een verkoper op je nek hebt. Je krijgt rustig de kans om te kijken en daarna word je prima geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu heel goed zo wel vader en zoon

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires