Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Wij hebben zeer slechte ervaring met, niet zozeer het bedrijf zelf, maar met eigenaar Serino Neplenbroek!\r\nDhr Neplenbroek stelt aan het begin van onze aankoop, wij kochten een Toyota aygo uit 2007, een contract op met daarin de door ons benoemde punten die aan de auto mankeerden\r\nHierna ondertekenden beiden partijen en ga je er vanuit dat deze punten verholpen worden\r\nNou in dit geval dus niet !\r\nWat een domper ! \r\nEen koppeling die piept was vlgs dhr Neplenbroek wel een ‘puntje’ maar konden we rustig nog 10000 km mee rijden... nou na 150 km dikke mik ! Dhr Neplenbroek wou deze wel vervangen maar dan moesten we €200 bijbetalen.... waarom ? We hebben toch ondertekend dat de boel gemaakt word ?! Hier kon hij niet aan beginnen word ons vertelt...\r\nWe komen de auto wel ophalen en Repareren het zelf wel!, dit is wat ik dhr Neplenbroek meedeel wanneer ik hem telefonisch spreek, prima tot vanmiddag antwoord dhr Neplenbroek kort en bondig.\r\nEenmaal onderweg (1,5 uur rijden) worden we gebeld... de auto kan niet meegenomen worden de ramen die, ook als puntje gemaakt zouden worden, zijn pas net gelijmt dus zitten nog niet goed vast... \r\nverbazing en teleurstelling boosheid enz heerst we rijden al ruim 45 min, en kunnen huiswaarts?!!\r\nwe zijn we toch heen gegaan want dhr Neplenbroek vertelde er wel andere ramen in te zetten van een andere aygo die hij nog had staan... eenmaal daar zagen we het al.., onze auto stond er nog steeds met tape aan de achter ruiten !\r\nDhr Neplenbroek had het wederom mooie verhaaltje dat de andere ramen die hij bedoelde niet pasten want ja die andere auto waar ze uit moesten komen was toch een ander merk auto en ja dan kan dat niet..! \r\nJe kunt nagaan we hebben ook dit zelf later thuis goed moeten maken want de ramen zakten er gewoon uit!\r\nTijdens de sleutel overdracht heeft dhr Neplenbroek ons niet netjes te woord gestaan want hij was ‘druk’ aan het telefoneren\r\nNog enigszins kort beschreven staat hier nu onze ervaring met deze ‘autohandelaar?’ \r\nNiet netjes geen service en een heleboel blabla!\r\n\r\nOverigens willen wij wel onze dank uitspreken naar de vriendelijke dame van achter de balie die veel op kon knappen en ons te woord mocht staan!