Uitstekend geholpen, goede service

Prima en vriendelijk geholpen. Goede service

Netjes geleverd

Zoals altijd het onderhoud weer prima uitgevoerd in de juiste prijs kwaliteit verhouding

Brabants o en top

Van eerste contact tot en met de aflevering van mijn nieuwe auto top. Vriendelijk ontvangst door Willem op het bedrijf, open karakter tijdens de onderhandelingen over de prijs en inruil. Goed advies over bijzaken en perfecte afhandeling van de uiteindelijk aflevering zodat ik er weer vele kilometers veilig mee vooruit kon. Het was de eerste maal bij Hendriks maar zeker niet de laatste,

Duidelijke uitleg wat er gebeurd is aan je auto

je wordt als mens behandeld

Fijn bedrijf, ruime keuze in bussen en meer, normale prijzen met leuke kilometers. De buurt komt rustig binnen gelopen om de een idee te geven van het bedrijf.

Klantvriendelijk goede service

Goed geholpen

deze keer niet goed

normaal geen last maar deze keer was het niet goed had mijn auto heel de dag daar staan voor het repareren van mijn raam maar na thuis komst deed hij het 2 maal op en neer daar na niets meer

zeer goed

snelle service

vriendelijk ontvangst en goed geholpen

Men kent de ins en ouds van Sprinters goed, weet ook bijna meteen het probleem te vinden. Denken mee om kosten te besparen.

Goede gespecialiseerde vaklui en vriendelijke uitstraling naar de klant..

Al ruim 40 jaar klant bij dit bedrijf.

Alles prima

Prima.

snel en een goede service .

mijn mail adres bahamvanderheyden@gmail.com

Uitstekend geholpen

Na bellen omdat mijn schuifdeur niet goed dichtging .kon ik gelijk komen ,en werd gelijk gemaakt

goede ervaringen

snel hulp en reparatie

TOP SERVICE

Met één telefoontje en weinig woorden, wordt mijn zorg overgenomen door autobedrijf Hendriks !!!

Deskundig, vakbekwaam, accuraat en betrouwbaar

Heel positief

Goede service maar jammer dat niet alle opties uit de advertentie op de auto aanwezig zijn

Vriendelijke mensen met een goede service. Bij de oplevering bleek de kalibratie niet afgerond te zijn waardoor de line assist niet werkte. Er werd meteen probleemoplossend gedacht en aangeboden om de kalibratie alsnog uit te voeren

Prima geholpen

Tevreden

geweldig

goeie afspraak gemaakt / om 9 uur gebracht om 15 uur gereed zoals afgesproken. De volgende dag de factuur via de mail ontvangen. wat ik wel snel vond.

Goede service en kwaliteit.

We zijn al vele jaren tevreden over Autobedrijf Hendriks Beers.

Vriendelijk/correct en behulpzaam

Zeer tevreden!

Al jaren uitstekende ervaringen met Autobedrijf Hendriks te Beers! Altijd vriendelijk, goed en attent geholpen. Je merkt dat men daar de klant centraal stelt. Een dikke tien wat mij betreft.

Goed geholpen

Snel en goed geleverd