Eerlijk en transparant.

Eerlijke garagist ! Een aanrader in het Waasland. Prima service en eerlijke prijzen.

Nadat ik bij een andere garage voor een dure reparatie kwam te staan was de second opinion bij De Witte garage heel anders en scheelde de reparatiekosten mij enkele honderden euro's. Super service!

Zeer betrouwbare garage

Frank en zijn team leveren topwerk af. De Witte Garage is transparant in de kosten en geeft een eerlijk advies. Als onderdelen niet vervangen hoeven te worden, dan zullen ze dat ook niet doen. Ze gaan van tevoren eerst met jou als klant daarover in overleg. Ze laten ook altijd zien welk onderdeel vervangen is en waarom. Daardoor weet je altijd waar je aan toe bent bij ze. Mijn ervaring bij merkdealers is het tegenovergestelde. Zij vervangen heel snel het onderdeel, zijn niet transparant om welke reden en je wordt achteraf negatief verrast door de factuur. Kortom, doe er je voordeel mee om bij De Witte Garage je auto te laten onderhouden. Ze hebben tevens ook mooie, betaalbare 2de hands auto's staan mocht je jouw auto in willen ruilen.

Super garage en nog betaalbaar ook!

Vandaag mijn auto gebracht voor een APK en groot onderhoud. Tijdens de APK blijkt de auto op een aantal punten gerepareerd te moeten worden. Toen ik de auto kwam ophalen stond hij keurig gewassen en uitgezogen klaar. De rekening viel uiteindelijk ook nog lager uit omdat bepaalde werkzaamheden niet hebben tegen gezeten volgens de monteur en zij hierdoor eerder klaar waren met de klus. Echt een super garage, goede communicatie en nog betaalbaar ook!

Op vrijdag de 13-11 gaat mijn kapot en is niet eenvoudig te repareren. Met bijna 400.000 op de teller betekent dit einde auto. Helaas is door deze garage misbruik gemaakt van deze situatie. Betrouwbaar en transparantie zou bij de garage hoog in vaandel moeten staan volgens hun openingszin op de website. Ik kan jullie verzekeren dat op herhaardelijk verzoek er niet transparant is opgetreden maar dat zij zich verschuilen als teksten "niet gewoonlijk" Het is niet om deze garage zwart te maken maar het is zeker niet wat het lijkt. Wees gewaarschuwd!!!

Beste Erwin, Vooropgesteld dient te worden dat wij het ten zeerste betreuren dat u kennelijk niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij begrijpen als geen ander dat het erg naar is als een auto niet meer kan worden gerepareerd, omdat de kosten van een reparatie hoger zouden zijn dan de (dag)waarde van de auto. Nadat wij tot deze conclusie waren gekomen en wij die conclusie ook met u hadden besproken, hebt u ons laten weten dat u zelf een nieuwe auto zou gaan kopen. Wij hebben u toen geadviseerd om uw eigen (defecte) auto daarbij in te ruilen, omdat u in dat geval waarschijnlijk meer voor die auto zou terugkrijgen dan in het geval dat die auto door ons of door uzelf aan de hoogst biedende opkoper of handelaar zou worden verkocht. U hebt ons laten weten dat u daar geen zin in had en ons opdracht gegeven om de (defecte) auto voor u te verkopen aan de hoogst biedende opkoper of handelaar. Wij hebben die opdracht aanvaard en u vervangend vervoer aangeboden. Daarna zijn wij voor u in contact getreden met diverse opkopers en handelaren. In deze periode hebben wij u regelmatig op te hoogte gehouden van het verloop van dit proces en de status van de biedingen. Na verloop van tijd hebben wij u laten weten wat de hoogste bieding was en aan u gevraagd of u daarmee akkoord wenste te gaan. Nadat u ons liet weten tevreden te zijn met het hoogste bod en u ons toestemming gaf voor de formele afwikkeling, hebben wij u keurig in het bezit gesteld van een creditnota en het vrijwaringsbewijs zodat u deze zaken in uw eigen administratie kon verwerken. Na ontvangst van deze stukken hebt u ons nog gevraagd om toezending van de inkoopfactuur van onze relatie. Wij hebben geen gevolg gegeven aan dat verzoek, omdat die factuur vertrouwelijke informatie bevat en behoort tot onze administratie (en die van onze relatie). Het is niet gebruikelijk dat wij dergelijke vertrouwelijke documenten aan derden verstrekken. De documenten die u nodig hebt voor uw eigen administratie hebt u van ons ontvangen.

Service en eerlijk advies

Mijn auto is hier in onderhoud. Naast hetgeen dat moet gebeuren krijg ik indien nodig ook een vrijblijvend advies om eens na te denken over iets dat in de toekomst noodzakelijk kan zijn. Vriendelijke monteurs en receptie die een fijne klantbeleving overbrengen. Als de auto in onderhoud is geweest krijg ik hem altijd zo schoon terug dat ik denk dat ik weer in een nieuwe auto rijd. Top service!

Redder in nood

We kregen toevallig autopech precies voor deze autogarage en werden uitstekend geholpen! Had me nergens anders zo een autopech willen wensen.

Geweldige auto en geweldig aankooptraject

Op de eerste plaats had De Witte Garage een droomauto van mij in de verkoop staan, een E61 525i. Ook nog goed in de opties. Voordat de auto werd geleverd is het interieur en exterieur in zodanige topstaat gebracht dat het leek alsof ik in een nieuwe auto stapte. Technisch zijn zaken zoals remmen aangepakt om de auto met nieuwe APK in geweldige algehele staat af te leveren. Ik rijd elke meter met een glimlach in de nieuwe aanwinst, nadat ik zeer professioneel en integer begeleid ben in het aankooptraject.

Topservice!

Tevreden en blij ben ik met de vlotte levering van mijn nieuwe bedrijfsbus van De Witte Garage. Ik raad iedereen aan om daar eens een kijkje te nemen.

Aandacht voor de klant en super goede en snelle service!

Fijne ontvangst en een plezierig contact met alle mensen van deze garage, wij hebben een goede en duidelijke communicatie ervaren. De garage staat garant voor en is open over het product en de prijs. en de service houdt niet op bij het verlaten van de garage.

snelle, betrouwbare en uitstekende service voor een goede prijs

Ik heb vorige week mijn auto hier gekocht. auto ziet er super netjes uit de service was snel en ik werd goed geholpen. Alles aan de auto is goed nagelopen hij is in top staat afgeleverd en alles wat vervangen moest worden is ook vervangen. kortom zeker een aanrader om hier een auto te kopen of te laten repareren!

Een super garage!

De Seat gekocht en weer terug ingeruild voor een mooie Golf bij de Witte garage. Wederom super service en de auto rijdt als een zonnetje. Afspraak is afspraak en er wordt goed geluisterd naar je wensen.

Fantastisch

Wat een top garage, vakkundige mensen en zeer klantvriendelijk. De service is zeer goed en alles gaat in goed overleg. Mocht u nog een garage zoeken, raad ik de Witte Garage in Elst absoluut aan, zowel in onderhoud, reparaties of kopen van een auto.

Super goede en betrouwbare garage

Wij hadden een zoekopdracht uitgezet bij De Witte Garage. Na veelvuldig contact zowel met Frank als Peter hebben zij na 2 maanden een Ford Focus uit Duitsland ingevoerd. Een prima en mooie auto. Desondanks hadden wij toch dezelfde dag nog meer proefritten gemaakt om wel te kunnen vergelijken en hebben wij uiteindelijk toch voor een andere auto gekozen. Dit deed niets af aan het super fijne contact met de Witte Garage en ik kom zeker bij ze terug voor onderhoud.

Over Autovakmeester De Witte Garage

“Het enige wat ons onderscheid van een A-merk zijn de prijzen…. …. want die zijn aanzienlijk lager. En persoonlijke aandacht, daar houden wij ook van! Dat vinden we minstens zo belangrijk als onze tientallen jaren ervaring in de autobranche die de basis vormt voor ons vakmanschap.” aldus het team van De Witte Garage. Betrouwbaarheid en transparantie staan bij De Witte Garage hoog in het vaandel. Afspraak is afspraak, vooraf duidelijkheid en geen verrassingen achteraf. U krijgt een helder overzicht van de uitgevoerde werkzaamheden en een eerlijk, deskundig advies. We bewaren altijd de oude onderdelen na onderhoud en/of reparatie. Indien gewenst nemen we onze klanten mee om ze een kijkje te laten nemen in de werkplaats onder hun eigen voertuig. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK, full aircoservice R134a & R1234yf, aankoopadvies, BandenService, diagnose, uitlezen storingen, verkoop occasions etc. U bent van harte welkom aan de Industrieweg Oost 4 in Elst GLD. Klik hier om een afspraak te maken.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.