Klanten staan voorop!

Wij hebben vorige week onze tweede auto bij De Witte Garage in Elst gekocht. Waarom daar? De klantvriendelijkheid en de service! Ze denken met je mee, kijken naar mogelijkheden en zijn bereid net dat beetje extra voor je te lopen (rijden ;-)). En dat waarderen we enorm. We kunnen niet anders dan De Witte Garage aanbevelen en wat ons betreft zijn we hier vaste klant. Peter, bedankt voor alle tijd en gedane moeite!

Betrouwbare garage waar men nog de tijd voor je neemt

De aanschaf van een (jong gebruikte) nieuwe auto is niet iets wat wij 'zomaar even' doen. Bij de Witte Garage hebben we uiteindelijk een voor ons echt 'serieuze' auto gekocht. Nu, een halfjaar later, kijken we met een tevreden blik terug op het aankoopproces en de ervaringen met garantie (achteruitrij camera en blijvend 'kraakje' in de schokdemper linksvoor worden serieus genomen en aangepakt). De contacten zijn plezierig en transparant, afspraken worden nagekomen en ze zijn op verschillende manieren te bereiken. Vooral ook het snelle contact via de app is erg handig en klantgericht. Inmiddels hebben we ook onze andere auto voor klein onderhoud bij hen ondergebracht. Er is een goed aanbod aan jong gebruikte auto's. Ook een zoekopdracht pakken ze op. Top. Vakkundig, klankgericht en professioneel bedrijf. Wie weet kom ik in de toekomst nog eens met brownies langs ;)

Nieuwe auto super afgeleverd

Rond kerst nieuwe auto gekocht bij Autovakmeester De Witte Garage in Elst. Goede communicatie over de aflevering en altijd erg vriendelijk. Auto rijdt super naar tevredenheid. Zou de Witte Garage zeker aanbevelen voor aanschaf en onderhoud. Er is ook een bandenopslag.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Open, eerlijk, vriendelijk en laagdrempelig, de koffie staat altijd klaar

Voor onderhoud en reparatie kom ik al een aantal jaren bij De Witte Garage, vlotte en eerlijke behandeling. Onlangs heb ik hier een tweedehands auto gekocht en wederom zeer tevreden.

Fantastische service

Peter van "De Witte Garage" nam alle tijd om het navigatiesysteem van mijn Renault Captur up te daten. Dit was niet gelukt met het bestelde sd kaartje. Toch gaf Peter gelijk aan om samen even te kijken hoe het op te lossen. Het was een tamelijk ingewikkeld proces wat via de computer moest gebeuren. Na ongeveer een uur was het gelukt. En dat GRATIS. Hulde voor deze service geleverd door Peter.

• Reden bezoek Andere reden

Goede kwaliteit, goede prijs en snel tijd in de agenda

Ik ga al geruime tijd geregeld naar De Witte Garage voor mijn onderhoud aan diverse auto's. Elke keer plezierig contact, is de reparatie / het onderhoud naar wens uitgevoerd, tegen goede prijzen en ook is er altijd snel plek in de agenda. Voor mijn gevoel een betrouwbare garage.

Uitstekend oplossen van een urgent probleem: hier word ik echt blij van!

Op vrijdagmiddag gaat er een storingslampje branden in mijn auto (VW Tiguan) die aangeeft dat mijn remblokken nagekeken moeten worden. Omdat ik op zondag met de auto naar Zwitserland meld ik mij bij mijn gebruikelijk VW garage om gebruik te willen maken van hun Expres Service. De remblokken zijn zo goed als op gebruikt (vreemd dat ze dat ook niet al signaleerden bij het gebruikelijk onderhoud ...), maar ze kunnen niets voor me betekenen. De auto achterlaten voor hopelijk een tussendoortje of anders een afspraak inplannen ... en dat kan weer vanaf Oktober (voor die tijd vol). Echt echt schandalig. Als ik me 10 minuten later meld bij de Witte Garage in Elst krijg ik te horen wat ik eigenlijk wil horen: 'zo kunnen we u de weg niet opsturen' en 'we zullen ons uiterste best doen om ze vanmorgen nog te vervangen'. En dat lukt. Hoe ongelofelijk blij kan je hier van worden! Witte Garage Elst, jullie begrijpen echt wat klantenservice is. Super!!

Super vriendelijk, snel en goed!

Ze hebben sportuitlaat gemonteerd, ondanks beloofde ‘plug and play’ was het toch weer zagen. Maar in no time klaar en konden erop wachten. Mooi binnen budget. Heel tevreden. Komen terug voor onderhoud ! Heerlijk zo’n fijne garage om de hoek.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Altijd eerlijk en transparant!

Kom hier al jaren. Bij toeval een keer terecht gekomen en nooit meer naar een andere garage geweest. :)Hier hebben ze ook een superleuke auto voor me gevonden

Service met een hele dikke S

Dat goede service belangrijk is, weten wij als Sharp Business Point Arnhem natuurlijk als geen ander. Maar wat is nou eigenlijk goede service? Vanavond hield mijn auto er ineens helemaal mee op en daar sta je dan ineens alleen op straat in het donker. Mijn eerste gedachten; wat moet ik nu? Hoe kom ik thuis? Hoe kom ik morgen bij mijn klanten? Ik bel rond sluitingstijd naar mijn vaste garage. De Witte garage in Elst van Frank de Wit en leg mijn probleem uit. Wij gaan je helpen!! Binnen een half uur kwam er een vrachtwagen met daarop een leenauto en zou mijn auto worden meegenomen. Ik kon naar huis, mijn auto wordt gemaakt en morgen kan ik gewoon naar mijn klanten. Dit is nou eens service met een hele dikke S

Ben snel, goed en vriendelijk geholpen tegen een scherpe prijs

Ik ben diverse keren snel, goed en vriendelijk geholpen tegen een scherpe prijs. Ik kan De Witte Garage van harte aanbevelen!

Echt Geweldig en vakkundig

Erg fijne Medewerkers en monteurs zijn erg eerlijk, open en denken met je mee. Kwam hier voor de 1e keer met mijn 1e auto. Geweldige Garage

Afspraak is afspraak

De witte garage is een uitstekende garage die altijd in overleg de reparaties uitvoert. De monteurs zijn uitstekend en geven een goede toelichting op de uitgevoerde reparatie. En niet te vergeten de ontvangst bij de receptie vriendelijk en uitstekende koffie

• Reden bezoek Andere reden

Vriendelijk, goede service & hoge kwaliteit

Wij hebben een hele fijne en goede ervaring met De Witte Garage. Vriendelijk ontvangen, eerlijk en meedenkend. Wij hebben een auto van goede kwaliteit gekocht en zouden deze garage zeker aanbevelen voor als je op zoek bent naar een nieuwe auto.

Betrouwbaar, eerlijk en servicegericht

De Witte garage is een betrouwbaar adres om een auto aan te schaffen. Ze zijn erg klantvriendelijk en servicegericht.

Supergoede klantgerichte service!

Vanaf de start werden we goed en vriendelijk geholpen. Ze zijn professioneel, deskundig en betrouwbaar. Onze nieuw gekochte auto is in goede staat afgeleverd. We zijn erg tevreden en zullen hier voor een volgende auto zeker terug komen. We raden De Witte Garage erg aan!

Super goed geholpen door oprechte mensen

De Witte Garage is anders dan andere autoverkopers/garages: geen verkooptrucs en geen addertjes onder het gras. Peter nam uitgebreid de tijd om ons te woord te staan en te luisteren naar onze wensen. De accu van de auto die we wilden kopen was niet helemaal goed en die is zonder bijkomende kosten vervangen, waaraan ik merkte dat ze zich echt verantwoordelijk voelen voor het afleveren van een goede auto. Al met al zou ik zeker aanraden om hier een auto te kopen of je auto te laten repareren/onderhouden.

Heel vriendelijk ontvangen en snel geholpen

Wegens een rood olielampje onderweg De Wotte Garage in Elst gebeld, waar we direct langs mochten komen. Zeer vriendelijk ontvangen. We hadden onze koffie nauwelijks op of de heren van de werkplaats hadden er al voor gezorgd dat wij onze rit met een klein half uur weer konden vervolgen. Super bedankt nogmaals, wij raden jullie ten zeerste aan!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Topservice!

Heel prettig geholpen bij een brandend olielampje onderweg naar een bruiloft. We konden direct terecht en werden vriendelijk te woord gestaan en geholpen! Na nog geen half uurtje konden we onze weg weer vervolgen, super!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Eerlijk en transparant.

Eerlijke garagist ! Een aanrader in het Waasland. Prima service en eerlijke prijzen.

Nadat ik bij een andere garage voor een dure reparatie kwam te staan was de second opinion bij De Witte garage heel anders en scheelde de reparatiekosten mij enkele honderden euro's. Super service!

Zeer betrouwbare garage

Frank en zijn team leveren topwerk af. De Witte Garage is transparant in de kosten en geeft een eerlijk advies. Als onderdelen niet vervangen hoeven te worden, dan zullen ze dat ook niet doen. Ze gaan van tevoren eerst met jou als klant daarover in overleg. Ze laten ook altijd zien welk onderdeel vervangen is en waarom. Daardoor weet je altijd waar je aan toe bent bij ze. Mijn ervaring bij merkdealers is het tegenovergestelde. Zij vervangen heel snel het onderdeel, zijn niet transparant om welke reden en je wordt achteraf negatief verrast door de factuur. Kortom, doe er je voordeel mee om bij De Witte Garage je auto te laten onderhouden. Ze hebben tevens ook mooie, betaalbare 2de hands auto's staan mocht je jouw auto in willen ruilen.

Super garage en nog betaalbaar ook!

Vandaag mijn auto gebracht voor een APK en groot onderhoud. Tijdens de APK blijkt de auto op een aantal punten gerepareerd te moeten worden. Toen ik de auto kwam ophalen stond hij keurig gewassen en uitgezogen klaar. De rekening viel uiteindelijk ook nog lager uit omdat bepaalde werkzaamheden niet hebben tegen gezeten volgens de monteur en zij hierdoor eerder klaar waren met de klus. Echt een super garage, goede communicatie en nog betaalbaar ook!

Op vrijdag de 13-11 gaat mijn kapot en is niet eenvoudig te repareren. Met bijna 400.000 op de teller betekent dit einde auto. Helaas is door deze garage misbruik gemaakt van deze situatie. Betrouwbaar en transparantie zou bij de garage hoog in vaandel moeten staan volgens hun openingszin op de website. Ik kan jullie verzekeren dat op herhaardelijk verzoek er niet transparant is opgetreden maar dat zij zich verschuilen als teksten "niet gewoonlijk" Het is niet om deze garage zwart te maken maar het is zeker niet wat het lijkt. Wees gewaarschuwd!!!

Beste Erwin, Vooropgesteld dient te worden dat wij het ten zeerste betreuren dat u kennelijk niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij begrijpen als geen ander dat het erg naar is als een auto niet meer kan worden gerepareerd, omdat de kosten van een reparatie hoger zouden zijn dan de (dag)waarde van de auto. Nadat wij tot deze conclusie waren gekomen en wij die conclusie ook met u hadden besproken, hebt u ons laten weten dat u zelf een nieuwe auto zou gaan kopen. Wij hebben u toen geadviseerd om uw eigen (defecte) auto daarbij in te ruilen, omdat u in dat geval waarschijnlijk meer voor die auto zou terugkrijgen dan in het geval dat die auto door ons of door uzelf aan de hoogst biedende opkoper of handelaar zou worden verkocht. U hebt ons laten weten dat u daar geen zin in had en ons opdracht gegeven om de (defecte) auto voor u te verkopen aan de hoogst biedende opkoper of handelaar. Wij hebben die opdracht aanvaard en u vervangend vervoer aangeboden. Daarna zijn wij voor u in contact getreden met diverse opkopers en handelaren. In deze periode hebben wij u regelmatig op te hoogte gehouden van het verloop van dit proces en de status van de biedingen. Na verloop van tijd hebben wij u laten weten wat de hoogste bieding was en aan u gevraagd of u daarmee akkoord wenste te gaan. Nadat u ons liet weten tevreden te zijn met het hoogste bod en u ons toestemming gaf voor de formele afwikkeling, hebben wij u keurig in het bezit gesteld van een creditnota en het vrijwaringsbewijs zodat u deze zaken in uw eigen administratie kon verwerken. Na ontvangst van deze stukken hebt u ons nog gevraagd om toezending van de inkoopfactuur van onze relatie. Wij hebben geen gevolg gegeven aan dat verzoek, omdat die factuur vertrouwelijke informatie bevat en behoort tot onze administratie (en die van onze relatie). Het is niet gebruikelijk dat wij dergelijke vertrouwelijke documenten aan derden verstrekken. De documenten die u nodig hebt voor uw eigen administratie hebt u van ons ontvangen.

Service en eerlijk advies

Mijn auto is hier in onderhoud. Naast hetgeen dat moet gebeuren krijg ik indien nodig ook een vrijblijvend advies om eens na te denken over iets dat in de toekomst noodzakelijk kan zijn. Vriendelijke monteurs en receptie die een fijne klantbeleving overbrengen. Als de auto in onderhoud is geweest krijg ik hem altijd zo schoon terug dat ik denk dat ik weer in een nieuwe auto rijd. Top service!

Over Autovakmeester De Witte Garage

“Het enige wat ons onderscheid van een A-merk zijn de prijzen…. …. want die zijn aanzienlijk lager. En persoonlijke aandacht, daar houden wij ook van! Dat vinden we minstens zo belangrijk als onze tientallen jaren ervaring in de autobranche die de basis vormt voor ons vakmanschap.” aldus het team van De Witte Garage. Betrouwbaarheid en transparantie staan bij De Witte Garage hoog in het vaandel. Afspraak is afspraak, vooraf duidelijkheid en geen verrassingen achteraf. U krijgt een helder overzicht van de uitgevoerde werkzaamheden en een eerlijk, deskundig advies. We bewaren altijd de oude onderdelen na onderhoud en/of reparatie. Indien gewenst nemen we onze klanten mee om ze een kijkje te laten nemen in de werkplaats onder hun eigen voertuig. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK, full aircoservice R134a & R1234yf, aankoopadvies, BandenService, diagnose, uitlezen storingen, verkoop occasions etc. U bent van harte welkom aan de Industrieweg Oost 4 in Elst GLD. Klik hier om een afspraak te maken.

Over Autovakmeester