
Beste Erwin, Vooropgesteld dient te worden dat wij het ten zeerste betreuren dat u kennelijk niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij begrijpen als geen ander dat het erg naar is als een auto niet meer kan worden gerepareerd, omdat de kosten van een reparatie hoger zouden zijn dan de (dag)waarde van de auto. Nadat wij tot deze conclusie waren gekomen en wij die conclusie ook met u hadden besproken, hebt u ons laten weten dat u zelf een nieuwe auto zou gaan kopen. Wij hebben u toen geadviseerd om uw eigen (defecte) auto daarbij in te ruilen, omdat u in dat geval waarschijnlijk meer voor die auto zou terugkrijgen dan in het geval dat die auto door ons of door uzelf aan de hoogst biedende opkoper of handelaar zou worden verkocht. U hebt ons laten weten dat u daar geen zin in had en ons opdracht gegeven om de (defecte) auto voor u te verkopen aan de hoogst biedende opkoper of handelaar. Wij hebben die opdracht aanvaard en u vervangend vervoer aangeboden. Daarna zijn wij voor u in contact getreden met diverse opkopers en handelaren. In deze periode hebben wij u regelmatig op te hoogte gehouden van het verloop van dit proces en de status van de biedingen. Na verloop van tijd hebben wij u laten weten wat de hoogste bieding was en aan u gevraagd of u daarmee akkoord wenste te gaan. Nadat u ons liet weten tevreden te zijn met het hoogste bod en u ons toestemming gaf voor de formele afwikkeling, hebben wij u keurig in het bezit gesteld van een creditnota en het vrijwaringsbewijs zodat u deze zaken in uw eigen administratie kon verwerken. Na ontvangst van deze stukken hebt u ons nog gevraagd om toezending van de inkoopfactuur van onze relatie. Wij hebben geen gevolg gegeven aan dat verzoek, omdat die factuur vertrouwelijke informatie bevat en behoort tot onze administratie (en die van onze relatie). Het is niet gebruikelijk dat wij dergelijke vertrouwelijke documenten aan derden verstrekken. De documenten die u nodig hebt voor uw eigen administratie hebt u van ons ontvangen.
“Het enige wat ons onderscheid van een A-merk zijn de prijzen…. …. want die zijn aanzienlijk lager. En persoonlijke aandacht, daar houden wij ook van! Dat vinden we minstens zo belangrijk als onze tientallen jaren ervaring in de autobranche die de basis vormt voor ons vakmanschap.” aldus het team van De Witte Garage. Betrouwbaarheid en transparantie staan bij De Witte Garage hoog in het vaandel. Afspraak is afspraak, vooraf duidelijkheid en geen verrassingen achteraf. U krijgt een helder overzicht van de uitgevoerde werkzaamheden en een eerlijk, deskundig advies. We bewaren altijd de oude onderdelen na onderhoud en/of reparatie. Indien gewenst nemen we onze klanten mee om ze een kijkje te laten nemen in de werkplaats onder hun eigen voertuig. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK, full aircoservice R134a & R1234yf, aankoopadvies, BandenService, diagnose, uitlezen storingen, verkoop occasions etc. U bent van harte welkom aan de Industrieweg Oost 4 in Elst GLD. Klik hier om een afspraak te maken.
Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 36 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd