Vriendelijk en correct.

Prettig zaken gedaan. Prima bod op mijn inruiler en een mooie S60 gekocht. Helaas al snel een fors mankement waardoor koppeling en versnellingsbak vervangen moesten worden. Uiteraard voor beide partijen vervelend, maar heel netjes afgehandeld. Ik kan dit adres zeker aanraden.

Prettig, persoonlijk contact, vakkundig en eerlijk bedrijf.

Ik rijd nu 5 maanden naar volle tevredenheid in mijn Volvo welke ik bij dhr Bousema heb aangeschaft. Een klein mankementje is nog in de garantieperiode netjes en kosteloos verholpen. Zoek je een betrouwbare, betaalbare auto bij een vakkundig bedrijf, dan kun je niet om Bousema en Wiechers heen.

Picobello

Met een vinger in mijn neus een V70 (2001, 350.000km) van internet geplukt, helemaal naar hoogeveen gereden en zonder proefrit vertrokken. Nu bijna twee jaar verder nog altijd dik in orde. Kreeg daar een goed gevoel, Buitengewoon vriendelijke en geduldige kerel en prima koffie. Voor iedereen een volvo. Iedere prijsklasse, ik heb een hele mooie voorraad volvo's gezien. De volgende ga ik weer hier halen maar zover is het nog lang niet. Thanks

Je weet het nooit..., maar ik zou hier zo weer een auto kopen.

Hier een auto gekocht. We zijn uitermate vriendelijk en correct behandeld. Afspraak was afspraak. Alles liep op rolletjes. En de Volvo maakt een uitstekende indruk. We hebben er alle vertrouwen dat dat de komende jaren zo blijft! Wil je een mooie gebruikte Volvo rijden, dan zou ik zeker Bousema en Wiechers aanraden!

Eerlijk en vertrouwd adres.

Auto gevonden via marktplaats, bezichtiging op dezelfde dag werd nog mogelijk gemaakt, super! (kon nog in de avond). Eigenaars zijn vriendelijk en eerlijk! Zou er zo weer een auto kopen.

Gastvrij, behulpzaam en oprecht

Bij binnenkomst vriendelijk en gastvrij. Rustig een bakje koffie kunnen drinken en bepaalde zaken besproken. Komen tevens oprecht over. Naar mijn inziens heb ik waar gekregen voor mijn geld. Dus ik ben zeer tevreden!

Professionele werkwijze met een persoonlijke touch.

De mensen hebben een rustige "no nonsens" werkwijze die je een fijne en betrouwbare indruk maken. We zijn prettig geholpen en wat ze zeggen maken ze ook waar. Een hele prettige ervaring.

heel betrouwbaar

klantgericht goed mee gedacht adequate afhandeling prettig contact

een prima bedrijf: absoluut betrouwbaar en heel vriendelijk

Na eerst een misverstand bleken de eigenaren eerlijkheid heel belangrijk te vinden. Alle tijd nam men om mij goed te informeren. Iedereen die op zoek is naar een 2e hands Volvo raad ik van harte dit bedrijf aanraden. 'k Ben erg blij met mijn aankoop en de manier waarop alles is afgehandeld. Een dikke 10!

Plezierig geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van een nieuwe Volvo

Ik was opzoek naar een nieuwere Volvo maar wist niet precies hoe en wat. Door de heren goed geadviseerd op een prettige, ongedwongen manier waardoor ik bewust en met een goed gevoel een XC60 heb aangeschaft. Ik zou iedereen aanbevelen hiernaartoe te gaan!

Betrouwbare dealer

Zeer goede service!

Klantvriendelijk - prachtige auto’s - mooi bedrijf

We zijn erg goed geholpen bij Autobedrijf Bousema & Wiechers! De heren zijn vriendelijk en komen hun afspraken na. We zijn zeer blij met onze Volvo!

Top bedrijf

Fijne Volvo gekocht, prettig bedrijf met goede service.

Ronduit slecht.

kleine 3 maand geleden een Polo uit 2008 aangeschaft. Vooraf aangegeven dat de auto wel uitgelijnd moet worden vanwege het trillen + nog wat kleine dingetjes (ook niet opgelost). auto stond er netjes en gepoetst bij. Helaas bleek al snel dat de auto wel erg goed gepoetst was waardoor later krasjes en verweerde kunststof delen pas zichtbaar werden. auto zou uitgelijnd zijn, ik bleef op hogere snelheid trillingen houden dus opnieuw laten uitlijnen, uitlijn specialist gaf aan dat de waardes totaal niet correct waren. Ook constateerde de uitlijn specialist op 4 wielen met nieuwe banden dat het lood van het balanceren niet op de juiste manier was gebruikt. er waren namelijk wel tot 10 loodjes per binnen en buitenkant op elke velg gebruikt. Dit heeft mijn specialist hersteld, auto rijdt sindsdien goed. waarschijnlijk is de auto opnieuw gespoten, de blanke lak laat namelijk los over de hele zijkant van de auto op de stijl. Garage wou er niks van weten omdat het tijdens het poetsen niet zichtbaar was. heb de lak laten opmeten en die is veel dunner op deze plek als de rest van de auto. waarschijnlijk zijn ze er doorheen gebrand tijdens het polijsten. De polo was niet goedkoop, gewoon een nette marktconforme prijs voor betaald. Hier en daar een krasje is geen probleem, immers is het geen nieuwe auto. Jammer dat Thijs zo met zijn klanten om gaat, ze willen namelijk geen problemen verhelpen. inmiddels zit ik met een auto waar de lak super slecht van is en de auto opnieuw zal moeten laten spuiten of wrappen. - kosten hiervoor lopen tegen de 1500 euro, de helft van de waarde van de auto!

En top bedrijf.

Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van de gekochte Volvo. Super bedrijf

Fijne eerlijke en enthousiaste verkoper

Na enkele autobedrijven zijn binnen gelopen hadden we hier gelijk al een goed gevoel. De juiste manier van benaderen en de transparante waren voor ons uiteindelijk doorslaggevend en dit bleek terecht. Zeer tevreden over het contact en de service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder prettig bedrijf. Verwachtingen worden helder gecommuniceerd. Afspraken worden nagekomen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige communicatie, servicegericht bedrijf en uiteindelijk een goede deal gesloten. Ik ben zeer content met de aangekochte C50.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eigenaren zijn prettig en gemakkelijk in de omgang. Communicatie verliep eerlijk en transparant. Dit gaf veel vertrouwen voor de koop. Daarnaast een goede en eerlijke prijs. Kortom prettig zaken gedaan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was opzoek naar een goede tweedehands auto en een stukje advies. Ik ben erg goed en vakkundig geadviseerd, blij met de aanschaf van de V70 en heb er een goed gevoel bij.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn eerste contact gehad. Auto tijdens proefrit reed goed. Na overgang tot koop en terugweg naar huis begonnen de problemen.\r\n\r\nDe achteras begon de piepen. Direct gebeld en er werd verteld dat dit een veel voorkomend problem was en dat de kosten wel zouden meevallen. Oke op goed vertrouwen verder naar huis gereden en gelijk naar de garage. Wat bleek, de rubber moeten worden vervangen. De auto verder nagekeken bleek de pakkingsset en kleppendeksel te lekker. Om het nog af te maken was de rechtervoorband 1.6 bar (normaal 2.7) bij thuiskomst en een paar dagen later bleek ook nog eens de voorruit te lekken.\r\n\r\nAl met al een slechte ervaring..!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Paar weken geleden een mooie S60 gekocht. Zeer tevreden over prijs/kwaliteit. Na een dag mankement tegengekomen, aandrijfas was stuk. Kosteloos verholpen. Goede service, aardige verkopers. Al met al zeer tevreden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij hun een erg mooie v70 2.4i gekocht.\r\n\r\nKeurige auto met historie. Aardige mensen die je de auto laat bekijken en rijden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volvo v40 uit 2004 gekocht. Na 2 dagen bleek de auto koelvloeistof te lekken, maar onbekend waar. Telefonisch contact gehad en toen kon ik de auto terugbrengen voor reparatie (kosteloos). Heel dankbaar dat autobedrijf Bousema & Wiechers mij zo geholpen heeft.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst in showroom, duidelijke communicatie. Uiteindelijk prima, gebruikte Volvo aangeschaft, met goede inruilprijs voor eigen auto.