een prima bedrijf: absoluut betrouwbaar en heel vriendelijk

Na eerst een misverstand bleken de eigenaren eerlijkheid heel belangrijk te vinden. Alle tijd nam men om mij goed te informeren. Iedereen die op zoek is naar een 2e hands Volvo raad ik van harte dit bedrijf aanraden. 'k Ben erg blij met mijn aankoop en de manier waarop alles is afgehandeld. Een dikke 10!

Plezierig geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van een nieuwe Volvo

Ik was opzoek naar een nieuwere Volvo maar wist niet precies hoe en wat. Door de heren goed geadviseerd op een prettige, ongedwongen manier waardoor ik bewust en met een goed gevoel een XC60 heb aangeschaft. Ik zou iedereen aanbevelen hiernaartoe te gaan!

Betrouwbare dealer

Zeer goede service!

Klantvriendelijk - prachtige auto’s - mooi bedrijf

We zijn erg goed geholpen bij Autobedrijf Bousema & Wiechers! De heren zijn vriendelijk en komen hun afspraken na. We zijn zeer blij met onze Volvo!

Top bedrijf

Fijne Volvo gekocht, prettig bedrijf met goede service.

Ronduit slecht.

kleine 3 maand geleden een Polo uit 2008 aangeschaft. Vooraf aangegeven dat de auto wel uitgelijnd moet worden vanwege het trillen + nog wat kleine dingetjes (ook niet opgelost). auto stond er netjes en gepoetst bij. Helaas bleek al snel dat de auto wel erg goed gepoetst was waardoor later krasjes en verweerde kunststof delen pas zichtbaar werden. auto zou uitgelijnd zijn, ik bleef op hogere snelheid trillingen houden dus opnieuw laten uitlijnen, uitlijn specialist gaf aan dat de waardes totaal niet correct waren. Ook constateerde de uitlijn specialist op 4 wielen met nieuwe banden dat het lood van het balanceren niet op de juiste manier was gebruikt. er waren namelijk wel tot 10 loodjes per binnen en buitenkant op elke velg gebruikt. Dit heeft mijn specialist hersteld, auto rijdt sindsdien goed. waarschijnlijk is de auto opnieuw gespoten, de blanke lak laat namelijk los over de hele zijkant van de auto op de stijl. Garage wou er niks van weten omdat het tijdens het poetsen niet zichtbaar was. heb de lak laten opmeten en die is veel dunner op deze plek als de rest van de auto. waarschijnlijk zijn ze er doorheen gebrand tijdens het polijsten. De polo was niet goedkoop, gewoon een nette marktconforme prijs voor betaald. Hier en daar een krasje is geen probleem, immers is het geen nieuwe auto. Jammer dat Thijs zo met zijn klanten om gaat, ze willen namelijk geen problemen verhelpen. inmiddels zit ik met een auto waar de lak super slecht van is en de auto opnieuw zal moeten laten spuiten of wrappen. - kosten hiervoor lopen tegen de 1500 euro, de helft van de waarde van de auto!

En top bedrijf.

Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van de gekochte Volvo. Super bedrijf

Fijne eerlijke en enthousiaste verkoper

Na enkele autobedrijven zijn binnen gelopen hadden we hier gelijk al een goed gevoel. De juiste manier van benaderen en de transparante waren voor ons uiteindelijk doorslaggevend en dit bleek terecht. Zeer tevreden over het contact en de service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder prettig bedrijf. Verwachtingen worden helder gecommuniceerd. Afspraken worden nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige communicatie, servicegericht bedrijf en uiteindelijk een goede deal gesloten. Ik ben zeer content met de aangekochte C50.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eigenaren zijn prettig en gemakkelijk in de omgang. Communicatie verliep eerlijk en transparant. Dit gaf veel vertrouwen voor de koop. Daarnaast een goede en eerlijke prijs. Kortom prettig zaken gedaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was opzoek naar een goede tweedehands auto en een stukje advies. Ik ben erg goed en vakkundig geadviseerd, blij met de aanschaf van de V70 en heb er een goed gevoel bij.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn eerste contact gehad. Auto tijdens proefrit reed goed. Na overgang tot koop en terugweg naar huis begonnen de problemen.\r\n\r\nDe achteras begon de piepen. Direct gebeld en er werd verteld dat dit een veel voorkomend problem was en dat de kosten wel zouden meevallen. Oke op goed vertrouwen verder naar huis gereden en gelijk naar de garage. Wat bleek, de rubber moeten worden vervangen. De auto verder nagekeken bleek de pakkingsset en kleppendeksel te lekker. Om het nog af te maken was de rechtervoorband 1.6 bar (normaal 2.7) bij thuiskomst en een paar dagen later bleek ook nog eens de voorruit te lekken.\r\n\r\nAl met al een slechte ervaring..!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Paar weken geleden een mooie S60 gekocht. Zeer tevreden over prijs/kwaliteit. Na een dag mankement tegengekomen, aandrijfas was stuk. Kosteloos verholpen. Goede service, aardige verkopers. Al met al zeer tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij hun een erg mooie v70 2.4i gekocht.\r\n\r\nKeurige auto met historie. Aardige mensen die je de auto laat bekijken en rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volvo v40 uit 2004 gekocht. Na 2 dagen bleek de auto koelvloeistof te lekken, maar onbekend waar. Telefonisch contact gehad en toen kon ik de auto terugbrengen voor reparatie (kosteloos). Heel dankbaar dat autobedrijf Bousema & Wiechers mij zo geholpen heeft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst in showroom, duidelijke communicatie. Uiteindelijk prima, gebruikte Volvo aangeschaft, met goede inruilprijs voor eigen auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een nieuwe Volvo verkocht. De hulp en deskundigheid is goed te noemen. Daarbij straat de zaak kwaliteit en kunde uit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aankoop auto bleken er verborgen mankementen te zijn. Dit is snel en perfect opgelost!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf en vriendelijke mensen. \r\nGoed geholpen met de aankoop van een s80.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig en adequaat geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige verkopers, niet opgedrongen. Liefhebbers van Volvo’s. Zeer ontspannen sfeer met veel tijd voor koetjes en kalfjes, auto (Volvo XC90) is tot nu toe (1 dag in bezit) uitstekend!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf met passie voor het merk Volvo , en dat stralen de beide eigenaren ook uit.\r\nEigentijds bedrijf met mooie goed gedocumenteerde auto\'s geeft een goed en vertrouwd gevoel om hier een auto te kopen. Ik ben met de XC 70 zeer content.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig personeel, vriendelijk en meedenkend. Tot nu toe een hele goede occasion voor niet te veel geld kunnen kopen. Hopelijk heb ik de garantievoorwaarden niet nodig. :)