Prettig contact en komen alles na wat ze beloofd hebben

Occasion gekocht. Alles werd keurig afgehandeld.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prettige contact en goede service!!

Zeer prettig contact en binnen 5 minuten een goede deal.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prima service en mooie zaak.

Betrouwbaar, fijne communicatie

We hebben vorige maand een nieuwe auto gekocht en zijn met een warm onthaal ontvangen en netjes geholpen. Communicatie was altijd prettig en oprecht. Wij zullen volgende keer zeker weer contact met ze opnemen voor een volgende auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een fijn bedrijf , met passie voor hun beroep.

Ik heb een prima ervaring met dit Fam. Bedrijf. Plezierig contact, goede afspraken, meedenken en ook service na aankoop. Kortom niets dan lof voor Vader en Zoon en medewerkers. Gr Gerben Kolbrink, Amersfoort.

Prettige service en geen verrassingen achteraf

We werden hartelijk ontvangen, de eigenaar komt heel betrouwbaar over. De gevraagde prijs was geheel inclusief. We rijden nu met veel plezier in onze nieuwe auto.

Prettig net bedrijf.

Komen afspraken na.

Superzaak!

Ik kocht hier mijn tiguan en ben zeer fijn geholpen door Marijn. Ouderwets aandacht voor de klant, geen fratsen, extra kosten of iets dergelijks. Gewoon een hele fijne ervaring. Bedankt!

Goede auto dealer!

Wij hebben hier onze Audi A6 Avant gekocht. Ons gevoel was al goed bij aankomst. toen wij de auto zagen waren wij helemaal verkocht! Betreft een familie bedrijf met verstand van zaken. Super bedankt en tot een volgende keer! Groet,

Eerlijk en betrouwbaar

Een garage waar ik mijn auto met vertrouwen achterlaat , voor een beurt, of banden wissel. Het maakt niet uit wat er gebeuren moet, het werk word altijd op een vakkundige manier uitgevoerd. Ook word je altijd vriendelijk ontvangen, en is er tijd voor een praatje.

Altijd goede service & bereid om meer te geven

Auto Hekwolter is al jaren verantwoordelijk voor de onderhoud van mijn auto. Inmiddels 2 occasions gekocht en 1 in de Financial lease via Auto Hekwolter en nooit ergens problemen mee gehad. Ze denken altijd met je mee en zijn altijd bereid om extra te geven wat betreft hun service. TOP!

Een gepassioneerde eigenaar die achter het product staat

Via marktplaats werd een Ford Mondeo aangeboden. De auto bleek zoals beschreven in een perfecte staat. Na een eerlijke onderhandeling de auto gekocht. De auto moest zoals vooraf besproken nog terug voor een nieuwe distributieriem. Toen ik zei dat de achterbanden lawaai maakten, zijn deze ook kosteloos vervangen. Topservice!! De auto bevalt perfect. Hekwolter of Hekhuis blijkt een prima adres voor de aanschaf van een auto!

gewoon goed.

geen klachten. goede service en als er wat tegen zit word er snel overlegt en geschakeld.

Correcte behandeling

Goede prijs kwaliteit verhouding

Perfect!

Na veel autobedrijven hebben bezocht terecht gekomen bij Hekwolter of Hofhuis. Met goed advies en informele sfeer tot een perfecte auto gekomen. Inmiddels rij ik er al een maand mee en ik kan niets anders zeggen... top! Uitgebreide info gekregen over de auto en super service! Ik kan dit bedrijf echt iedereen aanraden.

Prima service!

Nette auto's en prima prijzen.

Snel, eerlijk en efficiënt geholpen

2 auto's voor de APK gebracht. Vakkundig uitgevoerd. Goede communicatie over wat vervangen moest worden. Auto's rijden weer perfect!

Maandenlang opzoek naar een nette maar vooral ook een vertrouwelijke auto. Uiteindelijk bij Marijn hekwolter of hekhuis een super nette en vertrouwelijke auto gekocht voor een eerlijke prijs en met een uitstekende service !! Ookal is het 2 uur en 20 minuten rijden onze volgende auto kopen we zeker weer bij Marijn.

Top voor elkaar, klantvriendelijk en erg behulpzaam.

Erg klantvriendelijk en behulpzaam. Goede en deskundige service.

Een betrouwbare garage waar vriendelijkheid nog voorop staat

Een betrouwbare en klantvriendelijke garage. Heeft een luisterend oor en weet wat de klant wil. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wekt en straalt vertrouwen uit naar de klant. Wij hebben onze garage gevonden voor nu en de toekomst.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een garagebedrijf dat betrouwbaar is en met je meedenkt welke oplossing voor de klant het beste is. Deskundig advies vooraf, overleg over de reparaties en het nakomen van afspraken. Ook staat altijd koffie klaar. Of het nu gaat om reparaties, aanschaf of verkoop van een auto/bedrijfswagen, bij Auto Hekwolter of Hekhuis is je auto altijd in goede handen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

leuke auto gekocht bij dit bedrijf. Auto zag er goed uit, rijdt goed en het bedrijf verwelkomt je hartelijk en netjes en behandeld je ook netjes. klein puntje van aandacht was dat een lampje het niet deed, maar dat is geen ramp. al met al betrouwbaar bedrijf!

Over Autovakmeester