Prima service!

Nette auto's en prima prijzen.

Snel, eerlijk en efficiënt geholpen

2 auto's voor de APK gebracht. Vakkundig uitgevoerd. Goede communicatie over wat vervangen moest worden. Auto's rijden weer perfect!

Maandenlang opzoek naar een nette maar vooral ook een vertrouwelijke auto. Uiteindelijk bij Marijn hekwolter of hekhuis een super nette en vertrouwelijke auto gekocht voor een eerlijke prijs en met een uitstekende service !! Ookal is het 2 uur en 20 minuten rijden onze volgende auto kopen we zeker weer bij Marijn.

Top voor elkaar, klantvriendelijk en erg behulpzaam.

Erg klantvriendelijk en behulpzaam. Goede en deskundige service.

Een betrouwbare garage waar vriendelijkheid nog voorop staat

Een betrouwbare en klantvriendelijke garage. Heeft een luisterend oor en weet wat de klant wil. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wekt en straalt vertrouwen uit naar de klant. Wij hebben onze garage gevonden voor nu en de toekomst.

Een garagebedrijf dat betrouwbaar is en met je meedenkt welke oplossing voor de klant het beste is. Deskundig advies vooraf, overleg over de reparaties en het nakomen van afspraken. Ook staat altijd koffie klaar. Of het nu gaat om reparaties, aanschaf of verkoop van een auto/bedrijfswagen, bij Auto Hekwolter of Hekhuis is je auto altijd in goede handen.

leuke auto gekocht bij dit bedrijf. Auto zag er goed uit, rijdt goed en het bedrijf verwelkomt je hartelijk en netjes en behandeld je ook netjes. klein puntje van aandacht was dat een lampje het niet deed, maar dat is geen ramp. al met al betrouwbaar bedrijf!