Proffesioneel, betrouwbaar bedrijf

Je wordt goed geholpen. Klachten worden serieus genomen. En vooral zeer vriendelijk personeel.

gewoon een goede ervaring

Afspraken worden nagekomen, zoals het hoort

Altijd goed en eerlijk

vaklui

professioneel personeel

• Kwaliteit

Goede service. Deskundig, vriendelijk en transparant.

Prettig bedrijf. Ervaren en deskundige medewerkers. Vriendelijke benadering. Altijd correcte ontvangst. En transparant in communicatie

goed geholpen

men probeert de klant zoveel mogelijk tevreden te stellen.

Fijne garage vriendelijk personeel

Ze laten van te voren de kosten weten. Vervangen geen onderdelen als het niet echt nodig is. .

• Kwaliteit

Vanaf ontvangst tot verkoop en aflevering hele goede ondersteuning en service.

• Kwaliteit

prima service zoals afgesproken.

Conform afspraak wordt alles netjes en tijdig afgewerkt.

Klantvriendelijk, behulpzaam.

• Kwaliteit

Fijn contact, eerlijk en open communicatie

We gaan daar sinds een paar jaar heen en ze hebben ervoor gezorgd dat we steeds weer terugkomen. Dan doe je t goed!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Topservice

Kapotte airco, binnen no time een analyse en snel verholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Niet veranderen! Vriendelijk en persoonlijk. Hiermee ben je al een uitzondering vandaag de dag. Dat is wat klanten willen. En vervolgens delen en aanbevelen. Niet veranderen hoor. Meer hoeft ook niet. Tisgoedzo.

• Reden bezoek Andere reden

Je word goed en netjes geholpen. Behulpzaam ook al is het druk.

• Kwaliteit

Niet alttijd mogelijk wat de klant te wensen heeft.

Goed telefonisch contact. Netjes in de omgang. Jammer dat ze geen aanbevolen olie kunnen verstrekken voor een Fiat Ducato, nl. Petronas Selenicia (5W 30). Afspraken maken op korte teremijn is nogal lastig Ik vermoed dat er te weinig geschikt personeel te vinden is. Maar dat geldt voor meerdere bedrijven in deze tijd

• Kwaliteit

Snelle en adequate oplossing van het probleem

Ik werd snel en vriendelijk te woord gestaan om het probleem aan de auto uit te leggen. Tijdens een bakje koffie werd er gekeken wat er aan de hand was en werden de onderdelen die nodig waren besteld. Die werden zeer snel afgeleverd en nog diezelfde middag was de auto weer gerepareerd waar ik heel blij mee was.

Uitstekend geholpen

Uitstekend snel en vakkundig geholpen. Aardige gasten Werken snel en verzinnen geen werk! Is de auto goed, dan is tie goed! Bedankt

• Kwaliteit

Super vriendelijk en deskundig geholpen bij de aanschaf van mijn auto!

goede service

Altijd goed bereikbaar

Ik kan altijd binnen lopen/bellen/mailen als ik vragen heb

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijn, klantvriendelijk en goede service

Fijne, klantvriendelijke en vakkundige service.

Teleurstellend

Kwam met een duidelijke probleem. Rond 100km/uur motor trilt en soms vermogen verlies. Reparatie was twee boegies/bobines vervangt voor klein 400€ maar het probleem is nooit geholpen. Vermoedt dat na het reparatie geenvritteedt uitgevoerd. Ervaring met de personeel zeker aangenaam was. Tja het probleem niet veholpen en dat was de hoofd reden om naar de garage te komen. Grt. Eli Dan

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goedemorgen Eli, Bedankt voor je review. Het probleem verhelpen moet zeker de reden zijn om naar onze garage te komen inderdaad, maar hiervoor zouden we wel de volledige reparatie uit moeten voeren. Zoals we ook al besproken hebben aan de balie is het om het volledige probleem op te lossen nodig om 6 stuks te vervangen. Met het vervangen van de 2 stuks zijn alleen deze 2 fouten eruit. Ik zelf heb met je overlegd en je gaf aan er niet meer geld aan uit te willen geven en ik heb je verteld dat alleen hiermee niet alle problemen opgelost zouden zijn. Je bent natuurlijk van harte welkom om terug te komen zodat we de rest kunnen vervangen en het probleem op te lossen. We horen het graag als we iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groeten, Maikel Janssen Autobedrijf J. Janssen B.V.

Na een slechte aankoop, BIJ EEN ANDER AUTOBRDRIJF, terecht gekomen bij j.janssen. Een mooie audi a1 gekocht. Helaas onderweg na huis een storing gekregen. Kon gelijk terug komen. En hij werd gemaakt. En kon na enkele minuten weer veilig na huis rijden. Van het wekend met de auto na Hongarije gereden. En hij rijdt als een zonnetje. Heel blij met deze aankoop. En als ik ooit in de toekomst een andere auto zou willen, ga ik zeker terug.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

2 nieuwe banden.

Goede en snelle hulp! Binnen een halve dag 2 nieuwe banden!

Goede planning en onderhoud

Eerste ervaring met autobedrijf Janssen was zeer goed. Goede en duidelijke afspraken en overleg onkosten.

• Kwaliteit

Over Autobedrijf J. Janssen B.V.

Autobedrijf J. Janssen B.V. is een universeel BOVAG autobedrijf, gevestigd in Rijsbergen. We beschikken over een moderne werkplaats waar onze ervaren monteurs onderhoud en reparaties kunnen uitvoeren aan alle merken auto's en elektrische voertuigen. We werken met apparatuur en software op dealerniveau. In onze professionele poetsruimte kunnen wij tevens uw auto volledig wassen, poetsen en polijsten. Als u op zoek bent naar een betrouwbare occasion bent u bij ons aan het juiste adres! We beschikken over een ruime en wisselende voorraad van verschillende automerken. Daarnaast geven wij u graag advies welke auto het beste bij uw persoonlijke situatie past.

Over Carprof