Goede service, meedenken

Een service beurt voor onze auto en op zoek naar een andere auto, wensen kenbaar gemaakt. zeer vriendelijk geholpen, altijd het gevoel dat je welkom bent. meedenken in wat er mogelijk is.

• Kwaliteit

Uitstekend geholpen en goed advies

Fantastisch

Hele oprechte, duidelijke en prettige service.

Top service & snel!

Top service, enorm klantgericht en snel.

goede service

Had een storing in de auto zitten Deskundig gevonden betrof een scheurtje in de buitenmantel van de kabelboom

• Kwaliteit N.v.t.

Geweldige service

2 weken geleden mijn auto gehaald De boordcomputer gaf regelmatig hoge accu-ontlading aan Mee terug geweest en zonder probleem kosteloos een nieuwe accu voor besteld en geplaatst

Klantvriendelijk, eerlijk en servicegericht

Afgelopen dinsdag mijn auto wezen ophalen bij autobedrijf Janssen. Het aan- en verkoopproces was erg prettig met veel direct contact met het bedrijf. De auto stond er keurig bij met afleveren en zelfs voor het bosje bloemen was gezorgd. Na nog geen 500m gaf de auto helaas al een storing aan. Teruggedraaid en weer keurig geholpen en de storingen verholpen. Na een aantal dagen bezit wel wat dingen tegengekomen, die worden hopelijk binnenkort naar tevredenheid opgelost. Ik kan autobedrijf Janssen vooralsnog zeker aanraden!

Bedankt voor je review Martijn, wordt gewaardeerd! Ik zie dat er al contact is geweest met Maikel betreft de puntjes die je tegen bent gekomen. Uiteraard gaan we dit goed voor je oplossen! Bedankt en veel veilige kilometers toegewenst. Groetjes Ilse Autobedrijf J. Janssen B.V.

Goede en vriendelijke service

Occasion gekocht en auto ingeruild. Goed en vriendelijk geholpen! Auto werd heel netjes afgeleverd.

Persoonlijk en betrokken. Vertrouwen in het vakwerk.

Ben heel tevreden.

Ben er voor onderhoudsbeurt geweest, goede service.

wordt vriendelijk ontvangen,er worden duidelijke afspraken gemaakt.

dik tevreden.

top service

ik werd goed geholpen

Geweldig!

We zijn heel prettig geholpen. Personeel is erg beleefd, correct en zien er keurig uit. Wat opvalt is met name de zeer schone toiletten!!

Super garage

Heb er afgelopen maandag mijn 6 auto gehaald in ruim 3,5 jaar Omdat ik graag regelmatig van auto wissel Nu wilde ik wel eens een volledig elecktrische auto proberen Heb altijd een goede prijs voor mijn inruil auto gekregen Er werkt vriendelijk personeel/eigenaar en behulpzaam Toen ik mijn auto kwam halen melde de eigenaar mij dat helaas de thuisoplader voor de auto stuk was maar hij had al een nieuwe besteld Kosteloos dat is pas een hele goede service Geeft toch een goed vertrouwen dat je als klant gewaardeerd word Kom er altijd met veel plezier Daarom beveel ik de garage Janssen uit Rijsbergen aan iedereen aan

Wordt altijd goed en vriendelijk geholpen

Zeer klantvriendelijk, veel kennis in eigen huis

alles helemaal prima

vanwege verhuis naar Rijsbergen nu hier naar garage geweest voor onderhouds beurt. Fijne leen auto's en goede communicatie.

Mooie auto, scherpe prijs ee prettige afhandeling

Ford S-max gekocht uit 2014

Goede, vriendelijke service

Ik ben bij dit bedrijf gekomen voor mijn eerste auto! Ik ben super geholpen en rijd nu al 2 weken vol plezier in mijn auto

Top service!

Vriendelijk en snel geholpen. Mijn airco koelt weer top.

Goede service, denken met je mee!

.... mijn ervaring is niet in een paar woorden samen te vatten. Sinds begin 2017 kom ik bij Janssen en ben altijd goed geholpen. Enkele weken geleden een 'nieuwe' Peugeot 2008 (11-2016/26K km) gekocht, en ik rij met veel plezier en zekerheid rond. Mocht er eventueel iets gebeuren met de auto, dan kan ik altijd bij Janssen aankloppen!

Goed nette prijs voor mijn inruil

Nette inruil gekregen voor mijn auto of de nieuwe auto goed zal ik moeten ondervinden

Aanrader!

Al jaren een heel tevreden klant. Heldere communicatie, wordt meegedacht en altijd kwaliteit geleverd. En lekkere koffie!

Zeer slecht

We hebben een goede garage maar ver uit de buurt,dus dachten we laten we een garage in de buurt.gaan zoeken. Toen kwamen we mede door een tip bij jansen in rijsbergen terecht . Klonk allemaal erg positief ook de aanbevelingen zijn best positief. Wat.mijn ervaring betreft uiterst slecht en oplichters,breng daar een auto met een storing die er al.langer inzit maar nooit problemen heeft gegeven ,vertel dit tegen de garage (ook de.foutcode van uitleesapparaat) wilde zelf een onderzoek doen,nou oke! Uiteindelijk bellen ze dat de wervelkleppen moeten vervangen worden ,precies wat ik ook zei kosten onderzoek 200 euro !! Voor iets waar een uitleesapparaat voor is en uiteindelijke kosten 1100 euro duur grapje ,en dat maakt niet uit als dat werkelijk ook het probleem was dat mijn motor van auto af en toe in begon te houden ( heel sporadisch) ik had er een slecht gevoel bij,bel mijn oude garage,wilde ook zelf even kijken want kon moeilijk voorstellen dat wervelkleppen het probleem was!. Dus ging hij de auto uitlezen conclusie : regelapparaat brandstof pomp kapot uiteindelijke prijs 248 euro dat is heel wat anders als 1100 euro voor wervelkleppen vervangen wat niet nodig was en het uiteindelijke probleem nog steeds had bestaan. Mijn electronischevergrendeling van afstandsbediening doe het niet meer ,JANSEN kijkt wel even kosten nieuwe batterij wat niet nodig was had dat zelf al vervangen en kosten synchroniseren afstandsbediening wat niet lukte maar wel betalen!!!! Uiteindelijk nieuwe sleutel nodig kosten 250 euro ! Hier bij sleutelmaker 100 euro met synchroniseren. Als je denk dat we alles hebben gehad! nou nee nog niet helemaal mijn zoon kapotte dynamo auto uiteindelijke kosten zouden ook richting 1000 tot 1100 euro gaan want dynamo was erg duur en dan werkplaatstarief nog erbij!! Hebben we natuurlijk niet gedaan toch maar wat km gereden na oude garage uiteindelijke prijs 540 euro ! Dus jansen nee ! Totaal waardeloos

Beste Kees, Bedankt voor je review. Hieruit blijkt dat onze manier van werken niet past bij je verwachtingen. Misschien hadden we dit zelf kunnen voorkomen door vooraf nog duidelijker aan te geven wat onze werkwijze is. Bijvoorbeeld dat we niet uitgaan van alleen het uitlezen van een storing. De foutcode kan namelijk veel verschillende oplossingen vragen, waardoor we altijd eerst diagnose stellen zodat niet onnodig onderdelen vervangen worden. Daarnaast monteren we bijv. geen gebruikte onderdelen omdat deze geen zekerheid bieden en we altijd een jaar garantie bieden op de reparatie. Datzelfde geldt voor het leveren van sleutels, we leveren altijd originele sleutels die we als aparte sleutel op de auto inleren. Zodat bijvoorbeeld na een software update in de auto, deze altijd de sleutels blijft herkennen. Het is jammer dat het zo is gelopen en je ontevreden bent, we hadden eerder in moeten zien dat we geen goede match zijn als klant en dienstverlener. Een leerpuntje voor ons. Ik wil er nog wel even bij vermelden dat wij het verhaal over de dynamo niet herkennen. En zo zie je maar, als je ergens een goed gevoel bij hebt en het bevalt, is het vaak ook het beste daarbij te blijven. De extra km's zijn het dan wel waard. We wensen je een fijne dag verder! Groetjes Ilse Autobedrijf J. Janssen B.V.

Al 20 jaar mijn vertrouwd adres

De mensen zijn vriendelijk vakkundig niets is teveel Problemen worden altijd naar tevredenheid opgelost En ook nog betaalbaar

een top autobedrijf

ik heb daar een een Peugeot 207cc cabrio gekocht het is een echte top autobedrijf ik ben daar goed geholpen

Over Autobedrijf J. Janssen B.V.

Autobedrijf J. Janssen B.V. is een universeel BOVAG autobedrijf, gevestigd in Rijsbergen. We beschikken over een moderne werkplaats waar onze ervaren monteurs onderhoud en reparaties kunnen uitvoeren aan alle merken auto's en elektrische voertuigen. We werken met apparatuur en software op dealerniveau. In onze professionele poetsruimte kunnen wij tevens uw auto volledig wassen, poetsen en polijsten. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor verhuur van 9-persoonsbussen, bussen en verhuiswagens. Als u op zoek bent naar een betrouwbare occasion bent u bij ons aan het juiste adres! We beschikken over een ruime en wisselende voorraad van verschillende automerken. Daarnaast geven wij u graag advies welke auto het beste bij uw persoonlijke situatie past.

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen