Zeer fijne en goede verkoop ervaring!

Via gaspedaal opzoek gegaan naar een Mini. Daarna op de website van The Countryman gekomen omdat we daar een mooie Mini Countryman zagen staan. Contact opgenomen met Jan-Willem Viets de eigenaar. Daar hebben we een zeer prettige en rustige ervaring van verkoop gehad. Jan-Willem verkoopt alleen degelijke Mini Countrymans, en dat is te merken gezien zijn eerlijke manier van verkoop en de auto’s die hij heeft staan. De auto wordt keurig afgeleverd inclusief een paar handige accessoires. Zijn passie voor een leuke auto is merkbaar want stuk voor stuk zijn ze in zeer goede en mooie staat en Jan-Willem weet er veel vanaf. Dat allemaal ook nog mogelijk ongeveer 7 dagen in de week bereikbaar. Wij raden dan ook echt aan als je op zoek bent naar deze leuke auto om contact op te nemen met de The Countryman! Ook is Jan-Willem zo mogelijk bereid om op zoek te gaan naar jou ideale Countryman. Bedankt voor deze fijne service!

Uitmuntend

Een ervaring op zich om op deze manier een auto te kopen!! Wat een goed gevoel heb ik eraan over gehouden! Jan Willem is super aardig, legt alles rustig uit en heeft alle informatie over de auto op tafel liggen. Een leuke en mooie locatie om een auto te kopen ook! Alles is gewoon top geregeld!

Vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar

Vanaf het eerste contactmoment tot aflevering van onze Countryman was Jan Willem vriendelijk, bereikbaar, reageerde snel en niks was te gek. Ter vergelijk hebben we in verschillende auto's proef gereden, dat was geen probleem. Binnen enkele uren na het besluit een Countryman bij Jan Willem te kopen, stond alles gereed en had Jan Willem op ons verzoek nog andere banden en velgen onder de wagen gezet. Met een duidelijke uitleg konden we vervolgens ons Countryman avontuur beginnen. Goeie ervaring, we raden Jan Willem van harte aan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij werden getipt om contact op te nemen met “the Countryman” in Barneveld, en daar hebben we geen seconde spijt van gehad. Vanaf het begin was het contact met Jan Willem zeer prettig. Zijn enthousiasme en kennis van de ins en outs siert hem. Alle contact momenten tijdens afspraken of telefonisch waren plezierig. Hij gaat zeer zorgvuldig en open te werk, en betrekt je volledig bij het gehele zoek traject naar de juiste auto. Met zijn rustige persoonlijkheid denkt hij mee en geeft waar nodig aanvullend advies. Tevens verleent hij uitstekende service. Als je op zoek bent naar een mooie betrouwbare Countryman, ben je bij Jan Willem aan het juiste adres!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede auto’s, fijne service!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben de kennismaking met Jan Willem ais prettig ervaren rustig en alle tijd voor je te nemen.Hij heeft kennis van zaken en legt alles uit.Wij wensen hem veel succes met zijn bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet onze mooie Mini countryman S gevonden bij The Countryman. Een zeer ruime collectie nette Countryman occasions waar je zeker slaagt!\r\n\r\nIn de avonduren op afspraak zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door Jan-Willem. Een rustige verkoper, perfecte uitleg en alles behalve opdringerig. We kregen echt gevoel dat hij staat voor een goede kwaliteit Mini en zorg willen dragen voor een correctie afhandeling. Hadden er op alle fronten een goed gevoel bij en dezelfde avond de auto gekocht en mee genomen. Ik zou iedereen The Countryman kunnen aanraden. We hopen op veel plezier met onze nieuwe auto!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en eerlijk advies! Dan weet je wat je koopt, plus nog een mooie service voor 6 maanden na aankoop.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jong bedrijf. Prettige communicatie en een rustige persoon, die betrouwbaar overkomt en de tijd voor je neemt. Het gaat niet alleen om het verkopen van een auto, maar de klant staat centraal. Bijvoorbeeld de extra garantie, gadgets voor in de auto. Kortom TOP service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ha Jan Willem,\r\nNa mijn aankoop eind maart 2019 waren er nog enkele puntjes die ik graag verholpen had gezien. Zonder enige discussie kreeg ik een tijdelijke Countryman mee en heb je binnen een paar dagen alles op een hele nette, professionele manier opgelost. \r\nNa afloop stond mijn eigen Countryman weer klaar, keurig gepoetst en voorzien van een volle tank!\r\nCompliment!\r\nBabs
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maart 2019.\r\nDe site van Jan Willem trok mijn aandacht tussen alle andere mogelijkheden op internet. Toen daar ook nog de Mini werd aangeboden waar naar ik op zoek was, ben ik naar Barneveld gereden.\r\nDe professionaliteit, servicegerichtheid en ook de rust van Jan Willem, tezamen met de rijkwaliteit en status van de auto hebben mij al snel doen besluiten de auto meteen te kopen. Na een uitgebreide uitleg over alle mogelijkheden , kreeg ik nog MINI attributen mee en geniet ik nu elke dag van mijn Countryman!\r\nMet dank Jan Willem.\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste Jan-Willem\r\nEven over onze ervaringen\r\nNa meerdere bedrijven te hebben bezocht was t voor ons al vrij snel duidelijk\r\nEen zeer aangename ervaring met de aankoop van onze Countryman\r\nEen rustige en gedreven man man passie voor deze auto’s \r\nDit heeft voor ons de doorslag gegeven \r\nEen voorbeeld voor velen\r\nZou zeggen complimenten van Fam Jochems uit Beekbergen \r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, eerlijk, transparant, betrouwbaar. Jan Willem is een aardige en betrokken verkoper van Countrymans waarbij wij een erg goed gevoel hebben. Wat ons betreft dus een aanrader om hier je Countryman te kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk, goede service, snel en persoonlijk contact en betrouwbaar zijn de eerste woorden die in mij opkomen. \r\nVan begin tot eind een fijn gevoel gehad, zowel telefonisch als in persoon.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag onze Countryman gehaald. vanaf de proefrit door The Countryman uitstekend geholpen. Heel transparant, vriendelijk en klantgericht! Echt aan aanrader om hier je auto te kopen!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring met The Countryman zijn buitengewoon goed. Nadat we eerst voor een auto bij een andere verkoper waren geweest hadden we een afspraak in Barneveld. Ondanks dat het bedrijf is ondergebracht in een soort schuur, is de ontvangst meer dan prima, je krijgt hier ruimschoots de tijd om alle mini’s te bekijken en vooral veel vragen te stellen. Bij aflevering van de auto was het wederom een warm welkom. Als de auto net zo goed presteerd als dit bedrijf dan gaan wij jaren plezier hebben onze nieuwe aanwinst

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig advies en begeleiding bij het vinden van de juiste auto. Geen opdringerige verkooptactieken maar gewoon luisteren en zoeken naar de mogelijkheden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne manier van communiceren. Er werd echt tijd voor ons bezoek vrijgemaakt. Jan Willem kon veel vertellen over de countryman en over alle verschillende opties. Het is fijn om veel modellen te kunnen bekijken zodat je uiteindelijk weet wat je graag zou willen. Ook het maken van een proefrit was geen probleem en werd snel geregeld. Ook wanneer het juiste model er niet bij staat kan Jan Willem je helpen om het juiste model te vinden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed gevoel, wederzijds vertrouwen, fijn contact.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren opzoek naar een Countryman en kwamen uit bij Jan Willem. Hij heeft ons perfect te woord gestaan en erg prettig geholpen. Omdat wij graag wilden weten of de Countryman groot genoeg was, mochten wij de kinderzitjes op de achterbank instaleren en even een proefrit maken. Jan Willem nam alle tijd voor ons en heeft alles goed aan ons uitgelegd. \r\nNa lang overleg hebben wij toch besloten om te kijken naar twee andere typen auto. Mogelijk dat dit beter bij ons past. Jan Willem gaf aan dat wij ook met die andere auto langs mochten komen zodat wij deze naast de Countryman konden zetten. \r\n\r\nAl met al vinden wij een hele prettige manier van samenwerken met Jan Willem. Hij vertelde ons de minpuntjes van de auto en wees ons ook op de schoonheidsfoutjes. Dit maakt dat wij Jan Willem als een eerlijk en oprecht persoon hebben ervaren.\r\n\r\nAls wij toch besluiten om voor de Countryman te gaan en hij is er nog steeds, dan gaan wij zeker terug!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen garage en geen particuliere maar iemand die zich gespecialiseerd heeft in in en verkoop van de Mini Countryman.hij weet echt alles van de Countryman ieder knopje en lampje. Bij bezoek heeft hij alle tijd en aandacht voor je en bij het afhalen van je gekochte auto heeft hij nog allerlei leuke Coutryman attributen.

Over The Countryman

Mijn visie: Alleen als we na de aankoop beiden tevreden zijn en blijven, heb ik het goed gedaan. Kijk op mijn website voor alle informatie over Jan Willem Viets, The Countryman.