Persoonlijk, vriendelijk, gezellig, betrouwbaar

Ik realiseer me dat dit kan over komen als een één-tweetje met dit bedrijf. Maar Jan-Willem (hij "is" zijn bedrijf) heeft een enorm vriendelijke en toegankelijke werkwijze. Is bereidwillig om zaken op te zoeken. Na een heel lastige periode kocht ik hier voor mijn vrouw een Citroën 2CV6. Niet de corebusiness voor Jan-Willem. Maar dat belet hem niet om zéér flexibel te zijn ("noem maar een dag en tijd voor je proefrit"). En de trots op zijn bedrijf (hij heeft naast the Countryman ook een groeiend autopoetsbedrijf) is hartverwarmend. Kortom: wij zijn zondermeer enthousiast en het gezicht van mijn vrouw toen ze haar Eendje van het terrein af reed markeerde op prachtige wijze een eind aan de lastige weken die we achter de rug hadden!! Dank Jan-Willem!!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Zeer vriendelijke verkoper

Meneer Viets neemt alle tijd voor je en is een vriendelijke adviseur. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. Auto zag er bij aflevering tip top uit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service en zeer prettig zaken doen

Wij hebben een Mini Countryman gekocht en zijn zeer tevreden over de aankoop, we werden vriendelijk en correct geholpen en auto is super netjes afgeleverd . Wij kunnen iedereen aanbevelen om hier zaken mee te doen.

Geen brug te ver

Ik heb The Countryman als zeer gedegen ervaren. Er wordt meegedacht, zakelijk maar empatisch. Ook als er onverwachts toch gebruik moet worden gemaakt van de garantie periode voor een onvoorzien mankement. Een aanrader

Top, kan niet beter

Ik had bij binnenkomst gelijk een goed gevoel en voor mijn partner voelde het hetzelfde de dag erop. Jan Willem neemt echt de tijd om alles tot in de puntjes uit te leggen. Je voelt gewoon zn liefde voor het merk. Ik ben erg blij met mijn sportieve rode Countryman S en verheug me op de komende km‘s... Bedankt Jan Willem

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg tevreden met onze Countryman!

Het verkoopproces bij The Countryman hebben wij als zeer prettig ervaren. Jan Willem is kundig en volledig transparant. Hij adviseert goed en helpt uitstekend waar nodig. Geen vervelende verkooppraat of technieken, maar oprecht en eerlijk. Wij zijn erg tevreden en hopen nog lang plezier te hebben van onze Countryman.

• Deskundigheid/Vakmanschap

geheel volgens afspraak geleverd, betrouwbaar en eerlijk

geheel volgens afspraak mooie auto geleverd, na levering zelfs aangeboden om bij ons bekende beschadigingen tegen geringe prijs te vervangen. zeer tevreden zeker aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer positieve ervaring mbt garantie

na aankoop van onze Mini Cooper S Cabrio bleek dat er sprake was van 2 kleine mankementen (plastic afdekkappen waarvan de bevestiging niet meer volledig vast zat), die bij aankoop (zowel door ons als door Jan Willem) niet waren opgemerkt. Daarop zijn beide onderdelen vervangen door onze plaatselijke mini garage, de rekening daarvan is door Jan Willem direct betaald.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Auto’s piekfijn in orde en uitstekende service!

Wij waren specifiek op zoek naar een mini Countryman. Bij The Countryman vonden wij een mooie selectie hiervan, ruime keuze. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen en wij zijn goed en eerlijk geadviseerd. De keuze viel op een JCW-uitvoering. Jan Willem Viets heeft deze auto in piekfijne staat afgeleverd, precies zoals wij het graag wilden. Niets was te veel. Kortom: buitengewoon klantgericht en klantvriendelijk!

Uitstekende service!

Mijn ervaring met de countryman was erg prettig, vooral geen gepush van de verkoper maar in plaats daarvan een rustige verkoper met veel verstand van wat hij te koop heeft staan. Verder kregen we een waardig bedrag terug voor onze inruil auto, dus ook geen gedoe met de verkoop hierover. Bij de volgende aankoop gaan we dus ook zeker weer hier kijken. Met plezierige groet, Bas Pijnenburg.

Zeer positef

We zijn zeer tevreden over de manier waarop we geholpen zijn bij de aankoop van onze Mini Cabrio; Jan Willem dacht met ons mee en was duidelijk bezig om ons een zo goed mogelijke auto mee te geven. Hij straalde helemaal uit wat de ambitie op zijn website is, zorgen dat hij en de klant tevreden zijn en blijven. Service en vertrouwen staan daarbij voorop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne zaak om zaken mee te doen.

Fijne zaak om zaken mee te doen. Duidelijk, heeft alle papieren van onderhoud en geeft 6 maanden volledige garantie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

We zijn netjes geholpen met het zoeken naar een nieuwe auto. Service was uitstekend, heel professioneel en duidelijk. Aanrader!

Positief

Zeer vriendelijk geholpen. Jan Willem neemt alle tijd en geeft duidelijke informatie en uitleg. Zelfs een appje naderhand of de cabrio goed bevalt met het lekkere weer.

zeer positief

Jan Willem is een kenner en weet je alles te vertellen over de countryman.. Hij neemt zeker er alle tijd voor en wil dat jij, je op je gemak voelt. Wat een rust en wat een genot.Ben blij dat het zo gelopen is met het zoeken naar een countryman. Bedankt Jan Willem. Succes met je onderneming. J,J te Harderwijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, goede, duidelijke informatie en uitleg over de Countryman, geeft een leuke inruilprijs.

Heel vriendelijk geholpen. Wij kregen goede, duidelijke informatie en uitleg over de Countryman en wij kregen een leuke inruilprijs.

Uitstekend!

Wat zijn wij vriendelijk en netjes geholpen! Neemt niet zomaar iedere auto aan maar doet netjes onderzoek en beantwoord alle vragen. Wij zijn nog niet eerder zo tevreden geweest niet alleen met de auto maar ook tijdens de onderhandeling. Wat ons ook erg opmerkte en wij erg konden waarderen is het pakketje wat je bij de auto krijgt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

De auto voldoet volledig aan de verwachtingen die ik vooraf had

Het is een heerlijke auto. Ik heb de auto vanwege de afstand zelfs zonder eerst gezien te hebben, en zonder eerst een proefrit gemaakt te hebben, gekocht. De aanbeveling over De Countryman die ik toevallig uit het dorp had ontvangen was zo positief dat ik daarop af durfde te gaan. Online stond precies de auto die ik aan het zoeken was. En dik tevreden! Wat een heerlijke auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrokken en kennis van zaken!

Een heel fijne kennismaking gevolgd door een uitstekende begeleiding bij de aankoop van een prachtige Countryman JCW. Zeer tevreden over je manier van werken. Keep up the good Work(s) 😉

Uitmuntend

Keurig geholpen door de verkoper die verstand van zaken had . De auto’s die aangeboden worden hebben de juiste documentatie en klopt volgens de advertentie .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie auto's , eerlijke informatie !

Goed en eerlijk geholpen met onze schitterende Mini Countryman, meedenken en goede service staan in het vaandel bij deze man! Dus in het kort Super tevreden met alle hulp en natuurlijk onze prachtige nieuwe auto.

Topklasse!

Onlangs heb ik een mooie Countryman bij Jan Willem gekocht. Ontvangst, gesprek, verkoop en after-sales heb ik als zeer prettig, ontspannen en professioneel ervaren. "Vertrouwen" is de beste kwalificatie voor een aankoop bij The Countryman van Jan Willem. The Countryman, een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Contact ervaar ik als heel prettig. Kennis en welwillendheid ben ik zeer over te spreken. Afhandeling bijzonder goed.

Beter kan niet!

Samen met mijn vrouw op zoek gegaan naar een Countryman en naar een flinke speurtocht vond ik hem in mijn eigen dorp. Wij hebben een in geweldige staat verkerende Countryman gekocht. Alles maar dan ook alles was spik en span en mijn vrouw zegt steeds dat ze het idee heeft in een nieuwe auto te rijden. De eigenaar van het autobedrijf Jan-Willem is kundig en bovenal aardig en doet wat hij je belooft. De auto werd schoner dan schoon afgeleverd en in de auto vonden we ook nog wat leuke hebbedingetjes van The Coutryman. Een absolute aanrader dit gespecialiseerde autobedrijf!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Jan Willem geeft nog echt persoonlijke service, aandacht en neemt de tijd voor zijn klanten. Hij is heel transparant in de stappen die hij maakt, kosten en wat je van hem kunt verwachten. Ook kun je merken dat hij het echt leuk vind zijn klant een 9+ ervaring te geven. Zoals Jam Willem zijn er nog maar weinig! Jan Willem, nogmaals dank voor de hele begeleiding van de aankoop van mijn Mini, echt top gedaan!

Over The Countryman

Mijn visie: Alleen als we na de aankoop beiden tevreden zijn en blijven, heb ik het goed gedaan. Kijk op mijn website voor alle informatie over Jan Willem Viets, The Countryman.