Erg tevreden met onze Countryman!

Het verkoopproces bij The Countryman hebben wij als zeer prettig ervaren. Jan Willem is kundig en volledig transparant. Hij adviseert goed en helpt uitstekend waar nodig. Geen vervelende verkooppraat of technieken, maar oprecht en eerlijk. Wij zijn erg tevreden en hopen nog lang plezier te hebben van onze Countryman.

• Deskundigheid/Vakmanschap

geheel volgens afspraak geleverd, betrouwbaar en eerlijk

geheel volgens afspraak mooie auto geleverd, na levering zelfs aangeboden om bij ons bekende beschadigingen tegen geringe prijs te vervangen. zeer tevreden zeker aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer positieve ervaring mbt garantie

na aankoop van onze Mini Cooper S Cabrio bleek dat er sprake was van 2 kleine mankementen (plastic afdekkappen waarvan de bevestiging niet meer volledig vast zat), die bij aankoop (zowel door ons als door Jan Willem) niet waren opgemerkt. Daarop zijn beide onderdelen vervangen door onze plaatselijke mini garage, de rekening daarvan is door Jan Willem direct betaald.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Auto’s piekfijn in orde en uitstekende service!

Wij waren specifiek op zoek naar een mini Countryman. Bij The Countryman vonden wij een mooie selectie hiervan, ruime keuze. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen en wij zijn goed en eerlijk geadviseerd. De keuze viel op een JCW-uitvoering. Jan Willem Viets heeft deze auto in piekfijne staat afgeleverd, precies zoals wij het graag wilden. Niets was te veel. Kortom: buitengewoon klantgericht en klantvriendelijk!

Uitstekende service!

Mijn ervaring met de countryman was erg prettig, vooral geen gepush van de verkoper maar in plaats daarvan een rustige verkoper met veel verstand van wat hij te koop heeft staan. Verder kregen we een waardig bedrag terug voor onze inruil auto, dus ook geen gedoe met de verkoop hierover. Bij de volgende aankoop gaan we dus ook zeker weer hier kijken. Met plezierige groet, Bas Pijnenburg.

Zeer positef

We zijn zeer tevreden over de manier waarop we geholpen zijn bij de aankoop van onze Mini Cabrio; Jan Willem dacht met ons mee en was duidelijk bezig om ons een zo goed mogelijke auto mee te geven. Hij straalde helemaal uit wat de ambitie op zijn website is, zorgen dat hij en de klant tevreden zijn en blijven. Service en vertrouwen staan daarbij voorop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne zaak om zaken mee te doen.

Fijne zaak om zaken mee te doen. Duidelijk, heeft alle papieren van onderhoud en geeft 6 maanden volledige garantie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

We zijn netjes geholpen met het zoeken naar een nieuwe auto. Service was uitstekend, heel professioneel en duidelijk. Aanrader!

Positief

Zeer vriendelijk geholpen. Jan Willem neemt alle tijd en geeft duidelijke informatie en uitleg. Zelfs een appje naderhand of de cabrio goed bevalt met het lekkere weer.

zeer positief

Jan Willem is een kenner en weet je alles te vertellen over de countryman.. Hij neemt zeker er alle tijd voor en wil dat jij, je op je gemak voelt. Wat een rust en wat een genot.Ben blij dat het zo gelopen is met het zoeken naar een countryman. Bedankt Jan Willem. Succes met je onderneming. J,J te Harderwijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, goede, duidelijke informatie en uitleg over de Countryman, geeft een leuke inruilprijs.

Heel vriendelijk geholpen. Wij kregen goede, duidelijke informatie en uitleg over de Countryman en wij kregen een leuke inruilprijs.

Uitstekend!

Wat zijn wij vriendelijk en netjes geholpen! Neemt niet zomaar iedere auto aan maar doet netjes onderzoek en beantwoord alle vragen. Wij zijn nog niet eerder zo tevreden geweest niet alleen met de auto maar ook tijdens de onderhandeling. Wat ons ook erg opmerkte en wij erg konden waarderen is het pakketje wat je bij de auto krijgt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

De auto voldoet volledig aan de verwachtingen die ik vooraf had

Het is een heerlijke auto. Ik heb de auto vanwege de afstand zelfs zonder eerst gezien te hebben, en zonder eerst een proefrit gemaakt te hebben, gekocht. De aanbeveling over De Countryman die ik toevallig uit het dorp had ontvangen was zo positief dat ik daarop af durfde te gaan. Online stond precies de auto die ik aan het zoeken was. En dik tevreden! Wat een heerlijke auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrokken en kennis van zaken!

Een heel fijne kennismaking gevolgd door een uitstekende begeleiding bij de aankoop van een prachtige Countryman JCW. Zeer tevreden over je manier van werken. Keep up the good Work(s) 😉

Uitmuntend

Keurig geholpen door de verkoper die verstand van zaken had . De auto’s die aangeboden worden hebben de juiste documentatie en klopt volgens de advertentie .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie auto's , eerlijke informatie !

Goed en eerlijk geholpen met onze schitterende Mini Countryman, meedenken en goede service staan in het vaandel bij deze man! Dus in het kort Super tevreden met alle hulp en natuurlijk onze prachtige nieuwe auto.

Topklasse!

Onlangs heb ik een mooie Countryman bij Jan Willem gekocht. Ontvangst, gesprek, verkoop en after-sales heb ik als zeer prettig, ontspannen en professioneel ervaren. "Vertrouwen" is de beste kwalificatie voor een aankoop bij The Countryman van Jan Willem. The Countryman, een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Contact ervaar ik als heel prettig. Kennis en welwillendheid ben ik zeer over te spreken. Afhandeling bijzonder goed.

Beter kan niet!

Samen met mijn vrouw op zoek gegaan naar een Countryman en naar een flinke speurtocht vond ik hem in mijn eigen dorp. Wij hebben een in geweldige staat verkerende Countryman gekocht. Alles maar dan ook alles was spik en span en mijn vrouw zegt steeds dat ze het idee heeft in een nieuwe auto te rijden. De eigenaar van het autobedrijf Jan-Willem is kundig en bovenal aardig en doet wat hij je belooft. De auto werd schoner dan schoon afgeleverd en in de auto vonden we ook nog wat leuke hebbedingetjes van The Coutryman. Een absolute aanrader dit gespecialiseerde autobedrijf!

Super!

Jan Willem geeft nog echt persoonlijke service, aandacht en neemt de tijd voor zijn klanten. Hij is heel transparant in de stappen die hij maakt, kosten en wat je van hem kunt verwachten. Ook kun je merken dat hij het echt leuk vind zijn klant een 9+ ervaring te geven. Zoals Jam Willem zijn er nog maar weinig! Jan Willem, nogmaals dank voor de hele begeleiding van de aankoop van mijn Mini, echt top gedaan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer fijne en goede verkoop ervaring!

Via gaspedaal opzoek gegaan naar een Mini. Daarna op de website van The Countryman gekomen omdat we daar een mooie Mini Countryman zagen staan. Contact opgenomen met Jan-Willem Viets de eigenaar. Daar hebben we een zeer prettige en rustige ervaring van verkoop gehad. Jan-Willem verkoopt alleen degelijke Mini Countrymans, en dat is te merken gezien zijn eerlijke manier van verkoop en de auto’s die hij heeft staan. De auto wordt keurig afgeleverd inclusief een paar handige accessoires. Zijn passie voor een leuke auto is merkbaar want stuk voor stuk zijn ze in zeer goede en mooie staat en Jan-Willem weet er veel vanaf. Dat allemaal ook nog mogelijk ongeveer 7 dagen in de week bereikbaar. Wij raden dan ook echt aan als je op zoek bent naar deze leuke auto om contact op te nemen met de The Countryman! Ook is Jan-Willem zo mogelijk bereid om op zoek te gaan naar jou ideale Countryman. Bedankt voor deze fijne service!

Uitmuntend

Een ervaring op zich om op deze manier een auto te kopen!! Wat een goed gevoel heb ik eraan over gehouden! Jan Willem is super aardig, legt alles rustig uit en heeft alle informatie over de auto op tafel liggen. Een leuke en mooie locatie om een auto te kopen ook! Alles is gewoon top geregeld!

Vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar

Vanaf het eerste contactmoment tot aflevering van onze Countryman was Jan Willem vriendelijk, bereikbaar, reageerde snel en niks was te gek. Ter vergelijk hebben we in verschillende auto's proef gereden, dat was geen probleem. Binnen enkele uren na het besluit een Countryman bij Jan Willem te kopen, stond alles gereed en had Jan Willem op ons verzoek nog andere banden en velgen onder de wagen gezet. Met een duidelijke uitleg konden we vervolgens ons Countryman avontuur beginnen. Goeie ervaring, we raden Jan Willem van harte aan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij werden getipt om contact op te nemen met “the Countryman” in Barneveld, en daar hebben we geen seconde spijt van gehad. Vanaf het begin was het contact met Jan Willem zeer prettig. Zijn enthousiasme en kennis van de ins en outs siert hem. Alle contact momenten tijdens afspraken of telefonisch waren plezierig. Hij gaat zeer zorgvuldig en open te werk, en betrekt je volledig bij het gehele zoek traject naar de juiste auto. Met zijn rustige persoonlijkheid denkt hij mee en geeft waar nodig aanvullend advies. Tevens verleent hij uitstekende service. Als je op zoek bent naar een mooie betrouwbare Countryman, ben je bij Jan Willem aan het juiste adres!

• Deskundigheid/Vakmanschap

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede auto’s, fijne service!

Over The Countryman

Mijn visie: Alleen als we na de aankoop beiden tevreden zijn en blijven, heb ik het goed gedaan. Kijk op mijn website voor alle informatie over Jan Willem Viets, The Countryman.