2 weken geleden een mooie seat mij gekocht, heel blij mee. Vriendelijke medewerkers. Goede service. Zeer tevreden.

Aardige medewerkers en houden zich aan afspraken. Zeer tevreden met mijn nieuwe auto.

Geweldige garantie en klantvriendelijkheid

Veel pech gehad na de aanschaf van de skoda yeti ambition alle mankementen zijn keurig verholpen door Carpoint een 10 met een griffel en het is jammer dat ze zover van Almere zitten anders zou ik er elke keer heen gaan voor de service bedankt kanjers en veel succes voor de toekomst groetjes van Ab en Bep Roussou

Prettig geholpen aan onze eerste Touran

Direct en proefrit kunnen maken. zonder problemen koop gesloten prijs afgesproken en meenemen in de huidige staat. Volgende dag bleek de accu dood en ik kreeg zonder slag of stoot direct een nieuwe ter vervanging. Kortom Een zeer correct bedrijf.

Zeer vriendelijk en prima service!

2 weken geleden een auto hier gekocht. Werden zeer vriendelijk geholpen (totaal niet opdringerig ofzo), konden ook meteen een proefrit maken. Na akkoord alles netjes en snel afgehandeld. Ook achteraf het oplossen van kleine zaken zeer correct en snel. Wij hadden wat problemen met de accu na iets meer dan een week, maar dit hebben zij snel opgelost door de accu te vervangen. Dus zeker aan te raden!

Top service

Top zaak, erg vriendelijke medewerkers. Aantal weken na aankoop van onze auto. Bleef de remcilinder hangen(kan gebeuren) carpoint gebeld en zei zeiden: laat 'm maar hier brengen. Ze hebben de auto gemaakt zonder daar kosten voor te rekenen. Top service!

Goed eerlijk bedrijf

Aankoop Peugeot 307 CC , nette keurige auto voor een nette prijs , afspraken worden snel nagekomen. Betrouwbaar en eerlijkheid. Zeer tevreden klant

Zeer goede service

Onlangs een Renault Clio gekocht en mijn oude Renault Clio er op ingeruild. Goede informatie gekregen en een correcte deal gesloten. Auto kreeg nog gratis een kleine service beurt. Verkoper neemt de tijd en is zeker niet opdringerig. Top!

Hele goede ervaring

Leuke citroen C3 gekocht 2 maanden geleden voor een goede prijs. Ziet er mooi uit zowel binnen als buiten, rijd heerlijk. Je wordt heel vriendelijk geholpen én als er iets is wordt net zo vriendelijk weer geholpen én wordt het probleem zo snel mogelijk opgelost. Zeker een aanrader om er een auto te kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer leuk contact, geen opdringerige verkoop trucjes alles relaxt en eerlijk advies. gewoonweg een zeer goed bedrijf!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi Q7 bij Carpoint gekocht! Betrouwbaar en goed service, 3 maanden verder goed rij plezier!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goedendag ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf , heb er al 6 auto\'s gekocht en ben er tot nu toe heel tevreden over en als er nog wat aan mankeerde werd het gelijk opgelost en dat kosten me dan niks (zeer netjes) gewoon een betrouwbaar bedrijf met goede diensten en eerlijke inruil prijzen . Mvg Arie Meereboer

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maandag 5/11, vlak voor sluitingstijd even een blik werpen op een Ford Focus. Hij stond binnen ingebouwd door dikke BMW\'s, gezien het tijdstip zou ik een andere keer terug komen. Maar de verkoper maakt er geen probleem van en rijdt de Ford zo naar buiten.\r\nIk zeg zeg mag ik hem even meenemen naar een vriend die heeft ook een garage, kan hij even kijken op de brug, \"geen probleem zegt de verkoper ik heb niets te verbergen\"!\r\nDinsdag 6/11, auto voorzien van een nieuw APK, kom maar ophalen.\r\n\r\nIn een notendop: Top service, snel en professioneel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede ervaring gehad.\r\nVriendelijk geholpen en zeer blij met mijn aankoop. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke jonge man waar ik goede zaken mee heb gedaan, top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel goed geholpen, en afspraken zijn goed na gekomen. Heel tevreden mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder vriendelijk mensen met een goed kopje koffie. Deskundig niets is teveel gevraagd, zijn duidelijk en meteen to the point. Afspraken komen zij na en er is ruimte tot discussie. Een hele fijne ervaring zie je niet veel.\r\nPrijs verhouding is voor vele inkomsten aantrekkelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben top behandeld door de medewerkers! De medewerkers dachten goed met mij mee, het viel me op dat ze veel inlevingsvermogen beheersen. Ik ben nog steeds tevreden met mijn nieuwe aanwinst!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring. Vriendelijk geholpen en al snel tot een goede overeenkomst gekomen met inruil van mijn oude auto. Zeker aan te raden!!