Geweldige service

Na de aanschaf van mijn Ford Focus ontstonden er wat problemen. Deze zijn door Carpoint perfect opgelost ondanks dat het niet makkelijk was en er veel tijd in gestoken moest worden.

Toppers

In maart een Ford Focus hatchback 1.0, 125 pk Bij Carpoint gekocht. Bij binnenkomst gelijk een goed gevoel. Nu maanden later blijkt dat we water lekkage hebben in de kofferbak aan de rechterkant. Bij langsbrengen was het lek niet zo maar te zien. Omdat we de auto niet konden missen i.v.m. weekendje weg, werd deze opgehaald bij ons thuis in Friesland. Gelukkig hebben ze na uitvoerig te zoeken het lek gevonden bij verwijdering van de achterbumper, lag aan de roosters die aldaar zaten, deze zijn vervangen, alles gedaan onder garantie. Daarna is de auto weer teruggebracht bij ons thuis. Al met al, top gedaan door Carpoint, bedankt voor alles en de goed service die jullie verlenen.

Goede service, ook bij evt. probleem

2 maanden geleden een Ford C-max gekocht. Goede prijs-kwaliteit. Redelijke inruilprijs en netjes een trekhaak gemonteerd. Auto rijd heerlijk maar al snel bleek het koppelingspedaal niet altijd terug omhoog te komen. Na melden en uitvinden van het probleem is dit kosteloos en netjes herstelt door de koppelingscilinder te vervangen door een nieuwe. 2 kleine puntjes van aandacht. Ze hebben niet altijd een ruilauto bij reparatie en bij aflevering was de tank zo leeg dat ik dacht dat de meter juist helemaal vol aangaf. We moesten op weg naar huis met knipperend lampje zo snel mogelijk een tankstation vinden. maar voor de rest een bedrijf waar je rustig een auto kan kopen.

Zeer goede ervaring

Goede dag . Ik heb bij carpoint meerdere auto's gekocht allemaal goed afgehandeld en goede auto's . Vriendelijke verkoper , en als er wat aan mankeerde werd het gemaakt . Kortom betrouwbaar bedrijf . Mvg Arie

Zeer goede en fijne service

Voor mijn dochter op zoek naar een echte gezinsauto nu er een kleine aankomt. Bij Carpoint hebben ze mooie auto's (vooral Duitse import) voor een goede prijs. De service is echt zeer goed en we zijn zeer tevreden met de aankoop. Alles was goed geregeld bij de aflevering. En ook zeer fijne mensen bij Carpoint. Doen wat ze beloven!

Mooie auto's

Mooie auto's voor een goede prijs,aankoop mazda6 sportbreak, stuurde zwaar maar goed opgelost door het bedrijf!! Tot nu toe zeer tevreden!!

Klantvriendelijk bedrijf

Bij dit bedrijf onze Mazda 6 gekocht. Klantvriendelijk en betrouwbare mensen. Komen hun afspraken na. Top service!

Prima geholpen

Mooi bedrijf goede service en aardige mensen. En mooie auto gekocht. Top.

2 weken geleden een mooie seat mij gekocht, heel blij mee. Vriendelijke medewerkers. Goede service. Zeer tevreden.

Aardige medewerkers en houden zich aan afspraken. Zeer tevreden met mijn nieuwe auto.

Geweldige garantie en klantvriendelijkheid

Veel pech gehad na de aanschaf van de skoda yeti ambition alle mankementen zijn keurig verholpen door Carpoint een 10 met een griffel en het is jammer dat ze zover van Almere zitten anders zou ik er elke keer heen gaan voor de service bedankt kanjers en veel succes voor de toekomst groetjes van Ab en Bep Roussou

Prettig geholpen aan onze eerste Touran

Direct en proefrit kunnen maken. zonder problemen koop gesloten prijs afgesproken en meenemen in de huidige staat. Volgende dag bleek de accu dood en ik kreeg zonder slag of stoot direct een nieuwe ter vervanging. Kortom Een zeer correct bedrijf.

Zeer vriendelijk en prima service!

2 weken geleden een auto hier gekocht. Werden zeer vriendelijk geholpen (totaal niet opdringerig ofzo), konden ook meteen een proefrit maken. Na akkoord alles netjes en snel afgehandeld. Ook achteraf het oplossen van kleine zaken zeer correct en snel. Wij hadden wat problemen met de accu na iets meer dan een week, maar dit hebben zij snel opgelost door de accu te vervangen. Dus zeker aan te raden!

Top zaak, erg vriendelijke medewerkers. Aantal weken na aankoop van onze auto. Bleef de remcilinder hangen(kan gebeuren) carpoint gebeld en zei zeiden: laat 'm maar hier brengen. Ze hebben de auto gemaakt zonder daar kosten voor te rekenen. Top service!

Goed eerlijk bedrijf

Aankoop Peugeot 307 CC , nette keurige auto voor een nette prijs , afspraken worden snel nagekomen. Betrouwbaar en eerlijkheid. Zeer tevreden klant

Zeer goede service

Onlangs een Renault Clio gekocht en mijn oude Renault Clio er op ingeruild. Goede informatie gekregen en een correcte deal gesloten. Auto kreeg nog gratis een kleine service beurt. Verkoper neemt de tijd en is zeker niet opdringerig. Top!

Hele goede ervaring

Leuke citroen C3 gekocht 2 maanden geleden voor een goede prijs. Ziet er mooi uit zowel binnen als buiten, rijd heerlijk. Je wordt heel vriendelijk geholpen én als er iets is wordt net zo vriendelijk weer geholpen én wordt het probleem zo snel mogelijk opgelost. Zeker een aanrader om er een auto te kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer leuk contact, geen opdringerige verkoop trucjes alles relaxt en eerlijk advies. gewoonweg een zeer goed bedrijf!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi Q7 bij Carpoint gekocht! Betrouwbaar en goed service, 3 maanden verder goed rij plezier!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goedendag ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf , heb er al 6 auto\'s gekocht en ben er tot nu toe heel tevreden over en als er nog wat aan mankeerde werd het gelijk opgelost en dat kosten me dan niks (zeer netjes) gewoon een betrouwbaar bedrijf met goede diensten en eerlijke inruil prijzen . Mvg Arie Meereboer

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maandag 5/11, vlak voor sluitingstijd even een blik werpen op een Ford Focus. Hij stond binnen ingebouwd door dikke BMW\'s, gezien het tijdstip zou ik een andere keer terug komen. Maar de verkoper maakt er geen probleem van en rijdt de Ford zo naar buiten.\r\nIk zeg zeg mag ik hem even meenemen naar een vriend die heeft ook een garage, kan hij even kijken op de brug, \"geen probleem zegt de verkoper ik heb niets te verbergen\"!\r\nDinsdag 6/11, auto voorzien van een nieuw APK, kom maar ophalen.\r\n\r\nIn een notendop: Top service, snel en professioneel!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede ervaring gehad.\r\nVriendelijk geholpen en zeer blij met mijn aankoop. \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke jonge man waar ik goede zaken mee heb gedaan, top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel goed geholpen, en afspraken zijn goed na gekomen. Heel tevreden mee!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder vriendelijk mensen met een goed kopje koffie. Deskundig niets is teveel gevraagd, zijn duidelijk en meteen to the point. Afspraken komen zij na en er is ruimte tot discussie. Een hele fijne ervaring zie je niet veel.\r\nPrijs verhouding is voor vele inkomsten aantrekkelijk.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto