• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer prettig geholpen bij de aanschaf van een tweedehands Ford Focus. Een bedrijf dat zijn best doet voor haar klanten!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige en deskundige eigenaren.\r\nNo-nonsense mentaliteit en meedenkt in mogelijkheden. Kom hier zeker nog eens terug en kan een ieder die overweegt een occasion aan te schaffen aanraden bij Auto Wagner zijn licht op te steken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 broers die gepassioneerd zijn met de verkoop van goede kwalitatieve occasions. Je komt kijken, je wordt uitgebreid geïnformeerd over de voor-nadelen zodat je een goede beslissing kunt nemen. In mijn specifieke situatie werd actief meegedacht zodat ik op een heel ander merk auto kwam. Ben er zeer tevreden over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer aardige eigenaars welke ons op een rustige en eerlijke manier advies hebben gegegeven over de aan te schaffen mini clubman. Ook een mooie inruilprijs gehad voor de in te ruilen auto. De aangeschafte mini was netjes afgeleverd. alle vertrouwen in deze auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mei van dit jaar kocht een gebruikte Saab bij Paul Wagner. Paul is naast een groot liefhebber van het merk ook een zeer betrouwbare verkoper. Alle afspraken die we rondom de koop van de auto hebben gemaakt zijn volledig en keurig nagekomen. Jammer genoeg heb ik in de eerste maanden te maken gekregen met een paar gebreken. Paul en ook zijn broer en zakenpartner Hans hebben al deze punten naar volle tevredenheid opgelost en zijn daarbij enorm klantvriendelijk geweest. Ze hebben onder geregeld dat er vervangend vervoer was en gezorgd dat ik de reparaties in de buurt van mijn woonplaats kon laten verhelpen. Paul en Hans verlenen service op absoluut topniveau en ik heb dan ook geen enkele aarzeling om Auto Wagner aan te bevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren bij Auto Wagner de \"nieuwe\" auto opgehaald. Een Galaxy met slechts 37500km. Zeer prettig contact. Echte automensen. Komen eerlijk en betrouwbaar over. Met Bovag garantie. Heb er alle vertrouwen in dat als er iets is dat het wordt geregeld. Aanrader!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de broers Wagner gekomen omdat zij een zeer mooie Fiat 500X te koop aanboden. Alles eerlijk overlegd, open kaart gespeeld dat het een import auto betrof maar ook schade gekend had. Alle papieren met foto\'s getoond en ook mee gekregen. Inclusief de BOVAG garantie met FIAT fabrieksgarantie erbij. Mijn Nissan Juke DIGT erop ingeruild voor fair bedrag. Die inmiddels ook alweer verkocht is al na 2 weken? De nieuwe eigenaar wens ik heel veel plezier toe met de Juke. Heb ik ook gehad en was er altijd zuinig op! Maar ben zoveel meer tevreden en blij met de 500X elke rit weer een feestje, top aankoop bedankt! Groeten Sonja

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al langer op zoek naar en gebruikte Saab en hier gevonden en gekocht. vriendelijke en kundige broers die helpen inkopen ipv verkopen. afspraken werden keurig nagekomen en zelfs display waar pixels van kapot waren werden, tot mijn verrassing, gratis vervangen. zeer tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele maanden terug een afspraak gemaakt om een Saab 9.5 te bekijken. Na een proefrit en een uitgebreide inspectie met toelichting, was het zaken doen. Verkoper en koper waren beiden serieus en zakelijk. De deal was snel gesloten. Inmiddels rijden we alweer ruim twee maanden tevreden met onze Saab.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Helder, persoonlijk en degelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer open en eerlijke communicatie, met oog voor kwaliteit. Veel ervaring en deskundigheid, zeker op het gebied van VW en Audi. Neemt uitgebreid de tijd om informatie uit te wisselen en gaat zeer ver met service verlening. Aan alles merk je dat dit autobedrijf de klant tevreden wil stellen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit autobedrijf in juli 2 auto\'s gekocht. Verkoop, levering en service verliepen meer dan uitstekend. Ook wat kleine mankementjes bij 1 auto werden zonder problemen en deskundig verholpen. Mijn volgende auto\'s koop ik weer hier. Waar vind je zulke bedrijven nog?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet de auto zien staan bij Auto Wagner. Was het model waar ik naar op zoek was. Elders in het land stonden 2 vergelijkbare modellen. Na een afspraak bij Auto Wagner konden we de auto eerst in alle rust bekijken. Na wat uitleg konden we alle tijd nemen voor een proefrit. Die beviel zodanig dat we het verkoopgesprek in gingen. Thuis had ik mijn kant van de deal al opgeschreven en mijn verbazing was groot dat er een eerlijke en schappelijke deal werd voorgesteld die bijna niets afweek van mijn deal. Geen gladde praatjes, maar een open en eerlijk gesprek waarbij ook de historie van de auto werd besproken. Ook werd er besproken waar naar gekeken zou worden voor aflevering en wat voor onderhoud gepleegd zou worden. Het gevoel was zo goed dat we besloten direct de deal rond te maken en zonder naar die andere 2 auto\'s te kijken. Onderweg naar huis bedacht ik mij dat ik nog een puntje na wilde laten kijken. Na een belletje was dat ook geen probleem en bleek dat ook opgelost bij de aflevering. Kortom....een prettige aankoop en prettige aflevering! Voor het eerst het gevoel op een schappelijke basis een auto te hebben gekocht. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke Seat Ibiza gekocht. Erg kalm en vriendelijk behandeld, Paul neemt de tijd voor je. Geen \'praatjes\'.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volvo V50 occasion gekocht. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Toen na 2 maanden de airco stuk ging is dit kosteloos en snel opgelost. Uitzondering in de markt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Open communicatie, snelle antwoorden, geen kletspraat. Paul zorgde voor een technisch prima aflevering van de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig in de omgang, netjes volgens afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en behulpzaam! Bedankt voor de service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volvo V70 Occasion gekocht. Netjes conform de afspraak. Duidelijk en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate prettige ontvangst - waarbij het scheelde dat we beiden een klik hadden met het betreffende automerk. Ongehaast geholpen maar (zelf, alleen) ook rustig te gelegenheid gekregen om zelf te kunnen inspecteren en proefrijden. En bij aflevering verrassing in de zin van enkele extraatjes. De \'8\' voor prijs/ kwaliteit omdat ik dát pas correct kan beoordelen na wat meer praktijkervaring met de wagen - maar voortekenen en \'gevoel\' zijn goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van meet af aan had ik een goed gevoel bij dit bedrijf. Prettig en open gesprek. Eerlijke handelaar. Boezemt vertrouwen in. Ik hoop terug te komen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo Paul, alweer een 2e auto bij je gekocht, eerst de alfa Brera en nu de Maserati coupe.Wat heerlijk om een zorgvuldige en punctuele service te ondergaan als bij jou!ik raadt je bij een ieder ten zeerste aan!vr gr Bert Meyer

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke ontvangst! Heldere uitleg, zeer transparant en openheid van zake, er ontstaat snel een gevoel van rust, vertrouwen, er word tijd voor je vrijgemaakt, geen haastig gedoe! Verder een goede service, als voorbeeld mbt mezelf: op verzoek heeft hr Wagner 4 nieuwe wielen \"geregeld\" met nieuwe Michellin banden, m.a.w., hij doet moeite voor de klant, ook NA de afgesloten koopovereenkomst en als verassing ook nog een set nieuwe Volvo automatten! (Als gift, wel te verstaan). Als dat geen service meer is...