Eerlijk en transparant bedrijf

Enkele dgn na aankoop weigert de auto te starten. Bijzondere pech , want ik verblijf dan met de auto in Zuid Frankrijk. Hoewel ik inmiddels via reisverzekering over tijdelijke leenauto beschik, komt Paul Wagner met comfortabele Volvo naar ons in Zuid Frankrijk gereden, zodat wij onze reis naar Spanje kunnen vervolgen. Onze auto gaat inmiddels op transport nr NL. Paul zetten wij vervolgens in Marseille af en vliegt terug nr NL. Na onze vakantie is het euvel kundig verholpen en kunnen wij weer genieten van onze aankoop. Wat een geweldige service door de heren Wagner, ook een ander klein, maar hardnekkig probleempje wordt door Auto Wagner resoluut opgelost. Kortom een dikke tien voor dit bedrijf. Een absolute aanrader en een uiterst betrouwbaar bedrijf!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de afgelopen jaren altijd goede adviezen gekregen. Een bedrijf wat netjes en serieus met z\'n klanten omgaat en waar ik met alle vertrouwen iemand naartoe kan sturen.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer prettige ontvangst door de 2 broers. geen poespas maar direct en duidelijke afspraken. we rijden inmiddels alweer bijna 3 maanden in de clio grand tour die we gekocht hebben en nog geen dag spijt. top bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jonge Ford Galaxy met lage kilometerstand gekocht. Keurige prijs gekregen voor de inruil auto, waarbij heel transparant werd voorgerekend waarop die inruil waarde gebaseerd werd. \r\n\r\nHelaas startte de gekochte auto de dag erna niet (kan gebeuren, zeker als een auto enige tijd heeft stilgestaan). Probleemloos kan ik die accu (lokaal) laten vervangen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer persoonlijke benadering,eerlijk en transparant. eventuele problemen worden elegant opgelost.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer service gericht, betrouwbaar en denken mee,

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dinsdag 26 feb wezen kijken voor een clio estate die onze aandacht trok via de site van auto wagner. mooie eurig bij de dealer onderhouden auto uit 2016 met een gunstige kilometerstand. we wilden wat kleiner gaan rijden nu de kids groter zijn en dit leek ons een mooie tussenoplossing. stukje wezen rijden en de auto beviel eigenlijk al meteen. de dag er na gebeld en het fincieele plaatje verder afgehandeld waar best nog wat te onderhandelen viel over de inruilprijs van mn laguna. 3 uurtjes later reed ik na wederom een warm onthaal met de nodige koffie de deur uit met mn bijna nieuwe clio estate grand tour inc. 6 maanden volledige BOVAG garantie. tot nu toe een heerlijke auto zonder problemen, auto wagner is zeker een bezoek waard. dank nogmaals Hans en Paul.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf vriendelijk en je kunt alles vragen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was aan het oriënteren op een nieuwe wagen en zag een interessant model staan bij de broers Wagner in Amersfoort. \r\nNa uitleg van mijn situatie werd meteen meegedacht en de mogelijkheid van proefrijden voorgesteld. Wegens tijdgebrek mijns kant kon dat niet. Door het prettige gevoel bij de garage heb ik een week later gebeld en proefgereden. Paul heeft me toen uitgebreid te woord gestaan en een en ander verteld over hun bedrijf en achtergrond van eigenaren en wagenpark.\r\nToen na de proefrit bleek dat de twee wagens het toch niet helemaal waren hebben we rustig nog eens naar de andere wagens gekeken en toen ook daar niets geschikts tussen leek te staan heeft Paul naar mijn wensen wat op internet laten zien tijdens een bak koffie.\r\nMijn indruk is zeer positief, de service is uitstekend zonder dat ze opdringerig worden. Helaas geen aankoop gedaan maar niets had mij tegengehouden als er het juiste model had gestaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn contact, goede service en prima afhandeling bij de inruil van mijn oude auto en aankoop van een 2e hands. \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ich habe bei Herrn Wagner ein sehr schönes Auto zu einem fairen Preis gekauft. Es war ein super Service und es war ein sehr, sehr netter und freundlicher Kontakt zu Herrn und Frau Wagner. Ich wurde vom Bahnhof abgeholt und sie haben sogar mit mir zusammen die Export-Formalitäten erledigt. Ich kann das Autohaus Wagner auf jeden Fall weiterempfehlen! Es ist nach meinem Eindruck ein sehr seriöses Unternehmen. Und vor allem stehen im Autohaus Wagner noch viele andere schöne Autos!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een heerlijk bedrijf om mee te werken. Wij hebben onze auto hier verkocht. Alles verliep zeer vlot we werden zelfs persoonlijk door paul bij onze nieuwe auto afgezet.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Paul, de eigenaar, heeft ons zeer goed ingelicht bij de aanschaf van onze eerste auto. Een Skoda Superb. Zijn jarenlange ervaring in de autobranche en contacten gaven ons veel vertrouwen en we hebben een hele mooie occassion bij hem gekocht waar we veel plezier aan gaan beleven. Het was een hele fijne en rustige onderhandeling waar Paul ook adviseerde over een aantal autoverzekeringen met gunstige voorwaarden. Ik zeg een top bedrijf!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de wereld van gebruikte autohandelaren is Auto Wagner een verademing: de twee bijzonder sympathieke broers hebben zich tot doel gesteld om de ideale auto voor je te vinden. Ze kunnen gepassioneerd over de mooie voorraadauto\'s vertellen, maar op geen enkel moment word je iets aangepraat.\r\nIk was op zoek naar een Ford S-Max, waarvan Auto Wagner twee zeer mooie exemplaren had staan. Zelf geïmporteerd van vertrouwde leasemaatschappijen met volledige historie. En scherp geprijsd. Toen ik langskwam met mijn gezin voor een proefrit werd ik gewezen op een Ford Galaxy. Die paste eigenlijk nog beter bij mijn wensen en bood meer luxe voor hetzelfde geld. En ik kon direct een proefrit maken!\r\nToen ik de Galaxy een week later kwam ophalen lag er ook nog eens een nieuwe mattenset in en was mijn verwachting overtroffen. Inmiddels rijd ik alweer een paar maanden met veel plezier in de Galaxy. Een 10 is dik verdiend.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Ford Fiesta gekocht, zeer vriendelijk en van A tot Z prima geholpen. Dank voor de goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer prettig geholpen bij de aanschaf van een tweedehands Ford Focus. Een bedrijf dat zijn best doet voor haar klanten!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige en deskundige eigenaren.\r\nNo-nonsense mentaliteit en meedenkt in mogelijkheden. Kom hier zeker nog eens terug en kan een ieder die overweegt een occasion aan te schaffen aanraden bij Auto Wagner zijn licht op te steken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 broers die gepassioneerd zijn met de verkoop van goede kwalitatieve occasions. Je komt kijken, je wordt uitgebreid geïnformeerd over de voor-nadelen zodat je een goede beslissing kunt nemen. In mijn specifieke situatie werd actief meegedacht zodat ik op een heel ander merk auto kwam. Ben er zeer tevreden over.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer aardige eigenaars welke ons op een rustige en eerlijke manier advies hebben gegegeven over de aan te schaffen mini clubman. Ook een mooie inruilprijs gehad voor de in te ruilen auto. De aangeschafte mini was netjes afgeleverd. alle vertrouwen in deze auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mei van dit jaar kocht een gebruikte Saab bij Paul Wagner. Paul is naast een groot liefhebber van het merk ook een zeer betrouwbare verkoper. Alle afspraken die we rondom de koop van de auto hebben gemaakt zijn volledig en keurig nagekomen. Jammer genoeg heb ik in de eerste maanden te maken gekregen met een paar gebreken. Paul en ook zijn broer en zakenpartner Hans hebben al deze punten naar volle tevredenheid opgelost en zijn daarbij enorm klantvriendelijk geweest. Ze hebben onder geregeld dat er vervangend vervoer was en gezorgd dat ik de reparaties in de buurt van mijn woonplaats kon laten verhelpen. Paul en Hans verlenen service op absoluut topniveau en ik heb dan ook geen enkele aarzeling om Auto Wagner aan te bevelen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren bij Auto Wagner de \"nieuwe\" auto opgehaald. Een Galaxy met slechts 37500km. Zeer prettig contact. Echte automensen. Komen eerlijk en betrouwbaar over. Met Bovag garantie. Heb er alle vertrouwen in dat als er iets is dat het wordt geregeld. Aanrader!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de broers Wagner gekomen omdat zij een zeer mooie Fiat 500X te koop aanboden. Alles eerlijk overlegd, open kaart gespeeld dat het een import auto betrof maar ook schade gekend had. Alle papieren met foto\'s getoond en ook mee gekregen. Inclusief de BOVAG garantie met FIAT fabrieksgarantie erbij. Mijn Nissan Juke DIGT erop ingeruild voor fair bedrag. Die inmiddels ook alweer verkocht is al na 2 weken? De nieuwe eigenaar wens ik heel veel plezier toe met de Juke. Heb ik ook gehad en was er altijd zuinig op! Maar ben zoveel meer tevreden en blij met de 500X elke rit weer een feestje, top aankoop bedankt! Groeten Sonja

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al langer op zoek naar en gebruikte Saab en hier gevonden en gekocht. vriendelijke en kundige broers die helpen inkopen ipv verkopen. afspraken werden keurig nagekomen en zelfs display waar pixels van kapot waren werden, tot mijn verrassing, gratis vervangen. zeer tevreden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele maanden terug een afspraak gemaakt om een Saab 9.5 te bekijken. Na een proefrit en een uitgebreide inspectie met toelichting, was het zaken doen. Verkoper en koper waren beiden serieus en zakelijk. De deal was snel gesloten. Inmiddels rijden we alweer ruim twee maanden tevreden met onze Saab.