Prettig aankoopproces, mooie auto en uitstekende service

Onlangs een Mercedes Benz B-150 uit 2008 aangekocht bij Paul Wagner als "youngtimer" voor mijn net opgerichte eemanszaak. Een yougtimer moet minimaal 15 jaar oud zijn, en ik heb verschillende auto's bekeken maar telkens afgeschrikt door de staat van de auto, de indruk en of de reviews van de handlaren. Dus besloten dat ik een auto met BOVAG garantie wilde, en ik had een mooie optie voor een Golf Plus. Toen toch nog even gezocht op internet en deze Mercedes bij Paul gezien, en er meteen even naar toe gegaan. De auto is in hele goede staat, en na een proefrit samen met Paul besloten deze te kopen, met een nieuwe APK en BOVAG garantie. Voor de APK moesten enkele reparaties uitgevoerd worden welke Paul keurig heeft laten verrichten. Ook heeft hij een andere reparatie uit laten voeren (homokineet) en na aankoop nog twee banden vergoed, welke nog voldoende profiel hadden maar lawaai maakten, (waarschijnlijk waren ze "cupped", dus niet meer helemaal vlak, waardoor ze geluid gaan maken.) Ik ben zeer tevreden met de deskundigheid, de open, eerlijke en vriendelijke en de after sales service van Paul Wagner! Bedankt Paul!

deskundig, betrouwbaar, vriendelijk en klantgericht

Al een tijdje waren wij op zoek naar een fijne Saab Cabrio occasion. Wij kwamen uit bij Auto Wagner, en zijn daar tot volle tevredenheid gekomen tot de aanschaf mooie Saab. De proefrit was relaxed. Paul is een deskundig en vriendelijke eigenaar, die ons ook als leek goed heeft voorgelicht. De auto werd zeer netjes afgeleverd, en was nog even voorzien van 2 nieuwe banden, inclusief uitlijnen. Bij Paul is afspraak echt afspraak, ook na aflevering.

Super service!

Citroen C3 uit 2015 met garantie gekocht. De auto gaf al snel regelmatig een storing. Paul heeft veel energie gestoken in het (laten) achterhalen van de oorzaak en snelle oplossing ervan. Tijd noch moeite werd gespaard. Nu 100% vetrouwen dat het probleem opgelost is en ik veel plezier van de auto ga beleven. Kortom super!

Mooie Auto’s en goed geholpen.

Hallo, Iedereen die beslist een auto te kopen is bij Auto Wagner op het goeie adres. Heel vriendelijke verkoper Paul Wagner met eerlijke en hele mooie auto’s met weinig kilometers en met een lekker kopje koffie en een goed gesprek. Mijn auto die ik kocht is een plaatje ik ben zeer tevreden ook met het contact die wij hadden met Paul Ik zou hem zeker aanraden mocht ook u een besluit te nemen om een auto te kopen bij Auto Wagner dan is het een hele goeie beslissing.

Een uitstekend afgeleverde Volvo S60

Een prima ervaring bij auto Wagner. Op het internet een voor mij mooie Volvo S60 gevonden. Eerst contact via het internet gehad. Een afspraak was zo gemaakt, zelfs in de avonduren was/is geen probleem. De auto was inderdaad perfect omgeschreven en daarna keurig afgeleverd. De eigenaar neemt alle tijd voor je. Kortom prima aan te raden.

Geachte heer Buurs, Beste Paul, Hartelijk dank voor de mooie review en het prettige contact. U heeft een hele fraaie S60 gekocht met een beer van een motor. Wij wensen u heel veel (gaat vast lukken met een 5 cilinder Volvo) en veilige kilometers toe). Vriendelijke groet, Auto Wagner Paul Wagner

Super service en 3 maanden garantie

Eind februari heb ik mijn Saab 9-5 2.3t uit 2006 bij Wagner gekocht. De Wagner broers zijn aller aardige mannen en nemen de tijd voor je. Ze weten wat ze verkopen en geven daarbij ook 3 maanden garantie op de motor en de versnellingsbak. Begin april bleek de carterventilatieklep niet helemaal goed te functioneren. Met een belletje naar Wagner hebben we het samen opgelost. Dit viel binnen de aangegeven garantie, waarbij ik snel via de contacten van Wagner terecht kon bij een Saab specialist bij mij in de buurt. Al met al een super service en mannen van hun woord.

Auto Wagner is een top bedrijf met een uitstekende service en een grote mate van deskundigheid. Van harte aanbevolen!

Helemaal top.

Ik had een auto zien staan op MP. Na een afspraak gemaakt te hebben naar Amersfoort gereden. Ontvangst zeer netjes niet opdringerig. Zat een kleine storing in de auto die er tijdens proefrit niet in kwam. Dit was mij al netjes verteld en voordat de auto opgeleverd werd is het onderdeel vervangen. Dat schept toch vertrouwen. Eigenaar is echt een liefhebber die geen rommel wil afleveren. Raad dit bedrijf zeker aan om eens een kijkje te gaan nemen.

Eerlijke, betrouwbare autoverkopers!

Na op hun website een Peugeot 208 gezien te hebben, telefonisch contact genomen met auto Wagner. Zijn vriendelijke mensen en al helemaal Niet opdringerig. Diezelfde middag die Peugeot gekocht. Helaas na paar dagen gaf display aan motorproblemen. Na 5 uur middag(na sluitingstijd) op oudjaarsdag gebeld en het probleem doorgeven. Ze doen helemaal niet moeilijk. Auto werd die maandag door hun opgehaald en vandaag gerepareerd netjes tot aan huis terug gebracht. Vroeg wat het kost, en ze zeiden niks. Is service. Echt.. Wat een Top Service! Voor ons geen andere autodealers meer dan Auto's Wagner. Fam. V. Sonotaroeno uit Venlo

Beste fam. Sonotaroeno, Hartelijk dank voor uw mooie review maar deze is denk ik voor Wagner Auto's in Nuenen en niet voor ons. Wij hebben ook goede reviews maar GEEN Peugeot 208 verkocht afgelopen maanden. Vriendelijke groet, Paul Wagner / Auto Wagner te Amersfoort

Voelt direct goed bij binnen komen

Na telefonisch contact vanuit Oosterhout vertrokken naar Auto Wagner. Bij aankomst leuke ontvangst met koffie. Eigenaar is iemand die weet waar hij over spreekt en je merkt dat het iemand met passie en kennis is. Na proefrit (45 min) die net zo lang duurde als het gezellige gesprek daarna, met een zeer goed gevoel tot aankoop overgegaan. Eindelijk een verkoper die alle tijd voor je neemt en waar je alleen maar met een goed gevoel weg kunt gaan. Super!

Eerlijk

Een eerlijk advies, gekoppeld aan een gedegen technisch inzicht betekent de aankoop van een betrouwbare gebruikte personenauto bij de heer Paul Wagner.

fijne aankoop

Een auto kopen doe je niet iedere dag. Het is nogal een 'dingetje' zeg maar. Dan is het ontzettend belangrijk dat je er een goed gevoel aan overhoud. Dat begint natuurlijk met de auto zelf. Inmiddels zijn we een paar dagen verder en ik heb nog steeds het gevoel dat ik een goede auto heb gekocht voor een eerlijke prijs. Ik heb echt het vertrouwen dat er goed naar de auto is gekeken. Dat er een eerlijk verhaal is verteld. En dat je terug kan komen als er iets is. Kortom, heel tevreden!

Uitstekende professionele aanpak bij de selectie en aanschaf van onze Golf Cabrio.

Hans Wagner heeft uitstekend werk verricht bij het zoeken naar en vinden van een Cabrio die aansluit bij onze wensen. Ze doen gestructureerd onderzoek zodat je zeker weet dat je technisch gezien een betrouwbare auto koopt waar op geen enkele wijze aan gesjoemeld is. Kortom wij zijn zéér tevreden met onze nieuwe aanschaf en melden ons ook de volgende (derde) keer weer bij Wagner voor een andere auto.

Vriendelijk en betrouwbaar!

2e hands auto gekocht voor een paar weken geleden. Auto rijd perfect en dat voor een mooie prijs. Vriendelijk en professioneel geholpen. Kan jullie bij iedereen aanraden.

Gewoon goed

Een Renault Kadjar gekocht. Prima ontvangst gehad en goede uitleg over de auto. Geen verkoop praatjes maar gewoon waar het op staat. De inruilprijs was voor ons goed genoeg. Na de proefrit besloten om de auto te kopen. Ik heb zelden zo een auto gekocht, gewoon relax, en de koffie was ook nog goed. Paul en "Gozer" ga zo door, jullie snappen het.

Top bedrijf eerlijk en oprecht

Afgelopen week een nette Ford gekocht, heb zelf aangegeven dat er geen garantie nodig is, zie review wel gaf Paul aan dat deze gekeurd moet worden, had ik niet om gevraagd maar toch gedaan. Top bedrijf eerlijk en vertrouwd Gr Rob Zegers

Top service, zeer vriendelijke oprechte verkoper

Vandaag een prachtige Skoda Fabia gekocht bij Auto Wagner. Zeer goed geholpen door Paul Wagner en mevr. Wagner. De prijs was scherp, ook een eerlijke inruilwaarde van mijn Twingo mogen ontvangen. Nogmaals bedankt Paul, je snapt hoe het werkt, ik kom in de toekomst bij je terug en raad je ten zeerste aan! Fijn weekend en gr. Gregory

Eerlijk en vertouwd

Na lang zoeken heb ik bij auto Wagner in 2014 de auto van m"n dromen gevonden met zeer weinig Km er op. En een goede prijs. De auto is nog steeds in mijn bezit en gaat zeker nooit meer weg. Bij auto Wagner ben ik zeer vriendelijk geholpen/geadviseerd. Het is zeker een aanrader. Bedankt

Super !!

Een auto auto Wagener heeft uiteindelijk niet veel tijd gekost. Ik heb wel getwijfeld over de huidige corona omstandigheden, of de aankoop van een Jaguar S type dan wel zo verstandig is. Want je koopt tenslotte geen tv Al gauw werd mij duidelijk bij persoonlijke benadering van Hans, dat het in ieder geval geen opdringerige verkoop zou gaan worden. Geen vervelende telefoontjes hoe het er voor stond ,of ben je er al uit ? En alleen dat al stelde mij gerust. In het voortraject was ik er al voor 95% van overtuigd dat dit de auto zou worden, na het zien van deze prachtige bolide , en een testrit waren we er dus snel uit. En wat wij van Hans & Paul kunnen zeggen is : Eerlijk Afspraak is afspraak Zeer deskundig En beide ongelofelijk gastvrij En goed geprijsd en lekkere koffie Ik zie het echt als een positieve ontwikkeling voor nu en in de toekomst om je auto simpel via het internet te kopen bij Hans & Paul. Wij zijn erg enthousiast over onze S Type deze bolide en deze voldoet helemaal. Dank daarvoor!! Groetjes Meine & Liesbeth

Zeer betrouwbaar goede service.

Wij zijn op zoek gegaan naar een betrouwbare en degelijke auto. Al snel kwamen wij terecht bij auto Wagner. Als eerste wat ik doe is kijken naar de recensies. Het lezen hiervan gaf mij direct een goed gevoel en hebben meteen een afspraak gemaakt om te komen kijken. Auto Wagner neemt écht de tijd voor je. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

Keurige autodealer

Afgelopen dinsdag onze auto opgehaald. Een mooie en complete VW Golf 6 met weinig aantoonbare kilometers (NAP) op de teller en een duidelijke onderhoudshistorie voor een hele mooie prijs. Naar het bleek was de auto zeer in trek bij andere potentiële kopers en waren wij gelukkig op het juiste tijdstip op de juiste plaats. :) We gaan er vanuit dat we een betrouwbare auto hebben gekocht en dat we hier hopelijk vele jaren plezier van gaan hebben. De reden dat ik geen 10 geef is een kleinigheidje, maar ik vind dat ik dat toch even mag benoemen is dat de auto niet even volledig is gewassen en gepoetst voor aflevering, tussen de dag van aanschaf en ophalen zaten toch 10 dagen. Hij was niet heel erg vies, maar gewoon voor het idee dat je met een mooie schone auto de weg opgaat. Verder geeft dit bedrijf een betrouwbare indruk bij een 1e bezoek en dat is voor mij en ik denk voor velen een geruststellend idee. Heren Wagner, bedankt voor de goede service en wie weet tot een volgende keer.

Dank voor deze mooie review. Omdat het op de dag van aflevering regende, hadden wij de Golf niet opnieuw gewassen. Uiteraard zullen wij een volgende keer nog iets scherper hierop zijn. Veel plezier met uw nieuwe auto!

Top bedrijf

Afgelopen vrijdag onze Mazda opgehaald bij auto Wagner. Zeer prettig geholpen door Paul en zijn vrouw. Paul is een aardige en eerlijke verkoper die je niets opdringt. Auto Wagner is zeker een aanrader.

Erg fijn bedrijf

Afgelopen week zijn we bij auto wagner geweest voor een proefrit, na de vele goede berichten op internet van dit bedrijf. We hebben gesproken met Paul en het is een erg aardige en eerlijke verkoper ,er wordt je niets opgedrongen, niets is teveel moeite, en hij legt je alles eerlijk uit. Wij hadden hier gelijk een goed gevoel en hebben de Audi ook gekocht. Het was voor ons 1,5h rijden naar dit bedrijf maar we zijn blij dat we dat gedaan hebben. Paul bij deze nogmaals bedankt voor de auto en fijn contact

Betrouwbare partner

Auto Wagner ken ik uit mijn hoofde als hun accountant als een betrouwbare partner. Mooie auto's voor schappelijke prijzen, goede afwikkeling.

Wat een prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Het gevoel van een warm bad qua zaken doen. Afspraken worden, zoals het hoort, nagekomen. Goede en eerlijke prijs voor inruil auto, waarvan de prijsbepaling open en (wat ons betreft) transparant wordt berekend. Kortom de beide broers zijn zeer prettige mensen om zaken mee te doen. Top bedrijf!!!!!