Top bedrijf eerlijk en oprecht

Afgelopen week een nette Ford gekocht, heb zelf aangegeven dat er geen garantie nodig is, zie review wel gaf Paul aan dat deze gekeurd moet worden, had ik niet om gevraagd maar toch gedaan. Top bedrijf eerlijk en vertrouwd Gr Rob Zegers

Top service, zeer vriendelijke oprechte verkoper

Vandaag een prachtige Skoda Fabia gekocht bij Auto Wagner. Zeer goed geholpen door Paul Wagner en mevr. Wagner. De prijs was scherp, ook een eerlijke inruilwaarde van mijn Twingo mogen ontvangen. Nogmaals bedankt Paul, je snapt hoe het werkt, ik kom in de toekomst bij je terug en raad je ten zeerste aan! Fijn weekend en gr. Gregory

Eerlijk en vertouwd

Na lang zoeken heb ik bij auto Wagner in 2014 de auto van m"n dromen gevonden met zeer weinig Km er op. En een goede prijs. De auto is nog steeds in mijn bezit en gaat zeker nooit meer weg. Bij auto Wagner ben ik zeer vriendelijk geholpen/geadviseerd. Het is zeker een aanrader. Bedankt

Super !!

Een auto auto Wagener heeft uiteindelijk niet veel tijd gekost. Ik heb wel getwijfeld over de huidige corona omstandigheden, of de aankoop van een Jaguar S type dan wel zo verstandig is. Want je koopt tenslotte geen tv Al gauw werd mij duidelijk bij persoonlijke benadering van Hans, dat het in ieder geval geen opdringerige verkoop zou gaan worden. Geen vervelende telefoontjes hoe het er voor stond ,of ben je er al uit ? En alleen dat al stelde mij gerust. In het voortraject was ik er al voor 95% van overtuigd dat dit de auto zou worden, na het zien van deze prachtige bolide , en een testrit waren we er dus snel uit. En wat wij van Hans & Paul kunnen zeggen is : Eerlijk Afspraak is afspraak Zeer deskundig En beide ongelofelijk gastvrij En goed geprijsd en lekkere koffie Ik zie het echt als een positieve ontwikkeling voor nu en in de toekomst om je auto simpel via het internet te kopen bij Hans & Paul. Wij zijn erg enthousiast over onze S Type deze bolide en deze voldoet helemaal. Dank daarvoor!! Groetjes Meine & Liesbeth

Zeer betrouwbaar goede service.

Wij zijn op zoek gegaan naar een betrouwbare en degelijke auto. Al snel kwamen wij terecht bij auto Wagner. Als eerste wat ik doe is kijken naar de recensies. Het lezen hiervan gaf mij direct een goed gevoel en hebben meteen een afspraak gemaakt om te komen kijken. Auto Wagner neemt écht de tijd voor je. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

Keurige autodealer

Afgelopen dinsdag onze auto opgehaald. Een mooie en complete VW Golf 6 met weinig aantoonbare kilometers (NAP) op de teller en een duidelijke onderhoudshistorie voor een hele mooie prijs. Naar het bleek was de auto zeer in trek bij andere potentiële kopers en waren wij gelukkig op het juiste tijdstip op de juiste plaats. :) We gaan er vanuit dat we een betrouwbare auto hebben gekocht en dat we hier hopelijk vele jaren plezier van gaan hebben. De reden dat ik geen 10 geef is een kleinigheidje, maar ik vind dat ik dat toch even mag benoemen is dat de auto niet even volledig is gewassen en gepoetst voor aflevering, tussen de dag van aanschaf en ophalen zaten toch 10 dagen. Hij was niet heel erg vies, maar gewoon voor het idee dat je met een mooie schone auto de weg opgaat. Verder geeft dit bedrijf een betrouwbare indruk bij een 1e bezoek en dat is voor mij en ik denk voor velen een geruststellend idee. Heren Wagner, bedankt voor de goede service en wie weet tot een volgende keer.

Dank voor deze mooie review. Omdat het op de dag van aflevering regende, hadden wij de Golf niet opnieuw gewassen. Uiteraard zullen wij een volgende keer nog iets scherper hierop zijn. Veel plezier met uw nieuwe auto!

Top bedrijf

Afgelopen vrijdag onze Mazda opgehaald bij auto Wagner. Zeer prettig geholpen door Paul en zijn vrouw. Paul is een aardige en eerlijke verkoper die je niets opdringt. Auto Wagner is zeker een aanrader.

Erg fijn bedrijf

Afgelopen week zijn we bij auto wagner geweest voor een proefrit, na de vele goede berichten op internet van dit bedrijf. We hebben gesproken met Paul en het is een erg aardige en eerlijke verkoper ,er wordt je niets opgedrongen, niets is teveel moeite, en hij legt je alles eerlijk uit. Wij hadden hier gelijk een goed gevoel en hebben de Audi ook gekocht. Het was voor ons 1,5h rijden naar dit bedrijf maar we zijn blij dat we dat gedaan hebben. Paul bij deze nogmaals bedankt voor de auto en fijn contact

Betrouwbare partner

Auto Wagner ken ik uit mijn hoofde als hun accountant als een betrouwbare partner. Mooie auto's voor schappelijke prijzen, goede afwikkeling.

Wat een prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Het gevoel van een warm bad qua zaken doen. Afspraken worden, zoals het hoort, nagekomen. Goede en eerlijke prijs voor inruil auto, waarvan de prijsbepaling open en (wat ons betreft) transparant wordt berekend. Kortom de beide broers zijn zeer prettige mensen om zaken mee te doen. Top bedrijf!!!!!

Eerlijk en transparant bedrijf

Top service

Enkele dgn na aankoop weigert de auto te starten. Bijzondere pech , want ik verblijf dan met de auto in Zuid Frankrijk. Hoewel ik inmiddels via reisverzekering over tijdelijke leenauto beschik, komt Paul Wagner met comfortabele Volvo naar ons in Zuid Frankrijk gereden, zodat wij onze reis naar Spanje kunnen vervolgen. Onze auto gaat inmiddels op transport nr NL. Paul zetten wij vervolgens in Marseille af en vliegt terug nr NL. Na onze vakantie is het euvel kundig verholpen en kunnen wij weer genieten van onze aankoop. Wat een geweldige service door de heren Wagner, ook een ander klein, maar hardnekkig probleempje wordt door Auto Wagner resoluut opgelost. Kortom een dikke tien voor dit bedrijf. Een absolute aanrader en een uiterst betrouwbaar bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de afgelopen jaren altijd goede adviezen gekregen. Een bedrijf wat netjes en serieus met z\'n klanten omgaat en waar ik met alle vertrouwen iemand naartoe kan sturen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer prettige ontvangst door de 2 broers. geen poespas maar direct en duidelijke afspraken. we rijden inmiddels alweer bijna 3 maanden in de clio grand tour die we gekocht hebben en nog geen dag spijt. top bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jonge Ford Galaxy met lage kilometerstand gekocht. Keurige prijs gekregen voor de inruil auto, waarbij heel transparant werd voorgerekend waarop die inruil waarde gebaseerd werd. \r\n\r\nHelaas startte de gekochte auto de dag erna niet (kan gebeuren, zeker als een auto enige tijd heeft stilgestaan). Probleemloos kan ik die accu (lokaal) laten vervangen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer persoonlijke benadering,eerlijk en transparant. eventuele problemen worden elegant opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer service gericht, betrouwbaar en denken mee,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dinsdag 26 feb wezen kijken voor een clio estate die onze aandacht trok via de site van auto wagner. mooie eurig bij de dealer onderhouden auto uit 2016 met een gunstige kilometerstand. we wilden wat kleiner gaan rijden nu de kids groter zijn en dit leek ons een mooie tussenoplossing. stukje wezen rijden en de auto beviel eigenlijk al meteen. de dag er na gebeld en het fincieele plaatje verder afgehandeld waar best nog wat te onderhandelen viel over de inruilprijs van mn laguna. 3 uurtjes later reed ik na wederom een warm onthaal met de nodige koffie de deur uit met mn bijna nieuwe clio estate grand tour inc. 6 maanden volledige BOVAG garantie. tot nu toe een heerlijke auto zonder problemen, auto wagner is zeker een bezoek waard. dank nogmaals Hans en Paul.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf vriendelijk en je kunt alles vragen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was aan het oriënteren op een nieuwe wagen en zag een interessant model staan bij de broers Wagner in Amersfoort. \r\nNa uitleg van mijn situatie werd meteen meegedacht en de mogelijkheid van proefrijden voorgesteld. Wegens tijdgebrek mijns kant kon dat niet. Door het prettige gevoel bij de garage heb ik een week later gebeld en proefgereden. Paul heeft me toen uitgebreid te woord gestaan en een en ander verteld over hun bedrijf en achtergrond van eigenaren en wagenpark.\r\nToen na de proefrit bleek dat de twee wagens het toch niet helemaal waren hebben we rustig nog eens naar de andere wagens gekeken en toen ook daar niets geschikts tussen leek te staan heeft Paul naar mijn wensen wat op internet laten zien tijdens een bak koffie.\r\nMijn indruk is zeer positief, de service is uitstekend zonder dat ze opdringerig worden. Helaas geen aankoop gedaan maar niets had mij tegengehouden als er het juiste model had gestaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn contact, goede service en prima afhandeling bij de inruil van mijn oude auto en aankoop van een 2e hands. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ich habe bei Herrn Wagner ein sehr schönes Auto zu einem fairen Preis gekauft. Es war ein super Service und es war ein sehr, sehr netter und freundlicher Kontakt zu Herrn und Frau Wagner. Ich wurde vom Bahnhof abgeholt und sie haben sogar mit mir zusammen die Export-Formalitäten erledigt. Ich kann das Autohaus Wagner auf jeden Fall weiterempfehlen! Es ist nach meinem Eindruck ein sehr seriöses Unternehmen. Und vor allem stehen im Autohaus Wagner noch viele andere schöne Autos!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een heerlijk bedrijf om mee te werken. Wij hebben onze auto hier verkocht. Alles verliep zeer vlot we werden zelfs persoonlijk door paul bij onze nieuwe auto afgezet.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Paul, de eigenaar, heeft ons zeer goed ingelicht bij de aanschaf van onze eerste auto. Een Skoda Superb. Zijn jarenlange ervaring in de autobranche en contacten gaven ons veel vertrouwen en we hebben een hele mooie occassion bij hem gekocht waar we veel plezier aan gaan beleven. Het was een hele fijne en rustige onderhandeling waar Paul ook adviseerde over een aantal autoverzekeringen met gunstige voorwaarden. Ik zeg een top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de wereld van gebruikte autohandelaren is Auto Wagner een verademing: de twee bijzonder sympathieke broers hebben zich tot doel gesteld om de ideale auto voor je te vinden. Ze kunnen gepassioneerd over de mooie voorraadauto\'s vertellen, maar op geen enkel moment word je iets aangepraat.\r\nIk was op zoek naar een Ford S-Max, waarvan Auto Wagner twee zeer mooie exemplaren had staan. Zelf geïmporteerd van vertrouwde leasemaatschappijen met volledige historie. En scherp geprijsd. Toen ik langskwam met mijn gezin voor een proefrit werd ik gewezen op een Ford Galaxy. Die paste eigenlijk nog beter bij mijn wensen en bood meer luxe voor hetzelfde geld. En ik kon direct een proefrit maken!\r\nToen ik de Galaxy een week later kwam ophalen lag er ook nog eens een nieuwe mattenset in en was mijn verwachting overtroffen. Inmiddels rijd ik alweer een paar maanden met veel plezier in de Galaxy. Een 10 is dik verdiend.