Klantvriendelijk en niet opdringerig. Laat je eerst lekker rondneuzen en makkelijk qua proefritje. Zeer snelle levering mogelijk! Goede inruilprijs! Komt professioneel en gemoedelijk over.

Vriendelijk en correct.

Enkele weken geleden een Ford Kuga gekocht. Erg tevreden. Ook een onmisbaar ontbrekend deeltje interieur wat we pas ontdekte bij thuiskomst is na melding zeer goed en snel opgelost.

Auto gekocht en super goed bevallen. Top service!

Auto gekocht en super goed bevallen. Top service!

Zeer goed en vriedelijk behandeld top

Alles naar tevredenheid super

Top bedrijf

Erg vriendelijke mensen en goede auto’s! Goed geholpen en altijd bereikbaar voor vragen of andere problemen!

Geweldig bedrijf

Top ontvangen! Mooie auto gekocht, heel blij mee. Bedankt frans en chris

Helemaal Top

Uitstekende service!

Deskundige en vriendelijke verkopers doen wat ze beloven. Super blij met onze aankoop!

Goed professioneel behandeld

Goed geholpen en fijn afgehandeld.

Goede uitleg gegeven.

Zijn netjes te woord gestaan. Kon goede uitleg geven over de auto.

Super goed en netjes

Vol begrip toen ik afscheid nam van mijn oude auto en professioneel met het overschrijven. Behulpzaam toen ik mijn tenaamstelling kwijt was. Dit is een goed bedrijf waar je ook als vrouw normaal wordt behandeld. Bedankt!

Super blij met de service

Ik had een auto gekocht bij Jenf Autos in katwijk ik heb gekozen voor het garantie pakket 2dagen later stond mij auto klaar om hem op te halen toch voor me eigen gevoel na laten kijken bij me eigen garage en alles was keurig gedaan een dikke pluim voor dit bedrijf ik raad mensen om hier een auto te kopen

Afspraak gemaakt, wordt de auto onder je neus verkocht

Auto gezien op internet en gebeld met j&f autobedrijf en een afspraak gemaakt. Vrij genomen van het werk en mijn vader ook om naar het westen te rijden. Krijgen we tot onze verbazing de dag ervoor om 16.00 uur een SMS’je dat de auto verkocht is. Gebeld met het bedrijf en ze zeggen dat ze geen auto’s kunnen vasthouden ook niet als je een afspraak hebt gemaakt. Erg jammer maar waarschijnlijk zegt dit genoeg over j&f auto’s hoe ze met (potentiële) klanten omgaan.

Heel professioneel en super vriendelijk!

Vandaag kreeg im een klapband, gelukkig in de buurt, heel rustig naar de garage gereden en ik ben snel en vakkundig geholpen, zoals altijd door deze zeer vriendelijke mannen. Keurig en vakkundig, heel erg blij mee! Diane van der Kooij / Ridderkerk

Ik heb bij j&f verleden week een mooie ford k gekocht .super geholpen vandaag moest ik even terug om mijn voor licht de auto starten niet en ik had gebeld en binnen 10 minuten waren ze bij me het was de accu te lang stil gestaan.ik ben naar de werkplaats gegaan en ze hebben er een nieuwe accu in gezet en mijn kap van mijn voor verlichting super gepoetst mannen top service

Prima geholpen en service was goed.

Tot nu zeer fijne auto en netjes geholpen bij aflevering. Kenteken kwijt van mij kwijt en hebben mij geholpen met nieuwe aanvragen. Goed tevreden dus.

Vriendelijke mensen, goede service

Ik heb kortgeleden een Volvo gekocht bij J en F. Ben zeer tevreden over zowel de auto als het personeel. Goede afspraken en serviceverlening.

Zeer goede service en nette auto volgens afspraak geleverd

Een bestelauto gekocht bij dit autobedrijf, de auto is volgens afspraak geleverd inclusief een goede inruilprijs voor mijn personenwagen. De verschuldigde BPM is door J & F keurig verrekend met de belastingdienst. Al met al een goede indruk achter gelaten, positieve ervaring tot nu toe, hierdoor beveel ik J & F zeker aan.

net bedrijf en goed geholpen.

Sinds kort trotse eigenaar van Nissan Qashqai 2014. Ben zeer netjes geholpen en totaal niet opdringerig tijdens de verkoop. Proefritje was geen probleem en inruilen ging heel makkelijk. Zeker een aanrader om hier te komen.

Mijn zoon te vrede met een mooie Ford Focus.

We hadden een telefonische afspraak gemaakt, i.v.m. dat we online een hele mooie Ford Focus 1.6 (blauw) zagen staan, was net geplaatst op woensdag middag 26-09-2020, ik belde voor mijn zoon om een afspraak te maken kon donderdag, maar vroeg of er een nieuwe keuring op kon geen probleem werd gekeurd en natuurlijk goedgekeurd :) dus hadden we voor vrijdag 28-09-2020 een afspraak staan met testrit, hij reed top geen bijgeluiden en qua uiterlijk zowel binnen als buiten en in technische staat prima in orde dus conclusie de prijs was zeer aantrekkelijk vergeleken met de meeste garages lag deze onder de marktwaarde van gemiddeld 1000 euro, als meeneem prijs, dus zonder twijfel heeft mijn zoon deze auto gekocht :) Vakkundige verkoper en ook degene die erna alles afhandelde wist veel van de auto, we hebben hem meegenomen als meeneem prijs geen garantie erbij ik zei al 3 maanden zijn zo voorbij, de verkoper zei als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk (maar de boekhouder zei al als er binnen een maand wat zou gebeuren met de auto zou mijn zoon netjes worden geholpen alleen dan de manuur zou dan betaald moeten worden). En nu ruim 2 weken in bezit helemaal in top conditie, gister is die op de brug geweest alles ziet er top uit dit i.v.m dat de voorwielen minuscuul zijn uitgebalanceerd, was niet nodig geweest maar zoonlief was onzeker i.v.m. nog niet veel ervaring met de technische kant van auto's heeft en omdat we zelf al jaren met stikstof gevulde binnenbanden rijden zei ik doe dat maar met deze auto ook, wij hebben van de afspraak geen gebruik gemaakt ook J & F niet op de hoogte gesteld dit i.v.m. een zeer laag koste plaatje was, heen en weer rijden en dan hun monteur uurloon betalen zou duurder zijn geweest, Dus bij deze J & F bedankt uit naam van me zoon en natuurlijk ook als trotse ouders voor deze auto voor een zeer scherpe prijs voor ons te hebben vastgehouden 2 dagen, dit i.v.m. toen wij er zaten diverse malen voor voor de Ford Focus was gebeld.

Prettige service en betrokkenheid

In juli een mooie auto gekocht die goed rijdt. Ook een goede deal kunnen sluiten met betrekking tot de inruil van mijn auto en aankoop van de nieuwe auto.

Vlot en krachtig

Geen gezeur ...duidelijk en vriendelijk

Super tevreden.

Ik heb iets meer dan 1 jaar geleden mijn Nissan Quasqai bij jullie gekocht.Wilde jullie laten weten dat ik meer dan tevreden ben en dagelijks geniet van het rijcomfort die de auto bied. Bedankt voor deze eerlijke fijne mooie auto. Groeten Henk Lukassen Maasdijk

Probleem met airco naar tevredenheid opgelost

Nette garage, netjes te woord gestaan. Vanwege de grote afstand van te voren al wat prijsafspraken gemaakt, waar netjes aan gehouden werd. Na een paar dagen kwam ik er achter dat de airco het niet deed, dit is na overleg in mijn woonplaats gerepareerd en na tevredenheid opgelost.