Laden reviews...
Laden reviews...
6 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten ervaren vriendelijk personeel en een gemoedelijk aankoopproces. Ze waarderen eerlijke prijzen en betrouwbare aftersales. Over het algemeen geven de beoordelingen een positieve en betrouwbare dealerervaring weer. De getuigenissen benadrukken consistentie en vertrouwen in J&F Auto's.
Vanmiddag een auto gekocht en heel fijn geholpen door de verkoper. Totaal niet opdringerig en ik kreeg alle tijd om te beslissen. Alles keurig netjes afgehandeld. Omdat wij nog een stukje naar huis moesten rijden ook nog een tank benzine kado. Kortom, een tevreden klant!
Beveelt aan
11 February 2026
Marieke Weerdt
Nieuwkoop
We hebben bij J & F een afspraak gemaakt om een auto te bekijken en om proef te rijden. Na binnenkomst zijn we fijn en rustig geholpen. Ook de finaciele afhandeling was open en eerlijk en verliep in een zeer ongedwongen en sfeer. Een zeer positieve ervaring.
Beveelt aan
8 February 2026
I. B
Tholen
Na een verhuizing uit Brabant naar Dordrecht, afscheid genomen van een prima onderhoudsbedrijf. Via Bovag aankoopkeuring voor een audi a6 bij J&F 5 jaar terug voor het eerst binnengelopen. Omdat mijn vrouw en ik "youngtimers" rijden, is kunnen vertrouwen op een garage best spannend. Te meer omdat we zelf echt geen verstand hebben van auto's. Ik heb ook ervaring dat je van alles aangepraat wordt, en op kosten gejaagd wordt. Ik kan een veel langer verhaal opschrijven, maar oprecht uitzonderlijk hoe prettig, betrouwbaar en betaalbaar de samenwerking is met J&F. Vrienden van me betalen zich blauw bij de audi dealer, en bij J&F krijg je nog echt ouderwetse service en vakmanschap. Ook als hij denkt dat we beter af zijn om een keer iets specialistisch elders uit te laten voeren. Je voelt aan alles dat de factuur een middel is, geen doel. Heb zelfs al een keer gebak gehaald en daar speciaal voor uit Dordrecht naar Ridderkerk gereden, na een kosteloos advies, om ze te bedanken. GA HIER HEEN! Boris Boon Dordrecht
Beveelt aan
29 January 2026
Boris
Dordrecht
Wij konden rustig rond kijken voor een auto en zijn later terug gekomen om een koop te sluiten. Goede uitleg en testrit gehad, we voelden ons op ons gemak. De prijs qua auto was ook helemaal goed.
Beveelt aan
16 January 2026
Hanneke
Voorhout
Na eerst een afspraak gemaakt te hebben, zijn we vriendelijk en kundig geholpen. Na een proefrit en over de prijs onderhandeld te hebben zijn we tot de koop overgegaan. Na de koop waren er nog enkele gebreken en deze zijn ook prima opgelost. Een aanrader.
Beveelt aan
20 August 2025
Ferry
Alphen aan den Rijn
J&F Auto's uit Katwijk is een bedrijf die achter hun producten staan mooie Auto's en waar naar zijn geld, vanaf het eerste contact tot het afleveren van de auto hebben ze de service hoog in het vaandel staan ook na de verkoop blijven ze goede service houden. Dus mijn ervaring is met open en eerlijkheid kom je het verst. Jan Speijdel
Beveelt aan
21 July 2025
Jan
Diemen
Mijn eerste 1 auto die ik bij jenfautos.nl heb gekocht. Een zeer positieve ervaring. Wat je ziet is wat je krijgt.... met andere woorden, duidelijk viert hier de boventoon. Goeie deals en eerlijke handel. Ga zo door mannen.
Beveelt aan
4 June 2025
Marco
Utrecht
In februari; goed geholpen en voor een mooie prijs een mooie auto aangeschaft. Zeer blij mee.
Beveelt aan
12 April 2025
R.
Katwijk
Koop hier geen auto!!!!! Auto's worden bij J en F niet technisch gecontroleerd. Ze proberen je leeg te trekken met kosten waar je niet verplicht tot bent en je bent in mijn geval 3 maanden aan het kloten met vervoer. Als je lang gespaard hebt voor een auto en op zoek bent naar iets betrouwbaars, sla J en F dan maar over. Dat gezegd te hebben, hier is waarom: Eind vorig jaar (28 december) een mooie Ford Focus tegengekomen online bij J en F auto's. Ik werd in eerste opzicht vriendelijk ontvangen in de showroom door de verkoper, proefritje gemaakt, niks aan de hand. De auto was in "top conditie" en hij vertelde mij dat ik daarom absoluut geen extra garantiepakket hoefde aan te schaffen. Ik geloofde de verkoper er van uitgaande dat ze de auto dus gecontroleerd hebben, er stond ten slotte ook in de advertentie dat de technische staat ''goed'' is. Ik had ook mijn Audi A3 waar ik altijd zuinig op was ingeruild. Hij kon mij er maar 500 euro voor geven aangezien die naar de export moet. De auto was met de km stand en leeftijd in zijn woorden niet interessant voor hun markt. Prima, ik vond de Ford zo mooi, ik had het er voor over. Toen ik zo'n anderhalf uur later thuis kwam zag ik de Audi te koop staan voor €2000. De auto dus niet technisch gecontroleerd? Later op de dag van aankoop begon het koelvloeistof lampje te branden van mijn nieuwe Ford, reservoir was tot de helft leeg gelopen. Vermoedelijk de koppakking, kostbare reparatie. Dit heb ik direct gemeld bij J en F, in verband met feestdagen werd ik later teruggebeld door de verkoper en er werd mij verteld dat ik pech heb gehad. Het gebrek was nog niet toen ze hem aan mij verkocht hadden en ik had zelf zogenaamd in nog geen dag tijd de koppakking kapot gereden. De kosten waren volgens J en F voor mij want dit valt niet onder regulier onderhoud... Natuurlijk onzin. Uiteindelijk na een discussie eerst de auto die kant op gebracht voor een diagnose, zelf moeten zorgen voor vervangend vervoer en een oprijwagen want het was ni
Beveelt niet aan
14 March 2025
Marvin
Doetinchem
Beste Marvin,
Ik vind het heel spijtig dit bericht te moeten lezen.
Bovenal hebben we alles geprobeerd voor u om het zo goed mogelijk op te lossen, en dan nog zo'n review plaatsen die niet op waarheid is gebaseerd. Dat is echt spijtig.
We hebben de auto voor u laten repareren en alle kosten op ons genomen zoals dat ook netjes hoort. Echter na de reparatie had u geen vertrouwen meer in de auto en om deze reden hebben wij de auto van u terug genomen en kosteloos opgehaald op de door u gewenste locatie. Kortom we hebben gedaan wat we konden doen in ons geval.
Wat betreft inruil, de vraagprijs op internet is niet altijd de prijs die we krijgen. Ook komen er nog kosten bij voor export documeneten, transport etc etc. Tevens hebben we ook gezegd dat u hem zelf mocht verkopen in plaats van de auto inruilen.
Ik hoop dat u zich nog een keer bedenkt en we in de toekomst elkaar toch weer van dienst te kunnen zijn.
Mvg,
J & F Auto's
We zijn goed geholpen en we konden op ons gemak de auto bekijken. We zijn tot nu toe zeer tevreden met de auto.
Beveelt aan
10 May 2024
F. Hendriks
Wassenaar
Klantvriendelijk en niet opdringerig. Laat je eerst lekker rondneuzen en makkelijk qua proefritje. Zeer snelle levering mogelijk! Goede inruilprijs! Komt professioneel en gemoedelijk over.
Beveelt aan
17 December 2023
Syl
Katwijk
Enkele weken geleden een Ford Kuga gekocht. Erg tevreden. Ook een onmisbaar ontbrekend deeltje interieur wat we pas ontdekte bij thuiskomst is na melding zeer goed en snel opgelost.
Beveelt aan
19 October 2023
Janet
Oosteind
Auto gekocht en super goed bevallen. Top service!
Beveelt aan
19 October 2023
Don
Den haag
Alles naar tevredenheid super
Beveelt aan
23 June 2023
Schravendijk
Leiderdorp
Erg vriendelijke mensen en goede auto’s! Goed geholpen en altijd bereikbaar voor vragen of andere problemen!
Beveelt aan
8 May 2023
scott
Noordwijkerhout
Top ontvangen! Mooie auto gekocht, heel blij mee. Bedankt frans en chris
Beveelt aan
26 September 2022
Hartevelt
Katwijk
Helemaal Top
Beveelt aan
11 June 2022
Somai
Denhaag
Deskundige en vriendelijke verkopers doen wat ze beloven. Super blij met onze aankoop!
Beveelt aan
27 May 2022
Pim de Pater
Alphen aan den Rijn
Goed geholpen en fijn afgehandeld.
Beveelt aan
16 April 2022
c
Maarssen
Zijn netjes te woord gestaan. Kon goede uitleg geven over de auto.
Beveelt aan
28 March 2022
Isabella Spierenburg
Ter Aar
Vol begrip toen ik afscheid nam van mijn oude auto en professioneel met het overschrijven. Behulpzaam toen ik mijn tenaamstelling kwijt was. Dit is een goed bedrijf waar je ook als vrouw normaal wordt behandeld. Bedankt!
Beveelt aan
12 March 2022
Wendy
Rotterdam
Ik had een auto gekocht bij Jenf Autos in katwijk ik heb gekozen voor het garantie pakket 2dagen later stond mij auto klaar om hem op te halen toch voor me eigen gevoel na laten kijken bij me eigen garage en alles was keurig gedaan een dikke pluim voor dit bedrijf ik raad mensen om hier een auto te kopen
Beveelt aan
22 February 2022
Fabienne
Utrecht
Auto gezien op internet en gebeld met j&f autobedrijf en een afspraak gemaakt. Vrij genomen van het werk en mijn vader ook om naar het westen te rijden. Krijgen we tot onze verbazing de dag ervoor om 16.00 uur een SMS’je dat de auto verkocht is. Gebeld met het bedrijf en ze zeggen dat ze geen auto’s kunnen vasthouden ook niet als je een afspraak hebt gemaakt. Erg jammer maar waarschijnlijk zegt dit genoeg over j&f auto’s hoe ze met (potentiële) klanten omgaan.
Beveelt niet aan
9 February 2022
Frank
Oldenzaal
Top service
Beveelt aan
18 December 2021
Remco
Haarlem
Vandaag kreeg im een klapband, gelukkig in de buurt, heel rustig naar de garage gereden en ik ben snel en vakkundig geholpen, zoals altijd door deze zeer vriendelijke mannen. Keurig en vakkundig, heel erg blij mee! Diane van der Kooij / Ridderkerk
Beveelt aan
9 December 2021
Diane van der Kooij
Ridderkerk
Lageweg 27
2222AG Katwijk aan zee
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit