Positieve ervaring met prima service

Goed contact, proefrit op aanvraag direct mogelijk. Makkelijk schakelen in contact en professionele ondersteuning. Absoluut een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van de week de nissan murano opgehaald.geweldig geholpen,en keurig geregeld.\r\nVerkoper nam de tijd voor ons en was heel duidelijk.\r\nNette zaaken keurige werkplaats,zeker een aanrader,om daar een andere auto te kopen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben ook hier een leuke nette auto gekocht.Nu blijkt dat de airco niet helemaal werkt naar behoren.Vandaag gebeld er werd gelijk gezegd kom maar langs dan gaan we ff kijken.Hier hou ik van.!!!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is positief bij dit bedrijf de aankoop en afhandeling/levering auto verliep heel soepel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie hogere auto gekocht I.v.m. ins tap, goede inruil. Alle onderhoud boekjes aanwezig.\r\nOnze aankoop voor aflevering en vlak daarna volledig na gezien. Tot nu zeer tevreden. Kortom, goed bedrijf met mooie auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een week geleden een hele mooie auto gekocht bij J & F auto\'s. Toen bleek er ee fikse storing in te zitten voor wat betreft de airco. Garage gebeld en de auto kon dezelfde week nog gebracht worden voor reparatie. Goed geregeld bij J & F auto\'s, ik beveel dit bedrijf iedereen aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een Nissan gekocht kort geleden en kan niet anders zeggen, dan dat ik dik tevreden ben. Er waren 2 kleine dingetjes en die waren zeer snel opgelost. Heb een top auto gekocht. Ben er erg blij mee. Aanrader dus.\r\n\r\nHenk L.\r\nMaasdijk\r\n

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze hebben me een auto met een defecte batterij verkocht, de tweede dag kon ik de auto niet starten.

Beste Jozef, Jammer dat u ons bedrijf zo heeft ervaren. Het had beter geweest al u ons even had gebeld of was langs gekomen. Dan hadden we u kunnen helpen. Maar nu gelijk al zo een negatief bericht, dat vind ik jammer. Tevens is alles nog getest en gecontroleerd voor de auto is afgeleverd. Heeft u geen licht of radio aan laten staan ? Mvg, J & F Auto's

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waren op zoek naar een cabriolet. We zijn hier geslaagd. Net bedrijf, niet opdringerig.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top ik raad iedereen hier hun auto te halen hun staan achter hun auto\'s goed en betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige sfeer! Ruime keuze!\r\nIn ieder geval duidelijke prijzen zonder ruimte voor onderhandeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb 3 weken geleden een auto gekocht bij j&F ik werd al vriendelijk ontvangen met een kopje koffie ik had wat vragen over de auto ik heb daar een goed en duidelijk uitleg over gehad er zat nog 2 maanden apk op en ik kon kiezen of gelijk een nieuwe apk of over 2 maaden ik heb gekozen voor het laatste ik ben heel blij met me auto .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben goed geholpen\r\nprettige mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf is super goed en heel vriendelijk ontvangen met een lekker bakkie koffie\r\nen goeden verkoper echt een aanraden om daar een auto te kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vlotte afhandeling, prettige verkoop ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg professioneel\r\nMooie auto staan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een prettig bedrijf is dit\r\nDe mensen hier zijn geduldig vriendelijk goede deskundigheid goed advies\r\nEn zijn bereid mee te denken geen gepush .\r\nKortom een goed en vriendelijk en eerlijk bedrijf\r\nWaar wij zeker nog eens terugkomen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed, heel duidelijk in uitleggen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede kwailiteit auto’s voor een goede prijs. Volledig onderhoudsboekje erbij. Goede service ondervonden en willen graag helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Open en eerlijk bedrijf\r\nDeskundig vriendelijk en geduldig\r\nHier neemt men nog de tijd voor je \r\nZe denken mee en geven advies over de autos die ze hebben staan\r\nOok bij afleveren van de auto staan ze met raad en daad klaar\r\nEn de koffie staat altijd klaar\r\nWe zijn heel tevreden met onze aankoop en het plezier en geduld dat deze mensen laten zien\r\nWij komen zeker nog eens terug