Klant rijd als idioot

Klant die in de leenauto rijd, rijd me bijna uit de schoenen. Wat een idioot. Heb hier de garagehouder over benaderd. Deze heeft mij netjes te woord gestaan en toegezegd de klant hierop aan te spreken. Netjes afgehandeld.

Dag Thijs, Ik schrik een beetje van je review. Mag ik je vragen wat er gebeurd is? Ik ben heel erg benieuwd. Welke auto heb je zien rijden? Als het onze C-Max of Fiesta is geweest is, dan is het een klant van ons geweest. Dat is namelijk een van onze uitleenauto’s. Onze Ka staat namelijk binnen. Als ik weet welke auto het geweest is, dan weet ik wie de auto op dit moment bij zich heeft en zal ik een hartig woordje met deze klant spreken. Hopelijk maak ik je hiermee duidelijk dat wij het niet zelf zijn geweest. Wij rijden op het moment zelf een auto zonder reclame. Deze slechte review lijkt me dan ook niet terecht aangezien het niks te maken heeft met onze dienstverlening. Ik wil je dan ook vragen deze te verwijderen. We hebben een Ford Ka, een Fiesta en een C-Max rijden als uitleenauto. Graag hoor ik van je welke het geweest is. Alvast dank voor je begrip. Met vriendelijke groet, Danny Hendrikx House of Cars

Top auto en top service

Wat als eerste opviel is dat alle auto’s er piekfijn super strak bijstonden . Mijn oog was gevallen op een kuga st-line 2018 en 60dkm op de teller . Deze auto zag er nog als nieuw uit geen put of deuk te vinden op het plaatwerk. Door een goede inruilprijs was de koop zo gesloten . Danny maakt wat hij zegt ook waar en doet geen loze beloftes. Danny nog bedankt voor de goede nazorg en dat ik even een FOCUS st mocht lenen . Succes in de toekomst met je mooie bedrijf.

Betrouwbare liefhebbers bedrijf

Eind oktober heb ik bij House of Cars een prachtige Ford Focus ST-3 gekocht. Ivm met de afstand in de beginfase veel mailverkeer gehad met verkoper/eigenaar Danny die geduldig en zelfs in de avonduren mijn vragen en opmerkingen beantwoordde. Topservice! Na het zien van een filmpje (op mijn verzoek heeft Danny een filmpje van de auto gemaakt) van de auto die ik op het oog had ben ik na het maken van een afspraak vol verwachting naar Eindhoven gereden. De blinkende auto stond al klaar voor de testrit. Ook hier nam Danny de tijd om wat over de auto te vertellen. Na de testrit was ik om en hebben we elkaar de elleboog gegeven (in corona-tijdperk worden de handen niet geschud uiteraard) en de aankoop was beklonken. De auto zou nog een uitgebreide onderhoudsbeurt krijgen waarbij de voorbanden zijn vervangen voor nieuwe sloffen. In dezelfde week kon ik de auto ophalen. Is dat service of is dat topservice? En ja hoor, met de bekende strik op de motorkap stond mijn nieuwe aanwinst te shinen. Ook hier weer werd weer uitgebreid de tijd die Danny genomen onder het genot van een kopje koffie. Na de verkoop ging Danny nog achter het certificaat Ford assistance aan bij de dealer waar het onderhoud werd uitgevoerd en kreeg ik ook dit rap in mijn mailbox. Los van de prachtige auto, is de benadering van House of Cars zeer prettig te noemen en zeker geen doorsnee dealer. Ze geven je als klant veel aandacht en nemen de tijd met je. En bovenal eerlijk en zeker niet opdringerig. Absoluut een aanrader om hier een auto te kopen. Een bedrijf van liefhebbers voor liefhebbers. Ik rij daar graag een stuk voor om. Ga zo door House of Cars. Wie weet maken we in de toekomst nog eens een 2e foto voor de Hall of Fame ;-)

Een verrassing bij binnenkomst

Afgelopen weekend onze Ford Kuga opgehaald. Een feestelijk tintje, want hij stond klaar met een grote strik erop. :-) Het contact met Danny verliep prettig, hij dacht met ons mee. Er werd tijd voor je genomen, zowel bij oriënteren als bij aflevering. Ook de andere medewerkers waren vriendelijk en namen de tijd voor ons. Onze eerste indruk bij binnenkomst was verbazing: wat een mooi aanbod van performance Ford Auto's (ST, STLIne, RS) die er tóp uitzien. Ben je op zoek naar een mooie Ford in deze genoemde uitvoeringen, dan moet je zéker een kijkje gaan nemen bij House of Cars.

Goede service en fijne auto

Mooie ford focus st-line gekocht. Dit was de eerste auto waarvoor we gingen kijken en hebben deze meteen gekocht en de week erna opgehaald. Danny heeft mij een mooie en eerlijke auto verkocht voor een nette prijs. Het contact verliep prettig en het bedrijf is gastvrij. Toen er tog iets aan de auto bleek te zijn heeft Danny dit goed opgelost en kon ik dit laten reparen bij een bedrijf in de buurt.

Autorijden is elke keer een feestje!

Schakelt makkelijk door, pittige motor. Sportief rijgedrag. Zitcomfort en beenruimte zijn heel prettig. Verder zijn we vakkundig geholpen bij House of Cars; er is goed meegedacht bij de keuze voor dit model, daarbij met speciale voorkeuren rekening gehouden. Wij zijn heel tevreden!

Fijn bedrijf zonder de 'standaard autoverkoper' waar je gewoon eerlijk en goed geholpen wordt.

Wij waren al een tijdje op zoek naar een Ford Kuga. Uiteindelijk vonden we hem bij House of Cars. Danny hanteert een prettige manier van verkopen zonder op te dringen. Hij heeft alle tijd voor je. Ook bij aflevering. Bedankt Danny (en team...) en ik weet waar ik over een paar jaar mijn nieuwe gebruikte Ford ga halen......

Na lang zoeken naar de perfecte auto (Was nogal specifiek met mijn wensen) Een aantal weken geleden mijn Fiesta ST gekocht bij House Of Cars. Top geholpen en de auto bevalt super! Als je op zoek bent naar een sportieve ford ben je hier aan het juiste adres. En als de juiste er niet tussen staat, dan helpen ze je graag met het zoeken naar de juiste auto. Koen en Danny bedankt en tot de volgende!

Mooie auto's en goede service

Echte Ford specialist met mooie occasions. Ben er op een zaterdag wezen kijken voor een fiesta metal was gelijk verkocht en een week later hebben we hem opgehaald. Ook achteraf toen bleek dan de remblokken niet helemaal in orde waren werden wij super geholpen door de garantie van House of Cars.

Perfecte service, Prachtige auto's in goede staat

Na wat proefritjes en verschillende mogelijkheden uitgekomen bij mijn fiesta st150, je zou haast blind kunnen kopen bij house of cars. Ze controleren alles en de aflevering is super! Daarnaast is de nazorg en service die ze bieden erg prettig, zo kom je niet voor verassingen te staan en het laat wat zien dat ze zelf ook alle vertrouwen hebben in de auto's die ze verkopen. Danny bedankt! en hopelijk tot ziens ;)

Geweldige ervaring, een bezoek aan House of Cars. Je kunt er je hart ophalen als fan van sportieve Ford's. De te koop auto's zijn super van kwaliteiten eerlijk, en de benadering door het personeel is erg klant gericht en open.

Tevreden

Mooie Ford ecosport st-line gekocht, Andere auto ingeruild,goed kunnen onderhandelen,100% tevreden. Gr,Dre.

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk

Ofschoon ik een auto “op leeftijd” heb gekocht is de auto in zeer mooie staat en met zorg afgeleverd. In aanloop naar de koop heb ik gebruik kunnen maken van de “video bezichtiging”. Een uitstekende service in coronatijd maar ook als je wat verder van de showroom woont. Al met al een top bedrijf waar de liefde voor auto’s vanaf straalt en de klant koning is! TOP!

Betrouwbaar!! de Specialist in Mooie Fords !!!

Via internet terrecht gekomen bij dit bedrijf. GEEN opdringerige verkopers, maar mensen die je vrijblijvend oprecht adviseren in het kiezen van een auto.Kennis van zaken en vooral meedenkend.Het assortiment is zeer divers en alleen topwagens.Menig Ford Dealer kan hier een voorbeeld van nemen . Zoek je een goeie ford met net wat extras niet verder zoeken maar daar langs gaan.

Aan koop 2017 Ford Kuga St

Aardige gast Danny, geen onzin praatjes en een hele mooie auto gekocht. Super blij mee.

Na jaren trouwe dienst was mijn Ford Fiesta Sport aan vervanging toe. Na een korte zoektocht op internet uitgekomen bij House of Cars waar verschillende sportieve opties stonden te wachten op een nieuwe eigenaar. Ons oog viel al snel op een prachtige Ford Focus Titanium! Na een warm en vriendelijk ontvangst een rondje gemaakt langs alle prachtige auto's. Het staat er helemaal vol met sportieve Fords. Nog nooit zo'n verzamling bij elkaar gezien. Na het besluit in onderhandeling te gaan voor het inruilen van mijn Fiesta voor de Focus onder het genot van een drankje samen met Koen tot een mooie overeenkomst gekomen. Wij konden meteen een proefrit maken en waren meteen verkocht. We gingen op de foto voor op de wall of fame met onze toekomstige focus. Heel goed advies gekregen over het onderhoud en verzekeringen. De Focus werd onze nieuwe aanwinst. 5 dagen later stond onze nieuwe focus met een prachtige rode strik erom op ons te wachten. Nogmaals hartstikke fijn en klantvriendelijk geholpen! Na een drankje de sleutels in ontvangst mogen nemen en de administratie op orde gemaakt. De laatste tips meegekregen en we waren vertrokken! Wij waren al een tijdje opzoek naar een bijzondere vervanger en wij kwamen uiteindelijk uit bij House of Cars 1km vanaf ons huisadres. Wij zijn hartstikke tevreden met House of Cars. Ben je op zoek naar een wat sportievere Ford? Loop hier eens een keer binnen. Je krijgt er geen spijt van!

Top ervaring!

Op 18 juli ging ik samen met mijn vader kijken voor een auto voor hem. Na de proefrit viel mijn oog op een andere auto en ik kon daarin gelijk een proefrit maken. Een aantal uurtjes later, hadden we niet één maar twee auto’s gekocht. Super goede service, uitleg en Danny nam echt alle tijd voor ons. Top service!

Echt een top bedrijf

Had me fiesta bij house of cars gekocht was echt een top auto veel rijplezier mee gehad. Ben zelfs voor de 2de keer terug gekomen om de focus st op te halen ben er super blij mee en ze regelen alles netjes voor je dat de auto er ook heel mooi bij staat. Nogmaals bedankt voor de goede service

Wat een mooi bedrijf

Alles wordt goed en duidelijk gecommuniceerd.

Voor en door liefhebbers

Een aantal maanden geleden heb ik bij House of Cars een Fiesta ST (MK8) aangeschaft. Meteen bij binnenkomst van de 'showroom' weet je al dat je te maken hebt met een bijzonder bedrijf. Na een korte kennismaking kreeg ik een uur de tijd om alleen te gaan proefrijden in de auto. Na de proefrit hebben we gesproken over auto's. Je kunt merken dat de verkoper (Danny) zelf ook veel weet van auto's en de auto's die hij verkoopt. Bij andere (grote) dealers als Nefkens en Van Mossel heb ik de ervaring gehad dat verkopers lang niet altijd wisten wat ze verkochten en dat maakt het kopen van een auto wat onpersoonlijk. Daar is bij House of Cars absoluut geen sprake van! Na een lang en goed gesprek ben ik overgegaan op de koop van de auto. De communicatie voorafgaand aan de proefrit, na de koop en na het in ontvangst nemen van de auto is vlot en duidelijk. Je wordt goed op de hoogte houden en er wordt snel gereageerd. Ik zou het dan ook iedereen aanbevelen om een (snelle) Ford of andere auto aan te schaffen bij House of Cars. Ga een keer langs en je weet meteen waarom.

Perfecte service, veel aanbod!

De beste Ford dealer van Nederland! Kunnen slagen voor een hele leuke Ford Fiesta die als nieuw leek! Absolute aanrader voor iedereen die professionele aanpak wil en een ruime keuze!

geweldig

hoi ik ben louis en ik zocht een ford ecosport en kwam uit bij house of cars wezen kijken en op ons gemak kunnen kijken in alle auto"s zonder dat een verkopers mij iets komt opdringen alle vragen werden door Danny en Koen beantwoord na een uitgebreide proefrit nog geen besluit kunnen nemem en na 2maanden toch weer met Danny gebeld en auto via telefoon gekocht en afgelopen zaterdag op gehaald en Danny en Koen hadden weer alle tijd om papierwinkel onder genot van een kopje koffie en een praatje alles in orde te brengen. deze mannen zijn goed bezig ga zo door heren. gr louis uit voerendaal

Goede service!

Begin dit jaar een nieuwe auto aangeschaft bij House of Cars in Eindhoven. Na een tijdje bleek er een klein mankementje aan de auto, wat ze direct heel netjes hebben opgelost! Goede service, waar we zeker over te spreken zijn.

Geweldige goede mensen en een super service

Echt een aanrader om eens bij deze mannen binnen te lopen! Super toffe mensen en een mooi aanbod van auto's echt iets voor de Ford liefhebber! Uitgebreider verhaaltje: Een tijdje terug bij de mannen van House of Cars binnen gelopen om te kijken naar een nieuwe auto. Mijn auto was al een Ford Fiesta waar ik veel van genoot maar was toch op zoek naar iets nieuws. Bij binnenkomst zie je meteen waarom ze zich bij House of Cars een Ford specialist mogen noemen. Een hele hal vol met stuk voor stuk nette Ford Modellen van een zuinige fiesta tot een beest van een Focus RS, alles kun je hier vinden. Na even rond gekeken te hebben is mijn aandacht gevallen op een Blauwe Fiesta ST en al snel werd dit opgemerkt door de verkoper Danny en kwam hij kijken wat hij kon betekenen. Geen rare verkoop praatjes, geen ongeduldige houding maar gewoon even praten, gezellig doen en interesse peilen. Na een proefrit gemaakt te hebben had ik een aantal vragen en opmerkingen maar hier werd samen naar een oplossing gezocht. Toen we eenmaal een deal hadden gemaakt werd alles netjes geregeld en werden alle puntjes netjes afgewerkt, waar mij alleen nieuwe remblokjes nodig leken werd er net even verder gekeken en bleek ook dat de schijven vervangen mochten worden, uiteraard allemaal netjes door House of Cars opgelost. Super ervaring en zal hier zeker vaker terug komen al is het voor te kijken naar wat voor moois ze aanbieden. Leuk extratje is de fanclub die ze bij House of Cars hebben opgericht! Allemaal Ford liefhebbers die elkaar helpen met vragen of ervaringen met elkaar delen!

Helemaal top!

Bij de vorige Ford Fiesta aankoop via House of Cars verrast door Danny en zijn manier van verkopen. Hij dringt niet op maar denkt in alles met je mee. Nu de Ford Ka op verzoek ingekocht en compleet naar wens geleverd. Van zoekopdracht tot levering overal van op de hoogte via de app, nog specifieke wensen wordt er naar je geluisterd. Danny (en Koen) we komen terug voor de volgende. Wat een topservice!

Industrieweg 1

5627BS Eindhoven