Erg vriendelijk en een zeer behulpzaam autobedrijf

Na alle goede review gelezen te hebben, en dat waren er heel veel, hadden we besloten om daar naar een opel Adam te kijken.. Ook beantwoorden ze snel onze mail.. Bij aankomst werden we prima ontvangen en de auto stond al klaar... Na een proefrit gemaakt te hebben en genoeg tijd kregen,..hebben we een goede deal gemaakt.. We hadden een auto om in te ruilen De auto werd helemaal nagekeken en kreeg een nieuwe APK... Na goede mail contact konden we de auto Na een paar weken ophalen.. We zijn erg tevreden en zou iedereen aanraden om daar een auto te kopen..

TOP bedrijf!!

In November 22 daar een leuke 1.6 ecoboost Focus gekocht met ST pakket en chiptuning. Ze zijn totaal niet opdringerig (maar als je info wil dan krijg je die netjes en nemen ze alle tijd voor je) en je mag een proefrit maken van een uur. Tevens geven ze aan waar leuke wegen zijn om het geheel even te proberen. De auto rijdt echt super en ziet er erg leuk uit! Ik wilde nog nieuwe banden en daar zijn we financieel ook aardig uitgekomen. 2x gebruik moeten maken van de garantie. 1x natte kofferbak (airvents focuskwaaltje) en elektrische spiegelverwarming, 2de keer een kapot wiellager. Beide keren netjes onder garantie opgelost. Leen auto meegekregen en alleen de benzinekosten hoeven te betalen. Als ik weer eens een andere auto wil dan ga ik zeker naar House of Cars!! (ook al woon ik 200 km verderop in het land)

Topbedrijf!

Topbedrijf, ook voor service en garantie… Komen afspraken die gemaakt zijn netjes na.

Super leuke kundige mensen, topbedrijf!

Een hele dikke RS gekocht en zeer goed geholpen, wij komen zelf uit Assen maar het is de rit zeker waard! Je krijgt een warm welkom met koffie en de aandacht die je als klant graag wil. Danny en Pieter zijn super en weten waar ze het over hebben.

TOP!

Via Facebook terecht gekomen bij House of Cars. Vriendelijk en goed geholpen door Danny(totaal NIET opdringerig) Hij neemt echt de tijd voor je en praat met volle passie over zijn mooie auto's die hij heeft staan. Als je opzoek bent naar een goede/nette Ford moet je zeker naar House of Cars komen!!

Eerlijk, netjes en realistisch

Vandaag mijn trouwe Fiesta Mk5.5 ingeruild op een prachtige rode Fiesta Mk8 ST-3. Hierbij netjes geholpen en geadviseerd door Pieter & Danny en een voor beide partijen goede deal gesloten. Heel blij met mijn nieuwe aanwinst!

Fantastisch Super, geweldig, top

Samen met mijn vrouw hier een hele mooie auto gekocht. De ontvangst was echt heel leuk met Pieter / Danny echte mensen met een mooie passie voor auto's. Met het ophalen van de auto ook enthousiast ontvangen, wij kunnen niets anders zeggen dan een prima adres om er een super mooie en fantastisch auto te kopen

Hartstikke blij met onze nieuwe Ford Fiesta, topbedrijf!

Wij hebben gisteren onze Ford Fiesta Tiranium opgehaald en zijn heel prettig ontvangen bij House of Cars! Voor onszelf de 1e keer, maar onze vader komt er regelmatig om zich te verlekkeren aan de dikke bolides die er allemaal staan. Danny en de andere collega's namen rustig de tijd om alles uit te leggen. Inmiddels in de familie al de 4e HoC auto, dus je kunt best zeggen dat we inmiddels veel vertrouwen hebben in dit alsmaar professioneler wordende autobedrijf. De pas geopende werkplaats ook supernetjes en met de betere spulletjes ingericht. Onze Fiesta zag er trouwens op de website al heel mooi en netjes uit, maar heeft in ''het echt'' onze verwachtingen echt overtroffen! Alles was tiptop in orde, auto rijdt heel lekker. Er blij mee! Hartstikke bedankt! Tot de volgende keer!

Samen met mijn zoon hier een hele mooie auto gekocht. De ontvangst was echt heel leuk niet gespeeld maar echte mensen met een mooie passie voor auto's. Met het ophalen van de auto ook enthousiast ontvangen, wij kunnen niets anders zeggen dan een prima adres en niet te vergeten ook een adres met hele mooie auto's!

boven verwachting goed

van friesland naar eindhoven voor een fiesta st , de moeite waard ,perfecte auto niks op aan te merken ,zeker voor herhaling vatbaar

Super, geweldig, top en fantastisch

Al vele auto’s van verschillende merken gekocht. Allen bij andere garages. Nog nooit zo tevreden geweest als bij House of Cars. Wat een geweldige auto’s van het merk Ford zijn daar verkrijgbaar. Voor ieder wat wils. Wij zijn heel gelukkig met onze Ford Kuga. Auto werd in topstaat afgeleverd en prima contact met de medewerkers. Echte aanrader en zeker de moeite waard om eens te gaan kijken. Nogmaals top

Vriendelijk ontvangst auto stond al klaar met een strik eromheen.

De auto ford Ka hebben we gekocht zonder hem gezien te hebben alleen van foto's dit is natuurlijk altijd een risico. (was onze eigen keus om niet te gaan kijken vanwege de afstand) Echter bij aankomst zag de auto er zo uit als op de foto's nog mooier zelfs voor mijn gevoel. Auto werd afgeleverd ook nog met een volle tank. Auto rijd heerlijk. mvg Jolanda de Meij

Geweldige koopervaring

Een tijdje geleden hier mijn Ford fiesta st mk8 gekocht. Mocht je geïnteresseerd zijn in een bijzondere Ford zou ik hier de zoektocht starten. Genoeg auto's om uit te kiezen en vreselijk aardige verkopers met veel kennis van het product! Top onderneming!!

Top!!

Wat een super fijne en vriendelijke service. Danny is ontzettend enthousiast en je merkt direct dat dit echt zijn passie is! Je voelt je meteen welkom en er hangt een heel fijn sfeertje. Als je voor kwaliteit en betrouwbaarheid gaat, ben je hier aan het goede adres. Wij zijn ontzettend blij met onze auto! Bedankt House of Cars

Super fijne ervaring

6 augustus hebben we onze kuga st line opgehaald en beloofd om een review te schrijven. Wat valt er nog te zeggen over Danny Hendrikx. Alles is al gezegd dus wordt het moeilijk voor mij om dit te overtreffen . Danny heeft ons een kuga st verkocht zo relaxt hebben we nog nooit een auto gekocht zo fijn als we behandeld werden is een verkoper zonder poespas gewoon een mens en geen propper. Een mooie onderhandeling over de inruil van onze tucson verliep als een zonnetje. Toe we voor de aflevering kwamen stond de kuga blinkend klaar met de bekende grote rode strik. de kuga bekeken en met volle 100% goedgekeurd en voor we weggingen kwam Danny nog met een verassing daar was k heel blij mee. De kuga bevalt goed dus daar zullen we nog wel even mee rijden maar de volgende komt weer van House of Cars. conclusie TOP garage met een TOP verkoper Danny bedankt Kees en Ellie Bergeijk

Uitmuntend

Afgelopen maand hebben wij een supergave Ford Focus ST3 gekocht. Danny en Koen hebben ons voortreffelijk geholpen. Ze zijn beiden zeer enthousiast en weten waar ze over praten. Met vriendelijke groet, Jan & Esther

Top auto gekocht bij top bedrijf!!

Wij hebben hier onze focus st wagon gekocht! Danny heeft zo veel passie voor ford! En dat is te merken. De voorraad is super mooi. Ook de afhandeling is super. Zelfs bij aflevering een grote strik op de auto! Mijn vrouw en ik zeggen 100% aanbeveling!

Een no nonsense garage. Nemen alle tijd voor je. Reageren altijd en snel. Auto's staan in perfecte staat te glimmen op een rijtje. Geen verkopers in pak en stropdas, maar gewone jongens met verstand en passie voor ford. Voor mij hebben ze een fiesta st gezocht en na een week werden mijn verwachtingen overtroffen. Wat een super auto hebben ze voor me gevonden. Een witte met flink wat aanpassingen.. had zelf een grote hyundai i40 ingeruild. Ook de inruilprijs was goed. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een mooie snelle ford. Koen bedankt voor alles.

Betrokken en eerlijk

Ik was al langere tijd op zoek naar een andere auto, hiervoor bij enkele andere garages geweest. Bij House of Cars klopte alles en kreeg ik het gevoel welkom te zijn en mijn vragen/mening te delen. Echt een top bedrijf!!

Een prettige no-nonsense ervaring.

Na een paar keer telefonisch en app contact met Koen zijn we op een zaterdag naar House of Cars gegaan om een prachtige Nitrous Blue Focus RS te gaan bekijken en een proefrit mee te maken. Bij aankomst was het redelijk druk en kregen we al vrij direct iets te drinken aangeboden. (Meerdere keren zelfs) De auto stond al klaar om mee te mogen nemen. Na een praatje met Koen en wat administratief werk kon de proefrit beginnen. (Geweldige auto om mee te mogen rijden!) Tijdens het rijden merkte ik dat er iets was met de auto. Bij terugkomst heb ik dit aan Danny en Koen doorgegeven en is Danny zelf gaan rijden om te kijken wat het kon zijn. Hij gaf aan dat er inderdaad iets mee was en dat dit nagekeken en netjes opgelost zou worden bij de onderhoudsbeurt. Na een aantal dagen konden we de auto op gaan halen. Hij stond er prachtig bij, was keurig gepoetst van binnen en buiten, het probleem met de auto (wiellager) was keurig opgelost en stond klaar met een volle tank. Alle papieren en boekjes zijn keurig aanwezig bij de auto. Al met al een mooi bedrijf met heren die met passie spreken over het merk en de auto’s en die gewoon een open en eerlijk gesprek met je hebben.

Aankoop Ford Kuga ST Line

Heb bij House of Cars mijn Ford Kuga ST line gekocht. De passie voor hun auto’s straalt van Danny en Koen af. Bij aflevering was mijn gekochte auto om door een ringetje te halen. Danny en Koen hartstikke bedankt en nog veel succes met jullie prachtige zaak. Ik kan deze zaak bij iedeteeen aanbevelen !!!!

Een snoepwinkel voor de autoliefhebber

Ik heb 2 weken geleden een Fiesta ST gekocht bij Danny. Zeer hartelijk werd ik ontvangen. Ik had 2 fiesta,s op het oog en kon ze alle twee uitgebreid testen. het enthousiasme van Danny sprak mij zeer aan. Ik heb de Audi laten staan en een mooie rit met mijn Fiesta ST naar Assen gereden. Zeer gave auto met een prachtige kleur. Nogmaals hartelijk dank gr Ronald.

Geweldige service!

Ik heb 2 weken geleden een Ford Fiesta gekocht bij House of Cars, en ik ben er super blij mee!! Geweldige service, en héél goed geholpen door Koen!

Een top bedrijf met top auto's!

Ongeveer een dik jaar geleden ben ik een keer bij House of Cars geweest samen met mijn zoon en zei toen al, hier ga ik mijn volgende auto kopen. Waarom? Gewoon, het voelde al meteen goed, en de passie voor auto's straalt van deze beide heren Danny en Coen af. We hebben een prachtige Kuga gekocht in de schitterende kleur Copper pulse. Wat een auto is dit en afgeleverd om door een ringetje te halen. De Kuga rijdt in een woord geweldig! Beste Danny en Coen bedankt en ik blijf jullie volgen op facebook en mijn volgende auto komt weer van ……… inderdaad goed geraden.

Klant rijd als idioot

Klant die in de leenauto rijd, rijd me bijna uit de schoenen. Wat een idioot. Heb hier de garagehouder over benaderd. Deze heeft mij netjes te woord gestaan en toegezegd de klant hierop aan te spreken. Netjes afgehandeld.

Dag Thijs, Ik schrik een beetje van je review. Mag ik je vragen wat er gebeurd is? Ik ben heel erg benieuwd. Welke auto heb je zien rijden? Als het onze C-Max of Fiesta is geweest is, dan is het een klant van ons geweest. Dat is namelijk een van onze uitleenauto’s. Onze Ka staat namelijk binnen. Als ik weet welke auto het geweest is, dan weet ik wie de auto op dit moment bij zich heeft en zal ik een hartig woordje met deze klant spreken. Hopelijk maak ik je hiermee duidelijk dat wij het niet zelf zijn geweest. Wij rijden op het moment zelf een auto zonder reclame. Deze slechte review lijkt me dan ook niet terecht aangezien het niks te maken heeft met onze dienstverlening. Ik wil je dan ook vragen deze te verwijderen. We hebben een Ford Ka, een Fiesta en een C-Max rijden als uitleenauto. Graag hoor ik van je welke het geweest is. Alvast dank voor je begrip. Met vriendelijke groet, Danny Hendrikx House of Cars