Top!!

Wat een super fijne en vriendelijke service. Danny is ontzettend enthousiast en je merkt direct dat dit echt zijn passie is! Je voelt je meteen welkom en er hangt een heel fijn sfeertje. Als je voor kwaliteit en betrouwbaarheid gaat, ben je hier aan het goede adres. Wij zijn ontzettend blij met onze auto! Bedankt House of Cars

Super fijne ervaring

6 augustus hebben we onze kuga st line opgehaald en beloofd om een review te schrijven. Wat valt er nog te zeggen over Danny Hendrikx. Alles is al gezegd dus wordt het moeilijk voor mij om dit te overtreffen . Danny heeft ons een kuga st verkocht zo relaxt hebben we nog nooit een auto gekocht zo fijn als we behandeld werden is een verkoper zonder poespas gewoon een mens en geen propper. Een mooie onderhandeling over de inruil van onze tucson verliep als een zonnetje. Toe we voor de aflevering kwamen stond de kuga blinkend klaar met de bekende grote rode strik. de kuga bekeken en met volle 100% goedgekeurd en voor we weggingen kwam Danny nog met een verassing daar was k heel blij mee. De kuga bevalt goed dus daar zullen we nog wel even mee rijden maar de volgende komt weer van House of Cars. conclusie TOP garage met een TOP verkoper Danny bedankt Kees en Ellie Bergeijk

Uitmuntend

Afgelopen maand hebben wij een supergave Ford Focus ST3 gekocht. Danny en Koen hebben ons voortreffelijk geholpen. Ze zijn beiden zeer enthousiast en weten waar ze over praten. Met vriendelijke groet, Jan & Esther

Top auto gekocht bij top bedrijf!!

Wij hebben hier onze focus st wagon gekocht! Danny heeft zo veel passie voor ford! En dat is te merken. De voorraad is super mooi. Ook de afhandeling is super. Zelfs bij aflevering een grote strik op de auto! Mijn vrouw en ik zeggen 100% aanbeveling!

Een no nonsense garage. Nemen alle tijd voor je. Reageren altijd en snel. Auto's staan in perfecte staat te glimmen op een rijtje. Geen verkopers in pak en stropdas, maar gewone jongens met verstand en passie voor ford. Voor mij hebben ze een fiesta st gezocht en na een week werden mijn verwachtingen overtroffen. Wat een super auto hebben ze voor me gevonden. Een witte met flink wat aanpassingen.. had zelf een grote hyundai i40 ingeruild. Ook de inruilprijs was goed. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een mooie snelle ford. Koen bedankt voor alles.

Betrokken en eerlijk

Ik was al langere tijd op zoek naar een andere auto, hiervoor bij enkele andere garages geweest. Bij House of Cars klopte alles en kreeg ik het gevoel welkom te zijn en mijn vragen/mening te delen. Echt een top bedrijf!!

Een prettige no-nonsense ervaring.

Na een paar keer telefonisch en app contact met Koen zijn we op een zaterdag naar House of Cars gegaan om een prachtige Nitrous Blue Focus RS te gaan bekijken en een proefrit mee te maken. Bij aankomst was het redelijk druk en kregen we al vrij direct iets te drinken aangeboden. (Meerdere keren zelfs) De auto stond al klaar om mee te mogen nemen. Na een praatje met Koen en wat administratief werk kon de proefrit beginnen. (Geweldige auto om mee te mogen rijden!) Tijdens het rijden merkte ik dat er iets was met de auto. Bij terugkomst heb ik dit aan Danny en Koen doorgegeven en is Danny zelf gaan rijden om te kijken wat het kon zijn. Hij gaf aan dat er inderdaad iets mee was en dat dit nagekeken en netjes opgelost zou worden bij de onderhoudsbeurt. Na een aantal dagen konden we de auto op gaan halen. Hij stond er prachtig bij, was keurig gepoetst van binnen en buiten, het probleem met de auto (wiellager) was keurig opgelost en stond klaar met een volle tank. Alle papieren en boekjes zijn keurig aanwezig bij de auto. Al met al een mooi bedrijf met heren die met passie spreken over het merk en de auto’s en die gewoon een open en eerlijk gesprek met je hebben.

Aankoop Ford Kuga ST Line

Heb bij House of Cars mijn Ford Kuga ST line gekocht. De passie voor hun auto’s straalt van Danny en Koen af. Bij aflevering was mijn gekochte auto om door een ringetje te halen. Danny en Koen hartstikke bedankt en nog veel succes met jullie prachtige zaak. Ik kan deze zaak bij iedeteeen aanbevelen !!!!

Een snoepwinkel voor de autoliefhebber

Ik heb 2 weken geleden een Fiesta ST gekocht bij Danny. Zeer hartelijk werd ik ontvangen. Ik had 2 fiesta,s op het oog en kon ze alle twee uitgebreid testen. het enthousiasme van Danny sprak mij zeer aan. Ik heb de Audi laten staan en een mooie rit met mijn Fiesta ST naar Assen gereden. Zeer gave auto met een prachtige kleur. Nogmaals hartelijk dank gr Ronald.

Geweldige service!

Ik heb 2 weken geleden een Ford Fiesta gekocht bij House of Cars, en ik ben er super blij mee!! Geweldige service, en héél goed geholpen door Koen!

Een top bedrijf met top auto's!

Ongeveer een dik jaar geleden ben ik een keer bij House of Cars geweest samen met mijn zoon en zei toen al, hier ga ik mijn volgende auto kopen. Waarom? Gewoon, het voelde al meteen goed, en de passie voor auto's straalt van deze beide heren Danny en Coen af. We hebben een prachtige Kuga gekocht in de schitterende kleur Copper pulse. Wat een auto is dit en afgeleverd om door een ringetje te halen. De Kuga rijdt in een woord geweldig! Beste Danny en Coen bedankt en ik blijf jullie volgen op facebook en mijn volgende auto komt weer van ……… inderdaad goed geraden.

Klant rijd als idioot

Klant die in de leenauto rijd, rijd me bijna uit de schoenen. Wat een idioot. Heb hier de garagehouder over benaderd. Deze heeft mij netjes te woord gestaan en toegezegd de klant hierop aan te spreken. Netjes afgehandeld.

Dag Thijs, Ik schrik een beetje van je review. Mag ik je vragen wat er gebeurd is? Ik ben heel erg benieuwd. Welke auto heb je zien rijden? Als het onze C-Max of Fiesta is geweest is, dan is het een klant van ons geweest. Dat is namelijk een van onze uitleenauto’s. Onze Ka staat namelijk binnen. Als ik weet welke auto het geweest is, dan weet ik wie de auto op dit moment bij zich heeft en zal ik een hartig woordje met deze klant spreken. Hopelijk maak ik je hiermee duidelijk dat wij het niet zelf zijn geweest. Wij rijden op het moment zelf een auto zonder reclame. Deze slechte review lijkt me dan ook niet terecht aangezien het niks te maken heeft met onze dienstverlening. Ik wil je dan ook vragen deze te verwijderen. We hebben een Ford Ka, een Fiesta en een C-Max rijden als uitleenauto. Graag hoor ik van je welke het geweest is. Alvast dank voor je begrip. Met vriendelijke groet, Danny Hendrikx House of Cars

Top auto en top service

Wat als eerste opviel is dat alle auto’s er piekfijn super strak bijstonden . Mijn oog was gevallen op een kuga st-line 2018 en 60dkm op de teller . Deze auto zag er nog als nieuw uit geen put of deuk te vinden op het plaatwerk. Door een goede inruilprijs was de koop zo gesloten . Danny maakt wat hij zegt ook waar en doet geen loze beloftes. Danny nog bedankt voor de goede nazorg en dat ik even een FOCUS st mocht lenen . Succes in de toekomst met je mooie bedrijf.

Betrouwbare liefhebbers bedrijf

Eind oktober heb ik bij House of Cars een prachtige Ford Focus ST-3 gekocht. Ivm met de afstand in de beginfase veel mailverkeer gehad met verkoper/eigenaar Danny die geduldig en zelfs in de avonduren mijn vragen en opmerkingen beantwoordde. Topservice! Na het zien van een filmpje (op mijn verzoek heeft Danny een filmpje van de auto gemaakt) van de auto die ik op het oog had ben ik na het maken van een afspraak vol verwachting naar Eindhoven gereden. De blinkende auto stond al klaar voor de testrit. Ook hier nam Danny de tijd om wat over de auto te vertellen. Na de testrit was ik om en hebben we elkaar de elleboog gegeven (in corona-tijdperk worden de handen niet geschud uiteraard) en de aankoop was beklonken. De auto zou nog een uitgebreide onderhoudsbeurt krijgen waarbij de voorbanden zijn vervangen voor nieuwe sloffen. In dezelfde week kon ik de auto ophalen. Is dat service of is dat topservice? En ja hoor, met de bekende strik op de motorkap stond mijn nieuwe aanwinst te shinen. Ook hier weer werd weer uitgebreid de tijd die Danny genomen onder het genot van een kopje koffie. Na de verkoop ging Danny nog achter het certificaat Ford assistance aan bij de dealer waar het onderhoud werd uitgevoerd en kreeg ik ook dit rap in mijn mailbox. Los van de prachtige auto, is de benadering van House of Cars zeer prettig te noemen en zeker geen doorsnee dealer. Ze geven je als klant veel aandacht en nemen de tijd met je. En bovenal eerlijk en zeker niet opdringerig. Absoluut een aanrader om hier een auto te kopen. Een bedrijf van liefhebbers voor liefhebbers. Ik rij daar graag een stuk voor om. Ga zo door House of Cars. Wie weet maken we in de toekomst nog eens een 2e foto voor de Hall of Fame ;-)

Een verrassing bij binnenkomst

Afgelopen weekend onze Ford Kuga opgehaald. Een feestelijk tintje, want hij stond klaar met een grote strik erop. :-) Het contact met Danny verliep prettig, hij dacht met ons mee. Er werd tijd voor je genomen, zowel bij oriënteren als bij aflevering. Ook de andere medewerkers waren vriendelijk en namen de tijd voor ons. Onze eerste indruk bij binnenkomst was verbazing: wat een mooi aanbod van performance Ford Auto's (ST, STLIne, RS) die er tóp uitzien. Ben je op zoek naar een mooie Ford in deze genoemde uitvoeringen, dan moet je zéker een kijkje gaan nemen bij House of Cars.

Goede service en fijne auto

Mooie ford focus st-line gekocht. Dit was de eerste auto waarvoor we gingen kijken en hebben deze meteen gekocht en de week erna opgehaald. Danny heeft mij een mooie en eerlijke auto verkocht voor een nette prijs. Het contact verliep prettig en het bedrijf is gastvrij. Toen er tog iets aan de auto bleek te zijn heeft Danny dit goed opgelost en kon ik dit laten reparen bij een bedrijf in de buurt.

Autorijden is elke keer een feestje!

Schakelt makkelijk door, pittige motor. Sportief rijgedrag. Zitcomfort en beenruimte zijn heel prettig. Verder zijn we vakkundig geholpen bij House of Cars; er is goed meegedacht bij de keuze voor dit model, daarbij met speciale voorkeuren rekening gehouden. Wij zijn heel tevreden!

Fijn bedrijf zonder de 'standaard autoverkoper' waar je gewoon eerlijk en goed geholpen wordt.

Wij waren al een tijdje op zoek naar een Ford Kuga. Uiteindelijk vonden we hem bij House of Cars. Danny hanteert een prettige manier van verkopen zonder op te dringen. Hij heeft alle tijd voor je. Ook bij aflevering. Bedankt Danny (en team...) en ik weet waar ik over een paar jaar mijn nieuwe gebruikte Ford ga halen......

Na lang zoeken naar de perfecte auto (Was nogal specifiek met mijn wensen) Een aantal weken geleden mijn Fiesta ST gekocht bij House Of Cars. Top geholpen en de auto bevalt super! Als je op zoek bent naar een sportieve ford ben je hier aan het juiste adres. En als de juiste er niet tussen staat, dan helpen ze je graag met het zoeken naar de juiste auto. Koen en Danny bedankt en tot de volgende!

Mooie auto's en goede service

Echte Ford specialist met mooie occasions. Ben er op een zaterdag wezen kijken voor een fiesta metal was gelijk verkocht en een week later hebben we hem opgehaald. Ook achteraf toen bleek dan de remblokken niet helemaal in orde waren werden wij super geholpen door de garantie van House of Cars.

Perfecte service, Prachtige auto's in goede staat

Na wat proefritjes en verschillende mogelijkheden uitgekomen bij mijn fiesta st150, je zou haast blind kunnen kopen bij house of cars. Ze controleren alles en de aflevering is super! Daarnaast is de nazorg en service die ze bieden erg prettig, zo kom je niet voor verassingen te staan en het laat wat zien dat ze zelf ook alle vertrouwen hebben in de auto's die ze verkopen. Danny bedankt! en hopelijk tot ziens ;)

Geweldige ervaring, een bezoek aan House of Cars. Je kunt er je hart ophalen als fan van sportieve Ford's. De te koop auto's zijn super van kwaliteiten eerlijk, en de benadering door het personeel is erg klant gericht en open.

Tevreden

Mooie Ford ecosport st-line gekocht, Andere auto ingeruild,goed kunnen onderhandelen,100% tevreden. Gr,Dre.

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk

Ofschoon ik een auto “op leeftijd” heb gekocht is de auto in zeer mooie staat en met zorg afgeleverd. In aanloop naar de koop heb ik gebruik kunnen maken van de “video bezichtiging”. Een uitstekende service in coronatijd maar ook als je wat verder van de showroom woont. Al met al een top bedrijf waar de liefde voor auto’s vanaf straalt en de klant koning is! TOP!

Betrouwbaar!! de Specialist in Mooie Fords !!!

Via internet terrecht gekomen bij dit bedrijf. GEEN opdringerige verkopers, maar mensen die je vrijblijvend oprecht adviseren in het kiezen van een auto.Kennis van zaken en vooral meedenkend.Het assortiment is zeer divers en alleen topwagens.Menig Ford Dealer kan hier een voorbeeld van nemen . Zoek je een goeie ford met net wat extras niet verder zoeken maar daar langs gaan.