Veel keus, aardige mensen, niet opdringerig, goede afhandeling

In maart een auto gekocht die nog een beurt moest hebben bij een opeldaeler. We mochten de garage zelf kiezen, maar konden pas na 3 mnd terecht. Geen probleem, rekening opgestuurd binnen een paar uur stond het bedrag weer op onze rekening. Top garage.

Goede service en komen afspraken na.

Ondanks enige verwarring omtrend onlineprijs en de prijs op het kaartje is alles netjes opgelost en vriendelijk alle afspraken nagekomen.

Top bedrijf met goede service en vriendelijke verkopers

Bij binnenkomst een heerlijk bakje koffie en ze nemen de tijd voor je en niet opdringerig . Fijne mensen en vooral een fijn vertrouwd gevoel. Veel keus en alles staat er super netjes gepoetst bij. Alles wordt keurig en netjes afgehandeld. Dit bedrijf is echt een aanrader.

Zeker een aanrader om je auto hier te kopen! Veel keus en aardige mensen!

Positief.

Vriendelijk en denken met je mee. Groot assortiment.

zeer fijne omgang met auto verkoper

prima auto bedrijf goede prijs...

Afspraak is Afspraak

Duidelijk, goede Afspraken, Vriendelijke mensen Wij zijn super te vreden over A27 Auto

super goed geholpen

mijn tweede auto hier gekocht weer bedankt

Prettige service

Ik zag deze auto op internet. Het maken van een proefrit op zondag was geen probleem. De auto zag er net zo goed uit als op de foto’s. (Veel foto’s op de website ) Daarna ging de afhandeling soepel en snel. Een aanrader om er eens te gaan kijken als je een auto zoekt .

Prettige service

Ik zag deze auto op internet. Het maken van een proefrit op zondag was geen probleem. De auto zag er net zo goed uit als op de foto’s. (Veel foto’s op de website ) Daarna ging de afhandeling soepel en snell. Een aanrader om er eens te gaan kijken als je een auto zoekt .

Klantvriendelijke service

Klantvriendelijke service

Prettige ervaring

Opzoek naar een nieuwe auto bij A27 auto's terecht gekomen. Veel keuze en vriendelijke maar niet opdringerige verkopers. Een prettig verkoopgesprek gehad. De door mij gekochte auto kon al een dag later opgehaald worden. Dit bedrijf is zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe/andere auto. Helemaal top!

Probleem met gekochte auto

Zeer mooie renault clio gekocht. Echter bij de dealer aangekomen om hem een checkup te geven bleken er wat problemen te zijn. Caberateur lekte en ook bleek de auto ooit schade gehad te hebben.. (mooi afgewerkt nieuwe bumper etc)… maar helaas hadden ze vergeten de parkeersensoren erin te zetten. Dealer zei dat dat wel gauw in de duizend euro aan reparatie kon gaan kosten. Aangezien ik de auto pas een week had ben ik gaan bellen met A27 auto’s. A27 auto’s heeft 100% verantwoordelijkheid genomen en mijn auto weer mooi gemaakt. Alles doet het en ben super blij met mijn auto. Een goeie autozaak is niet of ze goeie auto’s verkopen maar in hoe ze problemen oplossen en daar is A27 auto’s voor mij in geslaagd.

Goeie klantenservice, goeie prijzen

Vetrouwd

Ben er geweest voor mijn eerste auto. Heb er een mooie Polo gekocht. Kon rustig kijken zonder opdringerig gedoe en daarna een proefritje gemaakt. Kreeg er een gratis olie beurtje bij en kon mijn auto de volgende dag ophalen.

Nette mensen!!!

Ik heb gisteren mijn auto opgehaald en super tevreden en goed geholpen door de collega van a27 auto's.

Super goed geholpen

Blij met mijn nieuwe auto

Uitstekende uitleg!

Bij de aankoop van de camper hebben we uitstekende uitleg gekregen van Janus, de werkplaats medewerker. Top gedaan!

ervaring was top

had al verschillende campers bekeken allemaal waren ze top maar bij aankomst was dat niet zo. toen kwamen we de mercedes camper tegen bij a27 auto,s gebeld s,ochtends fijn gesprek verkoper ,gelijk goed gevoel en de camper was in nieuwstaat heel erg blij mee bedankt

Top Service en vriendelijke mensen.

Zeer leuke en mooie auto zaak De keuze is groot en heb wat moois kunnen vinden aldaar. Goede inruil gekregen. Alles daarna perfect geregeld en goede afhandeling met koffie uiteraard Tot nu toe zeg ik A27 Top Groet Hans.

Uitstekend geholpen

Ik heb een Volkswagen T Roc Cabrio gekocht. Ik had door mijn enthousiasme niet in de gaten dat er geen cruise-control aanwezig was. Met Chris, de eigenaar, zijn wij tot een bevredigende oplossing gekomen.Had hij niet hoeven doen maar heeft er weer een tevreden klant bij, klasse!!!

Prima autobedrijf

Vriendelijke mensen. Natuurlijk willen zij iets verdienen, maar ze denken ook aan de koper en willen hem echt tevreden stellen. Ze nemen de tijd voor je en luisteren goed. We hebben onze Renault Clio kunnen inruilen voor een goede prijs en werden uitstekend geholpen door Chris. Een aanrader!

Komen afspraken na

Bij binnenkomst een prettige sfeer nemen de tijd voor je ook belangrijk komen afspraken na er was maar 1 sleutel beloofd 2e en die was er dag na tijdens naar huis rijden bleek er een schokbreker stuk te zijn gemeld en prima opgelost door a27 geen gezeur gewoon oplossen dus prima winkel nette auto’s

Goeie service snel geholpen

Gebeld van te voren en ze wilde de auto even vasthouden voor ons. Proefrit gemaakt en voor een eerlijke prijs meegenomen zeker een aanrader