Gewoon PERFECT

Gisteren de auto van mijn zoon gebracht voor apk. Wat kleine dingen en weer gekeurd voor 1jaar. De service weer super een zeer klantvriendelijk. In juli is mijn auto aan de beurt naar RH auto,s dus. Wordt de keuring voor mijn auto zwaar balen, ga ik bij RH een andere auto halen!!!

Zeer goed en super klantvriendelijk

Afspraak gemaakt voor reparatie a.s dinsdag. Weet nu al dat het goed gemaakt wordt. Altijd krijg je daar goed advies en service. In het verleden altijd mijn seat daar gebracht voor reparatie als dat nodig was. Nu moet mijn auto naar 3jaar zonder problemen door de keuring te komen voor het eerst weg voor reparatie. Dan is het voor niet zo moeilijk bij wie ik wezen moet. Bij R&H dus.

Top garage!

In mei een Renault Clio gekocht (zonder garantie) na wat kleine reparaties die netjes opgelost werden bleek er na 3 maanden net voor onze vakantie een nieuwe koppeling in te moeten. Dit werd zeer netjes en snel voor ons opgelost zodat we nog op tijd op reis konden. Zeer vriendelijk personeel wat zijn afspraken na komt en met je mee denken!

Fantastisch bedrijf. Zeer vriendelijke mensen. Eerst hier een Renault laguna gekocht. Helaas ging naar anderhalve week de automaatbak kapot met een kleine bij betaling een andere auto genomen na anderhalve dag de dynamo kapot dit is door het garage bedrijf kosteloos gemaakt. ( auto rijdt nu als een zonnetje) Dit maak je niet vaak mee want het waren auto,s zonder garantie. Dus ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen. Ik zou zeggen koop gerust hier uw auto. Mvg André Lens

Vriendelijke en goede service

Een vriendelijke ontvangst en prima service. Bij aankoop van mijn Audi was er nadien een probleem naar voren gekomen. Met wederzijds goedkeuren is het probleem opgelost. Kortom een prima vriendelijke oplossing en service van RH Auto's. Frans

Geweldige service

Aardige mensen Klantvriendelijk en zeer schone garage. Veel passie en deskundigheid Echt een aanrader

Zeer goede ervaring met deze garage.

Ik kom nu al een aantal jaren voor onderhoud en reparatie bij deze garage. Word er altijd duidelijk en vriendelijk te woord gestaan over wat er moet gebeuren, alles gaat in overleg en ze denken met je mee. Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nissan gekocht, netjes afgeleverd.zeer tevreden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes, correct, vriendelijk en komt afspraken na.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een top bedrijf!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, zowel in deskundigheid als service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was opzoek naar een occasion. Hiervoor heb ik de hulp van RH auto’s ingeschakeld en zij hebben mij uitstekend geholpen. Inmiddels ben ik al enige tijd in het bezit van mijn auto en ik ben meer dan tevreden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tweedehands Zafira gekocht, uit 2001. Airco deed het niet, dus zou voor de koop gerepareerd worden. Helaas ging deze snel weer kapot. Is kostenloos gerepareerd en de kapotte onderdelen zijn vervangen. Deze mensen hechten waarde aan hun reputatie en houden zich aan hun woord. Kom zeker terug als ik nog eens een auto zoek.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn auto laten keuren die ik een jaar geleden bij dit bedrijf heb gekocht, auto is netjes opgehaald en weer terug gebracht met een nieuwe APK keuring! Wat is het toch fijn om van zo\'n service gebruik te maken, bedankt jongens!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb hier zelf kort geleden een tweedehandse auto gekocht en ik ben zeer tevreden.ze hebben een goeie service en ze zijn eerlijk en betrouwbaar dus als je met je auto naar deze garage gaat en je zal onderhoud of voor de keuring hier heen gaan dan krijg je ook een leenauto mee top \r\nhierbij wil ik doorgeven dat je bij deze garage goed terecht kunt als je een goede auto wil kopen \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed team ,goede service kon zelfs een leen auto krijgen gratis

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuk bedrijf met veel keuze en prijzen prettige behandeld,goede sevice