• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nissan gekocht, netjes afgeleverd.zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes, correct, vriendelijk en komt afspraken na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een top bedrijf!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, zowel in deskundigheid als service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was opzoek naar een occasion. Hiervoor heb ik de hulp van RH auto’s ingeschakeld en zij hebben mij uitstekend geholpen. Inmiddels ben ik al enige tijd in het bezit van mijn auto en ik ben meer dan tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tweedehands Zafira gekocht, uit 2001. Airco deed het niet, dus zou voor de koop gerepareerd worden. Helaas ging deze snel weer kapot. Is kostenloos gerepareerd en de kapotte onderdelen zijn vervangen. Deze mensen hechten waarde aan hun reputatie en houden zich aan hun woord. Kom zeker terug als ik nog eens een auto zoek.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn auto laten keuren die ik een jaar geleden bij dit bedrijf heb gekocht, auto is netjes opgehaald en weer terug gebracht met een nieuwe APK keuring! Wat is het toch fijn om van zo\'n service gebruik te maken, bedankt jongens!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb hier zelf kort geleden een tweedehandse auto gekocht en ik ben zeer tevreden.ze hebben een goeie service en ze zijn eerlijk en betrouwbaar dus als je met je auto naar deze garage gaat en je zal onderhoud of voor de keuring hier heen gaan dan krijg je ook een leenauto mee top \r\nhierbij wil ik doorgeven dat je bij deze garage goed terecht kunt als je een goede auto wil kopen \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed team ,goede service kon zelfs een leen auto krijgen gratis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuk bedrijf met veel keuze en prijzen prettige behandeld,goede sevice