Klantvriendelijk

Aardige service gerichte mensen . Die willen dat je veilig de weg op gaat en een dus zo volledig mogelijk advies geven over een veilige auto

Uitstekend geholpen

Prima service geleverd!

Keurig

Auto opgehaald en bijtijds weer terug. Heldere communicatie, meedenken in oplossingen en nakomen van afspraken. Erg prettige ervaring.

altijd tevreden behalve de factuur , denken mee met de klant

altijd met tevredenheid gekomen en gegaan , denken mee . vooral auto brengen en ophalen na kantoor uren groot pluspunt , leenauto tegenwoordig euro 6 voor bepaalde steden. mvg. jeroen naenen

Goed, klantvriendelijk en niet duur.

Altijd netjes en betrouwbaar.

Lieve vriendelijk en behulpzaam

Fijn geholpen, met goed overleg.

Geen opdringerige verkoop, geen verkooppraatjes maar gewoon duidelijk en eerlijk. Bij oplevering was de auto super netjes en volgens afspraak klaar gezet. Hele fijne manier van zaken doen!

Service

Wat een fijn bedrijf.

Open- eerlijke- vriendelijke communicatie.

Er wordt bij Auto Rens eerlijk verteld hoe de staat van de auto is. Er wordt zelfs vermeld wat eventueel een punt van aandacht is m.b.t. het lakwerk, ik had het zelf over het hoofd gezien. Hedenochtend voor een check van een onderdeel bij het bedrijf langs geweest: afspraak was in no-time gemaakt en bijzonder snel geholpen. Koffie smaakt ter plekke ook goed, niet geheel onbelangrijk....

Geweldige service

Vriendelijk en staan voor je klaar

Altijd netjes en correct behandeld

gebeld en snel een afspraak om te repareren

Vriendelijk, behulpzaam, kundig, zien hun klanten niet als melkkoe.

Vriendelijk, behulpzaam, kundig.

Prettig en goed geholpen

Fijne garage, deskundig en vriendelijke mensen. Flexibel.

Service prima en reparatie afspraak in het weekend mogelijk. Top!!

Een echte aanrader.

Na overleg krijg je eerst een offerte, als er veranderingen in de beurt zijn word je telefonisch op de hoogte gebracht. Er wordt naar je geluisterd en denken met je mee.

Je krijgt eerst een offerte, dan weet je wat je te wachten staat. Doen was ze zeggen. Alles is duidelijk. Meeste is te regelen met app Dat is prettig. Nogmaals dank. Geert

Ik ben tevreden met de service die auto Rens levert.

Ik werd goed en tijdig geinformeerd over de uit te voeren werkzaamheden en de bijbehorende kosten

Ik heb een prettig en fijn contact gehad en de werkzaamheden zijn naar behoren uitgevoerd.

Vakkundig en vriendelijk

Weten van de hoed en de rand. Denken mee bij de oplossing en snel is de auto weer bruikbaar.

Prima service!

Cabrio gerammel ondanks vakantie drukte aangepakt. En weer halen brengen. Top service!

Goede afspraken en goed afgehandeld.

Afspraak voor APK. Keurig eerst offerte gekregen voor een paar puntjes die aandacht nodig hadden. Eind van de dag de auto weer opgehaald met een "verse" keuring. Bedankt weer!

Perfecte service, zeker aan te raden!!

Het is altijd fijn om mijn camper naar AutoRens te brengen, geweldige service, goede communicatie en ik ga weer met een gerust hart de weg op.

Meteen geholpen en probleem zo snel verholpen als mogelijk.

Mijn accu deed het niet meer. Ik ben naar de garage gelopen en het was geen probleem dat mijn auto nog voor mijn huis een paar straten verderop stond. Meneer is diezelfde dag wezen kijken en kwam volgende ochtend met een accu nadat hij verzekerd had dat ik de auto niet diezelfde dag nog nodig had. Top service.