Vriendelijk personeel.

Staan altijd voor je klaar,prima garage.

Vriendelijk en service gericht

Flexibel bedrijf waarbij je vriendelijk wordt geholpen. Kwalitatief goede garage tegen een schappelijke prijs.

Zoals altijd gewoon goed

Geweldige service!

Uitstekend geholpen nog snel voor de vakantie!

Wat een service

Mijn kapotte nummerbord thuis vervangen!

Supergoed, altijd vriendelijk en goede service niet te duur

Toppie

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Snel. Reserveren via app. In korte tijd antwoord en een dag van tevoren even een herinnering. Prima.

Zeer professionele en betrouwbare garage!

Al een aantal jaar hebben we onze auto's in onderhoud bij AutoRens en dat zou ik ook iedereen aanraden. Vakkundig personeel en er word altijd met de klant meegedacht. Wat ook erg prettig is dat ze de auto thuis ophalen en weer afleveren nadat het onderhoud voltooid is, dat is nog eens service :)

Top service en kwaliteit staan voorop!

Auto Rens heeft een fijne app waarin je snel en makkelijk een afspraak maakt. Snelle en eerlijke communicatie. De auto wordt netjes afgeleverd. Top service en kwaliteit, daarvoor ga je naar Auto Rens!

Coca cola, gezellig praatje en snel geholpen Top service!

Zoals altijd prima service, hulpvaardig, en deskundige hulp. Ook halen en brengen is mogelijk. Wat een gemak!

De service bij Auto Rens is altijd super en correct

Super service

Vriendelijk en goed op de hoogte brengen van de gang van zaken betreffende de auto. Geweldig!!

Snel, duidelijk en oprecht

Al jaren het onderhoud via Rens. Altijd snelle service, ze zijn heel duidelijk in welke reparaties moeten, en zijn eerlijk over de reparaties die eventueel kunnen worden uitgesteld of geen nieuwe onderdelen maar revisie. Ze denken graag mee naar gelang de portemonnee van de klant strekt. En de service is altijd met een glimlach. Kom er graag en ben van plan er nog jaren heen te blijven gaan

Eerlijk bedrijf, perfecte service.

Altijd transparante werkplaatsfacturen, bij pech telkens weer snel en goed geholpen. Na slechte ervaringen in het verleden bij andere garages rij ik graag vanuit Rijnsburg naar Roosendaal om hier mijn Mercedes bedrijfsbus uit 2004 te laten keuren en onderhouden.

Geweldige service en hele fijne mensen!

Ik kan niet anders melden dat dit veruit de beste garage is waar ik ooit ben geweest. Vriendelijke mensen, goede communicatie en perfecte service. Mensen bedankt! En zeker tot de volgende keer.

Uitstekend en snel

Roger heeft het geheel weer goed voor mij geregeld. Dank.

Zoals altijd , prima service !!

Worden altijd goed geholpen en reparatie 's worden correct verholpen!!

Snelle, fijne, professioneleservice

Prettig bedrijf, kom er al jaren. Steeds fijn geholpen door professionals.

Auto Rens ontzorgt

Alles wordt geregeld en overlegd dus geen verassingen op de factuur

Professioneel nette autogarage

Vriendelijk geholpen, een nette zaak. En natuurlijk super blij met mijn auto. Mankeert niets aan. :)

Persoonlijk, kwaliteit & service

De vakkundige manier van werken de prettige persoonlijke benadering van de mensen van Auto Rens. Heel fijne ervaring. Geen verrassingen achteraf en duidelijke communicatie. Ik hou van de vlotte planning. Zeker de aanbeveling waard.

top geregeld allemaal

een goede betrouwbare service gerichte garage stuur iedereen er naar toe.

Top Service!

Altijd heel fijn geholpen. Ik ben erg tevreden!

Reparatie volledig , goed en snel uitgevoerd

Prima snel en vriendelijk geholpen

Super klantvriendelijke garage!

Vriendelijk, vakkundig en zeer servicegericht. Kom hier zeker terug met mijn VW bus!