Een garagebedrijf dat je kunt vertrouwen, eerlijk en vakkundig.

Top bedrijf. Bij de grotere garagebedrijven ben je een nummer hier niet. Vooraf een onderbouwde prijsopgave en een correcte afwerking van de reparatie/onderhoudsbeurt.

goede service, flexibel en vriendelijk

voor onderhud aan mijn auto meost ik de afspraak 2 keer wijzigen naar een andere datum. Dit was voor Autorens geen probleem en heel flexibel werd een nieuwe datum voorgesteld. het onderhoud werd uiteindelijk keurig uitgevoerd en na afloop werd mijn auto keurig thuis afgeleverd. Uitstekende service voor een goede prijs. Waren er maar meer bedrijven zo!

GOED

alles is in goed overleg gegaan

Vriendelijk en correct. Prijs/kwaliteit oké.

Service en klantgericht

Vriendelijk en doen wat ze vooraf gemeld hebben

Goed telefonische afspraak, snel geholpen en service goed

Voor een keuring met mijn auto binnen Twee weken. Alles netjes verlopen. Vriendelijke service.

Zeer goede ervaring

Alles volgens afspraak Top

Goed bedrijf

Goed geholpen en lekker dichtbij! Ik kom terug

Prima garage, prima mensen

vakmensen en vriendelijk

Goede service en uitleg over de reparatie

Goede, snelle, nette service ervaren.

Goede, snelle, nette service ervaren.

Unieke aanpak van een servicebeurt

Bij een servicebeurt/reparatie. Eerst nauwkeurige check van de auto, vervolgens offerte waarna de beurt uitgevoerd wordt. Daarnaast een goed afspraken systeem. Conclusie zeer tevreden.

Na overleg auto gerepareerd en apk gekeurd. Helemaal goed, bedankt voor de service!

Fantastic service and quality!

Have been using AutoRens now for many years and we cannot be happier. Very pleased with the quality of service we receive. The new addition of Willemstad has made it even more convenient for us.

Uitstekende garage prijs en kwaliteit

Prima bedrijf

Alles prima geregeld

Goede service ,vriendelijke mensen.

Tevreden

Eerlijke autogarage met goede service

Tja, waar kan je ze nog vinden? In Roosendaal in elk geval wel. Net bedrijf, goed vakmanschap en goede communicatie omtrent een eventuele reparatie

Top service

Fijne manier van communiceren en alles is netjes verholpen.

Apk was binnen no-time gedaan

Apk van mijn autootje was binnen no-time klaar. Voor er iets werd gedaan, werd er goed overlegd met me en daarna was hij zo klaar.

Fijn bedrijf om je auto in onderhoud te geven

Auto Rens staat voor je klaar om je mobiel te houden.

Altijd snelle en goede service

Auto Rens vertrouw ik blindelings mijn auto toe en dat is al uniek op zich. De zorg voor mn auto, de communicatie, de snelheid waarmee mankementjes worden opgelost zorgen voor een hoge score van mij.

Auto werd netjes opgehaald en thuis gebracht, prijs werd vooraf gegeven, onderhoudsboekje ingevuld, vind ik ook altijd belangrijk en apk papier lag ook in de auto... vriendelijke mensen, helemaal tevreden.

Nieuwe klant

Ben vandaag voor de eerste keer geweest voor informatie. Ze hebben alles heel goed uitgelegd hoe hun werken en met de service. Ze waren heel vriendelijk. Ben echt tevreden en ga mijn auto bij hun zeker laten onderhouden.

Altijd alles volgens afspraak , altijd vriendelijk, Ook fijn dat ze de auto komen halen en weer terug brengen .