korrekt

goede communicatie

Super service

zeer goed

goede service en zeer vriendelijk

Snel geholpen en hele goede service!

Snelle afspraak mogelijk, redelijke prijzen en een goede service

Omdat het kundige en eerlijke mensen zijn heb ik vertrouwen in Auto Rens

Omdat het kundige en eerlijke mensen zijn heb ik vertrouwen in Auto Rens. Ook het maken van een afspraak en het sturen van een reminder een dag voor de afspraak is goed geregeld. Daarnaast wordt mijn auto altijd schoon afgeleverd.

Gewoon altijd Uitstekend!

Echt een hele fijne garage! Communicatie is erg prettig en verder zijn de reparaties altijd snel gemaakt. Je merkt dat je met vakmensen te maken hebt!

Snel, vakkundig en scherp geprijsd, geholpen.

Nadat de auto onderweg stilgevallen was, was ik na ruim een uur met een nieuwe accu weer rijdend.

Uitstekende service, vriendelijk personeel

Zeer goed geholpen, staan open voor suggesties bij het vinden van lekkage.

Kwam om mijn auto uit te laten lezen omdat hij storing aan gaf. Ze hebben dat gedaan en gelijk gemaakt echt super blij mee. Super service

Super service

Rens zoekt door tot hij het probleem gevonden heeft en lost het dan op

Goed en snel geholpen zoals altijd

APK gedaan, kleine beurt. De uitlaat vervangen. Allemaal soepel gegaan. Auto rijdt beter dan ooit.

Vriendelijk professioneel geholpen

Vriendelijk professioneel geholpen

Geweldige service en vakmanschap

Auto volledig na laten kijken op aangegeven klachten, na analyse zijn de herstellingen uitgevoerd en rijdt de auto weer perfect. Miscommunicatie werd super en professioneel opgelost, echte toppers!

Helegoedeservice

Heb een groot onderhoud laten doen. Hele vriendelijke mensen die hier werken. En een hele goede service.

Leuk enthousiast jong bedrijf met een super service.

is prima

is heel prettig

Top services

Staat altijd voor je klaar

Word goed geholpen

Top garage

Meedenken met de klant en levert goed werk voor een redelijke prijs

Prima service!

Vakkundig en vriendelijk

Vriendelijk, accuraat, betrouwbaar

Geeft een fijne betrouwbare indruk

Gewoon betrouwbaar, eerlijk en goed

Bij Auto Rens weet je van te voren waar je aan toe bent en dat geeft rust en vertrouwen. Dus volgende keer gewoon weer naar Auto Rens

Goede en vriendelijke service

De eerste kennismaking ging wat stroef. Maar daarna zoals boven vermeld een goede en vriendelijke service. Bij mijn auto op leeftijd zoeken naar de mogelijkheden.

Wat een fijne service

Heel betrouwbaar en goede service