Klantenservice is uitstekend!

Direct geholpen bij een acuut probleem, zodat ik niet zonder auto zat. Al jaren dezelfde goede ervaringen met Auto Rens!

Als een van de eerste klanten nog altijd zeer tevreden over Auto Rens

Toen Rens voor zichzelf begon, gelijk mijn auto daar in onderhoud gegeven. En nu, na jaren nog altijd zeer tevreden. Service kan niet beter en is ook eerlijk in de prijzen. Communicatie is ook altijd goed. Soms jammer dat je door de drukte wat langer moet wachten. Maar als er geen goede monteurs te vinden zijn is dat een logisch gevolg.

Winterbanden/zomerbanden wissel was deze keer snel geregeld

Hele goede garage

Mensen met hele goede kennis. Zijn vriendelijk. Je wordt hier echt goed geholpen.

Een vertrouwd adres

Vriendelijk en correct

Ontspannen, gepoetst, zeer goed

Eerlijke prijs en auto's staan er keurig gepoetst bij. Verkoper neemt de tijd, is eerlijk en niet opdringerig. Dit was voor mij de eerste keer in een garage waarbij ik de motorkap open deed en alles was om door een ringetje te halen.

Ophalen en terug brengen van de auto als toegevoegde waarde. Netjes verzorgd.

geweldig

snelle en goede service

Een vakkundige en klantvriendelijke garage met zekerheden vooraf. Top

Altijd correct geholpen, geen verrassingen. Vooraf geïnformeerd over de stand van zaken. Zonder omhaal van woorden: Altijd je auto bij AutoRens laten onderhouden en/of repareren.

Vriendelijk en goed geholpen

Mijn youngtimer vereist vakkennis. Goed geholpen op basis van een duidelijke offerte vooraf

Bij Auto Rens is men zeer klantgericht

Staat altijd voor je klaar

Een auto gekocht naar alle tevredenheid

Een auto gekocht naar alle tevredenheid , gekeurd en kleine mankementen opgelost ! Snelle deal en netjes afgeleverd !

Snel en goede communicatie

Tijdens werkzaamheden waren er extra problemen waar hun niks aan konden doen en in plaats van gelijk iets nieuws erop te monteren belde ze mij of het een goede tweedehands artikel erop moest om de kosten wat te drukken. Dit vond ik heel top van hen om toch mee te denken met de klant.

Hele fijne ervaring en goed geholpen.

Heb een Mercedes Benz S350 bij AutoRens gekocht en ben er erg blij mee. Goede service. Nog ff wachten op me kentekenbewijs en dan is de koop rond. Hoop dat ik over een jaar (ivm garantie) nog net zo blij ben als nu. Heerlijke, prachtige auto rijd als een koning. Blijblij...

Goede service vriendelijk personeel

Goede service vriendelijk personeel

Gewoon goed !!!!

Je word altijd goed geholpen en de service is prima en zijn vakkundig!!

De onschatbare waarde van lokale service!

Ieder jaar wisselt Rens de zomer en winterbanden van onze mini en slaat ze het hele jaar voor ons op. Zo fijn om dit soort service gewoon om de hoek te hebben! En het is een fijne kerel ook!!

Meedenkend en eerlijk

Bedankt voor de service en het meedenken.

Gewoon op en top perfect met alles

prima garage

vakkundig en vriendelijk

Toppers

Prima zaak top geholpen

Echt een top bedrijf

Zijn toppers denken altijd met je mee en staan altijd voor je klaar

Altijd fijn zaken doen met Rens

Rens helpt me altijd weer snel op weg, nu voor de 2e keer een auto gekocht. Dus goed in verkoop & onderhoud.

Top Service!

Vantevoren goed geïnformeerd en advies. Heel fijn dat auto schoon werd afgeleverd.

Klantvriendelijk

Aardige service gerichte mensen . Die willen dat je veilig de weg op gaat en een dus zo volledig mogelijk advies geven over een veilige auto