Ophalen en terug brengen van de auto als toegevoegde waarde. Netjes verzorgd.

geweldig

snelle en goede service

Een vakkundige en klantvriendelijke garage met zekerheden vooraf. Top

Altijd correct geholpen, geen verrassingen. Vooraf geïnformeerd over de stand van zaken. Zonder omhaal van woorden: Altijd je auto bij AutoRens laten onderhouden en/of repareren.

Vriendelijk en goed geholpen

Mijn youngtimer vereist vakkennis. Goed geholpen op basis van een duidelijke offerte vooraf

Bij Auto Rens is men zeer klantgericht

Staat altijd voor je klaar

Een auto gekocht naar alle tevredenheid

Een auto gekocht naar alle tevredenheid , gekeurd en kleine mankementen opgelost ! Snelle deal en netjes afgeleverd !

Snel en goede communicatie

Tijdens werkzaamheden waren er extra problemen waar hun niks aan konden doen en in plaats van gelijk iets nieuws erop te monteren belde ze mij of het een goede tweedehands artikel erop moest om de kosten wat te drukken. Dit vond ik heel top van hen om toch mee te denken met de klant.

Hele fijne ervaring en goed geholpen.

Heb een Mercedes Benz S350 bij AutoRens gekocht en ben er erg blij mee. Goede service. Nog ff wachten op me kentekenbewijs en dan is de koop rond. Hoop dat ik over een jaar (ivm garantie) nog net zo blij ben als nu. Heerlijke, prachtige auto rijd als een koning. Blijblij...

Goede service vriendelijk personeel

Goede service vriendelijk personeel

Gewoon goed !!!!

Je word altijd goed geholpen en de service is prima en zijn vakkundig!!

De onschatbare waarde van lokale service!

Ieder jaar wisselt Rens de zomer en winterbanden van onze mini en slaat ze het hele jaar voor ons op. Zo fijn om dit soort service gewoon om de hoek te hebben! En het is een fijne kerel ook!!

Meedenkend en eerlijk

Bedankt voor de service en het meedenken.

Gewoon op en top perfect met alles

prima garage

vakkundig en vriendelijk

Toppers

Prima zaak top geholpen

Echt een top bedrijf

Zijn toppers denken altijd met je mee en staan altijd voor je klaar

Altijd fijn zaken doen met Rens

Rens helpt me altijd weer snel op weg, nu voor de 2e keer een auto gekocht. Dus goed in verkoop & onderhoud.

Top Service!

Vantevoren goed geïnformeerd en advies. Heel fijn dat auto schoon werd afgeleverd.

Klantvriendelijk

Aardige service gerichte mensen . Die willen dat je veilig de weg op gaat en een dus zo volledig mogelijk advies geven over een veilige auto

Uitstekend geholpen

Prima service geleverd!

Keurig

Top service

Auto opgehaald en bijtijds weer terug. Heldere communicatie, meedenken in oplossingen en nakomen van afspraken. Erg prettige ervaring.

altijd tevreden behalve de factuur , denken mee met de klant

altijd met tevredenheid gekomen en gegaan , denken mee . vooral auto brengen en ophalen na kantoor uren groot pluspunt , leenauto tegenwoordig euro 6 voor bepaalde steden. mvg. jeroen naenen

Goed, klantvriendelijk en niet duur.

Altijd netjes en betrouwbaar.

Fantastisch

Lieve vriendelijk en behulpzaam

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.