Zeer klantvriendelijk, zeer goede service!!

Ik ik werd zeer vriendelijk ontvangen. Werd gebeld voor toestemming om onderdelen te vervangen,voordat er kosten gemaakt werden . Snelle service, ik ben zeer tevreden! Een nieuwe klant erbij!!

goede service

Professioneel geholpen met een goede service en communicatie

Altijd betrouwbaar

Wij komen inmiddels al jaren bij auto Rens en zijn zeer tevreden. Je kunt erop vertrouwen dat alles netjes wordt onderhouden en gedaan. Ook is het altijd gewoon gezellig om binnen te stappen! Jullie nieuwe plek is supermooi :-)

goed en correct

je word altijd snel en correct geholpen . en je krijgt een duidelijk en eerlijk antwoord op je vraag of als er iets moet worden vervangen. geen verrassingen achteraf. de beste wensen en goede zaken voor 2022

Prettig, vriendelijk, snel

Eerste ervaring: positief

Vriendelijk en helpen altijd

Laagdrempelig bereikbaar en altijd bereid te helpen. Vakinhoudelijk komen ze erg bekwaam en vriendelijk over.

Als heel positief ervaren op alle gebied

Top locatie zeer tevreden klant

Alles verliep soepel en prettig.

Duidelijke communicatie over de mogelijkheden en kosten. Alle afspraken netjes nagekomen.

klantvriendelijk, behulpzaam

heel klantvriendelijk, goed overleg

Fijn bedrijf met goede service.

Goede service met ophaal-breng service. Vriendelijk personeel.

Blij met Rens!

Wat fijn, een frisse wind in Willemstad, maar net zo vertrouwd en betrouwbaar! Snel en adequaat geholpen, dank je Rens!

Prima geholpen

Goede service.

Professioneel bedrijf

Zeer net bedrijf! Altijd even overleg voordat er iets extra’s moet worden uitgevoerd bij een onderhoudsbeurt. Vriendelijk en vakkundig personeel. Ook de eigenaar en zijn vrouw zijn zeer betrokken en vriendelijk. Al een aantal jaren klant en echt heel tevreden!!

Top geholpen!

Vriendelijk, snel en correct geholpen!

Super klantvriendelijk

Super klantvriendelijk, goed bereikbaar en snelle mogelijk om een afspraak te maken. Ze doen wat ze beloven.

Klantvriendelijkheid!

Altijd zeer klantvriendelijk waarin de afspraken altijd nagekomen worden. Service met een grote glimlach is een pré!

Vriendelijke service

De kennismaking met Auto Rens is (sorry ik weet je voornaam niet) is zeer vriendelijk. De kleine beurt en APK zijn zoals verwacht uitgevoerd. Fijn dat de garage dicht bij huis is. Let op met de prijsstelling. In de tijd dat alle prijzen stijgen, letten de klanten daar meer op.

goed contact en snelle service

vanaf het begin tot het einde van de reperatie goed in contact gebleven en snel geholpen. nogmaals bedankt

Bij Auto Rens denken ze in oplossingen én voeren ze uit.....

Bijna net weer te laat met het aanmelden voor m'n APK van ons campertje. Auto Rens gaat daar flexibel mee om. Alleen missen ze net de juiste onderdelen om 'm af te melden. Gelukkig kon ik m'n camper toch meenemen op vakantie. Kort na terugkomst werd alsnog de afmelding - in - no - time geregeld.

Altijd top!

Super service, deskundig, betrouwbaar.

Heel goede ervaring

Doen wat ze beloven

Prima service en goede prijzen

Perfecte service.

Goede service!

Netjes geholpen en naar tevredenheid bij de grote beurt en APK.

Vriendelijk personeel.

Staan altijd voor je klaar,prima garage.