SUPER !!!

Super service, prima contacten, en perfect werk. Niet alleen nu maar bij alle werkzaamheden tot nu toe. En zeker de vriendelijkheid, en vakbekwaamheid van alle medewerkers springen er boven uit in mijn ervaringen met andere garagebedrijven.

Heel goed

Zeer vriendelijke mensen en je wordt er goed geholpen!

snelle en goede service

kom er al een aantal jaren met mijn bestelbus en camper en wordt altijd goed en snel geholpen bij problemen voor een nette prijs.

Zeer betrouwbare en goede garage!

Kom ondertussen al jaren bij Rens en Marlisah. Een zeer betrouwbare garage met altijd een eerlijk advies. Of je nu een nieuwere of oudere auto rijdt, ze denken altijd goed met je mee. Ook niet onbelangrijk, altijd gezellig om binnen te stappen.

Uitstekende hulp!

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik twijfelde meerdere malen of er iets mis was en ik mocht meerdere malen tussentijds langskomen. Auto werd opgehaald en thuisgebracht. Ontzettend tevreden!

Prima geregeld allemaal, top.

Auto gewassen, bedankt

Topbedrijf, zo zouden er meer moeten zijn

Ik ben al jaren klant bij AutoRens en iedere keer weer aangenaam verrast door de goede en snelle service en de buitengewoon aardige medewerkers!

Top service!

Mijn auto is netjes opgehaald, nagekeken voor de APK en weer afgeleverd.

Rens is TOP!

Maakt geen onnodige kosten en repareert prima. Is flexibel en komt zijn afspraken na. Kortom zeer aan te bevelen.

Tevreden

Vriendelijk. Menselijk. Aardig ontvangst.

Goeie service

Goed en snel geholpen met goeie service!

Zoals altijd betrouwbaar, snel en plezierig geholpen.

Auto ophaalservice door hen is ongekende luxe. Geen gedoe, apk beurt en dezelfde dag auto weer gekeurd retour. Perfecte service dus.

Uitstekend!

Auto opgehaald op mijn werk, en na de onderhoudsbeurt keurig teruggebracht, zelfs gewassen en van binnen gestofzuigd! Super!

Al jaren onze betrouwbare partner!!

Al jaren onze vaste betrouwbare partner voor onze bedrijfswagens.

Ben goed geholpen

Ik ben goed geholpen

Goede communicatie zodat je niet voor verrassingen komt te staan

Ik ben goed op de hoogte gebracht wat er moest gebeuren en alles is naar goede tevredenheid afgehandeld

Buiten gewoon!

goede service, eerlijk en vriendelijk.

Fijne zaak.

snelle en fijne service. Eerlijke mensen wat tegenwoordig helaas zeldzaam is. Zou zeker aanraden.

Een grote redding.

Ontzettend goed en vakkundig geholpen.

zeer goede service

altijd goede service en word geluisd zeer tevreden

Goede service en heel erg vriendelijk

Ik heb me auto s'ochtends gebracht en einde van de middag kreeg ik netjes een sms dat de werkzaamheden met de auto klaar waren. Ik ben echt super geholpen en ben echt dik tevreden met de service. Ik zou het iedereen auto rens aanraden.

Perfecte service

Goede service en prettige communicatie.

Prijs/werk verhouding uitstekend.

Ben goed geholpen. Leverde de auto s'ochtends af en s'middags weer opgehaald. Nette en vriendelijke service.

Goede service, goede kwaliteit

Je word goed geholpen en ze denken goed mee. Ik heb ook altijd het gevoel dat de auto goed is gemaakt, goede kwaliteit. Enige minpuntje vind ik dat de prijs per uur voor manuren wat aan de hoge kant is naar mijn gevoel