Uitstekend!

Auto opgehaald op mijn werk, en na de onderhoudsbeurt keurig teruggebracht, zelfs gewassen en van binnen gestofzuigd! Super!

Al jaren onze betrouwbare partner!!

Al jaren onze vaste betrouwbare partner voor onze bedrijfswagens.

Ben goed geholpen

Ik ben goed geholpen

Goede communicatie zodat je niet voor verrassingen komt te staan

Ik ben goed op de hoogte gebracht wat er moest gebeuren en alles is naar goede tevredenheid afgehandeld

Buiten gewoon!

goede service, eerlijk en vriendelijk.

Fijne zaak.

snelle en fijne service. Eerlijke mensen wat tegenwoordig helaas zeldzaam is. Zou zeker aanraden.

Een grote redding.

Ontzettend goed en vakkundig geholpen.

zeer goede service

altijd goede service en word geluisd zeer tevreden

Goede service en heel erg vriendelijk

Ik heb me auto s'ochtends gebracht en einde van de middag kreeg ik netjes een sms dat de werkzaamheden met de auto klaar waren. Ik ben echt super geholpen en ben echt dik tevreden met de service. Ik zou het iedereen auto rens aanraden.

Perfecte service

Goede service en prettige communicatie.

Prijs/werk verhouding uitstekend.

Ben goed geholpen. Leverde de auto s'ochtends af en s'middags weer opgehaald. Nette en vriendelijke service.

Goede service, goede kwaliteit

Je word goed geholpen en ze denken goed mee. Ik heb ook altijd het gevoel dat de auto goed is gemaakt, goede kwaliteit. Enige minpuntje vind ik dat de prijs per uur voor manuren wat aan de hoge kant is naar mijn gevoel

Snel goed en vertrouwd

Goed, Snel en prettig geholpen, vakkundig en alles volgens afspraak. Aanrader!

Super service!!

Top garage voor een nette prijs.

geweldig

Ik belde zaterdag op omdat ik een lekke band had en kon direct langskomen. Gewelding

Gewoon goed

Ben altijd tevreden en heb vertrouwen in jullie alle

Goed en snel geholpen

Bedrijfsbus naar Auto Rens gebracht met een kapot contactslot (volgens ANWB). Auto Rens constateerde echter dat de sleutel kapot was en niet het contactslot. Met een nieuwe sleutel reed de bus weer prima.

snel en accuraat

Probleem niet bijladen accu. Ik werd direct geholpen. Bleek uiteindelijk dat een onderdeel besteld moest worden. Was na een dag binnen en auto klaar.......top.....bedankt!

Super klantvriendelijk en oplossingsgericht!

Problemen met mijn volvo v60. Was specialistisch omdat het een elektra auto betrof. Kon wel worden gerepareerd. Auto Rens heeft daar gewoon speciale gereedschappen voor aangekocht! En nu kunnen ze dus ook elektrische auto’s repareren! Als enige in de regio.

Goede service fijne mensen

Keurig geholpen door Piet van BWCR. Snel en vakundig geholpen door auto Rens. Allemaal bedankt

Goei volk, zoals we in Brabant zeggen. Klant staat op 1!

Mijn ervaring met Auto Rens is goed. Afspraak is afspraak. Nog nooit voor onverwachte kosten gestaan, ze informeren je tijdig en bespreken de mogelijkheden. Klasse!

Geweldige service

Netjes, correct en een snelle reactie en afhandeling op je vragen. Nette service op het onderhoud van ons wagenpark.

goei volk

topperje

Top service

Mijn auto is weer APK gekeurd. Die kan er weer een jaar tegen. Goede haal en breng service. Vooraf overleg over de kosten dus geen verassingen achteraf.