Vriendelijke garage

Wij hebben hier een auto gekocht en onze auto ingeruild, vriendelijk contact. we zijn erg blij met onze nieuwe auto.

Wil je een betrouwbare 2e hands auto kopen, moet je zeker bij garage Geurtsen zijn.

Een garage die de tijd neemt voor je, en zijn afspraken na komt. Top

Prima mensen wel minpunt!

Goede constructieve onderhandeling over aankoop en inruil auto. Goede uitleg en prettige mensen. Minpunt: er was een volle tank benzine beloofd bij aankoop maar deze was maar half vol!

Goeie service, lekker genoten van de taart;-)

Eerlijk en Transparant

Wij kennen Gijs al wat langer en hebben al eerder auto's aangeschaft maar na een uitstapje elders (omdat er destijds geen auto van onze gading bij was) en vanwege de onderstaande omstandigheden kwamen wij toch weer hier terecht. Nadat onze neef en daarna onze zoon hier een auto hadden gekocht werden ook wij nieuwsgierig en gingen weer eens kijken. Toeval wilde intussen dat van de auto van onze zoon de motor onherstelbaar kapot ging en deze vervangen moest worden nog net binnen de garantie. Na een open en eerlijk overleg werd er niet geknoeid met ruil en/of gereviseerde motoren maar werd er na een eerlijke bijbetaling keurig een volledig nieuw motorblok geplaatst. Dit terwijl deze auto in opdracht was gezocht. (Geurtsen kon hier dus niets aan doen).Deze uitstekende service gaf ons de drive om door te pakken met de aanschaf van een auto. Alles werd keurig volgens afspraak afgehandeld en wij zijn zodanig blij met de auto's dat we ter promotie van Garage Geurtsen met alle 3 de wagens binnenkort een fotosessie willen doen zodat u het bewijs heeft van wat voor auto's door dit bedrijf geleverd wordt. Kortom een top zaak met een topteam!!

Eerlijk en betrouwbaar met de klant op nummer 1

Mooi bedrijf met betrokken en kundig personeel. Denken mee vanuit de klant en geven een eerlijk advies.

Fantastische en snelle dienstverlening

Op het laatste moment merkte ik dat ik andere dakdragers nodig had voor mijn auto dan die welke ik al had. De erkende dealer van mijn merk kon mij pas enkele dagen later van dienst zijn, maar bij Garage Geurtsen was dit binnen een kwartier geregeld en had ik ze - exact op tijd - binnen 15 uur in mijn bezit. Een dikke pluim voor Garage Geurtsen: zeer warm aan te bevelen!

Weer fantastisch geholpen!

Een auto kopen is echt niet mijn ding, maar bij Geurtsen hebben ze mij weer heel goed en fijn geholpen. Hopelijk heb ik net zoveel plezier van mijn nieuwe auto.

Geweldige monteurs en adviseurs ook voor oldtimers

Mijn oude BMW E30 318is naar Garage Geurtsen gebracht voor een APK. Bij aankomst hoorde Bart en ikzelf een raar geluidje in de motor. Na goed overleg en gedegen onderzoek moest er een nieuw distributie spanner geplaatst worden. Alles tip top geregeld en voor een redelijk bedrag uitgevoerd

matig

ik wil alleen en eerst met de bedrijfsleider mondeling toelichten.

Top.

Kundige nette garage.

Super vriendelijk en behulpzaam personeel echt heel fijn

Super vriendelijk en behulpzaam personeel echt heel fijn

Vriendelijk en verstand van zaken

Zeer prettig geholpen door Wilfred, aankoop en inruil vlot geregeld. Hier begrijpen ze hoe het hoort.

GarageGeurtsengeeft GOEDEGARANTIE!!!

Na zeer plezierige aankoop van volvo xc60 van 13 jaar oud toch wat kleine garantiepuntjes verholpen waarna auto gewoon helemaal perfect in orde is! Fantastisch!!!

Net en betrouwbaar bedrijf

Goed geholpen, mooi aanbod van nette auto’s

Top bedrijf!

Wegens gezinsuitbreiding op zoek naar een 7zitter. Uiteindelijk via 7zitter.nl bij Garage G. Geurtsen terecht gekomen. Goed advies gekregen en een realistische inruilprijs. Na de aankoop nog wat probleempjes maar keurig verholpen! Bedankt Wilfred!

Loze beloftes!

Zeer teleurgesteld in dit bedrijf. 4 maanden geleden een auto gekocht met een aantal schades rondom. Dit was bekend bij aflevering, maar deze schades zouden 'professioneel' hersteld worden door hun schadebedrijf. Nadat ik in totaal 8 uur in de auto heb gezeten om mijn auto naar hen terug te brengen, hebben ze nagelaten om één van de plekken te herstellen. Hier liet de blanke lak los en ze hebben mij geadviseerd dit met een lakstift bij te werken. Dit advies vertrouwde ik niet en ben hierop naar een schadebedrijf bij mij in de buurt gegaan. Kosten voor het repareren zijn bijna 250,- en had zo nooit verkocht mogen worden. Hier heb ik ze over ingelicht en toen ik de factuur doorstuurde, wisten ze nergens meer van. Zeer teleurgesteld en absoluut niet verwacht! Bij de verkoop werd mij meermaals beloofd dat dit op een professionele manier zou worden hersteld, zoals je mag verwachten bij een auto van 31.000,- Een speciaal bedankje naar Wilfred voor de loze beloftes en het slechte gevoel wat ik aan de koop heb overgehouden bij dit bedrijf.

Goed...

Al jaren onze vertrouwde garage

Al jaren hebben wij hier onze auto's in onderhoud.

Vriendelijk en perfect geholpen

We zijn perfect en super vriendelijk geholpen!

Heb met goed gevoel kunnen handelen/kopen.

Goed contact, overleg en aanvullende wensen correct afgesproken en verwerkt.

Prima geregeld

Netjes geholpen en alles goed voor elkaar gemaakt.

Service met hoofdletter S!

Zelden kom je nog een bedrijf tegen die je niet als nummer maar nog als mens behandelden. Garage G.Geurtsen is nog zo'n bedrijf. Professionele medewerkers die jou een auto willen laten rijden waar je met plezier inzit. Geen hoogdravende verkooppraatjes maar gewone informatie over de auto, gespeend met een vleugje humor. Pluspunten: - Drukke maar informele en gemoedelijke garage - Uitstekende verkoopmedewerkers die jou een eerlijk verhaal vertellen. - Geven een eerlijke inruilprijs voor je oudere auto - Nieuwe occasion wordt netjes afgeleverd. Minpuntje: - 10 volwassenen en 9 kleinkinderen die allemáál een stukje van die overheerlijke taart willen hebben!

Betrouwbaar

Hebben op een hele fijne manier een auto gekocht. Bedankt voor de prettige manier van omgang Wilfred! We hopen lang van de auto te mogen genieten. En wat een heerlijke taart! Jullie maken er echt een feest van.

Goeie service

Wij hebben vorige week een auto gekocht... alle keuze wat wij hadden werden serieus genomen en werd er aan gewerkt... wij hebben gisteren de auto kunnen ophalen... wij zijn zeer tevreden en gaan goed plezier hebben met de auto Dankjulliewel...