Fijn en goed geholpen

Een mooi vakkundig bedrijf met veel mogelijkheden!

geweldig bedrijf, goede service, nette prijs!

Al jarenlang staat Garage Geurtsen voor ons wagenpark klaar. niets is teveel, altijd word het weer geregeld! hartelijk dank!

Duidelijk vriendelijk!

Goed duidelijk service

Top, eerlijk oprecht en vakkundig

Wij hebben bij garage Geurtsen een crafter Gekocht. Dit ging in goed overleg en direct een scherpe prijs! Zeer tevreden Groeten Arjen

Gewoon goed niets geen poespas

Wordt netjes en vlot geholpen komt vertrouwd over en dat zijn ze ook

Meedenkend en meelevend team met fantastische service

Al jaren kom ik bij Garage Geurtsen en ik ben steeds weer verrast hoe er meegedacht wordt bij reparaties aan mijn auto. Toen jaren geleden mijn Volvo 440 echt op was na jaren trouwe dienst werd er door de medewerkers bij een volgend garage bezoek gevraagd hoe het met mij was zonder de Volvo. Dat vond ik bijzonder. Nu rijd ik alweer 2 jaar met veel plezier Skoda, gekocht bij en natuurlijk weer in onderhoud wordt bij Garage Geurtsen.

fantastische advisering gedurende aankoop traject andere auto

Langdurig klant zijn bij Geurtsen, loont. Niet alleen in de garage werkt deskundig personeel maar ook in de afd. verkoop. Zelfs wanneer het een aankoopadvies betreft bij een bedrijf elders in het land. Met name de advisering voorafgaande aan deze koop getuigde van professionaliteit, deskundigheid en klant-betrokkenheid.

goed, netjes en zeer vriendelijk

Wij hebben onze auto gekocht bij garage G. Geutsen. Het telefoongesprek voor het maken van een afspraak, het verkoop gesprek en het afleveren van de auto was zeer prettig. Wij zijn vriendelijk geholpen en alle afspraken zijn netjes uitgevoerd. Wij kunnen iedereen aanraden om bij Garage G. Geurtsen langs te gaan.

Prima geholpen

Vriendelijk en technisch goed onderlegd personeel, weten waarover ze het hebben en kennen de details van de auto.

een dynamisch bedrijf met flexibele, positief ingestelde medewerkers!!

Meer dan 20 jaar -soms kritische- klant bij Geurtsen. ik zie géén reden om weg te gaan.

Garage Geurtsen is al vanaf zijn ontstaan ‘mijn’ garage.

Garage Geurtsen onderscheid zich door: Persoonlijke aandacht; Afspraak is afspraak; Goede adviezen; Meedenken Flexibele houding. Ga zo door. Hartelijke groet, Henk de Wit

een deskundig, service- en persoonlijke gerichte organisatie

vriendelijke en behulpzame medewerkers en managment

Super afspraak is afspraak

Heb eerder een review gegeven. Wil deze aanvullen ! Na klachten bij mijn aangekochte auto ( Audi TT) zeer netjes opgelost ondanks de hoge kosten. NETJES

Vakbekwame garage en goede service!

Pas een VW touran gekocht bij Garage Geurtsen. Zeer klantvriendelijk, goed geholpen en alle afspraken worden keurig netjes nagekomen! Zeer tevreden, en een aanrader voor iedereen!

Een fijne betrouwbare garage

Het is een goede en fijne garage. Ze nemen alle tijd en denken ook goed mee met de klant. Dik tevreden!

Zeer klantvriendelijk en goed geholpen.

Op zoek naar een BMW 3 serie hier terechtgekomen. Zeer prettig en bekwaam geholpen door Willem en later Martin, goede en duidelijke afspraken kunnen maken en naar volle tevredenheid de auto aangeschaft. Alle afspraken waren keurig nagekomen en de auto stond keurig voor ons klaar. Zeker aan te bevelen.

Goede betrouwbare garage.

Ze staan altijd voor je klaar, en je word fijn geholpen

Top autobedrijf met vriendelijke service

Onlangs voor een verwachte aankoop in contact gekomen met Garage Geurtsen. De auto zat niet in het huidige aanbod maar binnen twee dagen hebben ze (rekening houdend met de vele wensen) de passende auto gevonden en deze vanuit het buitenland geïmporteerd. De service en klantvriendelijke houding, alsmede de snelle afhandeling en heldere afspraken zijn ons zeer goed bevallen en ik zou dit bedrijf dan ook graag aanbevelen.

Zeer goed!!

Ik heb een Opel zafira gekocht bij deze garage. Ben door Martin goed geholpen (verkoopadviseur). Er bleek nog iets niet goed te werken aan de auto. Waar ik later achter kwam. Ondanks dat ik geen service pakket garantie had afgenomen ben ik heel goed geholpen. Probleem hebben ze alsnog verholpen en leenauto in de tussen tijd gekregen. Echt een aanrader om hier je auto te kopen. Helemaal als je op zoek gaat naar een auto voor 7 personen. Is dit je adres!

Goede service gaat samen met een uitstekende prijs!

Uitstekende service gaat samen met een leuk kosten plaatje. De communicatie verloopt ook altijd vloeiend! Zeker aan te bevelen!

Uitzonderlijk goede toewijding en behandeling

Ik heb zelden zo'n ter zake deskundig, to the point, en klantvriendelijk contact in de autowereld meegemaakt. Alles had en heeft een uitstraling van eerlijk zaken doen en het na komen van gemaakte afspraken. In één woord "TOP"

Uitstekende service

Garage Geurtsen zoekt de auto die bij je past! Van harte aanbevolen.

Vriendelijkheid

De taart is was lekker. Bedankt voor de goede zorgen. En zal jullie bedrijf dan ook bij iedereen aanbevelen. Mocht ik weer eens aan wat anders toe zijn weet ik jullie zeker weer te vinden. BEDANKT TEAM G. Geurtsen

topbedrijf

Weer teruggekomen voor service en onderhoud van onze wagens ,gewoon zoals altijd goeie service vertrouwd en altijd een gezellig praatje.

betrouwbaar, klantvriendelijk en kundig!

na al de jaren ervaren wij de samenwerking met garage geurtsen nog steeds als zeer prettig.