Klantvriendelijk

Zeer tevreden .

Betrouwbaar

Mooi bedrijf met oog voor kwaliteit

Goede ervaring met aanschaf occasion

Prima afhandeling met de aanschaf van de auto. Na een uitgebreide proefrit en controle paar punten gevonden, die goed werden opgelost. Vriendelijk personeel en bij het ophalen van de auto nog een lekkere taart gekregen met de foto van de auto erop, leuke attentie. Ook ontvangstruimte heel netjes, schoon en lekkere koffie. Zoals altijd bij een proefrit een aanrader iemand mee te nemen met verstand van auto´s, en alles testen tijdens de proefrit. Erg blij met de auto en alles werkt goed, kortom een aanrader.

Snel geregeld en alles zoals beloofd

Goede snelle service

Dik tevreden

Keurige aflevering van de auto

Keurige, transparante en duidelijke manier/proces van verkopen. De auto wordt ook spic en span afgeleverd, met een presentje erbij. Voelt goed!

Vriendelijk en betrouwbaar

Een tweedehands auto kopen is niet mijn favoriete bezigheid. Maar een in de zoveel tijd moet het gewoon. Het heeft natuurlijk te maken met de informatie achterstand die je als koper hebt. Koop je de ellende van iemand anders of niet? Garage Geurts is een tussenpersoon die in zekere zin ook die informatie achterstand heeft. Ze hebben wel de deskundigheid om dit goed te kunnen inschatten. Ik ben na 2000 km ervan overtuigd dat de koop geslaagd is. Vriendelijk en betrouwbaar wat mij betreft.

Super fijn autobedrijf!

Zeer netjes geholpen, duidelijke communicatie! Nette inruilprijs en verkoopprijzen.

Ik zou hier zeker nog eens een auto kopen

Goede ontvangst. Niet lang hoeven wachten om geholpen te worden. De hele afhandeling vanaf de proefrit tot uiteindelijk de koop was erg prettig. En met de koop van de auto gelukkig geen fles wijn, maar een klein taartje met een foto van onze gekochte auto erop. Tip: Controleer bij elke auto die binnenkomt voor de eventuele verkoop, met min. 2 personen afzonderlijk van elkaar of er dingen zijn in de auto die niet heel zijn of niet werken. En koppen dit dan terug naar elkaar. Wij hadden nadat we de 'nieuwe auto' hadden opgehaald nog een paar dingetjes die niet in orde waren. Hier een melding van gemaakt en alles werd snel en netjes opgelost.

Goede samenwerking, vlot geregeld en een lekkere taart bij de deal!!

Er was een vlotte samenwerking met Willem de Haan. De wagen had iets schoner kunnen zijn, maar we kwamen de auto dan ook plots 2 dagen eerder ophalen. De taart was erg lekker, nogmaals dank!

Goede communicatie en fijne afhandeling

Goede communicatie en fijne afhandeling

Ben erg goed geholpen vriendelijke jongen hij was duidelijk

Profesional

Profesional snel geholpen

Betrouwbaar

Komt afspraken na. Moet nog beoordelen of mijn aankoop een succes is.

Adequaat in raad en advies en tevens verkoop

Erg tevreden in contact en verkoop

Nette garage fijn behandeld

Mooie garage, met fijne mensen. Werd netjes behandeld, hopelijk een goede bus gekocht, gaan we meemaken.

Indrukwekkend!

Mijn betalingslimiet bleek niet voldoende. Voorzien, maar op het verkeerde been gezet. Echter Geurtsen heeft zich in diverse bochten gewrongen mij tóch te helpen. Indrukwekkend en bewonderingswaardig. Dank!

Een eerlijke behandeling en deskundig advies.

Bij het kopen van een auto is geloofwaardigheid van de verkoper het belangrijkste voor ons als kopers. Een betrouwbare verkoper velt een rationeel oordeel terwijl de koper vaak emotioneel handelt. Tijdens de koop van onze auto zijn wij steeds overtuigd geweest dat we in dit proces eerlijk zijn behandeld. Deze relatie is voor ons de toegevoegde waarde van garage Geurtsen. Tenslotte kun je auto's overal kopen.!

Goede behandeling en duidelijke afspraken

Ik heb hier recent een auto gekocht. Vanaf binnenkomst gelijk een vriendelijke behandeling en lekker informeel! Topbedrijf, scherpe prijzen voor de occasions, waardoor onderhandelen over de prijs geen zin heeft. Aanrader voor de aanschaf van een occasion!

Vriendelijk, eerlijk en meedenkend! Bedankt voor de goeie service iedere keer !

Vriendelijk, eerlijk en meedenkend! Bedankt voor de goeie service iedere keer !

Geweldig geholpen

Nadat ik een auto had gezien heeft garage Geurtsen deze heel snel voor mij geregeld. Netjes geholpen en goed advies gehad.

netjes fijne zaak

Aankoop audi, alles netjes afgehandeld, garage is aan te bevelen.

Accurate, vakkundige en betrouwbare dienstverlening

Mijn kort en bondige zoekopdracht werd door Garage Geurtsen direct accuraat opgepakt. Daarbij viel op hoe vakkennis en klantgericht handelen gecombineerd word. Dit gaf vertrouwen om rustig op het resultaat te wachten, wat niet beschaamd heeft. Ik heb Garage Geurtsen ervaren als een betrouwbare dienstverlener die met kennis van zaken de auto's levert, die net iets meer bieden dan verwacht.

Prima garage

Na wat foutjes, die opgelost zijn is alles prima naar wens gegaan.. Alles is opperbest.

Klompersteeg 19

3905NA Veenendaal