Vriendelijk en verstand van zaken

Zeer prettig geholpen door Wilfred, aankoop en inruil vlot geregeld. Hier begrijpen ze hoe het hoort.

GarageGeurtsengeeft GOEDEGARANTIE!!!

Na zeer plezierige aankoop van volvo xc60 van 13 jaar oud toch wat kleine garantiepuntjes verholpen waarna auto gewoon helemaal perfect in orde is! Fantastisch!!!

Net en betrouwbaar bedrijf

Goed geholpen, mooi aanbod van nette auto’s

Top bedrijf!

Wegens gezinsuitbreiding op zoek naar een 7zitter. Uiteindelijk via 7zitter.nl bij Garage G. Geurtsen terecht gekomen. Goed advies gekregen en een realistische inruilprijs. Na de aankoop nog wat probleempjes maar keurig verholpen! Bedankt Wilfred!

Loze beloftes!

Zeer teleurgesteld in dit bedrijf. 4 maanden geleden een auto gekocht met een aantal schades rondom. Dit was bekend bij aflevering, maar deze schades zouden 'professioneel' hersteld worden door hun schadebedrijf. Nadat ik in totaal 8 uur in de auto heb gezeten om mijn auto naar hen terug te brengen, hebben ze nagelaten om één van de plekken te herstellen. Hier liet de blanke lak los en ze hebben mij geadviseerd dit met een lakstift bij te werken. Dit advies vertrouwde ik niet en ben hierop naar een schadebedrijf bij mij in de buurt gegaan. Kosten voor het repareren zijn bijna 250,- en had zo nooit verkocht mogen worden. Hier heb ik ze over ingelicht en toen ik de factuur doorstuurde, wisten ze nergens meer van. Zeer teleurgesteld en absoluut niet verwacht! Bij de verkoop werd mij meermaals beloofd dat dit op een professionele manier zou worden hersteld, zoals je mag verwachten bij een auto van 31.000,- Een speciaal bedankje naar Wilfred voor de loze beloftes en het slechte gevoel wat ik aan de koop heb overgehouden bij dit bedrijf.

Goed...

Al jaren onze vertrouwde garage

Al jaren hebben wij hier onze auto's in onderhoud.

Vriendelijk en perfect geholpen

We zijn perfect en super vriendelijk geholpen!

Heb met goed gevoel kunnen handelen/kopen.

Goed contact, overleg en aanvullende wensen correct afgesproken en verwerkt.

Prima geregeld

Netjes geholpen en alles goed voor elkaar gemaakt.

Service met hoofdletter S!

Zelden kom je nog een bedrijf tegen die je niet als nummer maar nog als mens behandelden. Garage G.Geurtsen is nog zo'n bedrijf. Professionele medewerkers die jou een auto willen laten rijden waar je met plezier inzit. Geen hoogdravende verkooppraatjes maar gewone informatie over de auto, gespeend met een vleugje humor. Pluspunten: - Drukke maar informele en gemoedelijke garage - Uitstekende verkoopmedewerkers die jou een eerlijk verhaal vertellen. - Geven een eerlijke inruilprijs voor je oudere auto - Nieuwe occasion wordt netjes afgeleverd. Minpuntje: - 10 volwassenen en 9 kleinkinderen die allemáál een stukje van die overheerlijke taart willen hebben!

Betrouwbaar

Hebben op een hele fijne manier een auto gekocht. Bedankt voor de prettige manier van omgang Wilfred! We hopen lang van de auto te mogen genieten. En wat een heerlijke taart! Jullie maken er echt een feest van.

Goeie service

Wij hebben vorige week een auto gekocht... alle keuze wat wij hadden werden serieus genomen en werd er aan gewerkt... wij hebben gisteren de auto kunnen ophalen... wij zijn zeer tevreden en gaan goed plezier hebben met de auto Dankjulliewel...

goede aftersales ervaring!

Gebruik gemaakt van het uitgebreide garantie pakket, auto netjes opgeleverd met nieuwe APK en nodige vervangen bij groot onderhoud. Vragen eo opmerkingen worden snel beantwoord en uitgevoerd in overleg.

Beyrouwbaar, betrokken, meedenkend en dien geaag wat extra voor de klant, en vragen netjes ofver nog

Dankuwel.

Betrouwbaar en correct!

Bedankt team Geurtsen voor correcte afhandeling van de verkoop van onze oude auto en koop van de touran! We zijn zeer tevreden over jullie! Betrouwbaar, transparant en eerlijk! Wilfred bedankt voor alles!

Gewoon heel goed

Super vriendelijk personeel, super geholpen van A tot Z. Meedenkend en meehelpend en een fijne garage Kom zeker terug.

No non-sens!

Precies zoals een auto inruilen en kopen hoort te zijn. Willem is eigenlijk veel te aardig voor een auto verkoper…! Bedankt en goede business.

Mijn favoriete garage

Al jarenlang goed en begripvol geholpen, dat is de reden dat ik altijd weer terugkom. Ik voel me er erg prettig. Van verkoop tot klantenservice tot werkplaats, overal heerst een serieuze maar prettige sfeer, en een grapje gaat men ook niet uit de weg. Het helpt natuurlijk dat de Volvo die ik bij Geurtsen als occasion heb gekocht echt TOP is.

degelijk, betrouwbaar en klantgericht

we hebben meerdere auto s mogen beproeven hetgeen helpt in het maken van de keuze

Filippenzen 2:4 heb niet alleen uw eigen belangen voor ogen....

Aanhef lijkt wat zwaar op de hand.... maar is wel gemeend ! Ben lange tijd klant geweest, en was erg tevreden.. Bel ik afd. verkoop om eens advies te vragen over een aan te schaffen auto bij nota bene een ander !!!! Alle tijd werd genomen en kreeg een echt eerlijk advies met alle voors- en tegens. Welk bedrijf doet dat ? Klasse garage !

zeer zeer goede service

geen garantie meer op onderdeel maar ze hebben bij gedragen in de kosten

Fijn en goed geholpen

Een mooi vakkundig bedrijf met veel mogelijkheden!

geweldig bedrijf, goede service, nette prijs!

Al jarenlang staat Garage Geurtsen voor ons wagenpark klaar. niets is teveel, altijd word het weer geregeld! hartelijk dank!

Duidelijk vriendelijk!

Goed duidelijk service