Adequaat in raad en advies en tevens verkoop

Erg tevreden in contact en verkoop

Nette garage fijn behandeld

Mooie garage, met fijne mensen. Werd netjes behandeld, hopelijk een goede bus gekocht, gaan we meemaken.

Indrukwekkend!

Mijn betalingslimiet bleek niet voldoende. Voorzien, maar op het verkeerde been gezet. Echter Geurtsen heeft zich in diverse bochten gewrongen mij tóch te helpen. Indrukwekkend en bewonderingswaardig. Dank!

Een eerlijke behandeling en deskundig advies.

Bij het kopen van een auto is geloofwaardigheid van de verkoper het belangrijkste voor ons als kopers. Een betrouwbare verkoper velt een rationeel oordeel terwijl de koper vaak emotioneel handelt. Tijdens de koop van onze auto zijn wij steeds overtuigd geweest dat we in dit proces eerlijk zijn behandeld. Deze relatie is voor ons de toegevoegde waarde van garage Geurtsen. Tenslotte kun je auto's overal kopen.!

Goede behandeling en duidelijke afspraken

Ik heb hier recent een auto gekocht. Vanaf binnenkomst gelijk een vriendelijke behandeling en lekker informeel! Topbedrijf, scherpe prijzen voor de occasions, waardoor onderhandelen over de prijs geen zin heeft. Aanrader voor de aanschaf van een occasion!

Vriendelijk, eerlijk en meedenkend! Bedankt voor de goeie service iedere keer !

Vriendelijk, eerlijk en meedenkend! Bedankt voor de goeie service iedere keer !

Geweldig geholpen

Nadat ik een auto had gezien heeft garage Geurtsen deze heel snel voor mij geregeld. Netjes geholpen en goed advies gehad.

netjes fijne zaak

Aankoop audi, alles netjes afgehandeld, garage is aan te bevelen.

Accurate, vakkundige en betrouwbare dienstverlening

Mijn kort en bondige zoekopdracht werd door Garage Geurtsen direct accuraat opgepakt. Daarbij viel op hoe vakkennis en klantgericht handelen gecombineerd word. Dit gaf vertrouwen om rustig op het resultaat te wachten, wat niet beschaamd heeft. Ik heb Garage Geurtsen ervaren als een betrouwbare dienstverlener die met kennis van zaken de auto's levert, die net iets meer bieden dan verwacht.

Prima garage

Na wat foutjes, die opgelost zijn is alles prima naar wens gegaan.. Alles is opperbest.

Top advies bij aankoop auto

Er werd goed geluisterd naar onze wens en daarop geadviseerd welke auto bij ons past!

Goede Garage, maakt waar wat ze beloven

Staan altijd klaar, en vooral open en eerlijk Dat maakt het een betrouwbare garage.

Prima garage en service.

We zochten een nieuwe occasion. Na wat zoek werk op internet kwam we bij Geurtsen in Veenendaal uit. We konden snel een deal maken en de auto een week later ophalen.

Kosten APK blijken bij factuur veel hoger dan aangegeven!

Voor het uitvoeren van een APK keuring heb ik garage Geurtsen benaderd. Mede omdat ik in mijn familie had vernomen dat het een betrouwbare garage is. Echter heb ik een andere ervaring gekregen: Op de website staat een tarief van 59,50 EUR (inclusief BTW) voor een APK keuring van benzine auto's. Echter kreeg ik een factuur van 90,15 EUR (inclusief BTW). Na telefonisch navragen heb ik een uitleg gekregen dat er bij een oude auto meer werk zit in het uitvoeren van een APK. "Meneer, heeft u enig idee hoeveel tijd een roestberekening kost? Nu weet ik dat dit gewoon onderdeel is van elke APK keuring, net als iedere andere APK keuring. Ook heb ik gevraagd of dit een normale situatie is bij andere garages, het antwoord wat ik daar kreeg was kort gezegd: "Nee, wij rekenen het bedrag, ongeacht de leeftijd van de auto". Garage Geurtsen is met 59,50 al een bovengemiddeld (veel garages vragen 40 euro) dure keuze voor het uitvoeren van uw APK, maar het rekenen van werkplaatsuurtarieven i.p.v. het APK standaard tarief van de website is een vorm van oneerlijke handel. Als ik van tevoren had geweten dat het bedrag van de APK niet het bedrag zou zijn, dan had ik hier geen APK laten uitvoeren. Telefonisch heb ik wel begrepen dat auto's die nieuw zijn wel goedkoper zijn, want die zijn "snel en makkelijk", dan hoeft er niet zo goed gekeken te worden naar alle punten van de APK...

Uitermate plezierig

Vlot, vriendelijk, correct, voorkomend, meedenkend en concreet

Geweldige service en kwaliteit

Na minder goede ervaringen bij andere garages hier terecht gekomen. Bijzonder vriendelijke en vooral kundige receptiemedewerker, daardoor vooraf proefrit met monteur, alles vakkundig doorgenomen. Punten er uit gehaald waar vorige garage niet eens naar gekeken had, en/of niet gemerkt had. In één woord geweldig bedrijf!

Goede service verleent en goed geholpen

Goede service verleent en goed geholpen

Kijken is kopen!

Auto gezien en vrijwel direct gekocht. Keurig netjes afgeleverd met een heerlijk slagroom taart toe! Keurige garage, vriendelijke medewerkers, straalt vertrouwen uit! Zeker een aanrader!

Keurig

We hebben een bus gekocht en deze had wat kleine aandacht s puntjes nodig en zoals besproken en overlegd uitgevoerd en een prima nette auto afgeleverd showroom waardig.

Een bedrijf die service zeer belangrijk vinden.

Nemen de tijd voor je

Komen afspraken na , zijn vriendelijk en attent

Vak garage

Zeer netjes behandeld Vriendelijk personeel doe je graag te woord staan Hopelijk vinden we onze volgende auto weer hier

De service bereidheid en de vriendelijkheid van de medewerkers van Gar, Geurtsen is vanzelfsprekend!

Ik kom al sinds 1995 bij Garage Geurtsen voor onderhoud van mijn auto. Heb in die jaren drie maal een gebruikte auto via Geurtsen gekocht, maar heb intotaal 5 verschillende auto's in onderhoud gegeven. Steeds was ik tevreden over het resultaat van de onderhoudsbeurten. Afgezien van een reparatie als een bepaald onderdeel het begaf (want al auto's op leeftijd en met "ervaring") kwam ik slechts in de garage als er een onderhoudsbeurt nodig was. In mijn actieve jaren reed ik soms 30.000 per jaar. Ik kwam nooit met de auto met pech aan de kant te staan, wat een teken is van goed onderhoud. (slechts 1 keer met een lekke band.) De verstandhouding met de medewerkers is zeer goed en amicaal: We begroeten elkaar bij de voornaam:-))

Willem heeft op een warme wijze een auto aan mij verkocht

Mijn weinig informatie heeft Willem mij precies de auto verkocht die ik bij mij vind passen. Bedankt Willem!